Hirdetés

2024. május 19., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15601) RazoR válasza 3L1T3 (#15584) üzenetére


RazoR
veterán

Nem kifejezetten Ford-os de tudok egy nagyon jó autószerelőt a kerületben.

(#15602) Kephamos válasza #31733248 (#15597) üzenetére


Kephamos
addikt

Uhh, azt hittem en megyek sokat az evi 25 ezremmel. :)

(#15603) -v- válasza DeFranco (#15600) üzenetére


-v-
addikt

:K

(#15604) galoslac válasza troll81 (#15587) üzenetére


galoslac
tag

Nekem ma hozza a futár. :)
Cserélni majd novemberben, de előtte le kell varászolnom egy mondeot az aknáról.

Eladó Bosch IXO nyomatékadapter 1500/db egy-több-sok mint a kínainál

(#15605) pirosvilamos


pirosvilamos
tag

Sziasztok!

B-maxban hol lehet kiütni az olajcsere figyelmeztetést?
Nyáron vettem a kocsit, akkor cserélve lett szűrő-olaj.
Erre tegnap kiírta, hogy az olajcsere periódus lejárt.
Keresgéltem menüben, de nem találom...

--pirosvillamos-- Creality Ender 3, C64, Amiga 500+, meg egy vacak laptop netre...

(#15606) ReFleXx válasza pirosvilamos (#15605) üzenetére


ReFleXx
addikt

hat szerintem ugyanugy mint masik fordnal.
gyujtast adsz, majd gaz+fek egyszerre lenyom es nyomva tart vagy 20mpig, eloszor kiirja hogy reset in progress, majd amikor vegzett hogy complete vagy ilyesmi

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#15607) pirosvilamos válasza ReFleXx (#15606) üzenetére


pirosvilamos
tag

Köszönöm, sikerült! :R :R :R

(eddig nem volt Fordom)

[ Szerkesztve ]

--pirosvillamos-- Creality Ender 3, C64, Amiga 500+, meg egy vacak laptop netre...

(#15608) ReFleXx válasza pirosvilamos (#15607) üzenetére


ReFleXx
addikt

prego :C

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#15609) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Fejlemények a járgánnyal kapcsolatban.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#15610) pet007 válasza flymi (#15609) üzenetére


pet007
aktív tag

Szubjektiv, de nekem kormany sima feketebe jobban tetszett. ;]

(#15611) DeFranco válasza pet007 (#15610) üzenetére


DeFranco
nagyúr

úgyis lejön pár héten belül trololo ;]

(#15612) #31600896 válasza pet007 (#15610) üzenetére


#31600896
törölt tag

Bár az enyém lenne full fekete. Kimondottan örülnék.

(#15613) kelly416 válasza flymi (#15609) üzenetére


kelly416
veterán

A tükör esővédő nekem estétől reggelig leesett úgy, hogy még eső sem volt, de a kormány szerintem király lett, és a könyöklő is pofás.

(#15614) ReFleXx válasza kelly416 (#15613) üzenetére


ReFleXx
addikt

tükör esővédőnek van barmi gyakorlati haszna? :D
szerintem csak elcsufitja

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#15615) flymi válasza kelly416 (#15613) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Nekem fel sem ragadt középen, de majd megoldom. :)
Elég merev műanyag.

ReFleXx: Szerintem van létjogosultsága, nem kell összemaszatolni a tükröt.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#15616) kelly416 válasza ReFleXx (#15614) üzenetére


kelly416
veterán

Igen, én is gondoltam, hogy ott a tükörfűtés... de nem viszi le úgy az esőt, főleg induláskor, hogy az esővédelemnek ne legyen értelme. Bár ebben a formában használhatatlan. Láttam olyant, aki kívülről ragasztotta a konzol tetejére, olyant meg én nem vagyok hajlandó művelni. :N

(#15617) ReFleXx válasza kelly416 (#15616) üzenetére


ReFleXx
addikt

probaljatok ki ezt link

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#15618) kelly416 válasza ReFleXx (#15617) üzenetére


kelly416
veterán

Köszi a tippet, megteszem majd.

(#15619) #27070592


#27070592
törölt tag

Sziasztok.

Mk1 focusom rendetlenkedik egy kicsit menet közben, ha elveszem a gázt de sebességben hagyom a váltót, a pillanatnyi fogyasztás nem esik le a nulla környékére (ahogy az motorfék üzemben logikus lenne szvsz) hanem 2-4l/100km közötti értékeket ír és mintha kicsit önálló életre kelt volna. Ha kinyomom ilyenkor a kuplungot, a motor nem pörög fel, sima alapjáraton jár, 700 körüli fordulaton.

Mi lehet ennek az oka? Alapjárati motor?

(#15620) athomi válasza troll81 (#15587) üzenetére


athomi
veterán

Idehaza elég veszett ára van, pedig kipróbálnám.

(#15621) CsakEgySrác


CsakEgySrác
csendes tag

sziasztok,
mk3-as mondeoót ma szervizelték és szóltak, hogy a küszöbből folyik a víz. Nos valóban csöpög a víz a küszöb alján, ahol a két lemez össze van préselve. Hogyan kerül be oda a víz? Két hete lett alvázvédőzve az autó, lehet, hogy valami lukat eldugaszolt? Van a küszöbnek nyílása, vagy oda nem is kerülhet be víz?

köszi előre is! :R

(#15622) kelly416 válasza CsakEgySrác (#15621) üzenetére


kelly416
veterán

A legtöbb autónak a küszöbben van vízkivezető nyílás, akár több is. Bár ennyire új autókkal nem sok a tapasztalaton sajnos. Én is azt feltételezném, hogy az egyik-másik ilyen kivezetőt sikerült valahol eldugaszolni véletlenül vagy tudatlanul.

(#15623) Goose-T


Goose-T
veterán

Na melyik autó van benne a listában?

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#15624) CsakEgySrác válasza kelly416 (#15622) üzenetére


CsakEgySrác
csendes tag

Köszi a segítséget. Akkor megnézek egy másik mondit alulról.

(#15625) updog válasza Goose-T (#15623) üzenetére


updog
senior tag

A Fiat 500. És? ¯\_(ツ)_/¯

;]

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#15626) SG3rg0


SG3rg0
őstag

-42 fokos téli szélvédő mosót vettem. Túlzás, nem fogja felmarni a fényezést?

(#15627) Jenne válasza SG3rg0 (#15626) üzenetére


Jenne
senior tag

Hol vettél ilyen alacsony fagyáspontút? Én -27 fokosat vettem, ez volt a max.

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#15628) SG3rg0 válasza Jenne (#15627) üzenetére


SG3rg0
őstag

Spar

(#15629) Pardise válasza Jenne (#15627) üzenetére


Pardise
senior tag

Én -60 fokos wuthot vettem de higitani fogom.

Your car, your life ;)

(#15630) sasba77


sasba77
újonc

Tisztelt uraim!

Ford focus C-Max 2004-es. Tulajdonosa vagyok. (2000 - es tdci motor. 6 seb.)

Egy ideje rosszalkodik, de nem találjuk a hiba okát szoftveres diagnosztikával sem.

Reggeli elinduláskor semmi baja. Rövid, pár perces parkoláskor 10-ből 3 szor nem indult újra. 1 mp járás után Esp csekklámpa felvillan, motor OFF és úgy marad.

Csak 30 perc-től 2 óra várakozás vagy mini túráztatás után mozdul meg. Volt, hogy első lefulladás utáni indításnál odaléptem neki pár másodpercre 2300-3000 fordulat közötti tartományba és csodák-csodája nem állt le a motor. Ezt néha meglehet tenni, de nem mindig oldja meg a problémát. Egy egyirányú utcában beragasztottam egy kisebb konvojt. (Ekkor ők anyáztak)

Első blikkre nagynyomású sziv. porlasztócsúcs, bevizsgálás történt a szereő javaslatára. Csúcsok ok. Szivattyú viseletes, (160k km.) kicseréltem. Üzemanyagszűrő csere, olajcsere megtörtént.

1 héten belül pár perces leállás után Ismét jelentkezett a hiba. (halkan anyáztam)

A szerelő szerint talán a motor és a tengely fordulatszám nem passzol egymáshoz és ezért a komputer le tiltja az erőforrást. Jobbat nem tudott, mert a compúteres dianosztika és a hibakódok sem jeleztek semmit.

Első tengely fordulatszám szenzor... csere.

Ismét pár nap és megint leállt a már említett módon. (Esp. csekklámpa kigyullad, motor leáll, mint ha elfordítottam volna a kulcsot.) Ekkor már belül hangosabban anyáztam. Parkolóból már nem tudtam kiállni csak kb. 1 óra múlva. Indításkor pöc-röff. mint ha semmi baja sem lenne.

Lassan kifogyok az ötletekből és a keret is szűkül.

Valaki találkozott már hasonló hibajelenséggel?

Mi lehet a hiba, merre keressük?

Köszönet a válaszokért.

[ Szerkesztve ]

(#15631) molnarpeter válasza sasba77 (#15630) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Első tengely szenzor alatt abs jeladót érted? Felső holtpont jeladó lenne a tippem, de úgy lenne jó, hogy valaki beül melléd a szükséges diagnosztikai eszközökkel és figyeli a helyzetet, milyen jel nincs meg.

(#15632) sasba77 válasza molnarpeter (#15631) üzenetére


sasba77
újonc

Első tengely szenzor alatt abs jeladót érted?

Na ezt most vígjáték stílusban adom elő:

Sajnos nem én vagyok a szerelő és most láttam először egy ilyen cserét. Jobb első kerék leszerel, kis fekete bizbasz leszed a madzag végéről, az új kütyü catlakotat. kerék visszatesz. Nekem kb ennyi a szakmai autós rutinom. Teljesen más képzettséggel rendelkezem.
Hogy ez a kütyü a kerék blokkolását érzékeli...? Valószínű.:-)

(#15633) Hikvision


Hikvision
senior tag

Üdv Mindenkinek!

Adott egy Duratec HE 2.0 Benzines Blokkos S-max 2006-ból, Első gazdás volt az autó, tehát fix 189.000.-Km-el, végig Fordhoz volt hordva évente vagy 20 ezrenként olajcserére, számlákkal igazoltan, és a következő a tünet:
Hidegen beindítva alapjáraton semmi füst, melegen sem, menet közben szintén nem látni tükörből, viszont ha álló helyzetben felpörgetjük akkor dobja a kék füstöt, meg a korom pamacsot a földre a kipufogóból. Olajfogyasztás még ismeretlen mert, friss olajat kapott amikor megvettük, kérdés az, hogy ennyi kilométernél, elképzelhető, hogy le van ragadva az olajlehúzó gyűrű? szelepszár szimmeringet kizárnám mert motorfék után sem dobja a füstöt, csak és kizárólag fordulaton. Gondoltam még a PCV szelep eltömődésére, mert elég nagy a karternyomás ha leveszem az olajbetöltőt miközben jár a motor.

Előre is köszi az ötleteket.

20 éve a PH-n.

(#15634) kcsa válasza Hikvision (#15633) üzenetére


kcsa
veterán

Valószínűleg fogyasztja is az olajat, egyes Duratec HE-k hajlamosak rá.

Jellemzően gyűrű gondok vannak, persze az igazság csak megbontás után derül ki.

(#15635) Hikvision válasza kcsa (#15634) üzenetére


Hikvision
senior tag

Tuti, hogy eszi, különben nem füstölne :) , nekem inkább a kérdésem elméleti síkon volt, hogy ez hogy jöhet össze ennyire dokumentált előélettel, illetve viszonylag alacsony futásnál, és egy idős első tulajnál...

20 éve a PH-n.

(#15636) ReFleXx válasza Hikvision (#15633) üzenetére


ReFleXx
addikt

"Hidegen beindítva alapjáraton semmi füst, melegen sem, menet közben szintén nem látni tükörből, viszont ha álló helyzetben felpörgetjük akkor dobja a kék füstöt"

tehat normal korulmenyek kozott nem fustol, allo helyzetben meg nem porgeti az ember ugysem, mert minek.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#15637) sasba77 válasza molnarpeter (#15631) üzenetére


sasba77
újonc

Kérdeztem a szerelőt, nem az abs szenzort cseréltük, hanem a felső holtpontit.

(#15638) Goose-T válasza Hikvision (#15633) üzenetére


Goose-T
veterán

Sajnos a nagy testben a relatíve kis motor nagy terhelésnek van kitéve, ezért gyorsabban kopik, mint mondjuk egy Focusban vagy Mondeoban. Tesóm S-Maxával pont ugyanez a helyzet, sajnos kinéz egy 200 ezer forintos motorgenerál. Az olajat zabálja, abban biztos lehetsz.

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#15639) máyköl válasza Goose-T (#15638) üzenetére


máyköl
veterán

Hol csinálnak 200 -ért generált? :Y
Kontaktot asap! :B

(#15640) Goose-T válasza máyköl (#15639) üzenetére


Goose-T
veterán

Ez konkrétan erre a típusra és problémára adott baráti árajánlat, amit tesóm kapott a szerelő ismerősétől.

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#15641) troll81


troll81
addikt

Sziasztok kerdesm lenne ha betolom a focusom a ford hoz szelep hezag állítást megcsinalnak? Holnap bemegyek meg erdeklodom hatha nem rohognek ki. :))

15633) Saycz a 20 ezres csere kicsit sok... Szerintem ez az egyik ok ami miatt van probléma van vele. En max 10 amit megyek egy olajal.

[ Szerkesztve ]

(#15642) kcsa válasza Hikvision (#15635) üzenetére


kcsa
veterán

Van amelyik tovább bírja, van amelyik kevésbé, teljes mértékben használat (és persze szerencse) függvénye.

Nekem pl 1.8 van, amire sokan köpködnek, állítólag 2.0 jobb, de nekem speciel egyáltalán nem fogyasztja az olajat.

(#15643) Hikvision


Hikvision
senior tag

Köszönöm a választ mindenkinek, igen valóban sok a gyári 20-ezres olajcsere intervallum, 99%-hogy ez miatt ragadtak le a gyűrűk, mert a Ford Kipp Németbe Most cserélt rajta utoljára olajat 184.000.-km-nél Áprilisban, és amikor leengedtem az olajat, olyan volt mint amibe legalább 20-ezer van.

Nyilván az is benne lehet, hogy annyira mégse cserélték le, csak kiszámlázták, bár az olajszűrő ami gyár ford-volt, meg a levegőszűrő is új volt benne, tehát lehet, hogy eleve olajsaras volt a motor, ennek fényében, kapott gyorsan egy Xado Vitaflush-t a régi olajba csere előtt, aztán, kapott egy standard 5W-30-ast amivel mentünk kb 300km-ert és le lett engedve egy Liqui Moly Fél literes Motor-cleant,és úgy kapta most meg a Xado 5W30-at, plusz a OneStage revitalizálót, most már gyönyörű szép az olaj, illetve a szelepfedélen benézve, eltűnt minden olajsár, de hát nyilván a gyűrűkkel nem lehet mit kezdeni.

Jah és ez most nem Xado reklám, csak nálam már rengetegszer bizonyított az elmúlt 6-évben, úgyhogy azóta minden autót azzal "kezelek".

Egy standard gyűrűzés kijöhet 200-ból valóban, ha csak a hengerfejet kell rendbe tenni, meg a gyűrűket, baráti munkadíjjal, csak el tudja b*szni az ember kedvét, hogy egy amúgy minden tekintetben tip-top benzines autót 190-ezernél már gyűrűzni kell...

20 éve a PH-n.

(#15644) SzlobiG válasza Hikvision (#15635) üzenetére


SzlobiG
félisten

Annak a motornak nem kell nagy futás hogy egye az olajat, híres erről sajnos, már az MK3 mondikban bemutatkozott.

(#15645) Hikvision válasza SzlobiG (#15644) üzenetére


Hikvision
senior tag

Sajnos, én is utólag olvastam utána, szégyen a Ford részéről, és hány típusba szerelték ezt az ótvar Duratec-et...

20 éve a PH-n.

(#15646) SzlobiG válasza Hikvision (#15645) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ez amúgy még szerintem a Mazda féle motor ám vagy legalább is az alapok tuti. Volt aki megcsináltatta a csoportba, de nem volt olcsó gyűrűzés+síkolás+miegymás.

(#15647) kcsa válasza Hikvision (#15645) üzenetére


kcsa
veterán

Annyira nem vészes a helyzet, nyilván neten csak a problémás eseteket látod.

És igen, ez még Mazda L motor.

(#15648) daniel2121


daniel2121
senior tag

Szeretném kicserélni a 2011-es Focusban a fényszóró izzókat valamilyen erősebbre, de azért amelyik legálisan használható. Milyen fajtát tudtok ajánlani?

(#15649) Mikulásbá válasza daniel2121 (#15648) üzenetére


Mikulásbá
nagyúr

Megalight,vagy Osram Night Breaker Laser H7 a lumenet.hu-ról.

[ Szerkesztve ]

(#15650) Sub-ZeRo válasza daniel2121 (#15648) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Felesleges nagyobb fényűt venni bele. Inkább tartósat nézz bele. Azért írom mert nightbrakereket vettem 4-et, 20-ért és fel évet nem bírtak ki... Pedig nem mindennap mentem a kocsival... De lehet neked szerencséd lesz vele.

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.