Bizonyára sokakhoz eljutott az az e-mail, amiben telefonos ügyfélszolgálatosok által összeírt ügyféldumák voltak nagy mennyiségben.
Nos ez a gyűjtemény már elég régi, ügyfelek pedig mindig vannak és lesznek, ezért gondoltam, legyen egy topic az ügyfélszolgáknak, hogy folytassuk a sort.
Kérem, hogy cég nevet ne említsünk, csak annyit, hogy mivel foglalkozik az adott szolgáltató.
Nyitáskét néhány gyöngyszemet meg is osztok veletek, amik velem, vagy a kollégáimmal történtek, mobil szolgáltató ügyfélszolgálatán.
- Nekem két USB van a gépembe, de abból az egyik nem USB...
(szituáció: nem megy az internet)
- Ügyfélszolga: Elnézést, lehet, hogy buta kérdésnek fog tűnni, de pontosan hol van most a modem?
- Ügyfél: Hát a fiókba.
- Üf.sz.: Akkor mi van a gépbe dugva?
- Üf.: Hát a kábele. Azt mondták, ez mobilinternet...
(szórakozó)
- Üf.: Mennyiért szopsz?
- Üf.sz.: A szolgáltatás díjmentes, de az önök részére nem elérhető.
Variációk egy témára: PUK = PUN, flotta = flóta
Ja és persze amit nem lehet kihagyni: hajnali 2-3 körüli betelefonáló: "Most kaptam meg a számlám" Nocsak, arra felé éjjel is dogozik a posta?