Nagyon korrekt lett! Amúgy az arc az elején nem a Szökésből a Fibonacci?
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
Nagyon korrekt lett! Amúgy az arc az elején nem a Szökésből a Fibonacci?
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
Pontosan
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
(#4) vegitossj7
Nekem tetszett.
Már majdnem eléri a 2011-es szintet a grafika és az arcmimika.
Azt ne felejtsük el, hogy elég sok a QTE, ahol tökmind1 mit nyomsz, nem befolyásol semmit, te lehetsz Evel Knievel, mindent túlélsz.
Arról ne is beszéljünk, hogy van 1-2 ember, aki a legvégső jelenetig meg sem halhat, mert miért is.
A végéről ne is beszéljünk, picit bullshit szagú.
Cinematic experience.
Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.
Első exkluzív játék, amit végig játszanék Ps4-en.
(#6) Sirandrish válasza vegitossj7 (#4) üzenetére
Jó lett volna abban a 2011ben élni amelyikbe te. Már lehet hogy Jetpack-el járnánk munkába.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
(#7) vegitossj7 válasza Sirandrish (#6) üzenetére
Lehet ez is egy párhuzamos univerzumban létezik.
A grafika meg csak 7 évvel van akkor elmaradva, mert a Crysis 1 óta nem nagyon csináltak jobbat.
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.
Az eleje borzasztóan vontatott, és majdnem abbahagytam az egészet. Szerencsére túltettem magam rajta, és most kezdtem el harmadjára a játékot. A BB mellett az év legjobb cucca számonra, pedig ez nem az én stílusom. Ja, és a Rapture is veszett jól sikerült cucc. Még több ilyet kérek a Sony-tól, a Gow, Inamous, Uncharted-ek helyett. Vagy mellett.
Így van! A banán is sokkal szebb a dinnyénél. Hát még a ribizlinél.
(#10) Sirandrish válasza vegitossj7 (#7) üzenetére
Az a játék másról sem szól csak az arcmimikáról. Mellesleg grafikailag sehol sincs az UD-hoz képest
A Crysis meg szép volt..szép ma is. Szebbet nem csináltak? Lehet! De jobbat ezret. Egy unalmas tucatlövölde ami adott egy Nanosuitot a világnak és ennyi. Volt benne vagy 3 féle ellenfél...gondolom a milliárdnyi poligon mellett már nem maradt idejük 2 féle arcra
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
(#11) vegitossj7 válasza Sirandrish (#10) üzenetére
Glorious 15 fps a hóban.
(#12) Sirandrish: De a játék része. Ennyit a jó grafikáról. Inkább lett volna rondább, csak stabil HARMINCAT hozza.
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.
(#12) Sirandrish válasza vegitossj7 (#11) üzenetére
Arról nem a játék tehet
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Kevés olyan konzolos cím van, amire azt mondanám hogy kipróbálnám PC is, ez ilyennek tűnik.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
és a Heavy Rain, de még mennyire vágyom rá PC-n!
[ Szerkesztve ]
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
uncharted, last of us, killzone....
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
Néztem egy pár gameplay videót a játékról.
Nagyon tetszetős, ugyan nincs konzolom (nem is lesz), de ezt a játékot szívesen kipróbálnám! Ha épp konzol vásárlásra hajtanám a fejem, ezért a játékért ugyan nem rohannék a boltba venni egy PS4-et...! Inkább már akkor egy ONE-t vennék a Quantum Break miatt.
Most úgy reklámozod itt ezt a fajta mozgás animálást ezekkel a testekre pakolt fehér pöttyökkel mintha nem készítenének más játékot is ezzel a technológiával. Mozifilmek, játékszoftverek tömkelege készül hasonló eljárással már manapság. A technológia pedig folyamatosan fejlődik, mi pedig nagyon örülünk neki. A Crysis első része óta sok jó játék készült, ami lehet grafikailag nem volt annyira tuti, de játékélményben, történetben messze előtte volt. Az pedig már a crysis széria szégyene, hogy egy undorító csőjáték lett a többi részéből.
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Nagyon jó leírás, köszönjük. Szívesen kipróbálnám, de sajnos nincs ps-em.
[ Szerkesztve ]
Amint lesz elfogadható áron használtan kötelező beszereznem. Nem sajnálom rá a pénzt, csak most a Mad Max nálam a favorit ebben a hónapban és első napos vétel.
A Crysis 1 nem annyira, a Warhead kiemelkedett, de nem ez a lényeg.
Mint ahogy írtam, nekem tetszett a játék.
De attól még nem szabad elfejelteni a negatív tényezőit sem, amit a cikk egyáltalán nem emelt ki.
És azt nem a pöttyös megoldással csinálták, mivel az elavult technológia, azt spéci 3d-s kamerákkal csinálták.
Lásd. majd MGSV. (Úgy emlékszem Kojima direkt ragaszkodott ehhez, de lehet azóta megváltozott a helyzet.)
A Technológia nem fejlődik, épphogy visszafelé haladunk, ez az egyetlen bajom a játékkal igazából. Az embereknek az jön le ebből, hogy csúcsgrafika, micsoda arcmimika, miközben 4 éve jobbat csináltak, kevesebb pénzből.
Próbálják az igényeket lejjebb csúsztatni, és ahogy látom egy-két embernek nincs baja ezzel.
Sztori szempontjából a vége felé van egy kisebb bullshit, de akkor is felháborító, hogy egy majd 90%-ban fix játék képtelen 20 fps-el futni nyilt területen, és úgy gondolták hogy ez így jó lesz.
(#21) Kakaduku: Havernál kitoltam a játékot, de igen, nekem PC-m van, ha megnézed az adatlapom.
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.
Egy kérdésem lenne, minden támadás nélkül. Nektek PC-tek van, akik a grafikáról társalogtok?
"És azt nem a pöttyös megoldással csinálták, mivel az elavult technológia, azt spéci 3d-s kamerákkal csinálták."
OK, nincs több kérdésem ezek után.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Minden nap tanul valamit az ember, nem? De erre magadtól is rájöhettél, hisz amit linkeltem vidiben is ez a téma, hogy nem pöttyös módszerrel csinálták az L.A. Noire-t, hanem az újabb módszerrel.
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.
Félreérted: ott is megvolt a pöttyös módszer a testmozgás és mimika pontos animálása miatt, az arcot scannelték be egy arra használatos speciális 3D-ben rögzítő kamerával. Tehát az van, amiről én beszéltem...
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Akkor elbeszéltünk egymás mellett.
Én arcmimikára gondoltam, azt hittem te is erre gondolsz. És a scan és pötty nem ugyanaz. De nekem mind1, csak ne írj hülyeségeket.
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.
Annó a Heavy Rain miatt vettem PS3-at, most asszem e miatt fogok venni PS4-et. Remélem ki fogom bírni a Slim érkezéséig. Egyelőre csorgatom a nyálamat.
Asus G513QY, Samsung A52s 5G
Inkább mellett
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
én végignéztem youtube-on a végigjátszását, mivel pc-n nyomom és mivel 2szer is volt ps4-em de eladtam így ógy döntöttem elég ha végignézem. Meg kell hagyni ez egy jó alkotás lett, szívesen játszottam volna vele de így se volt rossz végignézni. Maga a játék nekem inkább tűnik interaktív filmnek mint játéknak, mivel van egy kőbevésett sztori, ennek megfelelő mozgástérrel, azaz annak hiányával de minden perce izgalmas. Jöhetne több ilyen, bár pc-n ebből csak warez lenne...
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
Pont ezt akartam kérdezni, hogy vajon mennyi ebben a tényleges játékidő (tehát átvezetők nélkül)? Mert én egy 2 órás gameplay videót tekertem végig és elég "Order" benyomásom volt.
mág annyit sem kell benne mozogni illetve tenni venni. amikor mozoghatsz akkor fix kameraszögből nézed a karaktered pont úgy mint a walking deadnél. A dolgod annyi pedig hogy tárgyakat keresel vagy beszélgetsz de mindemellett izgalmas csak ez szerintem minimálisan nevezhető játéknak.
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
Dehogy lenne warez. Nincs is információnk platform eladásokról, az is max digitális eladás vagy fordítva. Minden más arra utal, hogy PC-n nagyon is jók az eladások. Több PS4, Xbox cím PC-re költöztetése, vagy pl. Payday 2, ahol csak a PC-s közösséget fejték 2 éven keresztül DLC-kel. Mert voltak olyan hülyék, hogy vegyék. Vagy ott van az X-com 2, Trine 3 ami PC-n indít valamiért. Vagy itt van egy új hír arról, hogy PC-n 1 milliót vettek a Rocket League-ből. Plusz ott van a rengeteg sikeresek crowdfunding cím, ami megint csak azt bizonyítja, hogy a PC-s tábor fizetőképes.
Nagyon tetszik a game. Karácsonyra ps4 vétel.
iPhone felvásárlás előfizetéses is!
Nem értem akkor, hogy hogy kaphatott ennyire jó értékelést. Mert hiába a jó grafika/sztori/környezet/hangulat, ha nem lehet ténylegesen "játszani" benne.
Valakinek ez is játék. Én például nagyon szeretem az ilyen játékokat, sőt, jobban le tudnak kötni mint a "normális" játékok.
Mert aki szereti a filmeket és a játékokat is annak ez egy jó produktum. A grafika odaver, szuper arcmimika, slég jó színészi megmozdulások illetve benne van a para és a döntési lehetőség (általában kockázatvállalási, erkölcsi jelleggel). Ez egy film/játék, itt a para a lényeg és a beleélés nem pedig a skill vagy ügyesség mint egy shooterben.
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
Először is: Úgy látom lassan tényleg vennem kell egy PS4-et
Másodszor: Kit érdekel a grafika? Fentebb osszák egymást, hogy ilyen meg olyan szintű a grafika... ki nem xarja le, élvezzem a játékot, legyen benne izgalom, változatosság és kész.
Hogy a grafika mesterek értsék miről beszélek, anno [ez a grafika is elég volt a jó hangulathoz]
Igazad van, nekem sem a grafikával van bajom, hanem a 20 fps-el. Az furcsa mód kimaradt a cikkből.
Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.
Na végre megint előjött a 20fps-ezés....úgy látszik ha elfogynak az érvek, akkor mindig ez az utolsó adu-ász De honnan tudod hogy pont 20fps? Lemérted?
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Láttam, de sok is az a 20 fps helyenként. [link]
Érveket meg írtam eleget.
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.
A Telltales sorozatai (The walking dead, The Wolf among us, Borderlands, Game of thrones) is inkább interaktív filmek, mégis izgalmasak és meglepően jó játékok. Ezért a magas pontszámok.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
Hát ez biza leesik olykor
Azért remélem kiadják PC-re is, ha már [Resident Evil Remake] van. Ja tényleg, azért döbbenet mennyit változott a Resident Evil 1 grafika 15 év alatt
Gondolom az nem esett le, hogy szándékosan lőtték be ebbe az fps tartományba a filmes jelleg miatt....Nem egy hasonló játéknál láttam már ugyanezt. Ráadásul pont egy átvezető résznél éri el a 20-at....istenem menyire irigylem a problémáitokat.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
(#43) Sirandrish válasza vegitossj7 (#39) üzenetére
2szer leesett 22FPS-re, amikor épp hátradőlve kell a a TV-t nézni...rettentően zavaró..komolyan
Kb olyan mintha azért húznád le a játékot mert a menüben hangos a zene..
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Talán felállva kéne tapsolni, hogy egy next gen exlusive AAA cím nemhogy a 60, de még a 30 fpst sem tudja tartani?
Asus G513QY, Samsung A52s 5G
Mintha az előző genen ez nem így lett volna....bilibe lóg a kezetek. A játékosok döntő többsége nem játszik 60fps-el, csak néhány fps huszár rímeli ezt a 60 fps szótagokból álló sort állandóan. De sebaj, mi addig is jót játszunk.
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
1. Ilyet senki sem mondott.
2. Már rég nem next gen..kurrens gen
Felesleges rugózni az FPS témán ha a játékélményből nem vesz el..és itt NEM vesz el. Lehet hogy egy BF6nál elvenne, de itt nem.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Egy dolgot kell csak megérteni, nem nehéz, próbálja meg mindenki, és nem lesz FPS háború
Az a lényeg, hogy játék hány százalékában van FPS drop...
Ha csak 1-2 alkalommal / rövid időre, kit érdekel.
Ha rendszeresen, és ami fontosabb, zavaróan nagy, akkor lehet fikázni. Mivel alapvetően egy PS4-es játékról beszélünk NEM MEGENGEDETT a túl nagy / folyamatos FPS csökkenés, hisz a PS4-be nem tudsz új videó kártyát tenni, ezért a gyártók FELADATA, hogy a célhardverre optimalizálják a játékot.
Ennyi a lényeg, ne marjátok egymást tovább ilyen hülyeség miatt
Parancs értettem, hazámat szolgálom!
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Egy kis promózás mindkét oldalról megtörtént.
No mistakes, just happy little accidents
(#51) vegitossj7 válasza Sirandrish (#43) üzenetére
A példáddal élve, ez olyan mintha a hang halkulna konstans, és jóval hangosabbra kell venned a TV-t, de egyszer-egyszer visszavált normális hangerőre és becsinálsz a gatyádba, olyan hangos lesz. Ilyen az FPS is.
Mellesleg látszik, hogy nem játszottatok vele, mert a 3/4-nél totál beáll a 19 fps átlagba. A legvégén lélegeztem fel, mikor 1-1 ember mutattak és ment végre 30 FPS-el. Addig mintha egy szaggató filmet néztem volna.
Pedig milyen jól meglehetett volna csinálni...
Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.
Nagyon ott van ez a játék! Nem az én stílusom, de mégis tetszik! Jöhetne még pár hasonló.
»OΛKΞN« √ ツ Toborzás: https://goo.gl/bO5GhH <--- Star Citizen ---> https://goo.gl/ptspnT ¤ Steam ---> shorturl.at/NSVW1 | Social Club ---> http://goo.gl/nPIu51 | Hackthat: http://goo.gl/kAJnpV
Beszereztem végül én is a Special Editiont. Hétvégi szórakozás garantált .
Néztem itt-ott videókat , és elég komoly megjelenésű szép grafika.
Nekem valahogy nem tetszik
Ha mar megtisztellek azzal hogy radirok akkor tisztelj meg azzal hogy viszza irsz!ugyan igy forditva is!koszonom:)
7th Guest meg az 11th Hour jutott hirtelen eszembe. Most már csak egy PS4 kéne. Ehhez rendes 5.1 és projektor vászon kombó kell besötétített szobába.
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
Top párbeszéd a játékban...
Spoiler gomb nem megy.
-Ez egy gomb...megnyomjam?
-Hát...a gombok általában azért vannak..nem?
-Ajtó kinyíííílt ééés őrület...
-Hú...mintha egy filmben lennénk..
-Hát ha igen...remélem egy romantikus komédia.
[ Szerkesztve ]
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
Néztem videóket neten, szerintem a mimika (legalábbis Stormare-é) egyszerűen borzalmas. Eltúlzott az egész, random benyom ilyen erőltetett vigyorokat, komolyanvehetetlen.
Sziasztok,
GS-en írtam róla egy rövid beszámolót, véleményt de sajnos a linkelés ott nem jó, így gondoltam bemásolom ide. Bocsánat ha túl sok a kép, stb.
Az alapnak számító Fahrenheit után jött a HEAVY RAIN ami újraírta az interaktív-film-játék definícióját. Bár még a mai napig kevesen ismerik sajnos ezt a remek címet, mégis ez egy igazán nagy mérföldkőnek számított, ugyanis többet között itt került bemutatásra a döntéseink-hatással-vannak-a-játék-folytatására elemet (PILLANGÓ EFFEKTUS). Aztán rá nemsokkal jött a BEYOND 2 SOULS, ami rátett erre egy lapáttal, bár még ott sem mondható el, hogy minden döntésünknek nagy súlya lett volna, ugyanis ha ügyesek voltunk a játék végén sok mindent ha nem is a tökéletes, de másik irányba tudtunk terelni.... És most pedig itt ez az UNTIL DAWN, ami ezt egy újabb szintre emelte.
Adott minden: Tökéletes horror helyszín, tökéletes horror hangulat, érdekes karakterek, remek grafika, látványos karakter-kidolgozás, ijesztő zene, csavaros történet (DR. HILL SZEREPE!)...és a lényeg a pillangó-effektus.
Tényleg minden adott volt, hogy egy zseniális alkotás szülessen, de valahogy mégis sikerült a játéknak az utolsó 1 órában elhasalnia. (összesen 7-8 óra egy végigjátszás) Érthetetlen számomra, hogy sikerült ezt nekik elérni, mert tényleg csak alig kellett volna változtatni a recepten, de mégis megtették.
KONTRA:
- A történet: Tényleg MINDEN ADOTT volt egy remek horror sztorihoz, erre a játék 70%-után miután kiderül ki a "gyilkos" elmegy a történet egy totál idióta szörny-zombi-szellem irányba (windigos) ami totál nem hiányzott.
- Kamerakezelés: még mindig sokszor összevissza megy a karakter, pedig már a kamera-nézeten javítottak a fentebb felsorolt címekhez képest, de még mindig javításra szorul (én nem értem miért nem lehet simán a karakter háta mögött a kamera, mint minden rendes TPS-ben, gondolom ekkor elveszne a "film-hatás")
- Minden karakter egyéni tulajdonságokkal rendelkezik, de ezek nincsenek kihasználva. Van aki humoros, mégsem tudjuk humorral megmenteni magunkat; illetve van aki intelligens mégis olyan buta dolgokat követ el, hogy azt fáj nézni.
PRO:
- MINDEN MÁS (karakterek párbeszédei és animációi, ötletes gyilkosságok, jó zene, szép grafika, érdekes helyszínek, jó HUD, döntési lehetőségek, Dr. Hill)
- Dr. Hill-t kiemelném, mert ez az első ilyen interaktív-film-játék ami ilyen pofátlanul kihasználja a játékos döntéseit. (félelmeit) Aki majd játszik ezzel az majd megérti az első (és második) Dr. Hill beszélgetés után
- Minden karakter 1-1 igazi színész/színésznőről lett mintázva (pl. SAM = Hayden Panettiere) és egész jól hasonlítanak is rájuk
- Minden karakter másképp viszonyul a többi karakterhez (ezt a játék folyamán tudjuk változtatni bizonyos döntésekkel) és ez néhol befolyásolja a történet kimenetelét (pl. Ashley)
Aki szereti az IGÉNYES horrort, annak ajánlom ezt. De előre felhívom a figyelmet, hogy sokszor, ismétlem NAGYON SOKSZOR a karakterek (szerintem már-már szándékosan) a leghülyébb dolgokat cselekszik ami egy ilyen horror-szituációban elképzelhető.
Ha UNTIL DAWN lennék, megvenném magam.
Kicsit Spoiler-es.
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
áááh dehogyis
Már a a tesók halála után lehet tudni ezeket (ami kb. az első 10 perc)
Illetve amit elfelejtettem kiemelni az a remek Until Dawn Intro Song / Theme Song - 'O Death'
[ Szerkesztve ]
Nem volt rossz egyébként....de én a Heavy Rain miatt imádtam meg ezt a vonalat...viszont...olyan jót azóta sem csináltak. Beyond Two Souls-szal is az volt a baj, hogy a döntéseidnek alig volt súlya. Ahogy írtad is...kb. a végén dől el minden. Ezt az UD-t meg lehetett volna még bonyolítani egy kicsit. Több válaszlehetőség...hosszabb kampány. Nagyobb csavarok.
Tény és való...annyira a tinihorrorok vonalán megy a játék...hogy a story is pont annyira bagatel hülyeség mint amennyire a filmekben. Igazából ezt bánom a legjobban...
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
Én azt bánom a leginkább, hogy *spoiler* az egész gyilkosság-sorozat csak. Jobb lett volna, ha marad az eredeti klasszikus horrornak induló történet. Messzi mindentől, hóvihar, 8 tini, 1 gyilkos...aztán sorra hullanak el és végül Sam megmenekül, kideríti ki az és legyőzi a gyilkost
Hiszen annyira adta magát minden.... Csomó szerelmi szál, dráma, bonyodalom, megcsalások, stb. Ebből annyi minden ki lehetett volna hozni. Így teljesen értelmetlen a karakterek egymáshoz való viszonyulásai is.
Az is nagyon ötletes lett volna, ha bizonyos cselekvések hatására dől el, hogy ki lesz a gyilkos.
Pl. Matt fog begolyózni a játék során, HA látja a történet/beköltözés elején Emily-t smárolni az exével
(relationship status -- valaki megutál valakit nagyon)
Viszont az tetszett nagyon, hogy nincs konkrét főszereplő, nagyjából mindenki kap 30-50percnyi időt.
[ Szerkesztve ]
Ki mennyivel vitte végig?
Én 4 / 8
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
Magyar végigjátszás van belőle a thevr-ék on kívül.
Ugyan nincs PS4-em, de egyik kedvenc streamerem tegnap végignyomta (Forsen). Zseniális játék, gyönyörű grafika, remek színészi játék, folyamatos plot twistek.
2 ember élte túl nála
én elsőre matt-et buktam el csak, másodikra meg mindenki meglett (csak az 5. fejezettől kezdtem, ahol matt meghalt egy igen szar döntős rész miatt) VOLNA, ha nem bugozódik be a don't move rész az UTOLSÓ embernél, nem mozdultam se előtte, se közben, mégis úgy érzékelte, azt hittem szétverem az egész berendezést.. szerencsére lenyugodtan, de ez vicc, emiatt nincs meg a platinum (közben megcsináltam a "köcsög" trophy-kat is..)
hihetetlen, hogy nem írja felül az előző történetet, ha nem teljesen new story-val kezded, hanem valamelyik epizódból, most megint az 5.-től kezdhetem a platinumért. így 3.-ra + az egyes említett "köcsög" trophy-k miatti többszhöri kisebb játszadozás miatt ez már kicsit uncsi, lehet nem lesz kedvem hozzá.
a játék 10/10, de ezt megcsinálhatták volna jobban is, azaz ha epizódból indulsz, akkor megkérdezze, hogy felülírja -e az eredeti játék haláleseteit.. hiába mentesz meg vkit, csak addig él, amíg végigmész a sztorin, ha újra elkezdenéd valahol, már megint nem él. az első végigjátszás örökre megmarad, kivéve, ha teljesen újrakezded.
A pszichológusnál a választásaink semmilyen hatással nincsenek a játékra?
https://www.meska.hu/shop/GeekLabs
* Abruzzi nem?
De. Fibonacci a csákó volt aki beköpte (ő volt a gyilkosság szemtanúja).
https://www.meska.hu/shop/GeekLabs
tudom én ezt nagyon jól.
Akkor nem szóltam!
https://www.meska.hu/shop/GeekLabs
Srácok végigvittem a játékot, végén 2 túlélőm maradt Sam, és Chris. Nagyon para volt.
Majd újra kezdem a sztorit szerencse hogy ebben a hónapban ingyenes ps storeban.Monjuk valaki fevilágosítana!
Rájöttem a végén hogy a nem az a koma gyilkolkászik aki a kutyáit emberhússal eteti, sőt segíteni is akart Hannán, az én végigjátszásomban Hanna meghalt a barátnőjével lezuhant.
Mike is azt hitte, később azt hogy ő bohócnak öltözött barátja a gyilkos, de a csontvázszerű lények gyilkolászták az embereket.
Amiről a fölvilágosítás kéne hogyan termelődtek azok a csontvázszerű lények, minek a hatása alatt, honnan jöttek ezek?
[ Szerkesztve ]
Srácok Jessica megmentésért járt az ezüst trófea, a lányok megmentéséért meg az arany.
A 9. és 10. epizódot 2*szer játszottam végig, először Jessicát mentettem meg, később az összes nőt.
Mindenkit a házból mielőtt felgyújtottam.
Még lesz egy végigjátszásom, most mindent fordítva fogok csinálni.
ebben a hónapban ingyenes akinek van ps+ előfizetése.
[ Szerkesztve ]