Hirdetés

2024. május 24., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Fecogame


Fecogame
veterán

Még tavaly decemberben küldtem nekik levelet az Android-os appal kapcsolatban, 1 hónap alatt válaszoltak annyit, hogy majd belefejlesztik, azóta se történt semmi :U

Többek között azt írtam meg, hogy ne a bal oldali menüsor közepén legyen egy olyan menüpont, hogy "Bankkártya törlése", hanem a beállítások között eldugva, mert simán rá lehet kattintani véletlenül (majd szedheted elő a kártyád ismét, és írhatod be manuálisan a kártya adatokat).

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#2) Nekomajin


Nekomajin
aktív tag

Több kérdésem is lenne:

- Az elvira.hu miért irányít át más domainre? Mi volt vele a baj?
- Ha a mavcsoport.hu-n beírok a menetrendi keresőbe, és az átirányít a jegy-mav.hu-ra, akkor miért kell újra beírnom az adatokat?
- Csak egyetlen egy UI designert nem tudtak volna felvenni? Mivel indokolják ezt a fehér fostengert, amit a keresés után kapunk? Átláthatatlan az egész felület.

(#3) Yodafon


Yodafon
senior tag

Ha csak az Elvira lenne a Mavnal a legnagyobb pro problematicano pam pam pamparam pampampam pamparam

I'm gangsta!

(#4) Zotya84 válasza Nekomajin (#2) üzenetére


Zotya84
őstag

Noigen. Az úl elvirára nem viszi át az adatokat. Sőt, az újon beírva az állomásnevet majd a másikba a célállomásnevet sem ment múltkor: újra üres kereső fogadottt a találatok helyett. Nem b+, ott kattintani kellett, az állomásnévre. A régin meg beírom, és dobja a listát. Nesze neked web2...

#3: Yodafon: nem tudom, nekem mostanában szerencsém van velük. Többször is sikerült olyan vonattal mennem, ami végállomástól végállomásig percpontosan közlekedett. Igaz, közben volt egy-egy percnyi késés, de a vonatkeresztek helyein ezeket visszahozta. Nem, közben nem ültem sok olyan másikon, ami nem, csak egyen: az meg a Déliből már el sem tudott indulni időben, mert műszaki gondok akadtak az első egységgel,és soká tartott, míg leakasztották, így meg eljöttem a ~20 perccel későbbivel, ami mellőle indult, és nekem ugyanúgy jó volt. De aztán vonatinfó szerint az is elindult utána.

Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

(#5) janeszgol


janeszgol
félisten

Jok ezek a fejlesztesek, csak ertelemmel is legyenek megcsinalva. Jo dolog, hogy kikerik a velemenyunk, de egy tapasztalt tervezot, designert legetne alkalmazni.

(#6) gyuszaa


gyuszaa
őstag

Ideje volt már, kb. esélytelen volt, hogy egy család egymás mellé kapjon hellyegyet ha online lett vásárolva, de még két ember esetén is necces. Volt egy funkció ahol üllésszámot megadva megpróbált oda foglalni amennyiben szabad (szinte sose), de ehhez is ismerni kell a vagont, hogy vannak kiosztva az ülések mert simán lehet a másik oldalt van a következő szám, vagy 4-es ülés kiosztás ami tovább árnyalja a dolgot stb. Az előző megvásárolt jegy (ami tartalmaz hellyegyet) esetén meg annyi derül ki (a számon kívül), hogy ablaknál van vagy folyósóra néző... természetesen semmi instrukció vagy ábra a vásárlás közben.
Arról nem beszélve külön kell leadni minden egyes rendelést és külön tranzakciót kell végrehajtani (fasza overhead a payment processornak is), ahelyett telepakolnád a kosarat és egy checkout... véletlenül se legyen lehetőség, hogy a rendszer felismerje egy rendelésről van szó és akkor magától egymás mellé pakolja akkor ahogy tudja.. ilyen alapvető funkciók hiányoz(tak).

Képzelhető mennyire jó móka ez ha egy egyszeri nyaraló családról van szó vagy külföldiek használják stb... akkor marad a sorba állás kasszánál és még drágább is. :D

Illetve a rendszer szereti feltölteni úgy a vagonokat, hogy az egyiket elkezdi megpakolni jó szorosan a másik meg szinte üresen tátong, imádnivaló covid idején, mindenki háborog legtöbbször.

@janeszgol

Úgy ahogy mondod, tapasztalt tervezőt.. esetleg vehetnének példát, hogy működik ez repülőgépek esetén.

[ Szerkesztve ]

(#7) Darmol


Darmol
senior tag

Nyilván azért van belekényszerítve az ember ebbe a fosba, mert a kutya nem használná, ha választhatná a régit is.

Aki azt mondja "nem tudom elhinni az igazságot" az naiv. Aki azt mondja "nem akarom tudni az igazságot" az ostoba. Aki azt mondja "az igazság tilos" az gonosz. Aki azt mondja "én határozom meg az igazságot" az beteg.

(#8) Polarstar


Polarstar
nagyúr

Ahogy látom, az eddig viszonylag jól használható Elvira egyre jobban bonyolódik és butul. A "visszaút tervezése" gombot nem találtam meg. A menetrendek.hu ezerszer jobb, átláthatóbb és informatívabb volt ma pl.

Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.