Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#401) Goldwin


Goldwin
aktív tag

(#402) koncsik válasza Dr.F.E.R.I. (#399) üzenetére


koncsik
MODERÁTOR

Amerikai rokonom... :DDD
Mario sakkkészletre nememlékszem, de csak a fiúk nézték végig, én nem bírtam idegileg ;) (Kislányunk csúnyán bárányhimlős lett, nem volt játék sem este... :( )

[ Szerkesztve ]

Eladó játékaim (LEGO, Switch, PS4): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/koncsik/index.html

(#403) ldave


ldave
félisten

Most emiatt kicsit irigykedem az X1 tulajokra :B

A Slime draws near! Command?

(#404) Dr.F.E.R.I. válasza ldave (#403) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Jön PC-re is, hacsak nem olvastam félre valamit.

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#405) ViharVadász válasza Dr.F.E.R.I. (#404) üzenetére


ViharVadász
őstag

Jön igen, Steam-en már látható az adatlapja.:) A soundtrack-je csodaszép, most hallgatom telefonon. :C

[ Szerkesztve ]

"Video games are meant to be just one thing: fun. Fun for everyone"

(#406) ldave válasza Dr.F.E.R.I. (#404) üzenetére


ldave
félisten

Laptopom sajna alkalmatlan ilyesmire, csoda hogy a WoW minimumon elfut rajta.

[ Szerkesztve ]

A Slime draws near! Command?

(#407) ldave


ldave
félisten

Rájöttem, hogy jelenleg én a játékok elejét kedvelem, amikor megismerjük a szereplőket, a világot, az alap mechanikát. Ha ezek után a történet, a játékmenet nem köt le, akkor egyszerűen nem megy, nem töltöm be többet a játékot.

A Slime draws near! Command?

(#408) Dr.F.E.R.I. válasza ldave (#407) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Ha a történet és a játékmenet gyenge, akkor az egy középszerű játék max, valószínűleg ezért nem is kedveled őket. Egy jó játék elejétől a végéig jó.

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#409) ldave válasza Dr.F.E.R.I. (#408) üzenetére


ldave
félisten

Könyvek esetében alap, hogy az irónak van egy szerkesztője a kiadó oldaláról, aki a kéziratot átolvasva szól az irónak, hogy a történet üteme, folyása esetleg nem ideális, valamelyik rész túl hosszú vagy túl rövid. Na, ilyesmi kéne szerintem a játékfejlesztésbe is. Legjobb példa ami most eszembe jut erre PS3-on a Nier. Ezt nemrég cseréltem, pár hete játszottam vele, friss az élmény. Tök jól indul a játék, bemutat egy érdekes világot, az első dungeon is jopofa, pörgös a harcrendszer. Majd ezután bead 5-6 olyan küldetést, hogy szerezz 10 írhát, 5 virágot és hasonlók. És ezeket meg kell csinálni, hogy a második dungeon megnyíljon. Majd eztuán megint jönnek a hülye gyűjtögetős küldetések. Na itt abbahagytam. Ezeknek tényleg semmi szerepe nincs azon kívül, hogy a 10 órás játéból 30 legyen.

A Slime draws near! Command?

(#410) Dr.F.E.R.I. válasza ldave (#409) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

A repetitív dolgok nekem sem a szívem csücske, a Bravely Default sztorija esett a végén ebbe a csapdába. A Monster Hunter-ben meg a farmolás van túlerőltetve, de ott legalább minden harc más és más, nem válik olyan könnyen unalmassá.

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#411) boost válasza Dr.F.E.R.I. (#410) üzenetére


boost
addikt

A repetatív dolgokat az új mario luigi RPG is kimaxolta, ami azért lett 40 óra, mert minden feladatot többszörkellett elvégezni. keress meg 4 ezt, hozz el 4 azt, stb. Egy feszes 20 órás játékot csinálhattak volna, mint a Browser Inside, pl.

(#412) ldave válasza Dr.F.E.R.I. (#410) üzenetére


ldave
félisten

Farmolással nincs bajom, ott van a WoW, melybe több ezer órám van. Annak a játéknak nagy része a farmolás szól (ölj meg 20 ilyen állatot, 30 amolyat), azonban mellette mindig van más opció, ha megunod a farmolást, akkor mehetsz dungeon-be vagy pvp-zni, felfedezni.

Az említett Mario&Luigi Dream Team-et is pont amiatt nem fejeztem végül be, amit szgergely mond. Valahol 26 óránál hagytam abba.

A Slime draws near! Command?

(#413) koncsik


koncsik
MODERÁTOR

Remélem sokat dolgoztak vele... :))

Eladó játékaim (LEGO, Switch, PS4): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/koncsik/index.html

(#414) ldave


ldave
félisten

Hoppá, megjöttek a legrissebb eladási adatok USA-ból:

1. The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D (3DS) (515,000 copies sold digitally and physically)
2. Evolve (Xbox One, PS4, PC)
3. Dying Light (PS4, Xbox One, PC)
4. Call of Duty: Advanced Warfare (Xbox One, PS4, 360, PS3, PC)
5. Grand Theft Auto V (PS4, Xbox One, 360, PS3)
6. NBA 2K15 (PS4, Xbox One, PS3, 360)
7. Dragon Ball: Xenoverse (PS4, Xbox One, PS3, 360)
8. Minecraft (360, PS3, Xbox One, PS4)
9. The Order: 1886 (PS4)
10. Monster Hunter 4 Ultimate (3DS) (290,000 copies sold digitally and physically)

Azért nem semmi a MM első helye, engem teljesen meglepett.

A Slime draws near! Command?

(#415) ldave válasza ldave (#414) üzenetére


ldave
félisten

Csak az USA-ban eddig 3,5 milla amiibo-t adtak el.

A Slime draws near! Command?

(#416) Dr.F.E.R.I. válasza ldave (#414) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Ezek február végi adatok lehetnek. Ahhoz képest, hogy a február még elég gyenge hónap szokott lenni, nem mondható rossznak.

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#417) ldave válasza Dr.F.E.R.I. (#416) üzenetére


ldave
félisten

Ja, az lemaradt, ezek februári adatok.

A Slime draws near! Command?

(#418) ldave válasza Dr.F.E.R.I. (#416) üzenetére


ldave
félisten

Amúgy bízom benne hogy az MM szép sikere jó hatással lesz arra, hogy még idén megjelenjen a Wii U-s Zelda.

A Slime draws near! Command?

(#419) Dr.F.E.R.I. válasza ldave (#418) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Nem hiszem, hogy ezen múlna. De csak nem csúszik már át jövőre.

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#420) ldave


ldave
félisten

Kezdek elcsábulni PS4 iránt egyre inkább, a Bloodborne érdekel (az elődök közül csak a Dark Souls első részével játszottam), a Driveclub-ról is már jókat olvasni, Dragon Age év játék lett több helyen is, most pénteken pedig jön a FF Type-0. Ajjaj.

A Slime draws near! Command?

(#421) Dr.F.E.R.I. válasza ldave (#420) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Úgyis csak az eleje kötne le mindegyiknek, inkább nézd meg őket YT-on, olcsóbb. Meg aztán amúgy is lemondtál a gépről, úgyhogy innentől kezdve meg nem értem, miről beszélünk itt. ;)

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#422) ldave válasza Dr.F.E.R.I. (#421) üzenetére


ldave
félisten

Ezért van ott az Ajjaj a végén.

A Slime draws near! Command?

(#423) ldave válasza Dr.F.E.R.I. (#421) üzenetére


ldave
félisten

Amúgy a PC-m leépítése így utólag nem volt egy jó döntés. Van egy csomó játékom steam-en, amit nem bír el a laptopom. Lehet inkább ez ügyben kéne lépnem valamit.

A Slime draws near! Command?

(#424) Dr.F.E.R.I. válasza ldave (#423) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Én is azon agyaltam, hogy csomó minden, ami megjelenik PS4/XOne-ra, az kijön PC-re is, plusz a rengeteg startégia/egyéb játék, ami még konzolokra sem. Elgondolkodtam rajta már én is, hogy valami kis helyigényű, de aránylag elfogadható teljesítményű PC-t összedobni nem volna akkora hülyeség (nextgen konzolok helyett).

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#425) ayo válasza Dr.F.E.R.I. (#424) üzenetére


ayo
addikt

nem is az :) én így tolom és tökéletes, csak hát lehetne még több szabadidőm... :)

http://jateknaplo.blog.hu

(#426) ldave válasza Dr.F.E.R.I. (#424) üzenetére


ldave
félisten

Összetettem most egy teljes PC-t, 300 ezer Ft-nál állt meg :) Egy gamer laptop 500 ezernél indul, szóval még jól állok :D

A Slime draws near! Command?

(#427) ldave


ldave
félisten

Két kép az ex-Rare fejlesztőcsapat (Playtonic Games) készülő játékából:

A Slime draws near! Command?

(#428) sz.balazs.95 válasza ldave (#427) üzenetére


sz.balazs.95
veterán

Minecraft + Skylanders? :DDD

hirtelen ez ugrott be. :B

[ Szerkesztve ]

Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.

(#429) Dr.F.E.R.I. válasza ldave (#427) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Állítólag a Kickstarter-en akarnak további pénzt gyűjteni rá.

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#430) ldave


ldave
félisten

No:

"Nintendo finally confirmed today it will be making the leap to mobile game development as part of a new partnership with DeNA."

Hogy ez pontosan mit is jelent, gondolom hamarosan kiderül.

A Slime draws near! Command?

(#431) Goldwin válasza ldave (#430) üzenetére


Goldwin
aktív tag

(#432) koncsik válasza Goldwin (#431) üzenetére


koncsik
MODERÁTOR

Elolvastam a hivatalos közleményt, nagy reményekkel nézek a változások elé. A mobil eszközeimen is a nintendo mentalitású játékok a kedvenceim.

Eladó játékaim (LEGO, Switch, PS4): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/koncsik/index.html

(#433) adalbert1 válasza ldave (#430) üzenetére


adalbert1
veterán

Erre nagyon kíváncsi leszek, főleg, hogy számomra pl. Mario karaktere egybefort a platformjátékokkal, és nehéz elképzelnem, hogy azokat normálisan lehetne irányítani csak érintőképernyőt használva - persze a Nintendonak azért bőven van tapasztalata, tehát azt is el tudom képzelni, hogy megoldják, és teljesen élvezhető produktumok fognak születni :)
PS4/Xbox One vásárlás ügyében én még továbbra is kivárok, egyelőre egy olyan játék sem jött ki, ami miatt hatalmas késztetést éreznék a megvásárlásukra, és ezek mellett tele vagyok még végigjátszandó címekkel a régebbi konzoljaimra is :), szóval én szerintem leghamarabb év vége fele fogok választani közülük (akkor már lehet, hogy egy esetleges áresést is megvárok, ha eddig nem szálltam be az eredeti áron, akkor később már alacsonyabbon szeretnék).

(#434) sz.balazs.95 válasza Goldwin (#431) üzenetére


sz.balazs.95
veterán

Ezzel kapcsolatban engem kizárólag csak egyetlen egy dolog érdekel, semmi más:

ne. legyen. IAP. pont.

Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.

(#435) ldave válasza sz.balazs.95 (#434) üzenetére


ldave
félisten

Ezen kár pörögni, 100% hogy f2p, iap játékok érkeznek majd. Mással szinte lehetetlen jelenleg a mobilpiacon érvényesülni, a nagy többség már 1 dollártért se tölt le játékot.

A Slime draws near! Command?

(#436) sz.balazs.95 válasza ldave (#435) üzenetére


sz.balazs.95
veterán

Én viszont ezzel szembe a falra mászok az IAP-tól.

Elképzelem a MarioKart mobil változatát:

>Bajnokság folytatása
>Várj 6 órát, vagy fizess be 200 érmét

(200 érme = $4.99)

Így akkor inkább ne is adjanak ki semmit mobilra. :W

Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.

(#437) ayo válasza sz.balazs.95 (#436) üzenetére


ayo
addikt

ne ilyeneket képzelj, ez mobil és nem konzol. ott a pokemon shuffle, az 1:1 megfelel egy mobil játéknak :)

http://jateknaplo.blog.hu

(#438) Dr.F.E.R.I. válasza sz.balazs.95 (#436) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Teljes értékű konzoljátékok biztosan nem fognak mobilra jönni, inkább egyszerűbb spin-off címek várhatóak.

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#439) sz.balazs.95 válasza Dr.F.E.R.I. (#438) üzenetére


sz.balazs.95
veterán

De akkor már legyenek freeware játékok, vagy csinálják azt, mint a 3DS-nél a MiiPlaza-ban, hogy apróbb játékokat lehet megvenni jelképes összegekért.

Sokkal de sokkal jobban örülnék bármelyiknek, mint ennek a szar, elfuserált IAP üzleti modellnek.
Báármi jöhet, csak az ne.

Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.

(#440) ayo válasza sz.balazs.95 (#439) üzenetére


ayo
addikt

nintendóról beszélünk nem holmi gagyi mobiljátékos cégről. több mint valószínű, hogy imádni fogjuk. :)

http://jateknaplo.blog.hu

(#441) sz.balazs.95 válasza ayo (#440) üzenetére


sz.balazs.95
veterán

Jó, de nekem akkor is rossz előérzetem van ezzel kapcsolatban.

Ha csak 1-2 ismerebb játék Nintendósított változataire képeset, vastagon megrakva IAP-vel, akkor számomra 1-az-1-ben felejtős.

Mást meg nemigen tudok elképzelni, mint "mobil játék", hogyha rendes játék nem jön.

Bezzeg a Rockstar Games tudott kiadni rendes játékokat mobilra, IAP nélkül, és valahogy mégse mentek csődbe.
Szóval ez csak duma, hogy nomális játékot nem éri meg kiadni.
Megéri, csak ugye könnyebb kiadni egy IAP vackot, minimális befektetéssel... :(((

Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.

(#442) ldave válasza sz.balazs.95 (#441) üzenetére


ldave
félisten

Ezek a játékok szerintem elsősorban nem nekünk, Wii U és 3DS tulajoknak készülnek majd, hanem inkább azoknak, akik csak mobilon játszanak.

Itt egy lista, hogy jelenleg iPhone-on melyik játékoknak van a legnagyobb bevétele:

Mindegyik f2p, iap teljes csoda. Sajnos ilyen a mobilipar. A Nintendo pedig pénzt keresni megy oda, nem pedig az év játékát elkészíteni, legalábbis szerintem.

A Slime draws near! Command?

(#443) ayo válasza sz.balazs.95 (#441) üzenetére


ayo
addikt

nézz rá erre

ez egy jó játék, iap-os és még is mindenki szereti.

ha rendes játékot szeretnél próbáld ki emuval, hogy milyen egy super mario world mikor futva kene előre menned és ugrani precízen... :)

DS játékból viszont lehetne rendesen portolni persze, de akkor minek DS? csak maguk alatt vágnák a fát, mert senki se venne DS-t. GTA mobilportja nem rossz, de azért nem is egy jó dolog és nekik nincs egy konzoljuk sem.

IAP-ot én se szeretem, de még se aggódom, mert nincs miért. Nintendósoknak ott a Nintendo, mobilosoknak meg most ez egy új lehetőség, hogy megszeressék a Nintendót :)

(#442) ldave: most olvastam, amit te írtál :) hozzá tenném, hogy mobilon a rövid játékokat szeretik és nem a hosszú cuccokat - kivétel Japánban, ahol több órákat utaznak naponta, ott csak 3DS van, semmi más :)

[ Szerkesztve ]

http://jateknaplo.blog.hu

(#444) sz.balazs.95 válasza ayo (#443) üzenetére


sz.balazs.95
veterán

Na pont ezért tart ott a mobil játszás, mert javarészt csak ilyen IAP-re épülő, ötlettelen vackok vannak, amik inkább mondhatóak pénznyelőknek, mint játékoknak.

Tök fasza, hogy már egész brutál grafikát képesek kihozni egy mobil SoC-ból, megveszi az átlagjúzer a Snapi805-ös mobilt, és mit csinál? Ilyen CandyCrush szintű vackokkal bénázik.

Ebbe mi a logika? :F

Mondjuk ez most független a Nintendotól, de a témától nem, és ezt sosem értettem.

Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.

(#445) Dr.F.E.R.I. válasza sz.balazs.95 (#441) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Take-Two Interactive beat expectations in Q3 2014

Egy éves a cikk, de jól summázza a helyzetet.

"An overwhelming 97 percent of the company’s net revenue came from console gamers, with only three percent from PC and nothing from mobile"

"Strauss Zelnick acknowledged in an investor call that the company has had “limited success” in its past mobile efforts. He said the processing limitations of mobile devices have kept the company’s top titles off of phones and tablets"

A legfrissebb jelentésben már meg sem említik a mobil szót sem. Hagyjuk rá ezt a témát a nagyokra, valószínűleg megvan a jó oka, hogy konzolos portok helyett a Candy crush-kaliberű játékokat tolják mobilokon a frontvonalba.

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#446) sz.balazs.95 válasza Dr.F.E.R.I. (#445) üzenetére


sz.balazs.95
veterán

Nem kell konzolos port, nem arról beszélek.
Önálló, direkt mobilra írt játékok kellenek, amik túlmutatnak a 0befektetés/maximális profit jellegű játékoknál, a.k.a Candy Crush, és értelmes játékélményt nyújtanak.
És itt most az értelmes nem feltétlen jelent összetettet.
Egy egyszerűbb játék is lehet nagyszerű, és ezt pl. a Nintendonak kéne a legjobban tudnia.

Kezdetben pl. a régi játékok újrélesztéseit próbálhatnák meg.
Egy szépen kidolgozott Dr. Mario, Kirby, stb. igenis jó lenne, de nem ilyen Candy Crush szerűen, hanem mint amilyen régen volt, csak a modern eszközökhöz igazítva.

Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.

(#447) Goldwin válasza sz.balazs.95 (#434) üzenetére


Goldwin
aktív tag

Mi az az IAP?

(#448) sz.balazs.95 válasza Goldwin (#447) üzenetére


sz.balazs.95
veterán

In-App purchase, magyarra lefordítva játékon belüli vásárlás.
Azaz amikor a játék pénzt követel, hogyha tisztességes tempóban akarsz fejlődni, egy egyébként szög egyszerű, monoton játékban.
Mondjuk meg kell építeni xy dolgot, ami alapból 3 óra, de akár 50 játékon belüli, csak pénzért beszerezhető valutáért cserébe ezt ki tudod skippelni.
És cserébe a játék maga "ingyenes".

Röviden ennyi.

Na és ez az, ami szerintem az egyik leggusztustalanabb pénzügyi modell, ami csak létezik. :(
Én személy szerint nagyon remélem, hogy ez csak egy múló divat, habár a játéktörténelemben kitörölhetetlen nyomot hagy/ott maga után.

[ Szerkesztve ]

Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.

(#449) adalbert1 válasza sz.balazs.95 (#448) üzenetére


adalbert1
veterán

Mióta nem pár lelkes fejlesztő készít 1-1 játékot, hanem kiadók, azóta egyre inkább a profit került előtérbe (végtére is egy üzleti vállalkozás), így szerintem az összes játékos szempontból gáz dolog meg fog maradni, amíg pénzük van belőle (vagy nem találnak ki valami még jövedelmezőbbet).

(#450) koncsik válasza Goldwin (#447) üzenetére


koncsik
MODERÁTOR

:R Kérdezd meg az f2p-t is lécci, én az iap-ot sem mertem... :B
Pedig 2x 2 ilyen játék is megy, elhatároztam, hogy nem lesz iap. Pont megfelel, hogy naponta 2x 10 percnél nem több időm megy rájuk.

[ Szerkesztve ]

Eladó játékaim (LEGO, Switch, PS4): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/koncsik/index.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.