Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#37851) b. válasza HSM (#37847) üzenetére


b.
félisten

te nem vagy képes még mindig felfogni, hogy a Residentben nem működik még texture resolution, ezt írta le Abu már az első kommentben,
Gondlom jön majd egy ultra textúra pack amikor elkészülnek vele és onnantól lesz szerepe. De semmi baj én vagyok a hülye és írd le kérlek megint a HBCC működését.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#37852) Abu85 válasza b. (#37850) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez már benne van a Resident Evil 2-ben. Ha kifogy a memória, akkor elkezdi a kisebb textúrákat betöleni.

A HBCC inkluzív címzés módja várat magára. Arról nincs sok adat. Igazából szerintem kicsi az előnye ezen a szinten a szimplán driverből engedélyezhető exkluzív címzés módhoz képest, tehát nagy dolgokat szerintem nem érdemes attól várni. Az inkluzív címzés inkább ott durva nagyon, amikor a hardveren a fizikailag elérhető memória 8 GB, és eközben a VRAM-igény 30 GB-hoz közelít.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#37853) HSM válasza #45997568 (#37849) üzenetére


HSM
félisten

Az a szomorú, hogy egyre aktuálisabb. :DDD

És még mindig nem, hihetetlen...

[ Szerkesztve ]

(#37854) b. válasza Abu85 (#37852) üzenetére


b.
félisten

Steamen írják valami tag a fórumon,érkezik hozza valami Ultra textura beállítás lehetőség a mostani High fölé.Gondlom az lehet az extra amit AMD kért, ez a mostani egy az egyben RE7 színvonal.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#37855) b. válasza HSM (#37853) üzenetére


b.
félisten

igazad van. :R

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#37856) tom_tol


tom_tol
addikt

Lesz itt olcsón Kánaán (bocs ha volt már)
[link]

(#37857) Yutani válasza tom_tol (#37856) üzenetére


Yutani
nagyúr

2018. októberi hír. Szerinted vótmá? :D

#tarcsad

(#37858) #45997568 válasza HSM (#37853) üzenetére


#45997568
törölt tag

Vega 64-en HBCC bekapcsolva igy nez ki a dolog, vagy 12GB-os modellt kaptam :Y

ps: bor elfogyott, scotch meg van :K

psps: A leendo Vega 7-emen meg majd igy fog kinezni :DDD Fekete Magia :Y :DDD

AMD a legfaszabb ceg a vilagon, nem vitas :R

Space Invader sem jar hozza es akkora VRAM-al megy, amekkoraval akarom ;)

Modern technologia elerheto aron :K

[ Szerkesztve ]

(#37859) TTomax válasza #45997568 (#37858) üzenetére


TTomax
nagyúr

Tökmindegy ha 120GB-ot írna ott akkor se lesz több fpsed,6Gb elég volna a beállításodhoz .BTW jól vissza kellett venni ha csak ennyit eszik,nálam FHDban többet kér... 6+GB...

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#37860) TTomax válasza TTomax (#37859) üzenetére


TTomax
nagyúr

dupla... :))

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#37861) TTomax válasza TTomax (#37859) üzenetére


TTomax
nagyúr

Motion blurön kivül kb minden max...gyönyörűen fut a demo 90-140fpsel....nem kellett volna 1080at vennem használtan 300font (115HUFért)... kb sose adom el... :D

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#37862) #04430080 válasza TTomax (#37861) üzenetére


#04430080
törölt tag

Még szép, hogy jól fut. 10 évvel ezelőtti grafikai szint :DDD

(#37863) Yutani válasza #04430080 (#37862) üzenetére


Yutani
nagyúr

:))

#tarcsad

(#37864) imi123 válasza #04430080 (#37862) üzenetére


imi123
őstag

Zárt terek. Sejtelmes fények. Ez RT-ért kiált. Tudom álmodok a nyomor. Ez HBCC techdemo lesz. :D

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#37865) do3om válasza #04430080 (#37862) üzenetére


do3om
addikt

Pedig csak az AMD képes megmutatni ezt a csúcs grafikát, mert Nv oldalán nincs olyan kari amibe beférne az a minőségi textúra!
:DDD
Ez náluk a jövő, amit reméljük nem adnak ki a kezük közül. :D

[ Szerkesztve ]

Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A

(#37866) VTom válasza do3om (#37865) üzenetére


VTom
veterán

Az AMD oldalán is csak egy van, de még nem lehet kapni. :K

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#37867) #45997568 válasza VTom (#37866) üzenetére


#45997568
törölt tag

3 ;)

(#37868) VTom válasza #45997568 (#37867) üzenetére


VTom
veterán

a vegákon is ugyanúgy butítja, csak azt hiszed, hogy a szép textórákat nézegeted, aztán nem is :N

Egyébként egy 99%-ban sötétben játszódó játékkal promózni a textúra részletességet nálam ugyanaz a kategória, mint egy multi FPS-sel promózni a ray tracinget. :D

A kovetkező mi lesz? Sakk programmal promózni a színmélységet?

[ Szerkesztve ]

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#37869) #45997568 válasza VTom (#37868) üzenetére


#45997568
törölt tag

Bmeg, igazad van, tevedtem :R

(#37870) VTom válasza #45997568 (#37869) üzenetére


VTom
veterán

Eeh, nem érted. Én nem is erről beszéltem..

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#37871) #45185024


#45185024
törölt tag

Annyira jól megy hogy alig szavakkal felfogható :)
Megállapítható hogy DX12ben ma 4Kra ilyen grafikára kell a Titán Zsé hát jó hogy mindenki azt veszi :D
DX11 4K

Dx12 4K

Azt hittem az Atlast nehéz lesz überelni mert az mégiscsak egy ARK utód de nem...

[ Szerkesztve ]

(#37872) Abu85 válasza b. (#37854) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ja a jobb textúra. Az igen. De az valójában nem része a játéknak, hanem amolyan ingyenes DLC-ben tölthető majd le. Tipikusan, amiket a partnerek kérnek, azokat nem feltétlenül csinálják meg a megjelenésre, mert így is szoros az időbeosztás.

Az RE7-hez képest nagyon átírták a motort. Az RE7-et eredetileg DX11-re tervezték, míg ezt már alapból DX12-re. Ezzel elég sokat csökkentettek a késleltetésen, mert a DX11-es verzió még eléggé fos 7 pre-render frame-mel megy, és driverrel ez nem bírálható felül. A DX12-es módban már csak 1 a pre-render frame. Alapvetően ezért vezették be ezt a leképezőt. Ezért kellett egy csomó DX12-es problémát megoldani, például a normális memóriamenedzsmentet.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#37873) imi123 válasza #45185024 (#37871) üzenetére


imi123
őstag

Csodás.
És megint DX12-ben lassabb.
Megérte a programozóknak kikövetelni ezt a nextgen Api-t. Csak úgy brillíroznak vele....
De nem akarok igazságtalan lenni. Nem az ilyen játékok miatt kellett a DX12.De azért legalább illene hozni a DX11 sebességet.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#37874) TTomax válasza #45185024 (#37871) üzenetére


TTomax
nagyúr

Szerintem a max. settings nem 4K,hanem 8.

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#37875) hokuszpk válasza VTom (#37868) üzenetére


hokuszpk
nagyúr

"A kovetkező mi lesz? Sakk programmal promózni a színmélységet?"

ebben azert van kihivas.

Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...

(#37876) TTomax válasza Abu85 (#37872) üzenetére


TTomax
nagyúr

Hát nem nagyon látszik,hogy ezt DX12re irták... mindenen gyorsabb DX11ben...

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#37877) #45185024 válasza imi123 (#37873) üzenetére


#45185024
törölt tag

Ezt én se értem miért köhög ennyire a DX12
Ha most azt veszem hogy nem optimálisan működik a futószalag adagolás akkor is mért nem egál eredmények jönnek ?

(#37878) Abu85 válasza TTomax (#37876) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem is a sebesség csökkentése volt a cél DX12-nél, hanem a késleltetés csökkentése. Ebben a DX11-es leképező az átalakításokkal eléggé rosszul működik. Annyira, hogy az már káros lehet a játékélményre. Azért 7 pre-render frame-et használni egyáltalán nem egészséges. Sokkal kedvezőbb a DX12-es módnak az 1-es beállítása. Emiatt törték annyira magukat, hogy legyen egy normálisan működő memóriamenedzsment, amit tényleg minden VGA-n jól lehet beállítani, és nem azt írja ki, hogy kevés a VRAM-od, szóval dobd vissza a textúrabeállítást. Végeredményben a választást adják meg feléd. Ha nem érdekel a késleltetés, akkor használhatod a DX11-et is.

Az a baj manapság, hogy minél jobban tolsz egy motort a DX12 felé, annál több kompromisszumra kényszerülsz DX11-ben. Muszáj hozni a leképezőt, mert sok a Win7-es user, de borzalmasan nehéz minden egyes szempontból jó minőséget biztosítani alatta. Emiatt csinálta például azt a Rebellion, hogy írtak egy Vulkan leképezőt is a DX12-es mellé, és így megszabadultak a DX11-től, miközben a Win7-es userek is futtathatják a programot. Csak ez se könnyű út ám, hiszen bármennyire is ott a spiregg projekt, az mégse gyári támogatású, tehát nem feltétlenül úszod meg, hogy a HLSL shadereket ne írd át. A Capcomnak még az is problémát jelent, hogy az AMD-re külön shadereket is szállítanak, és azokat nem tudja ám fordítani a SPIR-V codegen. Például a Rebellion az új motorverziónál már nem foglalkozik ezzel, mindenki szabványos shadert futtat, nincs olyan, hogy az AMD nagy puszipajtás, aztán rájuk külön optimalizálnak.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#37879) imi123 válasza #45185024 (#37877) üzenetére


imi123
őstag

Azt még megérteném ha NV-nél lassabb lenne mivel kevesebb dokumentáció van a hardverekhez.
Na de a Radeonok nyitott könyvek. Ideje volna olvasgatni őket...

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#37880) proci985 válasza #45185024 (#37871) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

ezt az oldalat felejtsd mar el, kamu az egesz ugy ahogy van.

kovetkeztetest meg foleg ne vonj le belole, mert fabrikaljak az adatokat. szoltunk tobbszor, hogy ne linkeld es ignorald oket, kovetkezore mar torolni fogom, mert flamelekeltesen kivul masra nem jok a grafikonjaik. ha meg abbol se ertesz, akkor ugy veszem, hogy direkt flamelsz, ami viszont mar moderacios kategoria.

(#37882) VTom : jaja, emlekszem, szerintem en is szoltam anno.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#37881) Raymond válasza Abu85 (#37878) üzenetére


Raymond
félisten

"Nem is a sebesség csökkentése volt a cél DX12-nél..."

Ez mondjuk szep toluk :U :)

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#37882) VTom válasza proci985 (#37880) üzenetére


VTom
veterán

Engedd el, nem érti meg. :N Már legalább tizen próbálták neki elmagyarázni, de valamiért ezt szereti nézegetni.

[ Szerkesztve ]

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#37883) #59036672


#59036672
törölt tag

Ez a pali tud valamit?
“A teljesítménye hihetetlenül gyenge és semmi újat nem hozott. Nincs benne ray tracing, nincs AI. A 7 nm-rel és a HBM memóriákkal is alig éri el az RTX 2080 szintjét. Ha pedig bekapcsoljuk a DLSS-t is, szétzúzzuk.”

(#37884) TTomax válasza Abu85 (#37878) üzenetére


TTomax
nagyúr

Na de akkor is 20-30!%-os sebbeség csökkenés egy olyan motorral amit kimondottan DX12re írtak?Gyakorlatilag minden egy kategóriával gyengébben teljesít,mi lett volna ha DX11re írták volna?És még csak azt se lehet mondani,hogy specifikus arhitekutrális problémája van,mert mindennel abszolválja.

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#37885) imi123 válasza #59036672 (#37883) üzenetére


imi123
őstag

Igen tud.
Kamuzni.
Tanulhatott volna a Poor Vega esetéből.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#37886) keIdor válasza #45185024 (#37871) üzenetére


keIdor
titán

Ez 4K + 200% res. scale? Mert nagyon gyatrák a számok...

Falu111: Na a DLSS, az a kamu bejelentés is megérne egy misét. Hol vannak a DLSS-t használó játékok? Hol a Tomb Raider Ray Tracing patch? (lomtárban a fejlesztőknél)
Számomra a Turing semmivel sem különb, mint a Vega VII, de legalább most a zöldeknél van tele üres ígéretekkel a padlás, két év múlva úgy fognak hullani a mostani RTX-2000-es kártyák vram hiány miatt, hogy lesz meglepődés...

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#37887) proci985 válasza keIdor (#37886) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

az egesz oldal kb ugy kamu, ahogy van.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#37888) Abu85 válasza TTomax (#37884) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A késleltetéselőny nincs ingyen. Ha megnézed mondjuk a Radeon Chillt, akkor a kikapcsolt állapot default 1 pre-renderjéhez képest az aktív Chill 0-s pre-renderje már önmagában -10%-ot eredményez a teljesítmény tekintetében a legtöbb programon. Most elképzelheted ennél a motornál a 7 és az 1 közötti eltérést. Persze ez motorfüggő nyilván, de számít, hogy mennyire tudod etetni a GPU-t, ha úgy döntesz, hogy a magas késleltetést mint tényezőt nem számolod problémának.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#37889) -FreaK- válasza proci985 (#37887) üzenetére


-FreaK-
veterán

Beszéltük is már régebben, hogy teljesen felesleges "teszteket" linkelni erről az oldalról mert semmi közük a valósághoz, de úgy látszik Pepeeee elfelejtette... :)

(#37890) Raymond válasza -FreaK- (#37889) üzenetére


Raymond
félisten

De nem eppen o volt az aki rakerdezett es visszaritak hogy "kettot teszteltunk a tobbit meg az ujjunkbol szoptuk ki"? Nem ertem akkor miert tert vissza*

* igazabol ertem, csak azert ennyire nincs rovid emlekezete az embereknek

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#37891) -FreaK- válasza Raymond (#37890) üzenetére


-FreaK-
veterán

Huh, nem emlékszem, hogy ő volt-e (nekem az agyam a rövid :D ), de tényleg volt egy ilyesmi, és az volt a válasz, hogy két mérés után interpolálnak.. a hülyeség netovábbja..

[ Szerkesztve ]

(#37892) Abu85 válasza keIdor (#37886) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Készül még a DXR patch a Tomb Raiderhez, csak azzal a dizájnnal, amit alkalmaznak még 2080 Ti-n se igazán fut. Emiatt elég sok munka van vele a háttérben. Az a lényeg, hogy a BFV-be igazából ezt már az év elején elkezdték tervezni, míg a SotTR-be csak a nyáron merült fel, hogy bele kellene rakni. Egyszerűen csak "turn on the light". Na most amíg a BFV-nél erre konkrétan rátervezték a geometriát, csináltak egy minimum LOD-nál is egyszerűbb szintet mindenre, addig a SotTR-nél ezt kihagyták, mert nem volt rá idő. Szimpla "turn on the light" módszerrel viszont nagyon rossz a teljesítmény. Helyenként még Full HD-ben sem volt meg a 25 fps egy 2080 Ti-vel. Ergo a tervekhez képest sokkal több időt vesz igénybe beépíteni. Jelenleg úgy áll a helyzet, hogy valamikor a Q1-ben kiadják. Legutóbb januárra mondták, de az a helyzet, hogy mondták már novemberre és decemberre is. Szóval mindig a következő hónapban érkezik. :DDD

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#37893) #45997568 válasza TTomax (#37859) üzenetére


#45997568
törölt tag

Nem az FPS-en van a hangsuly, a korabbi "parbeszed"-re reagaltam itt.

A texturak betoltese abban az esetben ha VRAM-hoz van kotve itt megoldhatova valik, a Vega 7 annyival lesz elorebb, hogy nem kell egyet kattintani a HBCC-t bekapcsolni, illetve hoz nemi tempo novekedest.

Lehet memoria management is szamit :F Marmint a 6GB+ amit beker NV-n.

[ Szerkesztve ]

(#37894) TTomax válasza #45997568 (#37893) üzenetére


TTomax
nagyúr

Hát nem tudom,de egy ilyen csőjátékhoz meg látványhoz mi francnak 8GB a texturákhoz...Én nem látok benne semmi olyat ami 4GBba ne férne bele,szerintem így 2019ben ez egy teljesen átlagos grafika,söt még abból se a jobbik fajta... szerintem.

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#37895) keIdor válasza Abu85 (#37892) üzenetére


keIdor
titán

Mindjárt itt a Metro: Exodus is, kíváncsi leszek. Nem fogok meglepődni, ha ott is csúszás lesz RT ügyileg, és/vagy rosszul is fog futni.
Lehet ezt csűrni-csavarni, de ez az első generációs hardver alkalmatlan komolyabb RT-re, főleg ilyen 600GB/s környéki sávszéllel.
Ezért se értem az olyan kijelentéseket, hogy dehát a Radeon VII ezt se tudja, egyáltalán nem kár érte. Mire lesz Radeon Rays ez a Turing is már rég le lesz váltva.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#37896) Abu85 válasza TTomax (#37894) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem játék típusától függ ez, mert attól, hogy csőben mész, még lehetnek részletesen az objektumok, amik megjelennek. Leginkább ma a PBR pipeline-ok zabálják a memóriát, mert ma már nem csak egy szimpla textúrával tapétázod a felületeken, hanem az ezekhez tartozó textúrakomponensekkel is (akár 5-7-tel). Hiába hordoznak ezek csak "kiegészítőinformációkat" az alaptextúrához, a tömörítetlen méretük ugyanakkora. Az RE Engine új verziója már továbbfejlesztett PBR, az előző motorhoz képest.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#37897) TTomax válasza Abu85 (#37896) üzenetére


TTomax
nagyúr

Hát én annyira részletesnek sem mondanám ezeket az objektumokat...

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#37898) Abu85 válasza TTomax (#37897) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Akkor megfogalmazom egyszerűbben. Ezt úgy képzeld el, hogy amíg régen egy 2K-s textúra mondjuk foglalt úgy 7 MB-ot tömörített formátumon, addig ma ugyanez egy PBR pipelinnal 70-80 MB közötti. 4K textúránál ~30 vs ~300 MB-ról van szó. 8K-nál egy fémfelület tömörítetlen PBR textúrázása ~1 GB, és ez egyetlen egy textúra. A tömörítés szempontjából egy jó minőségű, de jobb formátummal is ott lesz a memóriaigény fél GB/fémfelületere való textúra (ennél még mehetsz lejjebb, csak ugye a minőség...). Az RE2-nél ugye sok a fémfelület, tehát ahhoz azért kell a hét BPR komponens. Szóval ma már nem olyan egyszerű ez a dolog, hogy ez csak egy textúra.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#37899) Raymond válasza Abu85 (#37898) üzenetére


Raymond
félisten

"...egy 2K-s textúra mondjuk foglalt úgy 7 MB-ot tömörített formátumon, addig ma ugyanez egy PBR pipelinnal 70-80 MB közötti. 4K textúránál ~30 vs ~300 MB-ról van szó. 8K-nál egy fémfelület tömörített PBR textúrázása ~1 GB, és ez egyetlen egy textúra."

Meg csak hetfo del van, azert talan vissza lehetne venni az eszement marhasagokbol mert kulonben mi marad kesobbre?

[ Szerkesztve ]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#37900) TTomax válasza Abu85 (#37898) üzenetére


TTomax
nagyúr

Ha ez igaz akkor komoly gondok vannak,csak azt nem értem akkor más játékokban ezt a látványt hogy oldják meg pár giga VRAMból.

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.