Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#46251) V/ válasza Mauzes (#46249) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló elejéről:
A vonatkozó díjak linkje.
A fogyasztó a magánszemély, a kereskedő kategóriába tartozik az is aki üzletelésre is használja és azzal kapcsolatban van díjazás.

Tettem be jutalék számolót is, de minimum 5,47%-al kalkulálj mindig.

Ha azt akarja tudni valaki hogy mennyi a kereskedelmi tranzakciós pénz küldés költsége a fogadó félnek, akkor itt ezen a linken tudja kalkulálni az általános költséget.

De ha külföld ugyan miért nem vettél fel olyan egyenleget ami abban az országban használatos pénzben van ahonnan küldenék, mert akkor nincs konverziós költség és automatikus átváltás, mert ha mondjuk EUR-ban fizetnek és neked van EUR egyenleged az akkor azon lesz elkönyvelve, nem váltanak át semmit.

(#46252) V/ válasza bitrograde (#46250) üzenetére


V/
Topikgazda

Legalább engem felhívott az Erste ügyintéző hogy tényleg én akarok-e fizetni külföldön amikor az ő banki algoritmusuknak az volt a baja hogy ha még tegnap Budapesten voltam akkor aztán miért akarok Párizsban fizetni.
Gondolom nagyon drága egy figyelmeztető sms-t küldeni az ügyfélnek.

(#46253) Mauzes válasza V/ (#46251) üzenetére


Mauzes
őstag

De ez a kalkulátor akkor nem jó, ez 3,4% + 90 Ft-tal számol csak.

Van több egyenlegem, de a vevő választ, hogy HUF-ban akar fizetni vagy EUR-ban. Engem mondjuk annyira nem kellene, hogy érdekeljen, mert egyszerűen rászámolnám a többletet, csak marhára nem egységes szerintem a Paypal, ahogy az én példámból is látszik (először 3,65%-ot vont le, másodszor meg 5,47%-ot).

(#46254) hfrici


hfrici
aktív tag

Üdv!
Skechers.hu-n szeretnék PayPal-lal fizetni, de nem nyitja meg az átirányítást. Mi lehet a gond?

(#46255) V/ válasza Mauzes (#46253) üzenetére


V/
Topikgazda

Számolj a maximummal ami lehet, mindenkinél 5,5%. Jó az csak növelni kell a %-ot az alábbiak szerint.
Attól is függ hogy vevő hol lakik
Kereskedelmi tranzakció 3,40% + 90 Ft
Nemzetközi kereskedelmi tranzakciók százalékos kiegészítő díja:
A küldő fél piaca/régiója
EGT Díjmentes
UK 1,29%
Minden egyéb piac 1,99%

(#46256) chris0000


chris0000
őstag

hi. steam vásárlásnál paypal-al szokatam fizetni, amit az egyenlegről von le... x-edik vásárlás...
most bakkártya adatokat kér, mikor kiválasztom a paypal fizetési lehetőséget...
azt írtja paypal bejelentkezésnél, h adjak hozzá bankkártyát, de minek ha ott az egyenlegen a pénz :F help! thx. üdv.

(#46257) V/ válasza hfrici (#46254) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt tőlük kellene megkérdezni. De esetleg nézd meg hogy a felső, a Tovább fizetéshez részen menj tovább ne a PayPal-fizetés gombra rögtön, mert az a gyors fizetés és nem sok mindent állíthatsz.
Gondolom itt is elvárhatják hogy az itt regisztrált címed és a PayPal cím azonos legyen.
A Tovább fizetéshez választása után jött a PP ablak

[ Szerkesztve ]

(#46258) V/ válasza chris0000 (#46256) üzenetére


V/
Topikgazda

Miben kell fizetni és az a deviza az alapértelmezett egyenleg és azon van a pénz?

(#46259) chris0000 válasza V/ (#46258) üzenetére


chris0000
őstag

hi. thx. steamen €-ban, de a paypal egyenlegemen Ft van, de ezzel soha nem is volt gond..
most mi lehet a gond? thx
viszont a bankszámlák és kártyáknál most nem látom, h hozzá lenne adva bankkártya., csak folyószámla. ez lehet a gond?

[ Szerkesztve ]

(#46260) hfrici válasza V/ (#46257) üzenetére


hfrici
aktív tag

Az adatok stimmelnek, viszont a PalPay email címem és a webshopra regisztrál emailom nem ugyanaz. Ez okozhatja a gondot?
Na ez az ablak csak felvillan és huss már el is tünt :)

[ Szerkesztve ]

(#46261) Mauzes válasza V/ (#46255) üzenetére


Mauzes
őstag

Köszi, így tiszta és kb ki is jön.

(#46262) V/ válasza chris0000 (#46259) üzenetére


V/
Topikgazda

Sosem volt kártya a fedezet?
Ha €-ban kell fizetni és a HUF az alapértelmezett akkor az EUR egyenlegen lévő pénzt nem látja. De elméletben váltania kellene, ha nem megy akkor tegyél át a forintosról annyit amennyi kell, állítsd át az EUR egyenlegre alapértelmezettként és úgy próbáld meg kifizetni. Ha így sem egy akkor Steam azt szeretné hogy ne PayPal egyenleg, hanem kártya legyen a fedezet, mert mintha variáltak volna ezzel.

[ Szerkesztve ]

(#46263) V/ válasza hfrici (#46260) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem igen, mert az az e-mail címet veszi át a PayPal kliensük és mivel nincs olyan PP fiók egy kicsit sután kezeli le, nem ír üzenetet ki.

(#46264) hfrici válasza V/ (#46263) üzenetére


hfrici
aktív tag

Na regisztráltam a PalPalossal, de azzal is csak felvillan és el is tűnik...érdekes. Merjek kártyával fizetni??

[ Szerkesztve ]

(#46265) chris0000 válasza V/ (#46262) üzenetére


chris0000
őstag

nem volt. ez az, h váltania kellene automatikusan... eddig nem volt ezzel gond...
steam vásárlásnál ki kell választani, h h akarsz fizetni és ott engedi a paypalt, utána átírányít a paypalra, ott meg már csak annyi kellene, h legyen, h sikeres tranzakció. ehelyett meg kéri, h adjak hozzá benkkártyát. létezik, h azért nem volt ezzel gond eddig, mert volt kártya hozzáadva a paypalhoz? most meg nem látom, nem tudom, h h tűnt el... thx. üdv.

[ Szerkesztve ]

(#46266) V/ válasza hfrici (#46264) üzenetére


V/
Topikgazda

Elméletben ezeknél is létezik vásárlói védelem ha kártyával fizetsz akkor is, de nem a böngészővel van gond a felugró ablak engedélyezve van? Vagy esetleg reklámblokkoló akadékoskodik?

(#46267) hfrici válasza V/ (#46266) üzenetére


hfrici
aktív tag

Más oldalon tudnék fizetni, akkor a hiba náluk van.
Telefonról és másik gépről sem megy.

[ Szerkesztve ]

(#46268) daniel_15


daniel_15
friss újonc

Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget. Paypal számlára érkezett CAD valutát szeretnék egy magyarországi deviza számlára küldeni mely szintén CAD alapú, viszont a pénzküldésnél mindenképp forintra szeretné váltani. Van erre valamiféle beállítási lehetőség vagy megoldás hogy ne forintba hanem kanadai dollárba utalja el a pénzt a deviza számlára ?
Segítségeteket előre is köszönöm!

(#46269) jeni


jeni
félisten

Hello
A PayPal visszatérítés gyakorlata hogy működik?
2 nappal korábban lett utalva arról egy szolgáltatás kifizetésére. Mai nap meg lett szüntetve és igy az adott pénz vissza jött PayPal-ra de ez a OTP banki folyószámla hogyan megy vissza? Várni kell erre pár napot?

[ Szerkesztve ]

(#46270) V/ válasza daniel_15 (#46268) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs rá megoldás, a magyar fiók egyenlegéről csak forintos bankszámlára és ezért forintban küldve, érkezve lehet kiutaltatni.
Marad az hogy elvásárolod, mert az hogy egy kanadai ismerősödnek átküldöd és az kimozgatja a saját bankszámlájára és átutalja neked az drága megoldás lenne, ha egyáltalán lenne ilyen személy. Még akkor is jobban jársz ha egyenlegek közt váltva csinálsz belőle USD-t vagy EUR-t, semmiképp forintot és úgy vásárolod el olyan helyeken ahol ez a fizetési deviza.

(#46271) V/ válasza jeni (#46269) üzenetére


V/
Topikgazda

27-én szűnt meg. Az egyenlegről neked kell kiutaltatnod a megadott bankszámládra. Lásd Összefoglaló, 5. pont.

(#46272) jeni válasza V/ (#46271) üzenetére


jeni
félisten

XOOM az mi akar lenni,állandóan a tovább lépés után erre irányít

(#46273) V/ válasza jeni (#46272) üzenetére


V/
Topikgazda

A PayPal pénzmegosztó valamije.
Milyen továbblépés után? Hozzáadtad a fiókodhoz a bankszámlaszámodat? Mert akkor ingyenesen tudod kiutaltatni magadnak.
Neked ez lejjebb nem jelenik meg?
Itt a Transfer Money-t választva, gondolom neked nem 0 a PayPal Balance

Az első menüpont az amivel az egyenlegről tudsz pénzt kiküldeni-

Tudtommal az egyenlegről csak a saját már előre megadott bankszámládra tudod kiküldetni.
Ez teljesen más dolog.
Küldjön pénzt külföldre a Xoommal, a PayPal szolgáltatásával

[ Szerkesztve ]

(#46274) jeni válasza V/ (#46273) üzenetére


jeni
félisten

pénzszámla 0 Ft de a vissza utalt összeg pluszos
bárkinek küldenék számlára egyből valami valutáról kell elszámoljon,ez jelenik meg.
elvileg tovább küldték a számlámra de az OTP még nem dolgozta fel
a Paypal simán ment eddig a kifizetés más irányába tehát alapból adott volt a folyószámla és a bankkártya,csak most előszór volt,hogy nem én küldtem pénzt hanem kaptam és itt volt az elakadás
saját Paypal keretem nulla volt annak ellenére,hogy az OTP sem jelzett és a PayPal meg mint plusz összeget nem tudtam tovább ellenőrizni,illetve küldeni
holnapi napot megvárom az OTP ezt hogyan dolgozza fel.
nálam 0Ft összeg van
belföldre is a XOOM jött be

[ Szerkesztve ]

(#46275) V/ válasza jeni (#46274) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt hiszem félreértettem amit írtál. Én mást értek ez alatt: A PayPal visszatérítés gyakorlata hogy működik?
Te meg valószínűleg arra gondoltál hogy refund, vásárlás ellenérték visszatérítés, azt az eladó a pénzelköltés helye téríti vissza.
De azt írtam az Összefoglalóba, lásd alább
Ha bankkártya volt a az eredeti pénzforrás akkor csak látsz egy bejövő tétel könyvelést a PP-n, ha azt lenyitod ott olvashatod hogy mire lett továbbítva a pénz, a kártya utolsó 4 számjegyét emlegetik, de persze nem kártyára hanem a bankszámlára megy automatikusan, itt idő a banki könyveléssel telik el inkább.
Szóval elnézést kérek, másról írtam.

3. Kérdés: PayPal fiók szerint megkaptam a refund összeget. Ennek mekkora átfutási ideje van, hogy a kártyához tartozó számlaszámomon látható legyen?
Nem látszik az egyenlegen a refund összege.
Válasz: 1-3 banki munkanap, ha az 5. napon sincs a bankkártyához tartozó számlán, hívni kell a bankot.
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.
Nem lehet a kártyás fizetés pénzét a PayPal egyenlegre irányítani, ott parkoltatni.

[ Szerkesztve ]

(#46276) jeni válasza V/ (#46275) üzenetére


jeni
félisten

köszi

(#46277) SunMount3r


SunMount3r
nagyúr

Hello!

Most adtam le egy küldöldi Shop-ba rendelést, de a PayPal-ba való bejelentkezés után, a fizetési képernyőn sehol sem találtam opciót, hogy a "Pénzváltási módot" át tudjam manuálisan rakni a "Kártyakibocsátóra".
Eredetileg EUR-ban történt a "bevásárlás" és azt látom a "számlán", hogy elvileg a PayPal is EUR-ban fizetett, ez akkor így rendben van? Nem a PayPal saját "konverzióját" használta, hanem a bankomét?

Szóval, akkor (mivel nincs is rá lehetőség), ezt nem is kell állítgatni már minden vásárlásnál?

A másik pedig, hogy most ennél a vásárlásnál a PayPal felületén ezt írja hozzá:

Ez egy átmeneti hitelesítési zárolás, melynek segítségével ellenőrizzük, hogy a fizetési módhoz tartozó számlán biztosan rendelkezésre áll-e a kifizetés teljesítéséhez szükséges összeg. A fizetési módhoz tartozó számlát akkor fogjuk megterhelni, ha a YXZ Cég teljesíti a megrendelést.

Ez is "rendben van" így?

Köszi!

(#46278) V/ válasza SunMount3r (#46277) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez egy átmeneti hitelesítési zárolás, ........Ez rendben van, szokott a rendszerük ilyet csinálni

De van lehetőség fizetéskor állítani a devizaváltást a PayPal és a kártyakibocsájtó közt, ha nem valami gyors fizetés PayPal gombra kattintasz, ez nem szűnt meg.
Az változott és lényegében csak nem szűnt meg, hogy előre beállítod a váltást.
Ugyanis attól függetlenül hogy milyen bankszámla fedezet van (forint vagy devizaszámla) a bankkártya mögött be lehet állítani hogy milyen devizásként működjön a kártya. Mivel ez a kártyád alapértelmezett devizája EUR-ra van állítva ez azt jelenti hogy amikor valamit EUR-ban kell fizetni a PayPal egyszerűen továbbítja a kártyakibocsájtó felé az EUR összeget.
Ha ezzel a beállítással más devizában akarsz fizetni, USD, HUF akkor természetesen előkerül a deviza váltási opció.
Nálam ezekre tudom átállítani, a felvett egyenlegek függvényében működik.

Ha egy kártyád van akkor ez havonta korlátozott alkalommal változtatható 6-10 közt, de nem teszteltem mert más módon hagyom ki a devizaváltási mókát.
Itt egy ötlet hogy miként oldom meg hogy ne a PayPal devizaváltással kelljen foglalkoznom.

Még egy megjegyzés, ha eBay-en fizetsz mostanában ott megjelnik olyan hogy forintban vagy devizában terheljen, az a váltás az eBay opciója, eddig nem volt jó az árfolyamuk, szóval az eredeti devizást kell jelölni és úgy továbbvinni a fizetési folyamatot.

[ Szerkesztve ]

(#46279) SunMount3r válasza V/ (#46278) üzenetére


SunMount3r
nagyúr

Értem, ez nekem alapból EUR-on volt, és a "PayPal-os kifizetésben" is EUR-ban szerepel a levont összeg. Ezek szerint akkor a bankom váltotta át, igaz?

(#46280) V/ válasza SunMount3r (#46279) üzenetére


V/
Topikgazda

Az fogja majd váltani amikor elszámolják. A PayPal-on tényleg csak keresztül fut az összeg a vásárlás lekönyvelésével együtt.

(#46281) Dorien


Dorien
veterán

Sziasztok!

Eladtam egy terméket (ez az első PayPal-os eladásom), az összegnél azt írja, hogy dec. 3-tól elérhető, de még mindig "felfüggesztve" a státusz. A vevő jelezte a PayPal felé, hogy megkapta a terméket, minden OK vele.

Mi a teendő? Írnék a customer service-nek, de csak valami USA tel.számot találok, azt meg hanyagolnám...

Köszi! :R

"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html

(#46282) V/ válasza Dorien (#46281) üzenetére


V/
Topikgazda

Esetleg 4-én már elérhető, bár ugye hétvége van szóval hétfőig várnod kell a reklamációval.

(#46283) Dorien válasza V/ (#46282) üzenetére


Dorien
veterán

Semmi gond, nem sürgős, de akkor írják azt, hogy dec. 4-én elérhető. :)
Lehet e-mailben vagy contact form-on keresztül reklamálni?

"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html

(#46284) V/ válasza Dorien (#46283) üzenetére


V/
Topikgazda

December 3-tól azt értheted a nap végétől mert időpontot nem adtak meg, más témákban számít az idő, óra és perc is.
Most lehet hogy ennél a témánál megjelenik az e-mail elérés, de jellemzően inkább a chat. De a személyes kontakt nincs a hétvégén és tényleg csak egy kis türelem kell szerintem.
Böngészőben vagy a mobil app-on nézed? Lehet hogy nem frissült az oldal.

[ Szerkesztve ]

(#46285) Dorien válasza V/ (#46284) üzenetére


Dorien
veterán

Most néztem, megjött! :) Köszi a segítséget! :R
Tehát akkor az ilyen esetekben a határidő letelte után jelenik csak meg a chat lehetősége?

"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html

(#46286) V/ válasza Dorien (#46285) üzenetére


V/
Topikgazda

Gondolom ere az indokra akkor, de inkább az lehet hogy a pénz beérkezés időpontjától számolja napokat.

(#46287) Dorien


Dorien
veterán

Na, újabb kérdés:
A PayPal számlán lévő Ft-ot utalnám ki az MKB Bank Ft számlámra, de a bankszámla társításakor az alábbi hibaüzenet fogad:

"A számla társításához egy kis segítségre van szükség. Vegye fel velünk a kapcsolatot, és segítünk, de egy másik számlát is társíthat."

Mit kéne tennem? :F

Szerk.
Próbáltam a Wise Ft számlámat is megadni, ugyanez a hibaüzenet fogad...

[ Szerkesztve ]

"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html

(#46288) V/ válasza Dorien (#46287) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt amit írnak. Holnap 9 óra után a telefonálás a leggyorsabb. Ez egy pénzforgalmi számla lenne amire kapsz és amiről küldesz pénzeket és a normál bankszámlaszámot írsz ami 10102244-el kezdődik?
A számlahozzáadás blokkolásra került, majd feloldják.

[ Szerkesztve ]

(#46289) Dorien válasza V/ (#46288) üzenetére


Dorien
veterán

Így van. HUF számla és ez az alapértelmezett pénznem is. Kötőjelek nélkül 24 számjegy.

"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html

(#46290) V/ válasza Dorien (#46289) üzenetére


V/
Topikgazda

Tényleg csak egy technikai blokkolás van, az elérésük ahogy itt van írva. Legutóbb akinek ilyen problémája volt annak egy 4 órás időkeretet adtak a számla hozzáadáshoz így célszerű hogy legyen Netes elérés is amikor beszélsz velük.

(#46291) Dorien válasza V/ (#46290) üzenetére


Dorien
veterán

Ahh, király vagy, köszönöm szépen! :R
Magyar számokat ingyen hívok, akkor ezt fogom holnap 9h után. :)

"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html

(#46292) Dorien válasza V/ (#46290) üzenetére


Dorien
veterán

Megoldódott, köszönöm. :R

A magyar számot hívtam, egyből felvették. Az angolul beszélő fazon nagyon segítőkész volt. Hitelesítéshez a címnél megadott irányítószámot kérdezte, majd a bankszámla utolsó 4 számjegyét, végül küldött sms-ben egy 6 számjegyű kódot, amit be kellett neki diktálni.

Utána már egyből elfogadta a bankszámla hozzáadását és tovább is vittem az átutalást.

"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html

(#46293) Gallmix válasza Dorien (#46287) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Nekem is ez volt, írj nekik chat-en, elsőre robottal fogsz tudni csak, de utána majd kapcsolnak élő személyt is. (ha munkaidőben csinálod ezt a chat-kezdeményezést.). Nekem pl fél-1 órán belül volt egy hívásom tőlük, meg írtak is.

közben látom már megoldva... :)

[ Szerkesztve ]

(#46294) attamb


attamb
junior tag

Már nincsen meg az a telefonszámom amire a belépéskori kódot küldenék. Angolul nem beszélek. Mi a teendő?

(#46295) V/ válasza attamb (#46294) üzenetére


V/
Topikgazda

Keresel valakit aki tud alapszinten tud beszélni angolul és majd tolmácsol. Mert ezt csak így intézik. Miért nem cserélted meg mielőtt a változás történt?

[ Szerkesztve ]

(#46296) attamb válasza V/ (#46295) üzenetére


attamb
junior tag

Köszi a választ.

(#46297) slice14 válasza attamb (#46294) üzenetére


slice14
veterán

Erre problémára megelőzés képen érdemes lett volna hozzáadni valamelyik hitelesítő alkalmazást is.

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#46298) Gallmix válasza slice14 (#46297) üzenetére


Gallmix
aktív tag

azokkal is lehet szívni, pl vkinek elveszett, új telója lett és az alkalmazás miatt nem tudott belépni vhová, pedig sms-t kapott...

(#46299) V/ válasza Gallmix (#46298) üzenetére


V/
Topikgazda

Mert nem használta a biztonsági mentés funkcióját az alkalmazásnak, meg újrarakta a telefont úgy hogy előtte nem állította le az alkalmazás vezérlét, mert nem volt tisztában azzal hogy mit is fog csinálni, legtöbbje user hiba.

(#46300) Gallmix válasza V/ (#46299) üzenetére


Gallmix
aktív tag

oké, de sokan vannak, így az fix, hogy hallják, hogy ez a tuti ezt használd, közben pedig ilyen fontos részletekről nem tudnak, nem kapnak infót...

vannak ennél is cifrább dolgok is...

pl vki letöröl egy alkalmazást és azzal azt gondolja minden rendben van...
utána meg jön az extra számla... (hallottam ilyen kamasz story-t is pl).

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.