Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [mefistofeles:] Miért így bizniszelsz?
- [Re:] [crok:] Android ADB, TWRP, ROM, GApps, MicroG, APK és egyéb segédeszközök
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
RazoR
veterán
Nem kifejezetten Ford-os de tudok egy nagyon jó autószerelőt a kerületben.
Kephamos
addikt
Uhh, azt hittem en megyek sokat az evi 25 ezremmel.
galoslac
tag
Nekem ma hozza a futár.
Cserélni majd novemberben, de előtte le kell varászolnom egy mondeot az aknáról.
Eladó Bosch IXO nyomatékadapter 1500/db egy-több-sok mint a kínainál
pirosvilamos
tag
Sziasztok!
B-maxban hol lehet kiütni az olajcsere figyelmeztetést?
Nyáron vettem a kocsit, akkor cserélve lett szűrő-olaj.
Erre tegnap kiírta, hogy az olajcsere periódus lejárt.
Keresgéltem menüben, de nem találom...
--pirosvillamos-- Creality Ender 3, C64, Amiga 500+, meg egy vacak laptop netre...
ReFleXx
addikt
hat szerintem ugyanugy mint masik fordnal.
gyujtast adsz, majd gaz+fek egyszerre lenyom es nyomva tart vagy 20mpig, eloszor kiirja hogy reset in progress, majd amikor vegzett hogy complete vagy ilyesmi
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
pirosvilamos
tag
Köszönöm, sikerült!
(eddig nem volt Fordom)
[ Szerkesztve ]
--pirosvillamos-- Creality Ender 3, C64, Amiga 500+, meg egy vacak laptop netre...
ReFleXx
addikt
prego
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Fejlemények a járgánnyal kapcsolatban.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
pet007
aktív tag
Szubjektiv, de nekem kormany sima feketebe jobban tetszett.
DeFranco
nagyúr
úgyis lejön pár héten belül trololo
#31600896
törölt tag
Bár az enyém lenne full fekete. Kimondottan örülnék.
kelly416
veterán
A tükör esővédő nekem estétől reggelig leesett úgy, hogy még eső sem volt, de a kormány szerintem király lett, és a könyöklő is pofás.
ReFleXx
addikt
tükör esővédőnek van barmi gyakorlati haszna?
szerintem csak elcsufitja
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Nekem fel sem ragadt középen, de majd megoldom.
Elég merev műanyag.
ReFleXx: Szerintem van létjogosultsága, nem kell összemaszatolni a tükröt.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
kelly416
veterán
Igen, én is gondoltam, hogy ott a tükörfűtés... de nem viszi le úgy az esőt, főleg induláskor, hogy az esővédelemnek ne legyen értelme. Bár ebben a formában használhatatlan. Láttam olyant, aki kívülről ragasztotta a konzol tetejére, olyant meg én nem vagyok hajlandó művelni.
ReFleXx
addikt
probaljatok ki ezt link
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
kelly416
veterán
Köszi a tippet, megteszem majd.
#27070592
törölt tag
Sziasztok.
Mk1 focusom rendetlenkedik egy kicsit menet közben, ha elveszem a gázt de sebességben hagyom a váltót, a pillanatnyi fogyasztás nem esik le a nulla környékére (ahogy az motorfék üzemben logikus lenne szvsz) hanem 2-4l/100km közötti értékeket ír és mintha kicsit önálló életre kelt volna. Ha kinyomom ilyenkor a kuplungot, a motor nem pörög fel, sima alapjáraton jár, 700 körüli fordulaton.
Mi lehet ennek az oka? Alapjárati motor?
athomi
veterán
Idehaza elég veszett ára van, pedig kipróbálnám.
CsakEgySrác
csendes tag
sziasztok,
mk3-as mondeoót ma szervizelték és szóltak, hogy a küszöbből folyik a víz. Nos valóban csöpög a víz a küszöb alján, ahol a két lemez össze van préselve. Hogyan kerül be oda a víz? Két hete lett alvázvédőzve az autó, lehet, hogy valami lukat eldugaszolt? Van a küszöbnek nyílása, vagy oda nem is kerülhet be víz?
köszi előre is!
kelly416
veterán
A legtöbb autónak a küszöbben van vízkivezető nyílás, akár több is. Bár ennyire új autókkal nem sok a tapasztalaton sajnos. Én is azt feltételezném, hogy az egyik-másik ilyen kivezetőt sikerült valahol eldugaszolni véletlenül vagy tudatlanul.
Goose-T
veterán
Na melyik autó van benne a listában?
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
CsakEgySrác
csendes tag
Köszi a segítséget. Akkor megnézek egy másik mondit alulról.
updog
senior tag
A Fiat 500. És? ¯\_(ツ)_/¯
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
SG3rg0
őstag
-42 fokos téli szélvédő mosót vettem. Túlzás, nem fogja felmarni a fényezést?
Jenne
senior tag
Hol vettél ilyen alacsony fagyáspontút? Én -27 fokosat vettem, ez volt a max.
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
SG3rg0
őstag
Spar
Én -60 fokos wuthot vettem de higitani fogom.
Your car, your life ;)
sasba77
újonc
Tisztelt uraim!
Ford focus C-Max 2004-es. Tulajdonosa vagyok. (2000 - es tdci motor. 6 seb.)
Egy ideje rosszalkodik, de nem találjuk a hiba okát szoftveres diagnosztikával sem.
Reggeli elinduláskor semmi baja. Rövid, pár perces parkoláskor 10-ből 3 szor nem indult újra. 1 mp járás után Esp csekklámpa felvillan, motor OFF és úgy marad.
Csak 30 perc-től 2 óra várakozás vagy mini túráztatás után mozdul meg. Volt, hogy első lefulladás utáni indításnál odaléptem neki pár másodpercre 2300-3000 fordulat közötti tartományba és csodák-csodája nem állt le a motor. Ezt néha meglehet tenni, de nem mindig oldja meg a problémát. Egy egyirányú utcában beragasztottam egy kisebb konvojt. (Ekkor ők anyáztak)
Első blikkre nagynyomású sziv. porlasztócsúcs, bevizsgálás történt a szereő javaslatára. Csúcsok ok. Szivattyú viseletes, (160k km.) kicseréltem. Üzemanyagszűrő csere, olajcsere megtörtént.
1 héten belül pár perces leállás után Ismét jelentkezett a hiba. (halkan anyáztam)
A szerelő szerint talán a motor és a tengely fordulatszám nem passzol egymáshoz és ezért a komputer le tiltja az erőforrást. Jobbat nem tudott, mert a compúteres dianosztika és a hibakódok sem jeleztek semmit.
Első tengely fordulatszám szenzor... csere.
Ismét pár nap és megint leállt a már említett módon. (Esp. csekklámpa kigyullad, motor leáll, mint ha elfordítottam volna a kulcsot.) Ekkor már belül hangosabban anyáztam. Parkolóból már nem tudtam kiállni csak kb. 1 óra múlva. Indításkor pöc-röff. mint ha semmi baja sem lenne.
Lassan kifogyok az ötletekből és a keret is szűkül.
Valaki találkozott már hasonló hibajelenséggel?
Mi lehet a hiba, merre keressük?
Köszönet a válaszokért.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Első tengely szenzor alatt abs jeladót érted? Felső holtpont jeladó lenne a tippem, de úgy lenne jó, hogy valaki beül melléd a szükséges diagnosztikai eszközökkel és figyeli a helyzetet, milyen jel nincs meg.
sasba77
újonc
Első tengely szenzor alatt abs jeladót érted?
Na ezt most vígjáték stílusban adom elő:
Sajnos nem én vagyok a szerelő és most láttam először egy ilyen cserét. Jobb első kerék leszerel, kis fekete bizbasz leszed a madzag végéről, az új kütyü catlakotat. kerék visszatesz. Nekem kb ennyi a szakmai autós rutinom. Teljesen más képzettséggel rendelkezem.
Hogy ez a kütyü a kerék blokkolását érzékeli...? Valószínű.:-)
Hikvision
senior tag
Üdv Mindenkinek!
Adott egy Duratec HE 2.0 Benzines Blokkos S-max 2006-ból, Első gazdás volt az autó, tehát fix 189.000.-Km-el, végig Fordhoz volt hordva évente vagy 20 ezrenként olajcserére, számlákkal igazoltan, és a következő a tünet:
Hidegen beindítva alapjáraton semmi füst, melegen sem, menet közben szintén nem látni tükörből, viszont ha álló helyzetben felpörgetjük akkor dobja a kék füstöt, meg a korom pamacsot a földre a kipufogóból. Olajfogyasztás még ismeretlen mert, friss olajat kapott amikor megvettük, kérdés az, hogy ennyi kilométernél, elképzelhető, hogy le van ragadva az olajlehúzó gyűrű? szelepszár szimmeringet kizárnám mert motorfék után sem dobja a füstöt, csak és kizárólag fordulaton. Gondoltam még a PCV szelep eltömődésére, mert elég nagy a karternyomás ha leveszem az olajbetöltőt miközben jár a motor.
Előre is köszi az ötleteket.
20 éve a PH-n.
kcsa
veterán
Valószínűleg fogyasztja is az olajat, egyes Duratec HE-k hajlamosak rá.
Jellemzően gyűrű gondok vannak, persze az igazság csak megbontás után derül ki.
Hikvision
senior tag
Tuti, hogy eszi, különben nem füstölne , nekem inkább a kérdésem elméleti síkon volt, hogy ez hogy jöhet össze ennyire dokumentált előélettel, illetve viszonylag alacsony futásnál, és egy idős első tulajnál...
20 éve a PH-n.
ReFleXx
addikt
"Hidegen beindítva alapjáraton semmi füst, melegen sem, menet közben szintén nem látni tükörből, viszont ha álló helyzetben felpörgetjük akkor dobja a kék füstöt"
tehat normal korulmenyek kozott nem fustol, allo helyzetben meg nem porgeti az ember ugysem, mert minek.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
sasba77
újonc
Kérdeztem a szerelőt, nem az abs szenzort cseréltük, hanem a felső holtpontit.
Goose-T
veterán
Sajnos a nagy testben a relatíve kis motor nagy terhelésnek van kitéve, ezért gyorsabban kopik, mint mondjuk egy Focusban vagy Mondeoban. Tesóm S-Maxával pont ugyanez a helyzet, sajnos kinéz egy 200 ezer forintos motorgenerál. Az olajat zabálja, abban biztos lehetsz.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
máyköl
veterán
Hol csinálnak 200 -ért generált?
Kontaktot asap!
Goose-T
veterán
Ez konkrétan erre a típusra és problémára adott baráti árajánlat, amit tesóm kapott a szerelő ismerősétől.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
troll81
addikt
Sziasztok kerdesm lenne ha betolom a focusom a ford hoz szelep hezag állítást megcsinalnak? Holnap bemegyek meg erdeklodom hatha nem rohognek ki.
15633) Saycz a 20 ezres csere kicsit sok... Szerintem ez az egyik ok ami miatt van probléma van vele. En max 10 amit megyek egy olajal.
[ Szerkesztve ]
kcsa
veterán
Van amelyik tovább bírja, van amelyik kevésbé, teljes mértékben használat (és persze szerencse) függvénye.
Nekem pl 1.8 van, amire sokan köpködnek, állítólag 2.0 jobb, de nekem speciel egyáltalán nem fogyasztja az olajat.
Hikvision
senior tag
Köszönöm a választ mindenkinek, igen valóban sok a gyári 20-ezres olajcsere intervallum, 99%-hogy ez miatt ragadtak le a gyűrűk, mert a Ford Kipp Németbe Most cserélt rajta utoljára olajat 184.000.-km-nél Áprilisban, és amikor leengedtem az olajat, olyan volt mint amibe legalább 20-ezer van.
Nyilván az is benne lehet, hogy annyira mégse cserélték le, csak kiszámlázták, bár az olajszűrő ami gyár ford-volt, meg a levegőszűrő is új volt benne, tehát lehet, hogy eleve olajsaras volt a motor, ennek fényében, kapott gyorsan egy Xado Vitaflush-t a régi olajba csere előtt, aztán, kapott egy standard 5W-30-ast amivel mentünk kb 300km-ert és le lett engedve egy Liqui Moly Fél literes Motor-cleant,és úgy kapta most meg a Xado 5W30-at, plusz a OneStage revitalizálót, most már gyönyörű szép az olaj, illetve a szelepfedélen benézve, eltűnt minden olajsár, de hát nyilván a gyűrűkkel nem lehet mit kezdeni.
Jah és ez most nem Xado reklám, csak nálam már rengetegszer bizonyított az elmúlt 6-évben, úgyhogy azóta minden autót azzal "kezelek".
Egy standard gyűrűzés kijöhet 200-ból valóban, ha csak a hengerfejet kell rendbe tenni, meg a gyűrűket, baráti munkadíjjal, csak el tudja b*szni az ember kedvét, hogy egy amúgy minden tekintetben tip-top benzines autót 190-ezernél már gyűrűzni kell...
20 éve a PH-n.
SzlobiG
félisten
Annak a motornak nem kell nagy futás hogy egye az olajat, híres erről sajnos, már az MK3 mondikban bemutatkozott.
Hikvision
senior tag
Sajnos, én is utólag olvastam utána, szégyen a Ford részéről, és hány típusba szerelték ezt az ótvar Duratec-et...
20 éve a PH-n.
SzlobiG
félisten
Ez amúgy még szerintem a Mazda féle motor ám vagy legalább is az alapok tuti. Volt aki megcsináltatta a csoportba, de nem volt olcsó gyűrűzés+síkolás+miegymás.
kcsa
veterán
Annyira nem vészes a helyzet, nyilván neten csak a problémás eseteket látod.
És igen, ez még Mazda L motor.
daniel2121
senior tag
Szeretném kicserélni a 2011-es Focusban a fényszóró izzókat valamilyen erősebbre, de azért amelyik legálisan használható. Milyen fajtát tudtok ajánlani?
Megalight,vagy Osram Night Breaker Laser H7 a lumenet.hu-ról.
[ Szerkesztve ]
Felesleges nagyobb fényűt venni bele. Inkább tartósat nézz bele. Azért írom mert nightbrakereket vettem 4-et, 20-ért és fel évet nem bírtak ki... Pedig nem mindennap mentem a kocsival... De lehet neked szerencséd lesz vele.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."