Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Hikvision
senior tag
Köszönöm a választ mindenkinek, igen valóban sok a gyári 20-ezres olajcsere intervallum, 99%-hogy ez miatt ragadtak le a gyűrűk, mert a Ford Kipp Németbe Most cserélt rajta utoljára olajat 184.000.-km-nél Áprilisban, és amikor leengedtem az olajat, olyan volt mint amibe legalább 20-ezer van.
Nyilván az is benne lehet, hogy annyira mégse cserélték le, csak kiszámlázták, bár az olajszűrő ami gyár ford-volt, meg a levegőszűrő is új volt benne, tehát lehet, hogy eleve olajsaras volt a motor, ennek fényében, kapott gyorsan egy Xado Vitaflush-t a régi olajba csere előtt, aztán, kapott egy standard 5W-30-ast amivel mentünk kb 300km-ert és le lett engedve egy Liqui Moly Fél literes Motor-cleant,és úgy kapta most meg a Xado 5W30-at, plusz a OneStage revitalizálót, most már gyönyörű szép az olaj, illetve a szelepfedélen benézve, eltűnt minden olajsár, de hát nyilván a gyűrűkkel nem lehet mit kezdeni.
Jah és ez most nem Xado reklám, csak nálam már rengetegszer bizonyított az elmúlt 6-évben, úgyhogy azóta minden autót azzal "kezelek".
Egy standard gyűrűzés kijöhet 200-ból valóban, ha csak a hengerfejet kell rendbe tenni, meg a gyűrűket, baráti munkadíjjal, csak el tudja b*szni az ember kedvét, hogy egy amúgy minden tekintetben tip-top benzines autót 190-ezernél már gyűrűzni kell...
20 éve a PH-n.