Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- A gépház modding sötét oldala.
- Itt az új LOGOUT!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Bambanő háza tája
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
ALLAT001
senior tag
Engem még mindig az érdekelne, hogy mi a baj a mozis 48 fps-el.
-
mikej95
aktív tag
Ezek nagyon tehetségtelen programozók lehetnek. Nem igazán értem, hogy miért ne juthatna 2 képkockára 1 AI tick. Minecraft időzítés és késleltetés rendszere ehhez képest agysebészet, aztán java-n fut az egész. A CPU még így is gyorsabban számolná a reakciókat, mint amennyire szükséges lenne.
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
I3EI\ICE
aktív tag
Ahogy látom a kommentelőket nem kell győzködni, de arra az esetre, ha bárkinek az útjába akadna olyan, aki azzal jön, hogy "az emberi szem 25 fps fölött nem érzékel különbséget", vagy hasonlóval, itt van három hatásos link. Mondjuk az elsőhoz hozzáfűzném, hogy mondjuk 2db 24 colos monitoron sokkal látványosabb lenne a különbség, mint ilyen kicsiben, és én azt mondom (miután nem keveset játszottam már 120 meg 144Hz-es monitorokon), hogy én garantáltan észrevenném a különbséget a 120fps és a 240 "valós" fps közt is. 5 colos kijelzőn még csakcsak elmegy a 30 fps (bár ott sem a legjobb), na de asztali monitoron? Please...
[link]
(itt azt hiszem érdemes kikapcsolni a nyújtást, ez kicsiben is nagyon jól adja a gyors fordulás miatt)Szerintem akit ezek nem győznek meg, annak tényleg elég a 30 fps, de csodálkoznék, ha 10%-nál többen lennének azok, akik nem látják lényegesen folyamatosabbnak a 60fps-t a 30-nál (és a magam részéről megfontolásra érdemesnek tartanám, hogy szabadna-e autót vezetni annak, akinek ennyire "renyhe" a látóközpontja)
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Best 30FPS vs 60FPS webösszehasonlító evör. Ha ezen nem látod a különbséget (van ilyen haverom), akkor vagy soha nem játszottál és azt se tudod mi az (mint haverom), vagy sose voltál hardcore FPS vagy versenyzős gamer.
Nyilván anno én is végigvittem a Half-Life 2-őt GeForce 4200Ti-n 15-24FPS-sel, meg elkezdtem a Far Cry2-őt és a Prince SoT-t FX5200-on, de nagyon szar volt, káros az egészségre, hánytat. Na meg Intel Extreme Graphics 2 Mortyr 2 2-5FPS.Most meg ha tehetem, képtörésmentes fix framerate vsync mellett.
Amúgy70FPS is lehet ugyanúgy szar ha az időzítés nem jó. Filmnél két kocka közt fix idő telik el, játéknál nem feltétlen. Ezért kellett CoD8-9-hez nekem VRAM OC.
Amúgy iPhone Jailbreakes tweak 60FPS HD videó is rohadt jó.
[ Szerkesztve ]
-
parampa
aktív tag
Pedig kijön az: 60FPS = 30 Ubiframes /s .. aki mást állít az User error
-
Tikakukac
titán
Ubisoftéknál alkudni lehet? Legyen 40. Vagy 35.6. Vagy amennyit éreznek, ahogy nekik kiadja, mindegy mi a vége.
A hasonló elborult nyilatkozatoktól már falnak tudok menni.
mlinus: A hülyeség érzékeltetése miatt írtam random idióta és irreál számokat. Mert manapság olyan dolgokat lehet kidumálni, hogy az már fájdalom.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Dr. Romano
veterán
Szerintem a 30 is sok.
Anno 400MHz-s Celeronos gépemen Savage 4-es vga-val a GTA 3-at 3-10 fps-el szátszottam. Nagy előnye a dolognak hogy bőven van időd végiggondolni a legakciódúsabb eseményeket isEz....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
energy4ever
addikt
Az nem mind1, hogy valami 30FPS-el megy, vayy ami 25-35FPS kozott ingadozik. Ha valami menne 60FPS-el es lekorlatozzak 30-ra, hogy pl ne fogyasszon annyit a gep az ertheto. De az nem is fog akadni mint a 25-35FPS kozott ingadozo.
-
Polllen
nagyúr
válasz quailstorm #108 üzenetére
Gondolom az nem para, hogy konzolról van szó, és a konzol tulajok nagy része nem nagyon látott mostanában 30 fps-nél többet. A régi generáción néha annyit sem.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
do3om
addikt
Baszki ez komoly?
Húzza a fa..ra a 30 FPS-ét az Ubi!
Ekkora idióta bandát, van pár játék amiben korlátozva van az fps (konzol igénye) de rossz bajt kapok szaggat, szar az egész. Kinek akarják bemesélni hogy elég?
Aki meg nem így látja forduljon nyugodtan orvosához, biztos lehet benne hogy szervi problémái vannak.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
AeSDé Team
őstag
Az rendben van hogy a processzor rossz API alkalmazása miatt túl van terhelve, ezért csak 30FPS-re képes. De a felbontás kizárólag a grafikus vezérlőt terheli, akkor miért nem lehet FullHD-s megjelenítést használni? Ennek semmi köze sincs a processzor limitációihoz, és kicsit több feladatot adhatnának annak a bizonyos "kihasználatlan" GPU-nak.
-
addikt
-
nagyúr
válasz quailstorm #108 üzenetére
Az a baj hogy ez sem teljesen reális... mert többféle framerate létezik.
Ha az animációra nézzük, tehát hogy mozgás stb... ott tényleg felgyorsul az egész... gyorsabban mozog minden és kicsit olyan "benny hilles" gyorsított karikatúrának tűnik az egész.
Pl ezért kapcsolom ki az összes ilyen motion javító cuccot a tévémen is... mert nagyon gagyi lesz a film akkor.Aztán van az hogy a GPU hány képkockát számol ki egy másodperc alatt... ez megint más mert ettől még az animáció lehet pl 30 frame, a megjelenítés meg 60.
A harmadik meg ott van a monitor/kijelző fix 60/120/akármi frissítése ami megintcsak más.
Kérdés hogy az ubi most melyikre gondolt?
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
quailstorm
nagyúr
Engem nem zavar, ami szar az szar, pont. Ráadásul ők ígérték hogy ezért válts. Amúgy egy AC még pont jól játszható 30FPS mellett is de akkor semmilyen framedrop nem tűrhető meg.
PSX-re meg GameCube-ra vannak játékaim amik 2x25félképkockával dolgoznak, emulátorban az 50FPS deinterlaced. Szóval meg lehetett régen is csinálni...(#118) NetTom : pedig nem lett gyorsabb, ugyanannyi idő alatt történik minden. Csak két képkocka közt van rövidebb idő. Nekem ez kell ahhoz hogy átjöjjön, hogy ne érezzem durván és keményen hogy ez virtuális. A tearing meg a framedrop olyan szinten tönkreteszi az élményt mint a nyávogós magnó a zenét.
(#94) DigitXT: jujj az pont a Magyar nagydíj volt. Rémes és agyzsibbasztó hatást adta instant.
De Sportklub, vagy Mindig TV is intézett ilyet, 24FPS deinterlacedben foci, jégkorong, nesze neked...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz quailstorm #108 üzenetére
Ha pl kiválasztod a BF4 autós videó összehasonlítást ott látszik mire gondolok... a "60 fps" videó, olyan természetellenesen gyorsnak hat. Mintha fel lenne gyorsítva az egész.
Tehát itt az animáció is gyorsult/torzult, nem csak a megjelenítés lett "responzívabb". (Van erre jó magyar szó? )
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nonsen5e
addikt
Én tegnap próbálgattam felvevoprogramokat gépen. Egyik alapbeállításában 25 fps volt. Megnéztem utólag 10 sec után fájt a fejem, mint egy diavetítés.
Amúgy akinek sok a 30 fps is, az a végtelen fps-sel renderelt világban, hogy bír megmaradni?
-
DigitXT
nagyúr
válasz FollowTheORI #118 üzenetére
Szerintem nem kérdés, mire gondolnak.
Annak amúgy egészen pontosan mi értelme van, hogy 60 frame frissítés mellett a képen látható mozgás csak 30x frissül másodpercenként? Anno az egyik 3DMark-ban volt is egy ilyen jelenet. Amikor a trollok (hehe) ugrálnak lefelé sorban, öngyilkos módjára. Na most a "rongybabák" fizikai szimulációja ott nagyon kevés mozgásfázist számolt (nem tudom, mennyit, sosem számoltam meg, és bennfentes sem vagyok, de érezhetően keveset), miközben a kamera iszonyat folyamatosan suhant körbe. Ez amúgy nagyon fura érzés, hogy látod, hogy a háttér vajsima forgásában "rángatozó főszereplők" vannak.
Emlékszem, amikor egyszer Abu meg akart győzni arról, hogy valamelyik (már régen volt) DiRT is pont így működik, hogy valójában csak 30 képkocka van másodpercenként, és mindegyiket megduplázza, úgy lesz 60. Azon azért felvontam a szemöldököm, mert a valóság ezzel szemben (természetesen) az volt, hogy 60 különböző kép jelent meg, azért volt folyamatos a mozgásélmény... Viszont ha jól tudom, a legújabb FIFA valóban így működik, hogy csak a kameramozgás, meg az irányítás pörög 60-at, de a "rongybabák" (a.k.a. falábúak) csak 30x váltanak animációs fázist. Na, ezt még nem láttam, de egyszer rá fogok nézni: azt olvastam, hogy sok embernek mikroakadásosnak tűnik az egész. Amikor ugyan nem szaggat, de mégis érzed, hogy valami nem stimmel.
quailstorm: igen, valóban a Magyar nagydíj, szuperül sikerült közvetíteni.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
quailstorm
nagyúr
válasz FollowTheORI #121 üzenetére
Tejóég! Ott aztán tényleg látszik mekkora lagtenger a 30FPS.
Amúgy megint kérdezem, mi gyorsabb? Ugyanott ugyanannyi idő alatt ugyanannyit halad... Ja hogy több infót kell a szemednek, agyadnak feldolgozni, valóságosnak hat, és nem fárasztja úgy a szemed?
A valóság neked amúgy nem gyors? Mert az tényleg jó példa. Ott sincs 30-as framelimit.30FPS mellett sokkal nehezebb vezetni, nem kapsz kellő visszajelzést, finom reakciók, korrekciók lehetetlenek.
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
"Ubisoft: fölösleges a játékokat PC-re optimalizálni"
"az Ubisoft szerint sok a másodpercenkénti 60 képkocka"
Vajon mi jöhet még?PC-re nem tudnak,boxra nem akarnak optimalizálni...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
FreeBorN
csendes tag
SZERK: válaszom természetesen Dexar007-nek szól, csak rossz poszt-nál nyomtam a "válasz" gombra.
Már elnézést, de az input lag definíció szerint az az idő, amíg kapsz egy új képkockát amiben már ott a válasz az inputodra.
Ha növeled a frame-ratet, bár nem direkt módon csökkented az input lagot, de indirekte igen.
Értjük amit mondasz, az input lag alapvetően jellemzően a megjelenítő hardver (moncsi) jellemzője.
Ennek ellenére maga a DirectX API saját feldolgozási ideje, és egy frame-re várakozási idő is növeli az input lagot.
Ezért lenne nagy szó a DX12 cirka 10ms-el gyorsabb beépített delay-e.
Ezért jobb egy 120Hz-es monitoron játszani (kb insatnt visszacsatolás, és a mozgás nem esik szét darabokra)Az, hogy neked a folyékon képérzethet "szappanopera" vagy "kézikamera" képérzet kötődik, az egy magas szintű agyi tudatosítási / megszokási folyamat eredménye.
A jó minőségű hardveren játszó gamerek jó részénél már nem romboló hatású a folytonos / folyékony kép, sőt inkább a belemerülést segíti, hogy optimális esetben (120Hz->8,3ms frame time, ~5-8ms input lag monitor, low API delay -> ~10ms) 20-30 ms alatt az történik amit akarnak, a mozgás pedig 8ms-enként új állapotot ír le, nem 33ms-enként, vagy ne adj isten 50ms (24fps) gyakorisággal változik.
Nekem spec a Hobbitnál is az első 3 percben volt furcsa a 48 fps, és tetszett így a film!
[ Szerkesztve ]
-
Scoobyka
addikt
válasz quailstorm #108 üzenetére
na en is latom a kulonbseget,de nekem a 30fps jobb...a masik olyan szapanoperas tulgyors mozgasnak tunik.
Most komolyan a jobb oldali tunik nektek normalisnak? Mert nekem ez olyan mintha felgyorsitottak volna a valosagot.
[ Szerkesztve ]
-
InterFox
senior tag
Ez most senkinek sem fog tetszeni és talán tévedek, de igaz ami igaz, ezek a konzolok túlságosan is gyengécskék lettek.
Új generációs játékok 60fps/sec + 1080p-ben való futtatására készültek (elvileg) és erre sem képesek már a generáció 1. évében.
Részemről nem vágyom egyikre sem, főleg a 2 éves abszolút alsó-közép kategóriás PC-m mellett, ami jobban teljesít mint ezek a vackok.PSN ID: interfoxthedead
-
Dexar007
veterán
Tessek?
Ne felj,a hc retegen kivul ugysem izgat senkit a kerdes.Nekem teljesen mindegy,hogy 30-60 vagy eppen 120-szal fut a jatek,amennyiben elvezetes,ES stabil az fps. GTA 4-5 eseteben az volt a problemam,hogy a 30 sem igazan volt meg,az pedig mar a jatszhatatlansag hatarat surolja.InterFox: Erre majd terjunk vissza az uj Unchartednel.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
M@trixfan
addikt
A topik eleje felé többen mondták az fps viszavevést. Ott csak akkor releváns a kísérlet ha a szimulációt nem befolyásolja az fps és a "frame pacing" is tökéletes. Csak ezek biztos tudatában lehet abból leszűrni milyen a 30 fps. A fluktuáció irritáló tud lenni egyébként magas fps értékek mellett is.
Ez a magyarázat az Ubitól elég gyenge, a nevetségesnél is gyengébb. Sajnos nem egy erőbomba egyik nextgen konzol sem. Akinek számít a csúcs minőség annak PC-n kell maradnia, a konzol csak kiegészítő lehet sajnos. Amúgy soha nem volt még ilyen olcsó a PC gaming mint ma, csak értelmes szintet kell megcélozni. Aki viszont "guns blazing" módon nyomatja annak meg ott a 4K és a Downsampling mint jutalom.
Filmes szempontból a hfr-nek már régen szabványak kellene lenni. Eleve ezek az idióta frekvenciájú frissítések csak megnehezítik az életet. A 24p-nek köszönhetően mosott képet nézünk a filmek nagy időtartamában, ráadásul pont ott ahol történik valami. Ez 1080p mellett nevetséges, 4K-nál pedig siralmas. A Hobbitnál is élmény volt, hogy végre nem szaggat egy film. Az természetesen igaz, hogy a nagyobb mozgásfelbontás (a nagyobb frekvencia miatt) jobb díszleteket és renderelést igényel.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
quailstorm
nagyúr
válasz Scoobyka #128 üzenetére
Ha multizol képtelen vagy megmaradni 30-nál, aztán meg hozzászoksz a valósághoz. Felfelé könnyebb váltani mint vissza a laghoz.
Egyébként mi ez a szappanoperázás? 1-2 hete látom ezt a kifejezést, amennyi részletet láttam eddig ugyanolyan szarminőségű 24FPS hulladékok idegbeteg szereplőkkel.
-
CocooN-z
őstag
30 < Office, Net, Film, Retro Gaming
30 =/> Singe gaming (console + pc) (pl.: third person shooter)
60 =/> Multi Console FPS (akár még stratégia, indie, platform)
100+ =/> Multi PC FPSszvsz.
Nem beszélnek nagyon hülyeséget (de amugy de), mert AC hez, Tomb Raiderhez, Akár Last of Us hoz vagy Unchartedhoz is a 60FPS elveszi azt az ún. Mozi élményt (24fps), és túl sima lesz sajna. Pontosan ez történt a Hobbit-filmeknél is. Persze csodálatos volt hogy a RED-el 48FPS (2x24)-t varázsoltak nekünk a mozi vászonra, de a tényleges élmény elmaradt, és bár követhető volt gyönyörűen minden jelenet, komolytalannak is tűnt egyben. Mondom ezt úgy h CS:GO vagy bármi más FPS-t 120FPS alatt el sem indítanék, de LoU-t meg nem játszanék 160FPS-el...ergo játék stílus válogatja[ Szerkesztve ]
BRSZK 10.0 - 2025 !!!
-
senior tag
válasz CocooN-z #133 üzenetére
Nem értünk egyet: bármilyen shooter, akár FPS akár TPS (pl. AC, Tomb Raider) mind jobbak 60FPS-sel. Ha filmes hatást akarok, akkor filmet nézek...
PS3-as Last of Us-nál majd kifolyt a szemem a 30 és sokszor ez alá eső frame rate-től..Point and click-hez pl. elég a 30FPS is, de a fenti kategóriák azért különböznek ettől.
[ Szerkesztve ]
-
Scoobyka
addikt
válasz quailstorm #132 üzenetére
Az a mozgas a szapanoperazas,mint amikor a tv-n ha ujabb fajta bekapcsolod a 100hz-t es a mozifilm olyan lesz tole,mint egy kezikameraval felvett szapanopera. Tok termeszetellenes,ugynigy vagyok a jatekokkal. 30-40 nekem tokeletesen eleg. A 60 mar termeszetellenes szamomra.
-
CocooN-z
őstag
Nem is kell, ezért írtam h szvsz, a cikk meg adja magát. FPS -nél jómagam sokkal érzékenyebb vagyok egy fps droppra mint a többinél.
(#135) ALLAT001: Mint ahogy egy sorral és az előző hsz-emben is írtam, ez teljesen saját vélemény, én egyszerűen nézhetetlennek találtam a hobbitot 48fps-ben. Nincs itt semmi gond, vélemény
De ha már itt tartunk, kíváncsi vagyok szerinted miért volt jobb úgy? Vagy nem ezért kérdezted?
[ Szerkesztve ]
BRSZK 10.0 - 2025 !!!
-
ALLAT001
senior tag
Hát meg filmeknél ott a jó minőségű motion blure, pont erről szólt a cikk. Azért (is) kell a játékoknak 30-nál több FPS, mert jó minőségben a hardware nem bírná a motion blure-el simává tenni a mozgást. Viszont azt nem értem h egy mozifilm miért ne lehetne élvezhető magasabb fps mellett.
-
DigitXT
nagyúr
válasz CocooN-z #133 üzenetére
AC-ben egész pontosan hogyan ad "moziélményt" a szaggatás?
A többi játékot nem ismerem, de annak idején az AC2-höz elég sok
hardverújítást eszközöltem, hogy fix 60-at tudjon: kellett/jót tett neki.Ezeket a játékokat nem passzívan nézed: játszod! Nem lesz SOHA
moziélményed... Max. átvezető animációkat nézve (nem irányítasz).
De akkor sem attól, hogy szaggat, hanem jól koerografált + animált!Teszem hozzá, előtte is nagy élmény volt, szóval nem arról van szó,
hogy ördögtől való lenne jó játékot kompromisszumokkal játszani.
Viszont ha lekorlátoz, később akármilyen vason is úgy fog futni.ALLAT001: a "szappanopera hatásról" beszél. Sokaknak nem jön be.
Van aki meg nem látja, vagy kifejezetten bejön neki. Mások vagyunk.Scoobyka: mint minden, ez is megszokás kérdése. Ha valaki már
megszokta a fix 60-at, akkor csak azt tartja elfogadhatónak, ha meg
világ életében 25-30-cal játszott, valóban furcsa lehet neki a "pörgés".https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
senior tag
válasz ALLAT001 #138 üzenetére
Igen, olvastam a cikket, köszi!
A Hobbit-os példa nekem sem tiszta, hogy mi volt vele a baj?
DigitXT megmagyarázta, köszi!Játékokban a motion blur az első effekt, amit mindig kikapcsolok, számomra értelmetlen buta effekt, ami összemossa a képernyőt, PC-n pont a tűéles kép a frankó szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
Döglött Róka
veterán
válasz ALLAT001 #135 üzenetére
Nincs ezen mit kifejteni, egy normalis atvezeto jelenet gagyin hat 60 fps-en. Egy mai AAA jatek rengeteg ilyennel van teletuzdelve lasd Tomb Raider, Gears of War sorozat, Last of Us, sorolhatnank. Hulyen nezne ki egy atlagos parbeszed is jegen csuszo kameraval, benny hill szintu sebessegerzettel. Ilyen hulye az agyunk, ha mozis dramaturgiat varunk, mozis sebesseg is kell hozza.
Es most hiaba jonnek itt egyesek hogy darabos, meg u, meg fos. Meg lehet oldani hogy ne hasson annak, ilyen szempontbol a Gears of War 3 etalon. Olyan mesteri szinten alkalmazza a motion blur-t hogy megszolal.
Ja es ha lehet, az a 30 fps legyen fix, ne 20-30, mert az tenyleg gaz.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
CocooN-z
őstag
Ha agyon szaggatja magát attól énis falnak megyek, volt pl az Uncharted 1 (MGS4 ben is pl.) alatt egy két olyan hely ahol 15-20 fps körül mozgott a számláló, az azért nem normális és játszhatatlan, egyet értünk.
Én nem azt mondom h ennyivel v 24fps-t adjon le kötelezőszerűen, hanem azt hogy ne szaggasson, és sok említett játéknál számomra a 60fps elvesz az élményből, miközben PC-n multi fps nél 120 alatt nem is tudnék játszani.
nem tudom másképp megfogalmazni, van egy két játék, amit 60fps (és +) mellett nem játszanék.
[ Szerkesztve ]
BRSZK 10.0 - 2025 !!!
-
Szatyor95
aktív tag
Mint laikus, ezt olvastam ki belőle: "Optimalizálni nem tudunk, hát győzzük meg a sok h*lyét, hogy elég a 30 FPS is."
Ezzel a céget szeretném minősíteni, nem a játékosokat.
Nyugodj békében Integra!
-
nagyúr
Valóságot ne keverjétek bele, mert amugy tök másról beszélsz emiatt.
A valóságban egy nagy pacát látsz bizonyos sebesség felett, mert a szemed "tehetetlensége" ezt okozza.
Vö mozgasd gyorsan a kezed magad előtt és meglátod mire gondolok. Nincs 100Hz-es szemed... meg ezer se.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
DigitXT
nagyúr
Én sem tudom (nincs, nem volt, és egyelőre nem is lesz konzolom), de tény,
hogy nagyon jó játék volt! Hangulattal, történettel, baromi jól összerakva.Döglött Róka: a Benny Hill honnan jön? Azért mert részletesebb, több fázisból
épül fel a mozgás, nem kell, hogy gyorsabb legyen. Persze, ha az animátorok
csak 20-30 mozgásfázist rajzoltak meg, és azt 2-3x-osára gyorsítják.ALLAT001: Fél közönség garantáltan hányni fog?
Simán lehet. FPS játékokat sokan nem bírnak nézni. Még ha irányítják, akkor
sem feltétlenül. Én pl. a HL2-től rendszeresen rosszul lettem... Crysis 3-tól 1x,
de azóta csak keveset haladtam vele. Függ a látószögtől, meg mindentől.
Tengeribetegségről hallottál már? Az sem mindenkit sújt, de akit igen, az szív![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ELADÓ : EVGA RTX 3070 Ti FTW3 Ultra (08G-P5-3797-KL) videókártya
- AMD RX 6xxx VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS AKÁR AZONNAL KÉSZPÉNZBEN VAGY UTALÁSSAL - WWW.PCFELVASARLAS.HU
- GIGABYTE RX 6600 XT 8GB GDDR6 EAGLE - 3 ventis hűtés - Eladó!
- AMD RX 6700 XT 12GB GDDR6 Reference Eladó! 92.000.-
- MSI MS-V186 Nvidia Geforce GT330 768MB GDDR3 192-BIT videókártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen