Még soha nem volt Sony készülékem, de az új Z3/Z3 Compact elgondolkodtatott. Több Sony készüléket használó ismerősöm szerint viszont érdemes átgondolom, hogy váltok-e Sony-ra, mert a magyarországi márkaszervíz híre röviden tömören nagyon pocsék.
Több helyen hallottam és a neten is olvastam arról, hogy a felhasználók gyakran úgy kapják vissza 2-3 hét után a leadott készülékeket, hogy láthatóan hozzá se nyúltak, illetve a márkaszerviz elintézte azzal, hogy "a készülék beázott" és emiatt megvonták a garanciát.
Mivel sajnos az új Z3-ról is hallani, hogy előfordulhat a kijelző, illetve az üvegből készült hátlap megrepedése (lásd "Displaygate" a neten), ezért nem utolsó szempont, hogy a magyar Sony márkaszerviz miként áll ehhez a kérdéshez, milyen szolgáltatást nyújtanak valójában.
Valakinek esetleg tapasztalata a márkaszerviz szolgáltatásaival?