Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) escape


escape
aktív tag

Mennyiért hozod el a mestertől ezt a csodát? Nekünk is van egy itthon, éppen megújul egy ismerős szerelőnél. Kíváncsi vagyok az aktuális értékére. :)

Azért kell sportolnunk, hogy szép, izmos halottak legyünk. - Egyelőre hadjárat...

(#2) Bird


Bird
addikt

Esküszöm 3x egymás után azt olvastam, hogy tegnap szexeltünk.... :DDD

Lehet, elvonási tüneteim vannak. :O :DDD

[ Szerkesztve ]

.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.

(#3) Veatta


Veatta
aktív tag

Ne sajnáld a láncot! A cseréje a két lánckerékkel együtt sincs 5000 Ft, porban mászkálva is kibír vagy 3 szezont, utcára meg örökös láncvédő nélkül is. A burkolat szinte csak dísz, és vele nehéz belőni az egyenesfutását a lánckerekeknek, ami miatt ledobja a láncot és töri el az általad is említett alkatrészt.

(#4) GabN73


GabN73
addikt

Építs inkább egy jó blokkot bele:
Főtengely erősítés + könnyítés, felfúrás, pár fel-leömlő reszelése, membránosítás, rászabott rezó, könnyített babszi gyújtás, esetleg egy 5-ös váltó...

Persze mellé kell a féket is tunyingolni, mehet rá az mz fék, meg a dobfék szellőzését megoldani... :C

Csak egy jó tanács:
Gyertyakulcs, 1-2 pótgyertya meg egy csavarhúzó legyen nálad mindig, ha ráülsz :C

(#5) tescodr


tescodr
tag

Olvasgattam irományaid,igaz eddig csak read-only módban.De most hozzá is szólnék.Ős simsonos család vagyunk elég jól ismerem ezt a típust ha bármi kérdésed van nyugodtan tedd fel akár priviben is szívesen válaszolok.Amit egy ilyen idős motornál elsőre érdemes végig nézni azok a következők:
Fékek első ne ragadjon könnyen működtethesd,érdemes a fékpofáknak utána nézni a kerekekben hogy mennyire kopottak ha igen csere, ez pár száz forintos tétel aztán féktisztítóval letakarítani mindent kívül belül .
Bovdenek:Érdemes levenni őket és megnézni hogy nem szőrösödtek e fel (érdes a felületük).Ha igen érdemes cserélni, mert szorulnak ,és emiatt nem fognak rendesen működni a motor létfontosságú részei:fék/kuplung/kilóméter óra.Ha állapotuk jók össze szerelés előtt érdemes őket belül megolajozni(műszerolaj)
Kipufogó:Érdemes levenni és kiégetni ezt egy pörkölő segítségével megteheted én kompresszorral is fújatom közben így a lerakódott égéstermék maradványok tudnak füst formájában távozni.
Kuplung:Szépen halkan jár, könnyű a sebességeket pakolgatni,nem akad, nem csúszik,bár ez a teszt úton kiderül.
Villamos rendszerek:Első és hátsó lámpa szép fokozatos fényt ad nem villódzik,indexek működnek,hátsó fékre rátaposva féklámpa felgyullad.
És ami legfontosabb ne hallgass az önjelölt fiatal szakikra akik szerint rezó,80 köbcenti meg 4 felömlő kell rá mert ez baromság mint ahogy az is hogy mindig 30 kiló szerszámmal kell járni.Ha egy Simson megfelelően karban van tartva akkor kimegy a világból is, sokat motorozok még sem hagyott ott sehol még nagyobb túráknál sem,én a gyári állapotra esküszöm nem véletlenül tervezték ilyenre,nem voltak h*lyék a német mérnökök.Mellékesen érdemes lehet le engedni a váltó olajat mert az sem mai csirke lehet benne. Ajánlatos 10W40 vagy 15W40-es olajat tölteni a váltó deknibe (itt jegyezném meg a sok okost aki szerint csak a drága hajtó mű olaj jó bele hogy ez egy marhaság régen silányabb minőségű olajjal is tökéletesen üzemeltek ezek a gépek,legjobb példa rá az Arol 2T keverék olaj, ami a világ leghitványabb olaja volt régen is de olcsósága miatt sokan használták még sem volt vele semmi gond) Remélem tudtam újat mondani ,széles utat neked :R

[ Szerkesztve ]

(#6) TheLázs válasza tescodr (#5) üzenetére


TheLázs
csendes tag

Húha... Hát nagyon köszönöm :) Majd a mai írásban - mert tegnap dühömben nem csináltam fényképeket - elmesélem a hazautat. Lesz vele munka, mire jó lesz teljesen.

"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

(#7) Veatta válasza GabN73 (#4) üzenetére


Veatta
aktív tag

Turbó hűtésű modellről beszélünk, ez még a régi 50-es ehhez nincs annyi tuning alkatrész, mint az 51-eshez, ha van is jóval drágább. Nem láttam még hozzá pl 5 sebességes váltót.

(#8) GabN73 válasza Veatta (#7) üzenetére


GabN73
addikt

Nem tart sokáig egy 51-es blokkot beletenni, annyi, hogy a hűtéséről illik gondoskodni / vízhűtésesre megcsinálni. :K (igazából pénz, idő, hozzáértés kérdése minden)

(#9) TheLázs válasza Veatta (#7) üzenetére


TheLázs
csendes tag

Ezt restaurálom, semmi csecsebecsét nem kap. Majd lesz egy 51/2 is, az megkapja a szebbik felét a dolgoknak. Mondjuk abba már valami 4t-t szeretnék, de csak 50-est, minimum 4 gangosat, esetleg elektromos indításút, etc... De az még messze a jövő zenéje. Ezen típusismeretet fogok szerzni, jó sokat :)

"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.