Hirdetés
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
-
LOGOUT.hu
Samsung Galaxy S2 - téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Depyangel
tag
Sziasztok!
Ne haragudjatok, ha hülyeségeket kérdezek de segítségre lenne szükségem.
Ha valahogy fel rakom a telefonomra a Leak-elt 4.1.2-t(bár még ezzel kapcsolatban sincs tapasztalatom) akkor nem vész el a hálózatfüggetlensége? Pontosan nem tudom ez hogyan működik. Másik kérdés, ha én fel rakom a Leak-elt verziót és netán megjön a hivatalos frissítés akkor kapok arról értesítést és le tudom KIES-el frissíteni a normál verzióra? (mert úgy olvastam ez a Leak csak egy beta/teszt verzió még)Elég kezdő vagyok ebben a témában.
-
Depyangel
tag
válasz Asmodeus01 #7089 üzenetére
Így igaz, nem a függetlenítésről szól az irományom. Én (ha minden igaz) gyárilag függetlenként vettem, boltban.
-
Depyangel
tag
válasz vrgkrisztian #7099 üzenetére
Erről jut eszembe, nem tudja valaki, hogy miért van az amikor ki akarok lépni egy alkalmazásból és csak egyszer (!!) nyomom meg a középső gombot akkor is bejön a Voice Talk? Haveromnak meg random feldobálja pedig hozzá se nyúl a telefonhoz.. Ötletek?
-
Depyangel
tag
válasz vrgkrisztian #7107 üzenetére
Így már minden világos, legalábbis a haverom esete mert tölteni sem akarja neki csak több próbálkozás után és akkor is elég sűrűn ki írja neki, hogy túlfeszültség miatt nem tölti. Az én problémám meg megpróbálom amit írtál lentebb, szervizelni még nem igen szeretném Köszönöm a segítséged!
-
Depyangel
tag
válasz vrgkrisztian #7112 üzenetére