Remélem nem jut a TR sorsára,amit már a 4 éves öcsém is végigvisz.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
...a fejlesztők szeretnének új rajongókat szerezni maguknak, de a régieket sem felejtik majd el. Ennek érdekében a fejlesztők például átalakítják majd a játék irányítását és multiplayer játékmód készítéséről is lemondanak.
Kár, mert volt olyan rajongói mod, ahol egészen jól megoldották a multit.
"Én gondolom és remélem azt, hogy egyetértetek velem abban, hogy csak mi tudjuk azt, hogy hogyan kell egy jó játékot készíteni a Thief világában."
De ha mégsem jön össze a kívánt bevétel, akkor a játékosok 'szódjanak meg, ugye?
"Úgy döntöttünk, hogy a misztikum és a varázslat helyett, amelyek az előző részben megtalálhatóak voltak inkább a realizmust részesítjük előnyben"
Pedig ezek - megfelelően adagolva - nagyon is jót tettek a hangulatnak.
"Egyszerűen számunkra nagyon nehéz azt elérni, hogy a játékosok elhiggyék azt a misztikát, amely a képernyőn történik."
Akkor talán hívják vissza a Looking Glass csapatát, mert Warren-éknek ez nem volt gond.
"A jó hír az, hogy a mi játékunkban zombik egyáltalán nem lesznek"
Annak biztosan, aki nem tudja megfelelően kezelni a misztikumot.
Jól van, önbizalomban szemlátomást nincs hiány...
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
MageRG
addikt
"több realizmus"
Jó estét, hölgyeim és uraim. A nevem nem fontos, legyen elég annyi, hogy az örző-védő szakmában dolgozom, és három másik társammal szoktunk járőrözni ezen a körfolyosón.
Az utóbbi negyed órában többször hallottam gyanús zörejeket, de mindig bebizonyosodott, hogy patkányok voltak.
Ezen kívül valaki nyitva hagyta az egyik ajtót, és kialudt 2 fáklya. Hát igen, huzatos ez a hely.
Ráadásul kezdem egyedül érezni magam. A srácok biztos mind elmentek budira.
Most megint hallottam valamit. Holnap szólok a főnöknek, hogy hívja a patkányirtókat.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
finkelstein
tag
Pont ezek azok a dolgok amik játékká teszik. Ha tök realisztikus lenne, 5 perc után abbahagynád.
MageRG
addikt
OK, de ha már realizmusról papolnak, akkor ebbe kössenek bele, ne a zombikba meg a varázslókba.
Pl. lehetne olyan nehézségi fokozat, ahol az őröknek kis idő múlva feltűnik, hogy hiányzik a társuk.
Bár a mostani kazuár-kiszolgáló játékok közt nem hiszem hogy lesz.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
Ed3r_X_
nagyúr
Ez egy jó ötlet volt, egyre szimpatikusabb a játék.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
hunbi
tag
Üdvözlöm az elgondolást. Manapság elég hiánycikk a realitás.
Nincs nekem semmi bajom a varázslással és a természetfelettivel úgy általában, nagyon is szeretem az ilyesmit! Viszont, hogy igazán jó legyen az ilyesmi, elég erősen kell a valósághoz kötődnie a rendszernek, különben "bármi megtörténhet" lesz belőle.
Ezzel pedig az a baj, hogy egy ilyen világ problémái, történései nehezen átérezhetőek. A beleélésünket pedig megtörik az ellentmondások és értelmetlenségek. Minél több teret adunk a varázslatnak, és minél kevesebb a szabály annál több a bosszantó kérdés ami megtöri a hitet a fikció világában.
Klikodesh
senior tag
" lehetne olyan nehézségi fokozat, ahol az őröknek kis idő múlva feltűnik, hogy hiányzik a társuk."
Azt mar nem elik meg.
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
#65675776
törölt tag
Commandos-ban ha furcsa dolgok történtek bizony riadót fújtak a járőrök, kivizsgálták az esetet, és ha volt rá lehetőség, akkor erősítést hívtak. Mégsem volt jellemző, hogy 5' után letegye az ember.
Mans20: Ha csak hasonló szinten élesztik fel a sorozatot, mint tették a DX-szel, akkor nem lesz gond. A TR-nek csak a multija tartozott hozzájuk.
Klikodesh
senior tag
Szerintem a DE:HR nagyon jol sikerult, es igy jo kezekbe kerult a Thief is.
Az hogy mas iranyba megy el a thief plane jo dontes volt, igy a Square kezeben levo hitman, thief, es Deus Ex mind jatekmenetben is mas lesz. Remelem jovore jon a Thief 4 es rakovetkezo evben a Deus EX, majd a hitman. Nem jonnenek evente mint az AC, de minden evben lenne a genre-bol egy jatek toluk.
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
Ez jó útitervnek tűnik, de azért ne felejtsék el a DLC-ket!
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
#65675776
törölt tag
A SE nem feltétlenül előny. Pl nyilván az Ő hülyeségük volt a DX: HR bossfight baromsága is. Azt tartsák meg inkább a FF-knek.
Klikodesh
senior tag
Szerintem, be fognak allni a bethesda fele, egy ev DLCkkel valo bovitesre, kijon a jatek es utana egy evig jonnek a DLCk par havonta amig a masik jatekuk ki nem jon. Igy volt a Fallout 3 es a Fallout New vegasnal is, ez jol mukodik, ha tetszett a jatek vehetsz hozza meg extra tartalmat amig valami masra nem valthatsz.
"A SE nem feltétlenül előny. Pl nyilván az Ő hülyeségük volt a DX: HR bossfight baromsága is. Azt tartsák meg inkább a FF-knek."
Tenyleg nem volt jo a DE:HRben a bossfight, mikor elertem az elso bosst nem is tudtam hogyan lojek ra... Az egyik bosst viszont meg lehet olni CQCvel.
Egyebkent allitolag azert kerultek a bossfightok mas studiohoz hogy tartsak aa megjelenesi hataridot, ami nyilvan a SE bune.
Viszont a DLCben mar korrigaltak, es azt leszamitva jo volt a jatek, biztos vagyok benne hogy tanultak belole, osszessegeben jobban elodjere utott mint a Hitman amit raadasul meg ugyanaz a studio is csinalt.
Abbol a szempontbol biztos elony hogy ugyan az a studio dolgozik a Thief feltamasztasan akik a Deus Ex-el ezt nagyon sikeresen megtettek, sokan az ev jatekanak tartottak skyrim-ig, a jatekstilus is hasonlo, szerintem ismet nagyot fognak alkotni.
Raadasul a hitmannel mar bizonyitottak hogy motort is tudnak nagyon jot csinalni, valoszinu, hogy beallnak majd egy motorra, es azaltal hogy mar csak egy motort fejlesztetnenek az jobban ki tudjak dolgozni.
[ Szerkesztve ]
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
#65675776
törölt tag
Nem az a probléma, hogy a gatárdő miatt kiadták másnak, hanem hogy egyáltalán került bele ilyesmi. Egyébként a PC-s portot és az irányítást hozzá pedig a Nixxes készítette. Szintén külső cég, mégis nagyon korrekt munkát végeztek. (Egyébként nem DE: HR, hanem DX: HR, a fejlesztők is így gondolják.)
A Hitman: Absolutiont nem az Eidos Montreal fejlesztette.
Klikodesh
senior tag
Nem is irtam sehol, hogy az eidos keszitette a hitmant ( amit szinten a nixxes portolt PCre ami sokkal jobban sikerult mint a Deus ex port ), viszont mindket jatekfejleszto ceg az SE tulajdona, nem lenne ertelme egymas ellen versenyeztetnie oket.
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
#65675776
törölt tag
A DX portja nagyon is jól sikerült. Teljesen olyan, mintha tényleg PC-s játék lenne. Jobban nem nagyon lehetett volna megcsinálni.
Az, hogy az SE tulajdona sokat nem jelent. Attól még lehet az egyik rosszabb, mint a másik. A TR is SE fejlesztő által készült, mégsem mondható éppen elsöprő sikernek. Lehet többet ad el belőle a név, mint a DX-ből, de valahogy sokkal több rossz szájízű véleményt hallani róla, mint a DX-ről.
Klikodesh
senior tag
Nem ertek vele egyaltan egyet hogy a DX portjat nem lehetett volna jobban megcsinalni.
A hitman portja klasszisokkal fejletebb megjelenitessel birt, jobban osszedolgozott a portolo csapat es fejleszto igy nem a konzolok hataroztak meg a pcs jatek megjeleniteset, es sokkal jobban nez ki a jatek pcn mint konzolon. Ezt a DX nel is meg lehetett volna csinalni.
Mar hogy ne jelentene semmit, hogy mindket fejleszto SE tulajdon olvasd el az elozo ket post erre vonatkozo reszet.
A TR mas genre, igy a DX vagy hitman sikerebol nem profital igazan.
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
#65675776
törölt tag
A képi világ okkal volt olyan DX: HR-ben amilyen (design, nem pedig "így sikerült"). Nem azért, mert konzolport. (Egyébként PC-n pl a megvilágítás ezerszer különb, mint konzolon.)
Nem jelent semmit, mert két külön fejlesztőcsapat. A SE csak a pénzt adja és meghatározza az alapelveket. Hogy melyik csapat mit tud ebből kihozni az már más tészta. A TR pont egy jó példa erre.
Talán elfogult vagyok, de a DXHR számomra az utóbbi 5 év legjobb játéka, és a port is jó abban az értelemben, hogy szinte bármit elfut, és átadja a játék hangulatát.
Az új Thief ha csak megközelíti majd a HR-t, akkor is egyértelmű vétel..