Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#45) joysefke válasza CPT.Pirk (#42) üzenetére


joysefke
veterán
LOGOUT blog

Én Abu-nak igazat adok abban, hogy miért nem életszerű a DX12 és a 11 egyidejű támogatása. Egy nem túl régi cikkében írta is ezt.

jajj...

Talán Abu /%==!)Ö( akarom mondani a PH! VGA véleménycikk hasábjaiból kihúzhatnád a fejedet és megnézhetnéd hogy hogyan zajlanak ezek a dolgok a való életben 15+ éve.

-(1) Eggyetlen érdemi PC játékos centrikus API család van PC-re immár mióta az aszemet tudom, ez pedig a DX aktuális verziója. OpenGL játék olyan ritka volt eddig is mint a fehér holló
-(2) Az indie játékokat leszámítva, AAA fronton maradva gyakorlatilag senki le sem szarja emberemlékezet óta a többi PC-s API-t
-(3) A PC játékosok tömegeit nem érdekli sem a Steambox sem a Linux
-(4) Akinek a zsebében elkölteni való pénz van pedig legkevésbé sem azzal foglalkozik miket ígérnek a határozatlan jövőre, hanem hogy itt és most mit lehet kapni a pénzért. A cégek pedig ugyanez fordítva: mit kell tenni itt és most ahhoz hogy minnél hamarabb megkapják a zsebemben levő pénzt.
-(5) Az utóbbi években felmutatott AMD VGA üzleti eredmények pontosan megmutatták mit érnek a zavaros ígéretek.

Ezek fényében miért kéne azt gondolni, hogy a közeljövő bármilyen változást hoz?

J.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.