Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-03-25 08:15:08

LOGOUT.hu



TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ

Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#173566) SyMbioTe

(rögzített hsz)

Szeretnék megkérni minden kedves fórumozót, aki gépajánlást szeretne, hogy a Téma Összefoglalóban összeállított kérdéssorra szíveskedjen pontosan válaszolni. Így nekünk is könnyebb az ajánlás, illetve gyorsabban is megy az ajánlás. :)

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

Hozzászólások

(#155835) lazioforever


lazioforever
tag

Sziasztok.
Teljesen amatőr vagyok a gép összeállítás témában, de elérkezett az idő, hogy egy új konfigurációt szerezzek be itthonra. Az utóbbi hetekben elkezdtem a bőszen olvasgatni, de sikerült kicsit elvesznem. Ezért kérném a segítségetek. Előre is elnézést kérek, ha valami hülyeséget írnék az elkövetkezőkben. :)

1. Mire fogod használni a gépet? Ha játékra, akkor multiplayer, vagy inkább singleplayer játékok?
Alapvetően 3D-s tervező programok stabil futtatása lenne a célom. AutoCAD, Solidworks, Inventor, ami szóba jöhet, kisebb elemszámú és méretű modellekkel. Játékra abszolút nem használnám, max még filmet néznék néha.

2. Milyen alkatrészekkel rendelkezel, amit az új gépben meg szeretnél esetleg tartani?
Mivel az itthoni gépem lassan 8. évébe lép, ezért teljesen új konfigot akarok összeállítani.
3. Milyen alkatrészekre van szükséged?

Komplett gép, tehát ház, alaplap, processzor, hűtő, videokártya, memória, táp, merevlemez.
4. Mennyi a kereted rá?
Igazából nem akarok profi gépet, egy alapabb kialakítás is megtenné. Én 150k körüli összegre gondoltam, ha kell, 170k-ig fel tudok menni.