Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16851) #31600896


#31600896
törölt tag

1 szezont futott nyárigumi szettemet lecserélném nagyobbra. 195 65 R15, Matador Hectorra 3 típus. Szerintetek mennyibe tudnám elpasszolni kb.? Még újnak mondhatók, nagyjából 4000 km-t gurultam velük.

(#16853) ReFleXx válasza Salex1 (#16849) üzenetére


ReFleXx
addikt

ha be tudod kapcsolni akkor kitudod tesztelni melyik a rossz, olvastal hibakodot?

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#16854) ReFleXx válasza #31600896 (#16851) üzenetére


ReFleXx
addikt

új ár * 0.7 mondjuk

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#16855) Anulu79 válasza gabor9991 (#16834) üzenetére


Anulu79
addikt

Nem is tudtam, hogy ilyen is létezik, hogy be van keverve előre. Elég a -30? :)

(#16856) gabor9991 válasza Anulu79 (#16855) üzenetére


gabor9991
őstag

Ritkán van -30 foknál alacsonyabb hőmérséklet a gyári is hasonló fagyáspontra volt beállítva, remélem nem lesz hidegebb.

(#16857) Anulu79 válasza gabor9991 (#16856) üzenetére


Anulu79
addikt

Bár gondolom, hogy egy kis fagyállóval még lehet alakítani rajta.

(#16858) gabor9991 válasza Anulu79 (#16857) üzenetére


gabor9991
őstag

Ilyen előre bekevert hűtőfolyadékhoz én nem tennék másfajta fagyállót, ha úgy érzed, hogy kevés a -30 nézzél valami alacsonyabb fagyáspontú folyadékot vagy eleve olyat vegyél amit te fogsz készre keverni.

(#16859) Salex1 válasza ReFleXx (#16853) üzenetére


Salex1
senior tag

Nem kapcsol be, ha rányomok, akkor csak gyorsan villog a lámpa, de nem csinál semmit. Tegnap elég nagy vízben mentem, de nem hinném, hogy elérte, de lehet valahogy mégis beázott.
Még nem olvastam hibakódot.

(#16860) Anulu79


Anulu79
addikt

Szerintetek mitől néznek ki így a gyertyák a kocsiban? Ezekkel vettem de már tettem bele újakat.

Mk2 2007 1.6 benzin Ti-VCT az alany

Kép

(#16861) Sub-ZeRo válasza Anulu79 (#16860) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

[link]

Gyári gyertyákat vettél bele?

[ Szerkesztve ]

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#16862) Mágus2 válasza Anulu79 (#16860) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az esővíz vagz ablakmosó befolyik a gyertyákhoz, típushiba mk2 fikusznál, vegyél rá egy volvo burkolatot, az megoldja. ;)

[link]

Van, aki megoldja okosba lemezből:

[ Szerkesztve ]

(#16863) Anulu79 válasza Sub-ZeRo (#16861) üzenetére


Anulu79
addikt

Igen, gyári gyertyákat tettem bele ezek helyett.

(#16862) Mágus2
Nem a rozsdásodás aggaszt hanem, hogy olajos/olajsáos a menet része.

(#16864) radi8tor válasza Anulu79 (#16863) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Arra valószínű ez a válasz (linkelt cikkből):

"Az olajos elszennyeződött gyertya figyelmeztet minket motorunk kopottságára. Az elkopott dugatyúgyűrűk miatt a motor felhordja az olajat. Jobb esetben ’’csak’’ a szelepszár szimeringeket kell cserélni esetleg a szelepvezetőkkel együtt. Érdemes ellenőrizni a motorolaj szintet, nincs-e túl töltve."

⭐ Stella

(#16865) Anulu79 válasza radi8tor (#16864) üzenetére


Anulu79
addikt

Köszi!

A kocsi mindenféleképpen megy szerelőhöz egyéb cserék miatt. Ez már csak egy plusz feladat lesz a számára, hogy utána nézzen. :D De remélem, hogy nem lesz nagyon zsebbe nyúlós szervíz emiatt. :)

(#16866) Sub-ZeRo válasza Anulu79 (#16863) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Nekem kb. 2 hónapja volt ilyen a jobbról az első gyertya, meg egy picit a második. Nem annyira mint neked, de én az olaj túltösre gondoltam. Cserékor mindig a jelzés fölé tölöttük az olajat és szerintem felkapta.

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#16867) AxBattler válasza Mágus2 (#16862) üzenetére


AxBattler
félisten

Ilyet idehaza honnan tudok rendelni?
Vagy gyári burkolatot kérjek inkább?

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#16868) Mágus2 válasza AxBattler (#16867) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Gyári volvot tudsz venni, akár bontóból is. A lyukak passzolnak. ;)

(#16869) Anulu79 válasza Sub-ZeRo (#16866) üzenetére


Anulu79
addikt

Akkor elég szépen felkapja mert rángat finoman a motor. Lehet megpróbálok leszívni kicsit az olajból. :) Neked megoldotta a problémát a kevesebb olaj?

[ Szerkesztve ]

(#16870) Synthwave válasza molnarpeter (#16801) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

Pár utcával arrébb pont volt egy eladó A3 6 kilóért egy elég igényes tulajtól, de arról sajna lecsúsztam.

Most éppen arrafelé dől a mérleg nyelve, hogy ócóér hozatok be németből egy 2 literes Probe-ot (a kasztnin kívül gyakorlatilag egy (MX-6-os) Mazda) egy jóbarátom ismerősének révén, és akkor még maradna bő 1-1,5 kiló a honosításon felül a vásárlás után esedékes kopó alkatrészek cseréjére.

Amúgy nagyon tetszetős járgány, csak úgy üvölt róla a '90-es évek - és szívesen, elégedetten (egyelőre legalábbis) gurulnék benne.

[ Szerkesztve ]

Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.

(#16871) Sub-ZeRo válasza Anulu79 (#16869) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Még nem tudom, mert most csak rá lett töltve egy deciliter és a jelölés felett volt. Mikor gyertyát cseréltem, akkor láttam én is ezt. Majd február végén lesz cserélve az olaj, de tuti nem töltöm túl most. Eddig volt 2 olajcserém, mindig túl lett öntve. :(
Én a link alapján erre következtetek, meg a szerelő végzetségű kolléga is mondta, hogy ha túltöltöd akkor felkapja az olajat.

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#16872) flymi


flymi
addikt

Hó'nap reggel áttolom a gépet szerelőhöz. Még át sem vittem, de már most várom, h visszakapjam. :) Xar lesz megint a fapad rönyó. Még utasként is.
Hátulja lesz cserélve: komplett lengőkarok (szilenteket nem volt "humorom" külön-külön megvenni), lengéscsillapítók. Elől pedig a szervokormány szivattyú. Majdnem elfelejtettem olajat venni hozzá. :B
Kézikönyv nem írja sajnos mennyi kellhet bele, de gondolom elég a literes. Vagy? :U Javítsatok ki ha tévedek.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#16873) Anulu79 válasza Sub-ZeRo (#16871) üzenetére


Anulu79
addikt

Holnap reggel indulás előtt nekiállok egy kis csapolásnak aztán meglátom, hogy lesz.-e valami következménye.

(#16874) Sub-ZeRo válasza Anulu79 (#16873) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Akkor te előbb kapsz választ erre, mert nekem még szerelőnél van a kocsi. :DDD

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#16875) Anulu79 válasza Sub-ZeRo (#16874) üzenetére


Anulu79
addikt

Nekem meg majd megy szerelőhöz. :) De remélem, hogy ma nem felejtem el kikészíteni a cuccot reggelre. :D

(#16876) kcsa


kcsa
veterán

Szerelő-szezon van? Nálam ma kormányműcsere-projekt zajlik.

Nincsen gondja? Legyen Fordja!

(#16877) DeFranco válasza kcsa (#16876) üzenetére


DeFranco
nagyúr

ijjj... az nem két forint...

(#16878) kcsa válasza DeFranco (#16877) üzenetére


kcsa
veterán

Ez van. Hideg időben balra fordításnál kattog, és nagyobb az erőszükséglet is.

Tavaly télen felhívtam kormányműjavítós céget (ugye csak hidegben tudom produkálni a hibát, amíg be nem melegszik a hidraulikafolyadék), vázoltam a szitut, majd:
- tudom, tudom, telefonban nem lehet diagnosztizálni, de mégis... hátha...
- hát igeen, telefonban neeem leheeet, (ez még negyed óráig), de milyen autó is ez?
- mk3 Mondeo
- jaa, akkor tudom.

...innentől tudtam hogy típushiba, és drága :D

(#16879) kelly416 válasza kcsa (#16878) üzenetére


kelly416
veterán

Komolyan nem tudom, mit tegyek. Az enyém még festőnél, még utána majd szerelőnél is lesz, de amint vissza kapom, igyekeznék a seggére verni. Csak kérdés, hogy mire költsem a zsetont utána? Mondeókat nézegettem (mert nagy kombi kellene), de Fordot nem nagyon merek venni már. Viszont mi mást, ami nem öreg mint állat, nem Rönyó vagy más Francia, és nem fapados? Ja? Meg vállszélesség is van benne hátul. Igazából C Vectra jöhetne még szóba, de az sem különösen ajánlott (Zafira, Mazda 5 és társai felejtősek, túl nagyok már), ott van a V70 talán, de alig van belőle nem szétült benzines (merthogy csak benzines jöhet szóba), és vissza is értem a Mondeóhoz, amiből milla alatt kicsivel már van MK3FL közepesen felszerelve nagy puttonnyal, hátul váll és lábtérrel. Úgy néz ki, mégsem hagylak el Titeket. :)
Illetve Nissan Primera Wagon van még kilátásba, de lehet, hogy amint egybe bele ültünk próbából, már nem is lesz... :)) meg Avensis T22 kombi, de kevés van, ami nem rohad, úgyhogy még mindig a Mondeó a legaktuálisabb.

(#16880) DeFranco válasza kelly416 (#16879) üzenetére


DeFranco
nagyúr

én is nagyon meg vagyok lőve mit vennék, kotványt nem akarok, elegem van a kedvesuramozásból, sk szerelni nem tudok és nem is akarok, ami meg relatíve fiatalabb és megbízható az meg nincs, mert 2008-nál fiatalabb itthoni autó úgy általában nincs. ha van akkor drága vagy kétes előéletű...

úgy hogy nagyon erősen hajlok rá hogy 2,5 millió egy full extrás logan 3 egy kombi logan mindennel, 3,5 egy sandero és akkor 5 évig napszemüveg. ezek árlistás árak a honlapról kérdés mit lehet még alkudni.

szinte biztos hogy minimális bukóval el lehet adni 4 évesen mert ennyiért akkor sem lehet majd autót kapni.

használtan meg nem mernék kb. semmibe beleugrani 2 millió alatt de annyiért se lehet csodát várni.

[ Szerkesztve ]

(#16881) kelly416 válasza DeFranco (#16880) üzenetére


kelly416
veterán

Sokat nézegettem a dákiákat, de igazából egyetlen bajom van, Logan-t pl. csak literes meg 900-as motorral adnak. Na most a Kawasakim 800-as... fázom nagyon az ici-pici bengás turbós motortól is, mert gyanúsan garanciaidő+2nap és kuka. A Lodgy 1.4-ese kellene minimum a Loganba szerintem. S-Cross-t vett ismerős 1.4 turbó benzinest, majdnem ugyanazt tudja, mint a Fókám (2.0TDCI, 136LE). (Szerk. Ha már új autónál tartunk, Eger mellett lakik, és vagy Szegedre vagy Székesfehérvárra hordja a Szuzit, mert helyben szakbarbárok dolgoznak és mindenért pénzt kérnének, amit Székesfehérváron kedvesen garanciában megcsináltak Neki, meg többeknek abból a csoportból, amiben ki szokták beszélni ezeket. Úgyhogy wellcome új autó... vagy nem?) Hát... az a motor is eléggé harmatos szerintem akkora kasztniba, mint ahogyan a Mondikba is az 1.0 ECOboost, vagy mekkorákat tesznek mostanában bele.

Egyébként ha Dacia, a Logan lenne nekem is ideális, nem kell a magasított üléspozíció a Sandero-ból, de az alacsonyra pakolhatóságnak remélem nemsokára nagy hasznát vesszük babakocsi terén, meg amúgy is, ne kelljen nagyot emelni semmin, a gyerekek is könnyebben boldogulnak még, mert bár felérik a magasabbat is, 1-1 táska vagy bevásárlószatyor lehet nehéz is. A kutyát beugranak akár jeep-be is (bár az sincs otthon sajnos), úgyhogy nekik mindegy a magasság. Csak majd kollégáméba bele kell üljek a hátsó ülés szélességét meglesni, milyen is lenne az ott három gyereknek?! Insigniába hátra például nem kényszerítenék be három gyereket sem, azt tapasztalatból tudom. Meg egy dologtól félek, ha véletlen ikrek lesznek, adtam a kakinak egy pofont, mert akkor 6-an leszünk, bár egyikünk családfájában sincs iker csillagjegyet leszámítva, úgyhogy ez talán nem akkora rizikó.

[ Szerkesztve ]

(#16882) kcsa válasza kelly416 (#16879) üzenetére


kcsa
veterán

MK3 Mondeóból csak FL2 benzinest szabad venni szvsz, ha cél a (mázlifaktortól függően potenciálisan) olcsó(bb) üzemeltetés. Persze láttam már 5-600k-t futott dízlit is, de belenyúlósabb.

Enyémben van szinte teljesen biztosan 210k, ami eddig fájt egy rugótörés (akkor már legyen lengéscsillapító is és toronycsapágy...), megelőző jelleggel ki lettek berhelve a légterelő lapocskák, és most egy kormányműcsere. A többi az fogyó-kopó (még úgy is, hogy egy hátsó féktárcsa pár az én szerelési hibámból ment a kukába)

Igazából mostanában én is nézegettem új(abbacska) autókat, de mindig oda térek vissza, hogy ez nagy, kényelmes, nem perverz a fogyasztása sem, hát igen 13 éves lesz, kell rá költögetni, de még így is olcsóbb, mint hitelt fizetnem új autóra.

SX4-re és Dusterre vagyok ráizgulva, de nyilvánvalóan SX4 a jó vétel kettő közül, de az 4.5m :/

(úgy néz ki a zárójel a kedvenc írásjelem)

[ Szerkesztve ]

(#16883) DeFranco válasza kelly416 (#16881) üzenetére


DeFranco
nagyúr

nem próbáltam még és nem is kérdeztem utána de szerintem abba a kasztniba a 100 lóerő talán elég, ha tudja azt menettulajdonságban mint az 1.6 szívó a fókában a fóka kasztnijával akkor jók vagyunk.

megalapozatlan még ez a dolog mert nem is ültem benne, nem is érdeklődtem, de sokat agyalok az alternatívákon mert a piacról nem sok jót hallok.

(#16884) kelly416 válasza kcsa (#16882) üzenetére


kelly416
veterán

Csak benzin, de azokból is láttam már 500k felett futottat bevallottan. :) Az FL2 az a szögletes ködlámpás, vagy még más is van, amiről nem tudok? :))

Én meg amit most végig szívtam a Fókával (szegénynek szinte semmi köze hozzá, de múlt pénteken elmeséltem kollégának az együtt töltött majd egy évet, a végén már visítva röhögött kínjában), azt mondom, inkább fizetem a hitelt, de van egy garis valami a fenekem alatt, amivel kimehetek Németbe tesómékhoz, mert a no DPF Fóka állítólag a sógorok egyik kedvenc pénzforrása, meg ha megvettem, nem az az első dolgom, hogy költök rá és költök rá és költök rá váratlan meglepetésekkel, hanem legalább tudom, hogy mire költök.
De igen, most még 4 évig nagyon meg kellene húzzam magam, vennem kellene egy 500-700k közötti nem roncsot, és amikor az addig betervezett hitelek, kiadások és egyebek véget értek, akkor már látom, meddig nyújtózkodhatok. Merthogy garázs építés, házfelújítás (aljzatbetonozástól) és pár egyéb apróság vár még rám. Addig ki kellene húzni a Fókával, az lenne a legjobb, de szerencsétlen csak az udvaron állva is megkapta a magáét, így már sehol nem merem otthagyni. :DDD

DeFranco:
Nem ott van a gond, hogy alföldön mit hoz, mert itt még el-el mászkálsz vele. Ott van a gond, ha kimész Erdélybe, elindulsz Görögbe, vagy akárhová, ahol van emelkedő (a régi 626-om Hungaroringre menet majdnem meghalt, csak 1-esben tudtam felmenni a parkolókhoz, bár ott más volt a hiba) és nem csak síkság, lemarad, meghal, és egyszercsak azt látod, hogy hátrafelé mész nem előre. ;] Na jó, nyilván túlzás, de ha 5 személy elindul nyaralni egy hétre, a literes bengás vért fog izzadni.

Akárhogy nézem, a leginkább reális döntés az lenne, ha maradna a Fóka, de én fogom saját magam tökön döfni rozsdás kötőtűvel, ha szerelőtől elhozva megint baja lesz, és az eddigi sztori alapján most beletolatnak a parkolóban, ráparkolnak a motorházra teherautóval, vagy valami hasonló fog történni, amit megint én fizetek ki...

(#16885) DeFranco válasza kcsa (#16882) üzenetére


DeFranco
nagyúr

amíg lehet foltozgatni addig ok, én sem vagyok a saját pénzem ellensége nem cserélném most még amíg megy rendesen, de semmi nem tart örökké, kell egy b) terv

ide ezekre az utakra meg erre a közlekedési morálra én 4+ milliós autót biztos nem vennék, főleg addig nem amíg garázs sincs, alatta meg nem sok minden van

használttal meg már nem szeretnék nagy kockázatot vállalni, 10 év fölé menni, behozottba, cégesbe ugrani semmiképpen nem.

a kettő között meg elég szűk a rés.

(#16886) DeFranco válasza kelly416 (#16884) üzenetére


DeFranco
nagyúr

1: nem tudom pontosan a sztoridat de nekem is volt sírva röhögős időszakom a fókával pedig csak "benne van" és "kopó" dolgok mentek el

2: próbáltad amúgy ezeket a motorokat vagy csak a saját megítélésedre hagyatkozol? nyilván nem egy nyomatékos nagydízel, ezért mondtam hogy mi a viszonyítási pont amit ismerek. ha annyit tud, akár emelkedőn vagy akárhogy akkor OK. arra nem fogok felköhögni +2 milliót hogy majd egyszer a hegyekbe felmegyünk. a hímpotenciálomat meg nem emelkedőn előzésben mérem.

nem védem a motort mert nem ismerem, de valahogy az ecoboostokat se látom visszagurulni a gödöllői emelkedőről

btw. pont azért dobtam fel a témát hogy beszélgessünk az alternatívákról, hogy egyáltalán merre lehet indulni ma ha nem egy betegágyat akarsz amit még ideig óráig valahogy életben tartasz hanem egy olyan kocsit amivel a szomszéd gyagyás pesta is el merne indulni amesterdamenba és vissza. meg nem 5+ millió.

[ Szerkesztve ]

(#16887) kcsa válasza kelly416 (#16884) üzenetére


kcsa
veterán

FL1 2003. június
FL2 2005 nemtommikor, emlékeim szerint valódi jele a krómszegélyes hátsó lámpa. (kivéve ha valaki berakta bontóból a régebbi darabjába)

Már FL1-nél is megkapta a szögletes ködlámpát, de pl. hátsó féknyavaját csak 2004-ben javították, tehát erősen javallott tutira menni FL2-vel.

Anyám férje is mondta, hogy minek szívatom magam, állandóan szerelőhöz hordom blabla, az övét persze nem kell. Ja persze, én rendesen leszervizelem évente (néha én, néha szerelő), asszony megtörte első lökhárítót, persze az is szép munka volt, mindig van valami, de nagy dolog tényleg semmi extra. Cserébe össze nem lehet hasonlítani a két autót :D

BTW én is győzködöm magam új autó feleslegességéről, de pár hónapja túrom a hahut, és egyelőre ott tartok, hogy 1-2 éves autónál egyszerűen nem engednek annyit az árból, hogy az legyen az év vétele, mínusz 2-300ezerért már inkább megveszem az újat, akkor is, ha hitelre.

[ Szerkesztve ]

(#16888) Jenne


Jenne
senior tag

Sziasztok!

Használ valaki ilyet ?
Nyomásmérős szelepsapka a neve, ha igaz. Érdemest ezt felrakni? Arra az autóra amire tenném, oda értékben nem igazán jó, mert oda a gyári guminyomás előírás elöl 2,1 bar hátul 1,9 bar.

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#16889) kcsa válasza Jenne (#16888) üzenetére


kcsa
veterán

Annyira nem ajánlanám, ránézésre is jelentősen nehezebb mint a fapados műanyag szelepsapka, így peches esetben rázni fog, de minimum elfárasztja a szelepgumit.

(#16890) DeFranco válasza Jenne (#16888) üzenetére


DeFranco
nagyúr

nem használok nem is tervezem, feleslegesnek is tartom. néha rámérek kézi mérővel a gumira

*kézi mérő: ebből egy pontosat ismerek, az a családban van valakinél, az enyém 3 tizedet csal felfelé de szerencsére azt stabilan. ha tud valaki egy jó mérőt ami nem 83 ezer forint akkor azt bedobhatná.

(#16891) Csaby25


Csaby25
senior tag

Sziasztok!
Focus mk2, 2006-2007, 1.6, 16V.
Check engine miatt kolléga elvitte szerelőhöz, azt mondta lambda szonda, katalizátor után, de kettő van belőle és cserélni kell mindkettőt. Szóval azt mondta, hogy ezeknek 4 szondájuk van, 2 katalizátor előtt és 2 utánna. Tényleg így van ez?

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#16892) kelly416 válasza DeFranco (#16886) üzenetére


kelly416
veterán

Dióhéjban megvettem, vezérlés csere, két nappal később nem akart úgy menni, ahogy kell. Volt tulajt is felhívtam, mindenki "nézd át a szilikon csöveket" mondattal kezdte. Elvittem olyan szerelőhöz, aki elméletileg megyében elismert a szaktudásáról és régről ismerem, nem nyert. Kiolvasta, légtömegmérő csere, DPF regenerálás, nyomáskülönbség érzékelő csere, stb... eljutottunk a DPF kiiktatásáig és akkor már egyúttal EGR-t is, aztán a számítógépes srác, aki elektronikusan kiírta ezeket, megmutatta a lyukas csövet. 18-ért berendeltem eBay-ről, minden király, csak egy dpf mínuszom van, meg némi kp. elment a tárcámból. :((( Persze közben voltam másik szerelőnél, ott megvigasztaltak, hogy porlasztócserés, 200 minimum, de ebbe nem ugrottam bele. A csövet kicseréltem én magam, máris minden király, se porlasztó baj, se DPF baj, se semmi. A fenti szerelőkhöz soha többet nem megyek, de drága tanulópénz volt.

Mivel nem minden nap kell az autó, az udvaron ácsorogva egy patkány alá menekült a kutyák elől, a golden szétkarmolta a lakkozást pár helyen és foga nyoma is maradt a lökösön meg a motorháztetőn. Az egész nem volt 2 perc, elzavartam a kutyát, beindítottam az autót, patkány el, két nappal később hozta is a kutya boldogan. Egész nyáron úgy hagytam, mert időm, pénzem idegzetem nem volt hozzá. Aztán szembe jött egy távoli kolléga, akinek autófényező a szakmája. 3 hétig volt nála az autó, gyakorlatilag úgy könyörögtem vissza, nem festette le (bár a hibákat kijavította a lökösben is szépen), de legalább 150km-t ment az autóval és mint később kiderült, még gyorshajtott is. Nagy nehezen autó vissza, másik festő keres, mert így nem maradhat télire, 40ért megfújta, a gyorshajtást is sikerült kifizettetni a másik idiótával nagy nehezen. Délután 3kor elhoztam a festőtől, este 7kor fogtam egy őzet. Kb. 30-al koppant, éppen csak a bal lámpám tört, a lökös sérült és a motorháztető. Ja? Meg a hűtőrács tört ronggyá. Holnap hozom el a festőtől, viszem vissza a szerelőhöz, össze gombolja amit kell még (lököst újat vettünk rá, töröttet hoztak, maradt a régi szépen meghegesztve), és szombaton ha nem jönnek megvenni a motoromat, megyek Pestre autót keresni. Délután átbeszéltük még egyszer a feleségemmel, nem marad meg, végig szerencsétlenség volt a közös múltunk. Bár tény, hogy Erdélybe kirepített minket, és haza is teljes kényelemben és megelégedéssel. De ez nem változtat azon, hogy nem akarunk még egy váratlan kiadást.

Nem, ezeket a motorokat nem próbáltam, de millió helyről hallottam, olvastam, hogy alföldön jó, de megpakolva ne indulj el kirándulni vele. Egyébként is gondolj bele, 80lógyenge motor kombiban megpakolva? Még a Ford féle ECOboost legalább teljesítményt nyújt, ezekben már elméleti síkon sincs teljesítmény. Sajnos. Kollégát kérdeztem, Logan-ja van, azt mondta az ő tatás tempójához tökéletes.
Egyébként a céges S-Cross amit néha hajtok 1.6 dízel turbóval, majdnem produkálja a fókám tudását, csak félő, hogy meddig? Persze, hogy csak azért nem dobsz ki plusz 2 misit, de az is kérdéses, hogy beállsz 75-80km/h-val a sorba mindig, vagy ha előzni akarsz, akkor nem kell 4km egyenes hozzá. Valahol a köztest meg kell célozni szerintem.

(#16893) gabor9991 válasza Csaby25 (#16891) üzenetére


gabor9991
őstag

Ha 115 lovas akkor :K

(#16894) DeFranco válasza kelly416 (#16892) üzenetére


DeFranco
nagyúr

amúgy nem vitatom amit írsz mert nem tudom, de a tce az 90 lovas. (plusz turbós de soha nem volt turbós autóm, nem ismerem a karakterisztikáját)

az a 80-hoz képest észrevehető különbség azért, (bár én folyamatosan 100-ra emlékszem nem tudom miért) hondás mértékegységben minimum két lángnyelves matrica meg egy légterelő... ;]

nem tudom. biztos hurka amúgy, ki kell próbálni.

[ Szerkesztve ]

(#16895) orosziem81 válasza kcsa (#16840) üzenetére


orosziem81
tag

Nincs mutató :(
Mérni még nem mértem ez olyan "érzetre jó" volt. Fogok mérni! :)

Köszi

(#16896) Anulu79 válasza gabor9991 (#16893) üzenetére


Anulu79
addikt

Mennyi darabja?

(#16897) gabor9991 válasza Anulu79 (#16896) üzenetére


gabor9991
őstag

(#16898) Anulu79


Anulu79
addikt

Mk2 2007 1.6 benzin Ti-VCT-n hozzá leeht férni az üzemanyagszűrőhöz könnyen?

(#16897) gabor9991
Látom a gyári ára itt is kiemelkedő. :D

[ Szerkesztve ]

(#16899) Salex1 válasza Salex1 (#16859) üzenetére


Salex1
senior tag

Valószínűleg beázhatott valamelyik szenzorom, mert tegnap működött rendben. Viszont ma reggel megint nem.

(#16900) Jenne válasza Anulu79 (#16896) üzenetére


Jenne
senior tag

[link]

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.