Azt lehet tudni, hogy a dx11-es kártyák kompatibilisek lesznek-e hw-esen?
++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start. +++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Azt lehet tudni, hogy a dx11-es kártyák kompatibilisek lesznek-e hw-esen?
++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start. +++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Simán megtilthatnák az agyontesszelálást is már ilyen alapokon
szerintem ennek sok látványbeli haszna nemigen lesz
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
Valamihez jók lesznek, de vannak olyan extrák, amikhez új termék kell.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Arról nem az MS-nek kell dönteni. Minden fejlesztő tudja, hogy mik a tesszellálás problémái, és ehhez kell szabni a rendszer. Ha ezt nem teszik meg, akkor szar lesz a programjuk.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Én Pató Pált játszom. Ej ráérünk arra még!
Nem kell rögtön szaladni a boltba DirectX 11.1 kártyákért.
Szerk.: Nekem úgy is várni kell, még kijön egy elfogatható felszereltségű, viszonylag jó árú(300k körüli), DX11.1 notebook.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
"Az AMD GCN és az NVIDIA Kepler architektúrája már támogatja a felületet, melyet korábban még csak az előzetes specifikációk alapján lehetett megtenni, de a végleges követelmények ismeretében ez most már teljes bizonyossággal kijelenthető."
mokas lett volna, ha az ms valamit gyokeresen megvaltoztat az elozetesen leirtakhoz kepest
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
Hehe...
Ez a 22-es csapdája, illetve a körbezárult:
A Console-ok fix HW-e lassítva a játékok fejlődését, amit eddig a PC húzott. Ezért viszont PC-re sincs játék, ami technikailag elöl járna: így viszont pár hülyén kívül, akik kifizetnek 3 tech demo megnézéséért 100-200 ezret, senki nem fog váltani. Így viszont kenheti a hajára az új szabványt az MS
És tényleg, már évek óta nem láttam "hűha!!!" grafikát, és semmi kéztetésem sincs a mostani kártya cserére, amikor mér DX10-es játékot is csak véletlenül találni.
Kis szerencsével a következő konzol generáció idején meg már DX12,13, vagy a jó ég tudja mi lesz, szóval tényleg lehet a semmiért cserélni.
CSillagkapu rajongók ide -> www.SG-1.hu
Hát, de nagyon nem!
#7 Supra: nagyjából egyet kell, hogy értsek.
[ Szerkesztve ]
"amikor mér DX10-es játékot is csak véletlenül találni."
Tisztában vagy te vele, hogy már mennyi nem dx10-es, hanem dx11-es játék létezik? Elég sok. . . És nézd meg, mennyi jön még a jövőben.
Gondolom ő arra gondolhatott hogy minden játék elmegy szépen pl egy geforce 8800gtx-en is ami dx10.0-s. dx11 hardveren futtatva ugyanezen játékot meg elég sok játéknál különbséget se lát az ember...
minden játék elmegy szépen pl egy geforce 8800gtx-en is
Ami nem igaz
RTX ON
Nem ám.
Nos, ha benne van a cikkben, akkor elnézést, de csak gyorsan átszaladtam rajta.
Hardveres támogatás szinten ez mit takar mint az ATI-nálAMD-nél, mint az nVIDIA-nál? Mely szériák fogják támogatni?
(#7) Supra: Haha, inkább nézzél utána a dolgoknak, mielőtt hülyeségeket írsz.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
ATi már rég nincs.
Az amd gcn és nvida kepler architektúra támogatja a dx11.1-et.
Kepler és GCN
RTX ON
Tehát a 7k-s/600-as széria.
Köszi!
Véleményem szubjektív...
Jó két darabot kellett volna írnom, havernak azok vannak sli-ben és a bf3 és a witcher 2 ami megfogta eddig más se...
Várjuk a sok-sok DX11.1-es játékot.
⭐ Stella
Kollégámnak a Sniper Elite v2 10fps volt kb. (Q9550, 4GB RAM)
#19: ez is demo volt
[ Szerkesztve ]
RTX ON
Az még nincs meg neki nagyon új game de majd megkérdezem nála mit muzsikál
Amúgy akkor legyen 3 játék ami megfogja a rengeteg közül, mondjuk biztos hogy jön most már rengeteg ilyen. De egyáltalán én azt se értem miért nem dx11 minden játék és annyi. Gondolom a konzolok miatt, más okot nem látok miért támogatják még a dx10-et.
[ Szerkesztve ]
Arra a játékra eleve sok panasz van, épp ma olvastam.
Véleményem szubjektív...
Még hogy nem lesz újítás a Windows 8-ban. Remélem észre is fogjuk venni az újításokat.
PS4
Nálam simán ment, legalábbis a demo
RTX ON
Azért te most SLi-ről beszélsz. Nem is 1 kártyáról.
Én proci affinitás kezelési szinten leszek kíváncsi a win8 ra, a több magot sokkal jobban kilehet vele használni a hírek szerint. Emiatt az fx procik is szárnyalhatnak vele.
Hackeee: ez egy olyan ing, amit inkább vegyél fel, mielőtt szövegelsz!
Miért, te honnan tájokozódsz? Ujságból? Marketing szövegből? De okos! Nekem a tridef kiirja induláskor, hog az adott játék ténylegesen milyen DX módot indított - eddig kétszer láttam DX10 felíratot...
De ha már olyan baromi okos vagy: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_DirectX_10_support
Szerinted ez hány százaléka a piacon lévő játéknak? 1%? 1,5%?
És ha még egy adott játék DX10-et is inicializál, miből tudod, hogy ki is használja azt?Szerinted egy játék, ami 3 másik platformon DX9 szintű motrral fut, mennyire használja ki a DX10 lehetőségeit TÉNYLEGESEN?
A Mass Effect 3 megjelenése előtt írtak is erről...
CSillagkapu rajongók ide -> www.SG-1.hu
Aham. Szerintem Én nem személyeskedve írtam meg a hsz-emet, Neked sem így kéne..
Ott van a link alattam, nézzél utána, hogy hány dx10-11-es játék van már napjainkban...
Lassan kilyukadunk oda, hogy telepítsünk XP-t, mert elég az minden játékhoz, mert elég az a DX9-el. Aztán meg megy a pislogás, hogy egy új játék el sem indul.. Igen, az újabb siker játékok között van már pár ilyen, hogy csak min. DX10-es hardverrel, rendszerrel hajlandó működni.
Mellesleg, nem kötelező lépést tartani a technológia fejlődésével, csak aztán meg nem kell hisztizni, ha valami nem megy. Másik 3 platform? Felettem erre meg válaszoltak...
Hiába lenne elég. Nem elég.. Ha tetszik ha nem.. Ha nézed a százalékokat, ha nem.. Ez van? Nem tetszik? Így jártál.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
Onnan tudja, hogy kihasználja, hogy ha DX10/10.1/11/11.1-re külön kód kell, mert nem kompatibilis a DX9-cel. Win 7 alatt van visszaskálázás maximum, de ekkor a játék nem fut XP-n még akkor sem, ha DX9-es path van benne.
Melyik másik három platformról van szó? Csak a PC használhat DX-et, mert másra nem érhető el az API. A Mac az OpenGL. Az iOS és az Android OpenGL ES.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Azért mostanában vagy 20 játékhoz ez volt írva: windows xp-n nem futtatható..Minimum System Requirements Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card, ATI Radeon 3870 or higher, Nvidia GeForce 8800 GT or higher.
Ami magával hozta azt is hogy a dx9 mód mint olyan ezeknél már nincs.
Konzolokra gondolt szerintem
RTX ON
Talán.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Az meg értelmetlen, mert azokra végképp nem szabványos API van. Megfigyeltem már, hogy a userek alapvető fogalomzavarban élnek. Az API-t azért tartjuk, mert több hardvert kell programozni, és ezt ezen keresztül könnyebb megtenni. Egy konzol hardvere adott, vagyis minek is rá szabványos API ugye ...
Félelmetesen lassan kopnak ki ezek a fránya legendák.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Pont annyira személyeskedés amit írát mint Supra. Szerintem.
Supranak részben igaza van, mert a játékok elég nagy része konzolport. Ott meg ugye híre sincs dx10-11-nek.
Vagy ez tán nem igaz? Nyilván van pár ahol kell a kártya, de nagyrészt konzolportok jelennek meg manapság.
Ha csak az lett volna értelmetlen az általa mondottakból
RTX ON
Egy csomó valótlan dolgot állítasz, inkább néz körül a játékok terén és pár nap múlva gyere vissza, azért mert neked DX9-es VGA-d van még nem jelenti azt hogy a DX10-DX11 senkinek sem működik vagy nincs is olyan játék.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
Nem igaz. Még mindig van olyan rész az Xbox 360-ban, ami többet tud a DirectX 11-nél.
Felejtsük már el, hogy egy konzol DX9-es, mert ez nem igaz. A konzol az konzol. Fix hardver, amit direkten lehet programozni.
A DX11 pont a konzolok egyik legnagyobb előnyét próbálja behozni. Fix hardveren a fejlesztők játszva elérnek 20000 rajzolási parancsot 60 fps mellett. PC-n a DX9-cel max 3000-et tudsz elérni. DX11-ben vért izzadva hozható az 5000-6000.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Olvasd el te is, amit belinkeltem. Ott láthatod, hogy hány dx11-es játék van.
Szerintem az, hogy valaki hülyeséget ír(hat) az nem személyeskedés.. Nem lehülyéztem, szerintem. De mindegy.
Véleményem szubjektív...
Ott a linkem (9-es hozzászólás). Neked linkeltem az előbb. Tájékozódj.
Nem a dx10-nél kell tartani. Hanem már dx11-nél.
" A DirectX 11.1 lehetővé teszi, hogy a DirecX10 és 11 API használjon egy alárendelt eszközt."
Mármint egy másik videokártyát? Tehát ha 11.1-es videokártyám van és telepítve van a 11.1-es driver is, akkor elvileg tudja használni a processzor IGP-jét vagy egy ősrégi maradék kis fogyasztású kártyát "besegítőnek"? Ez olyasmi, mint a lucidlogix hydra vagy virtu?
Olyasmi lehet, hogy egyes feladatokat át lehet adni az IGP-nek, vagy egy másik dGPU-nak például. Persze ez kérdés, hogy milyen minőségben működik.
Nem hiszem, hogy olyan mint a hydra. Itt inkább a DirectCompute képességek átadásán lehet a hangsúly, például fizikát, vagy post-process effekteket számolni.
Nem hiszem, hogy ehhez DX11.1-es kártya kell. A DX11.1-es API működik DX11-es kártyákon is, csak egyes részei nem érhetők el.
Amit én logikusnak tartok, azok a post-process részek. Ott a dGPU, ami számol, majd a monitor az IGP-re van kötve. Ezzel lehet csinálni a fejlesztőknek egyfajta virtuális vsync-et, illetve mondjuk a post-process AA-t átadhatják az IGP-nek. Ilyesmire nagyon jónak tűnik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
A többet tud az mégis mit jelent? Mert egy 7 éve megjelent hardvernek szerintem nem sok köze volt a DX11-hez. A direkt programozhatóságnak megint nemtudom mennyi köze van a DX11-hez. Szóval az, hogy a köztes réteg miatti lassulást próbálják más módon behozni, nagyrészt erőből, annak mi köze a DX verziókhoz? Nem értek az egészhez, csak nem értem, hogy egy 7 éves hardver hogy tud többet a mostaniaknál software oldalról?
Azt lehet tudni, hogy miután bekapcsoltam az adott játékban a directX 11-es effekteket, az fps szám rögtön felére csökken-e?
https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/
Akkor az Ivy Bridge HD 4000-es grafikája, ami most zárkózott fel némileg, máris kikerült a normális kategóriából?
[ Szerkesztve ]
Anno valahol olvastam, hogy az új konzolok (X-BOX) játékait majd PC-n is lehet futtatni. Ebből mi az igaz? Akkor DX11.1 és esetleg specializált Win8 lenne az alapja?
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Valami ilyesmi rémlik nekem is, hogy amikor majd kifuttatják a 360-at, akkor. Gondolom mindenfajta optimalizálás igénye nélkül.
RTX ON
És ha még egy adott játék DX10-et is inicializál, miből tudod, hogy ki is használja azt?
+1.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
onnan, hogy tudtommal a DX10 és a DX9 nem kompatibilis egymással.
Úgy, hogy az 1000+1 hardver között kell megtalálni azt a kompromisszumot, amit lehetőleg mind az 1000+1 képes lefuttatni. Ezzel szemben a konzoloknál nincs szükség ilyenre, teljesen fix a hardverük. Egy kód kell pl. a PS3-hoz és egy másik az X360-hoz, de azok így natívan vannak programozva, minden kompromisszum nélkül, így minden utasításukat/képességüket ki lehet használni.
Ha natívan programoznának egy mai videokártyát, az szvsz porba alázná a konzolokat, csakhogy akkor gyakorlatilag az összes videokártyára külön kódot kell írni.
Skype-on lány az informatikusnak: Milyen színű a szemed? Informatikus: #0034ff
Igen, de amíg DX10-ben futtatod a kódot, nem feltétlen kapsz bármilyen előnyt a DX9 képest. Lásd. Crysis 1 féle Very High. Sok minden függ a motortól is.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28