Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Meteorhead


Meteorhead
aktív tag

Már miért veszítene az Apple bármit is evvel az elzárkózással? Aki az Almás platformra fejleszt, annak a platform sajátosságait le kell nyelni. Senki sem dönget kapukat a Microsoftnál, hogy az Windows Store-ba miért nincs OpenGL. Ki van tiltva, mert túl nagy macera támogatni és túl kicsi a nyereség. Helyette csak a saját API-jaik juthatnak be a Store-ba. Ez egyszerre ad biztonságot és flexibilitást.

Épp annyira veszít majd az Apple cégeket a pártfogóik sorából, amennyire az Nvidia az OpenCL-től való elzárkózástól. Abba is mindenki ***rik bele nagy ívbe, hiába az egyik legkárosabb dolog, ami az elmúlt 5 évben történt a HPC és GPGPU világában.

Ha az Apple helyében lennék, én is kukáznám OpenGL-t a fenébe. Ami most megy, az eztán is menni fog, de inkább a Metalt nyomatnám. Cserébe Vulkant illene támogatni, mert wrapperek segítségével az lesz a jövő OpenGL-e. OpenCL-t meg szerintem outright hülyeség nem támogatni, amikor egyre több technológia épül rá.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.