Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Infotech  »  [Re:] Uber ciki

Hozzászólások

(#105) Hieronymus válasza Aprósólyom (#103) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

"Legdurvább esetem, mikor zebrán áthaladva a megállóból érkező, még csak gyórsító villamos lecsörög. Miközben a villamosnak is elsőbségadási kötelezettsége van."

A kötött pályán közlekedő járműveknek mindenkivel szemben elsőbbségük van. Azon egyszerű tény okán, hogy a féktávolságuk nagyon hosszú.

"...kollégával értek egyet. Egy tesztüzemben lévő eszközről beszélünk. Tehát legfeljebb arra kaphatott jogot, hogy közúti forgalomban tesztelljék."z

Nem értem mivel nem értesz egyet a hozzászólásomban.
A jármű, egy vezetés segítő rendszerrel szerelt autó volt. Ez nem igényel semmilyen extra forgalomba helyezési előírást. Száz százalékban a vezető felelőssége a jármű vezetése.

Hogy érthetőbb legyen. Én olyan helyem lakom, ahol a tesztjárművek minden nap úton vannak.
A teljesen új konstrukciókat, első körben 40 km/óra sebesség korlátozással engedik forgalomba.
Ha csak új motort tesztelnek, akkor nincs korlátozás.
Az önvezető járművel tesztelésére nincs korlátozás. Egy hosszabb autópálya szakaszon megengedett a tesztjárművek segítésére speciális táblák kihelyezése. Ennyi. Minden forgalmi esemény felelőssége a járművet vezető személyt terheli.

Ha, majd az önvezető járművek eljutnak arra a szintre, hogy jogosítvány nélkül képesek közlekedni, nem előírt útvonalon, akkor cserélődik a felelősség. A vezető helyett a gyártó vállalja majd a közlekedésben felmerülő felelősséget.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Útvonal

Fórumok  »  Infotech  »  [Re:] Uber ciki
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.