Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15643) Hikvision


Hikvision
senior tag

Köszönöm a választ mindenkinek, igen valóban sok a gyári 20-ezres olajcsere intervallum, 99%-hogy ez miatt ragadtak le a gyűrűk, mert a Ford Kipp Németbe Most cserélt rajta utoljára olajat 184.000.-km-nél Áprilisban, és amikor leengedtem az olajat, olyan volt mint amibe legalább 20-ezer van.

Nyilván az is benne lehet, hogy annyira mégse cserélték le, csak kiszámlázták, bár az olajszűrő ami gyár ford-volt, meg a levegőszűrő is új volt benne, tehát lehet, hogy eleve olajsaras volt a motor, ennek fényében, kapott gyorsan egy Xado Vitaflush-t a régi olajba csere előtt, aztán, kapott egy standard 5W-30-ast amivel mentünk kb 300km-ert és le lett engedve egy Liqui Moly Fél literes Motor-cleant,és úgy kapta most meg a Xado 5W30-at, plusz a OneStage revitalizálót, most már gyönyörű szép az olaj, illetve a szelepfedélen benézve, eltűnt minden olajsár, de hát nyilván a gyűrűkkel nem lehet mit kezdeni.

Jah és ez most nem Xado reklám, csak nálam már rengetegszer bizonyított az elmúlt 6-évben, úgyhogy azóta minden autót azzal "kezelek".

Egy standard gyűrűzés kijöhet 200-ból valóban, ha csak a hengerfejet kell rendbe tenni, meg a gyűrűket, baráti munkadíjjal, csak el tudja b*szni az ember kedvét, hogy egy amúgy minden tekintetben tip-top benzines autót 190-ezernél már gyűrűzni kell...

20 éve a PH-n.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.