Téma összefoglaló:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] Okos Otthon kezdőknek
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
SeF007
csendes tag
Kedves Mindenki!
Abban kérném a tapasztaltabbak segítségét, tanácsát, hogy január első hónapjaiban rendeltem kétszer, egy nap eltéréssel ezt-azt. A második napon rendelt motyó hamarabb lett "shipped out" cimkével ellátva, mint az előző napi. Az első 4 nappal később váltott át "shipped out"-ra. A csomagazonosítókat megkaptam, látszik is rendesen mindkettő.
Tegnap előtt kaptam még egy üzenetet, hogy az első rendelésem, hurrá, kiküldésre került és kaptam hozzá egy újabb számot, ami szintén már aktív (pre-advised). Akkor ez azt jelenti, hogy a korábbi rendelésemet kétszer sikerült feladniuk? Vagy csak valami kimaradhatott az elsőből és azt pótolták? A mellékelt tételes lista teljes mind a kettőnél és azonos. (magyarán van 3 csomagom valahol)
Ilyenkor mi a teendőm, ha netán tényleg kétszer jön meg ugyanaz a rendelés? Jelzés feléjük, hogy homok ment a gépezetbe és valami ellenszolgáltatás (persze nem teljes) vagy így jártak, örülés és lapítás? Visszaküldeni drágább lenne, mint a motyó...
Ez előtt kétszer rendeltem a GB-től, amolyan próba gyanánt, mindkettő 14 napon belül itt volt. Az egyik EU Express-es, a másik sima PostNL, de értéke 57 dollár volt és nem tette rá a mancsát a hatóság. Összességében eddig nekem pozitív a tapasztalatom a GB-vel. Mondjuk annyi árnyoldala van, hogy a legelső rendelésnél kimaradt egy tétel, ami miatt írtam is, majd annak az árát, igaz 3 hónapra rá, de teljes egészében visszakaptam a bankkártyára. (nem kellett erősebben odaszólni (PayPal), csak leírtam mennyire kellemetlen és kértem a visszatérítést).
Előre is köszönöm a tapasztaltabbak válaszát!
SeF