Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Wolverine válasza ng0ofy (#49) üzenetére


Wolverine
félisten

Az UI néha módosítható, néha nem; alapvetően a praktikumra hegyezik ki. A sebzés és xp kijelzése lebegőszövegként kikapcsolható gyakorlatilag minden játéknál. Semmiből előkerülő effektek? Mire gondolsz?

Ha nem lenne ilyen a sebzés megoldása, akkor hiteltelen lenne az, hogy nehézséget jelent a megölése; és megfordítva: mennyi esélye lenne a játékosoknak például egy 15 tonnás, 20 méter magas szörny ellen? Jó helyre tapos és a raid fele meghalt...

[ Szerkesztve ]

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#52) velizare válasza echterion (#45) üzenetére


velizare
nagyúr

az swtorra vonatkozó megállapítások túlnyomó része az aktuálisan (keveseknek, de) kipróbálható tartalom kapcsán jöttek. ami a tatuin, és lvl25 körüli content. a játék fejlesztői szerint ez solo vagy kiscsoportos groupokra tervezett tartalom.
szóval a játék töredékét ha látták, és abból is egy olyan részt, ami a lore miatt nem volt túl népes.
@Cathfaern: Az SW:TOR fejlesztői casual játékosoknál bevallottan arra építenek, hogy az endgame hajszolása helyett a játékos a többszöri végigjátszásban legyen érdekelt. Ezt pedig úgy érik el, hogy a character progressionben a két frakciónak nincs közös szála, egészen az endgameig. ez persze nem azt jelenti, hogy ne lenne endgame content. van/lesz. pont az e3on jelent meg az első operation (raid) video.
ha ez sikerül, ez lenne a legnagyobb újdonság, mert eléggé forradalmi változás lenne az mmo-k eddig unikumnak vett modelljében.
@[CsuCsu]: Ha a DA2 más néven jön ki, senki nem szólt volna rá egy rossz szót sem. a negatív kritika fő forrása az első résztől és az innen fakadó elvárásoktól való nagyfokú eltérés. egész egyszerűen mást kaptak, amire számítottak.

[ Szerkesztve ]

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#53) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

A cikkhez no comment, vajon ismerik egyáltalán a SW univerzumot? :U :W

"Creutz szerint a The Old Republic csak 2012-ben fog megjelenni."

Hú, nagyon remélem hogy nincs igaza... :O :(((

Live-Die-Respawn

(#54) velizare válasza oriic (#53) üzenetére


velizare
nagyúr

ennek az infónak a forrása egy EA üzleti jelentés, ami a játék megjelenését a q2/q3 2012re (üzleti évet kell alatta érteni ez a naptárban 2011 második fele) teszi, hozzátéve még, hogy marginális valószínűsége lehet egy 2012 januári megjelenésnek. a tapasztalaton alapuló worst case scenáriót véve írják sok helyen 2012-t. a bioware maga minden ezirányú kérdéskor egy elutasító 2011-gyel válaszol. =) majd 10 év múlva megmondom, mikor jelent meg. :D

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#55) velizare válasza velizare (#52) üzenetére


velizare
nagyúr

ami kimaradt még, hogy a cover system azért szintén egy elég nagy újítás az mmo-k terén.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#56) Wolverine válasza oriic (#53) üzenetére


Wolverine
félisten

Egy MMO-nak a bétatesztje alsó hangon is 3-4 hónap, ha komolyan gondolják. Idei megjelenéshez egy hónapon belül ezt el kell kezdeni. (a rövidebb béta azt jelenti, hogy a release utáni 2-3 hónapban bétateszteltetik a játékot a vásárlókkal)

#52: az "altozz és ne kergesd az endgame-et" is érdekes felfogás; nem sok játékban van jelen, nekem hirtelen csak a CoX jut eszembe. Nem tudom, sikeres lehet-e.

[ Szerkesztve ]

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#57) velizare válasza Wolverine (#56) üzenetére


velizare
nagyúr

casual játékosok körében szerintem nagy sikere lesz.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#58) oriic válasza Wolverine (#56) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Beta már most is megy, egyedül az EU beta az amit remélhetőleg hamarosan bejelentenek...

Live-Die-Respawn

(#59) Wolverine válasza velizare (#57) üzenetére


Wolverine
félisten

Nem biztos.

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#60) Healbacsi válasza oriic (#58) üzenetére


Healbacsi
őstag

Jelen pillanatban meg csak zart beta van, ami az alfa es a beta fazis kozotti allapotot tukrozi.

(#61) velizare válasza oriic (#58) üzenetére


velizare
nagyúr

egy forrás szerint tényleg már csak napok kérdése.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#62) oriic válasza Healbacsi (#60) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Nem is lesz open beta...

Live-Die-Respawn

(#63) Wolverine válasza oriic (#62) üzenetére


Wolverine
félisten

Nem is lenne értelme. De olyan béta, aminek a létezését hivatalosan is elismerik és külsősöket is beengednek, még nincs; és annak kellene minimum 3-4 hónaposnak lennie.

[ Szerkesztve ]

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#64) kexksz válasza Cathfaern (#44) üzenetére


kexksz
addikt

Aki nem olvassa el a storyt az ne játsszon story based MMOval, ez kb olyan mint amikor a 10 évesek jönnek sírni Dragon Age topicba, hogy sok a szöveg kevés a harc. :D Nem ezeknek készül. De ha az ilyen hülyegyerekeket vesszük például, akkor nekik lehet a WoWtól elrettentés az, hogy a grafikája nem a mai igényekhez van már szabva. Nem mintha TOR olyan rohadt jól nézne ki, de azért szemmel látható a különbség. Aki meg öreg motoros, tudja, hogy nem számít.

Igazad van, hogy endgame tartalomban fog eldőlni az egész, de nem olyan hülye Bioware, hogy ne rakjon bele eleget, tudják ők is a jó recept titkát. Legalábbis nagyon reméljük. Minden kasztnak más storyja van, így az újrajátszás sem lesz egyhangú, ha minden igaz.

De ott van például az swtorhunos interjú, a csóka ott is teljesen meg van elégedve a játékkal, pedig előtte WoWozott.

@Oric: Jön ám az EU beta is! :K [link]

[ Szerkesztve ]

(#65) oriic válasza kexksz (#64) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

REménykedek is hogy bekerülök. Sok esély nincs rá, de akkor is. :)

Live-Die-Respawn

(#66) forol válasza Cathfaern (#44) üzenetére


forol
csendes tag

Pont az lesz a dologban a szép, hogy nem állandóan ugyanazokat a questeket kell végigcsinálni, minden classnak külön története van, 2x ugyanazt sosem fogod végignézni.

Ez a storybased mmo dolog meg pont az irtózatos grind-et próbálja kiszűrni, azt amit mindenki minden körülmények között, minden mmo-ban utál.

Amúgy meg van egy olyan sanda gyanúm, hogy ezek a cikkek csak flame generáló jelleggel írodnak.

[ Szerkesztve ]

(#67) L3zl13 válasza [CsuCsu] (#50) üzenetére


L3zl13
nagyúr

Pedig tök poén lenne fénykard suhintásonként levágni egy végtagot.

Valahogy így: [link]

Sőt! [link] :DDD

[ Szerkesztve ]

Aki hülye, haljon meg!

(#68) FlashBird


FlashBird
tag

A probléma az hogy kevésbé hasonlít a KOTOR-ra vagy a Mass Effectre mint a ma piacom lévő legtöbb mmorpg-re.

(#69) Cathfaern válasza kexksz (#64) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Nyilván ne játszon, de akkor nem lesz nekik csak pár 10ezer előfizetőjük. Végülis lehet így is :)

Az a probléma ezzel a story-based meg minden kasztnak saját küldetéssorozata dologgal, hogy:
1. Így ahhoz, hogy megismerd a teljes játékot, minden kaszttal végig kell menni rajta. Ha te rühelled a kasztok többségét, akkor ez bizony komoly grind és frusztráció
2. Ha látni akarsz mindent, akkor teljesen mindegy, hogy van 200 quest amit 1 karakterrel végigtolsz hogy max level legyél, vagy van 20 (különböző) quest amit 10 karakterrel tolsz végig. Összességében ugyanannyit fogsz küldizni. Az meg elég hiú ábránd, hogy 200 * 10 tényleg különböző küldetésbe bele tudnának rakni a játékba (nyilván itt a 200 az hasraütésre ment, behelyettesíthető pl. a WoW-ban jelen lévő küldetések számával).
3. Jelenleg WoWban grind csak max szinten van, addig "story-based mmo". Max szinten viszont nem tudod a grindot kiváltani, mert ha ott is "story-based" maradsz, akkor egy maxos karakter kb. 1 hétig tud mit kezdeni, mert nem tudsz annyi kontentet gyártani (főleg ha minden kasztnak sajátot akarsz).
4. Ez a minden kasztnak saját küldetéssorozat lényegében 6-8-adolja a játékos bázist, akik együtt tudnak játszani. Ezt még a WoW se engedheti meg magának, nem hogy egy induló MMO. Eleinte a WoW-ban volt jópár kaszt specifikus küldetés, de idővel a Blizz teljesen kipucolta őket, mivel az embereknek nem tetszett hogy ha együtt megy valakivel, akkor csak az egyikük tudja csinálni... (jelenleg amik vannak kaszt specifikus küldetések, azok olyan, hogy ugyanabba a dungeonba küld be mindenkit, szóval lényegében csak a reward specifikus).

Összességében nekem az a sanda gyanúm, hogy az ide írók jó része sose játszott huzamosabb ideig egy MMO-val sem :)

(#70) velizare válasza Cathfaern (#69) üzenetére


velizare
nagyúr

azért komoly különbség van a story-based, és a questgrind között, lehetőleg ne keverjük.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#71) Cathfaern válasza velizare (#70) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Szerintem max. elméletben :) Bár tény, hogy nem játszottam még a TOR-al, szóval majd kiderül.

(#72) velizare válasza Cathfaern (#71) üzenetére


velizare
nagyúr

gyakorlatban is. egyébként meg igazad van, majd kiderül.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#73) kexksz válasza Cathfaern (#69) üzenetére


kexksz
addikt

Előbb az volt a baj, hogy minden karakternek ugyan az a storyja és hogy milyen unalmas többször felhúzni, most meg már az, hogy mindegyiknek külöböző és így nem lehet együtt játszni? :DDD

Ez a "wow max szintig story based mmo" kicsit túlzás. Milyen lenne, ha pl. Mass Effectben egy párbeszédnél csak kijönne 1,5 oldalnyi szöveg, te meg nyomhatnál egy OKot? Ez nem story based. Bioware-ék azt írták, hogy grindolás nem lesz, csak questekkel kell majd fejlődni. (Meglátjuk, hogy ez mennyire válik be, szerintem biztos, hogy kicsit kell majd grindolni is minden szinten.)

"Összességében nekem az a sanda gyanúm, hogy az ide írók jó része sose játszott huzamosabb ideig egy MMO-val sem"

Ha ez nekem szólt, akkor 4 évig Cabaloztam, 1,5 évig Guild Warsoztam, meg ezen kívül játszottam vagy 10-15 mmorpgvel pár napig/hétig.

100%, hogy TORnak a büdös életben nem lesz annyi felhasználója mint WoWnak (EA azt mondja 12 millióra számítanak kezdéskor, haha jó vicc) de az is biztos, hogy egyáltalán nem lesz veszteséges.

[ Szerkesztve ]

(#74) anulu válasza kexksz (#73) üzenetére


anulu
félisten

WoW-nak kellett erős 4 év a 10 millához. kezdéskor 12? még kijelentés szinten is erős

"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB

(#75) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

A Galaxies amugy miert lett vegul bukta? Pedig az is SW mmo...

Live-Die-Respawn

(#76) Cathfaern válasza kexksz (#73) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Igen itt nagyjából arról van szó, hogy sose lehet mindenki kedvére tenni :) Mert az egyik ember a haverjával akar eljutni 85-ig és nem indít több karaktert, a másik szeretne 10 karaktert kipróbálni, és akkor had ne kelljen már neki mindig ugyanazokat a questeket végigtolni...

Ez a "wow max szintig story based mmo" kicsit túlzás.
Jogos, bár most Cataclysmben ez elég sokat változott. Meg is csinál a Blizz 1-2 zónát olyanra, hogy szinte nincs 1,5 oldal szöveg olvasás + OK nyomás, hanem átvezető videókkal viszik végig az embereket... erre jött az ellenvélemény többektől, hogy ez nem jó, mert széttöredezik a játékmenet, és úgy érzi mint ha nem is ő játszana, hanem egy filmet nézne... :)
Viszont a WoW-ra is igaz jelenleg az, hogy a max. szinthez nem kell grind. (Persze mit nevezünk annak, ha a quest arról szól, hogy ölj le 10 zombit az grind? Ha az, akkor mi a helyzet egy olyan questtel, ahol meg kell védened egy házat, amit hullámban megtámad 10 zombi... ?)

Amúgy persze, ha csak valami nagyon nagy hülyeséget nem csinálnak a TOR biztos nyereséges lesz. Van elég SW fan ahhoz, hogy az legyen.

(#77) velizare válasza oriic (#75) üzenetére


velizare
nagyúr

az sw bukása az ipar epic failjeinek örökös első helyezettje. alapvetően az swg egy sandbox típusú, grindre épülő játék volt. volt benne ugyan néhány eleve nagyon fura gondolat, pl. hogy a combat professionök között ugyanannyi melee típusú volt, mint amennyi ranged (egy sw mmo ne a meleeről szóljon, pláne ha ebben még nincsenek benne a jetik).
de alapvetően egy jó kis játék volt, viszont a grind és a sandbox miatt rétegjátéknak számított. mert itt aztán grindelés volt kőkeményen.
végülis ez, azaz a rétegjáték volta volt az, ami megásta a sírját, mert a fejlesztők az egyik updateben egy elég nagy revamp keretében casual játékot csináltak belőle. ezzel a veterán játékosok túlnyomó része hátat is fordított a játéknak, mert az már nem az volt, ami nekik kellett, a sonynak akkoriban meg elég rossz híre volt a játékosok körében (ezután meg pláne az lett), így új játékosok viszont nem jöttek. gyakorlatilag ami történt az az, hogy nekiállították a játékot a wow-wal versenyezni, és ebbe randán belebuktak.
pedig nagyon kár érte. a játéknak olyan kraft rendszere van/volt, ami azóta is abszolút unikumnak és mércének számít az iparban.
"death star destroyed the alderraan, soe destroyed the galaxies."

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#78) velizare válasza kexksz (#73) üzenetére


velizare
nagyúr

100%, hogy TORnak a büdös életben nem lesz annyi felhasználója mint WoWnak (EA azt mondja 12 millióra számítanak kezdéskor, haha jó vicc) de az is biztos, hogy egyáltalán nem lesz veszteséges.

nem, az EA nem mondott ilyet.
"Brown said he sees the current market for MMOs in North America and Europe at around 12 million people, roughly half of which play World of Warcraft.
[...]
While Brown acknowledged it would require a careful balancing act to keep both existing MMO players and newcomers happy, he sees it as a target that has a very lucrative payoff.

"If we do that, our addressable market is well beyond 12 million people ... into more of a general gamer population, pretty much anyone that has a minimum spec personal computer," he said."

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#79) kexksz válasza velizare (#78) üzenetére


kexksz
addikt

Akkor rosszul emlékeztem, my bad. Lényeg, hogy jó nagy marhaság.

@Cathfaern: Ez is tipikus példája annak, hogy soha, semmi sem jó. Lehet itt bármit csinálni, valaki mindig sírni fog. :D

Ha meg kell ölnöd 10 zombit, meg ha hullámban jön 10 zombi a házra ha úgy nézed ugyan az, de mikor játszol mégis teljesen más. Valahogy élvezetesebb védeni a házat, mint amikor megejelenik annyi, hogy "Zombi killed 10/0" és öld le.

[ Szerkesztve ]

(#80) velizare válasza kexksz (#79) üzenetére


velizare
nagyúr

nem marhaság, hanem hosszú távú célkitűzés. egy ea meg egy bioware együtt nem fog olyan játékot csinálni, amivel az a céljuk, hogy a sor végén kullogjanak.
hogy összejön-e nekik, azt meg 10 év múlva megmondom. mindenesetre a nyilatkozatokból kiderül, hogy komolyan vették a házi feladatot, és nagyon komoly piackutatás előzte meg a százmillió dollár elköltését.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#81) kexksz válasza velizare (#80) üzenetére


kexksz
addikt

Ezért nem kéne magyar oldalakon olvasnom a híreket, ott kifejezetten kiemelték a startot, de az előző kommentedet olvasva szó nincs róla. :) :U

(#82) Wolverine válasza velizare (#80) üzenetére


Wolverine
félisten

Ezt gondolták sokan a Mythic+EA párosról is, elvégre a Mythic a Dark Age of Camelottal már bizonyított... aztán abból is mi lett.

Mindenesetre a BioWare-nek van egy hátránya: egy single RPG és egy MMORPG között nem kicsi a különbség. Az a kérdés, hogy az előbbi műfajból eredő berögzüléseiket mennyire képesek levetkőzni; és hogy a játékosok mennyire lesznek vevők az ötleteikre. Ez tényleg olyan dolog, ami igazán a launch után egy évvel látszódik csak.

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#83) Realradical válasza velizare (#80) üzenetére


Realradical
őstag

Én feltétlen bizalmat szavaztam a BioWare-nek eddig, de a DA2-vel lerombolták az eddig összeszedett ázsiójukat előttem.

Things that try to look like things often do look more like things than things

(#84) bobace


bobace
őstag

A hozzászólásokat, és a sorozatos buktákat olvasva megfogalmazódik a kérdés: Van egyáltalán a WoW mellett még sikeres MMO?

Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.

(#85) Wolverine válasza bobace (#84) üzenetére


Wolverine
félisten

Van. A WoW talán csak két szempontból a legnagyobb: itt van a legtöbb havidíjat fizető játékos, és (ha minden igaz) a legnagyobb bevétel.

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#86) Realradical válasza bobace (#84) üzenetére


Realradical
őstag

EVE Online, Battleforge, LOTRO, ezek szerintem mind nyereségesek.

Things that try to look like things often do look more like things than things

(#87) Cathfaern válasza bobace (#84) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Hát itt definiálni kéne a sikerességet :)
Ha úgy definiálod, hogy ami profitot hoz, akkor van sok is.
Ha nem globálisan nézed, akkor ugyancsak van, koreában pl. Lineage2 máig népszerű.
Ha úgy nézed, hogy rétegjátékként sikeres-e, akkor az EVE annak mondható, akik játszanak vele, azok nagyon meg vannak vele elégedve.
Ha úgy nézed, hogy globálisan, nagy profittal, világszintű ismerettséggel és elterjedtséggel rendelkezik, akkor nem, nincs a WoW-on kívül más sikeres.

Megjegyzem ez körülbelül ugyanaz a kategória, mint annak idején a Quake3 volt. Mikor kijött nem volt vetélytársa, egy új, még nem elterjedt dologra ugrottak rá, nagyon jól összerakott megvalósítással. Amit később nyilván sokan lemásoltak, és innentől kezdve egyszerűen képtelen bárki akkora részesedést elérni. A Blizz is akármit csinál, még egyszer annyi embert nem fog tudni egy MMO alá összegyűjteni, mint amennyien jelenleg WoW-oznak. Csak a WoW annyival van előrébb a Q3-hoz képest, hogy a WoW előfizetésen alapon műküdik, így folyamatosan lehet fejleszteni, bővíteni, újítani, így máig (és várhatóan sok éven át) az élen lehet. Ha a WoW abban az állapotában lenne, mint mikor kiadták, már évek óta lesöpörték volna a piacról.

(#88) bobace válasza Cathfaern (#87) üzenetére


bobace
őstag

Igen, az utolsó szempont amire gondoltam. Az is figyelemreméltó, hogy a többi még sikeres versenyző sem mai darab.
Én is hallom mennyi ódát zengenek a vanilla wowról, de egyet értek, ha nem módosítgatnak már nem tartanának itt. Én BC -től Catáig moonkin vagyok/voltam, kitartásban nincs hiány jöhet bármilyen nerf vagy buff :D

[ Szerkesztve ]

Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.

(#89) velizare válasza bobace (#84) üzenetére


velizare
nagyúr

persze, több is.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#90) velizare válasza Realradical (#83) üzenetére


velizare
nagyúr

akkor lesz majd öröm, meg bódottá, mert a pcgamer a da: originshez hasonlítja az sw:tor játékélményét.
Combined with the genuinely engaging storytelling, the RPG side of TOR reminds me a lot of Dragon Age: Origins.

mod: smiletalanítottam. :D

[ Szerkesztve ]

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#91) Cathfaern válasza bobace (#88) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Ha a Blizz visszaállítaná a vanillát, a legnagyobb vanilla éljenző is max. 1 hónap után otthagyná az egészet :)

(#92) forol válasza Cathfaern (#87) üzenetére


forol
csendes tag

Csak annyit felejtesz el, hogy a star wars és a warcraft rajongó bázis mekkora különbség van.
Ha tippelnem kéne azt mondanám, hogy az swtor játékos bázis 50%-át olyanok fogják adni akik még életükben nem láttak MMORPG-t.

(#93) Wolverine válasza forol (#92) üzenetére


Wolverine
félisten

Az első hónapban. De meddig maradnak meg előfizetőnek, egyáltalán az ingyenes hónap után előfizetnek-e? Egy MMO-nél ez a kérdés.

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#94) Realradical válasza velizare (#90) üzenetére


Realradical
őstag

Hájáj! Nemakaroom!

Things that try to look like things often do look more like things than things

(#95) Zigur


Zigur
senior tag

Kiváncsi leszek én is, mekkora lesz a siker. Ne felejtsük el, az EA egy zsák pénzt beleöntött a játékba (ha jól láttam 200 milliót), ezt visszahozni csak komoly sikerrel lehet.
Saját magam szkeptikus vagyok, látva mit csinált az Ea Mythic a Warhammer-rel. Az első 2-3 hónap érdekes lesz, a warhammer 3 hónap alatt ment le 1 millió előfizetőről 200k alá, ma valahol 20k körül tengődnek - pedig maga a WH univerzum sok embert vonzott.
Ja, a storyteller nem feltétlen akkora újdonság, a Lotro is hasonló.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.