Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26033) SeF007


SeF007
csendes tag

Kedves Mindenki!

Abban kérném a tapasztaltabbak segítségét, tanácsát, hogy január első hónapjaiban rendeltem kétszer, egy nap eltéréssel ezt-azt. A második napon rendelt motyó hamarabb lett "shipped out" cimkével ellátva, mint az előző napi. Az első 4 nappal később váltott át "shipped out"-ra. A csomagazonosítókat megkaptam, látszik is rendesen mindkettő.

Tegnap előtt kaptam még egy üzenetet, hogy az első rendelésem, hurrá, kiküldésre került és kaptam hozzá egy újabb számot, ami szintén már aktív (pre-advised). Akkor ez azt jelenti, hogy a korábbi rendelésemet kétszer sikerült feladniuk? Vagy csak valami kimaradhatott az elsőből és azt pótolták? A mellékelt tételes lista teljes mind a kettőnél és azonos. (magyarán van 3 csomagom valahol)

Ilyenkor mi a teendőm, ha netán tényleg kétszer jön meg ugyanaz a rendelés? Jelzés feléjük, hogy homok ment a gépezetbe és valami ellenszolgáltatás (persze nem teljes) vagy így jártak, örülés és lapítás? Visszaküldeni drágább lenne, mint a motyó...

Ez előtt kétszer rendeltem a GB-től, amolyan próba gyanánt, mindkettő 14 napon belül itt volt. Az egyik EU Express-es, a másik sima PostNL, de értéke 57 dollár volt és nem tette rá a mancsát a hatóság. Összességében eddig nekem pozitív a tapasztalatom a GB-vel. Mondjuk annyi árnyoldala van, hogy a legelső rendelésnél kimaradt egy tétel, ami miatt írtam is, majd annak az árát, igaz 3 hónapra rá, de teljes egészében visszakaptam a bankkártyára. (nem kellett erősebben odaszólni (PayPal), csak leírtam mennyire kellemetlen és kértem a visszatérítést).

Előre is köszönöm a tapasztaltabbak válaszát!

SeF

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.