Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Felvételi feladatsor jogi egyetemek számára
- Milyen mosógépet vegyek?
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Reklámmentesítés HyperOS-ben Xiaomi/POCO/Redmi
- Rendszerfrissítés másként Xiaomi/POCO/Redmi telefonok esetében HyperOS-en.
- Szólánc.
- Android másképp: Lineage OS és társai
-
LOGOUT.hu
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Celtis
veterán
válasz Bandeee82 #158315 üzenetére
Sajnos egyáltalán nem meglepő a sztorid. Sok elképesztő rémtörténet voltmár itt. Sajnos a samsung garanciális ügyintézés kritikán aluli. Jól s.ggbe kéne őket rúgni, de úgy tűnik bármit megtehetnek.
Szerintem már nincs 30 nap előírva csak valami gumiszabály. Ettől függetlenül az ügyfélszolgálatra és a szervizre borogatnám az asztalt. A békéltető testülethez eleve akkor mehetsz, ha kaptál választ, és azzal nem értesz egyet. Ráadásul az megint hosszú idő
Szóval hívogasd őket, kérd a főnöket, fenyegetőzz feljelentéssel, követeld a tv-d azonnali javítását vagy a vételár visszafizetését.A munkafelvételi lapon amúgy mi szerepel?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest