Mindegyik gyorsul. Főleg a wave intrinsics alkalmazásával.
Származhat. Természetesen számít valamennyit, hogy a base specifikációt az Xbox One-ra szabták.
Mindegyik újabb hardver megfelel a kötelező függvények tekintetében. A különbség csak az implementáció sebességében lesz.
(#15) imi123: A Microsoft szerint igen, de azt nem tudni, hogy mi. Szerintem azoknak a fejlesztőknek célszerű ezt használni, akik már AMD-re használnak AGS 4.0-t. A shader modell 6.0-val ettől meg lehetne válni, és akkor szabványosan is használható lenne a wave intrinsics.
A Doom már használ hasonló funkciókat, de csak AMD-re. Meg a Bethesda a fő API szempontjából a Vulkant használja. Nekik ez így nem sokat ér. Az a gond, hogy az ID-nek egy PSSL->SPIR-V fordítója van, tehát ők addig nem lesznek képesek szabványosítani, amíg a Khronos nem zárkóztatja fel a SPIR-V-t a szabvány szempontjából. A PS4 shadereit ugye nem igazán van értelme az NV és az Intel hardverein futtatni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.