nem tudom iranyitani béna vagyok worms 1 rulko:-P
ha a 3D-re mas ertelemben gondoltal, akkor meg megjobb így legalabb nem egy szögből lehet nezni a hianyos ruhazatu neniket
[Szerkesztve]
>>>>>>>> www.tintarendszer.hu <<<<<<<<
(#101) afterburner_ válasza Winner_hun (#79) üzenetére
nem tudom iranyitani béna vagyok worms 1 rulko:-P
ha a 3D-re mas ertelemben gondoltal, akkor meg megjobb így legalabb nem egy szögből lehet nezni a hianyos ruhazatu neniket
[Szerkesztve]
>>>>>>>> www.tintarendszer.hu <<<<<<<<
Ezt most pl nem értem. Nem fejtettem ki bővebben a dolgot, de erről szól: van egy 625MHz-et (valós) bíró chiped. Ezt hajtod effektíve 1080MHz-en, de valójában csak 540MHz-en.
Az, hogy nem írtam ki hogy mikor melyikről van szó, az ugyan az, ahogy te a tesztben a 2ns-os, tehát 500MHz-es valós órajelre specifikált chip esetén a 733MHz-es effektív órajelet mondtad túlhúzásnak.
Ah, mindegy...
Igazából nagyon remélem, hogy ez a fizikai chip, már a felhasználóknál megfog bukni, ugyanis szerintem a legtöbb gamernek már csak annyira hiányzik egy újabb több tízezres hardver elem a gépbe amit majd lehet megint fejleszteni mint púp a hátára. Mondjuk a HC gamerek tuti, hogy meg veszik majd ha szükség lesz rá a játékokhoz és mivel valamilyen szintem magamat is annak tartom, attól tartók, hogy én is megvenném idővel
Mostanában annyit járok dolgozni, hogy kezd lassan az ivás rovására menni...
Szerintetek az ATI vagy az Nvidia fogja felvásárolni a PPU tervezőjét? Igazi ''vegyél meg engem'' cég
Ha megfigyelted, nagyon ritkán használunk effektív órajelet a PH cikkekben, ha pedig mégis, akkor jelezzük, hogy effektív. A Te példád az 1080 MHz-n hajtással kissé pontatlan, nincs ott semminek sem 1080 MHz-s órajele, max az effektív annyi, ami egy elvi dolog.
Azért írtam végig 733 MHz-t mert meg voltam róla győződve, hogy az a valós (valószínűleg az egyetlen forrást használtam, ami tévesen adja meg, de amúgy nagyon jó összefoglaló [link]).
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Végre valaki észrevette és nem csak a cikk konklúzióját ismételgeti ilyen vagy olyan formában Szerintem a hardver mostani állapotában egyik gyártónak sem kellhet. Maga az API érdekes lehet, akár a Havok ellen is kiállhat és a hardverfejlesztő szakik is talán érnek valamit. Abból látszik jól, hogy el akarják magukat adni, hogy valami baromira gyors memóriakezelést emlegetnek, amire akár a nagyok is ráharaphatnak.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Öldöklés, robbantás, mint játék? Szánalmas. Alkotni valamit. Az szórakozás. Lehetőleg nem ilyesmit.
ATI.
Szerintem egy jól felépített történettel, az is játék. Az más kérdés, hogy manapság elég ritka az ilyen gáma...
Filozofikus vonalhoz tessék a ''fáradt gőzben'' keresni (vagy nyitni) topicot.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Hi!
Hát nem tom. Szerintem az egyik fő gond vele, azon kívül, hogy drága, az, hogy mint neve is mutatja fizikai proceszor, és nem egészen a ''látványért'' felel. A másik, hogy szerintem a mostani játékok, amikről szó volt a tesztben közel sem használják ki a kártya adottságait, is így nem is látjuk rendesen, hoyg mire képes.
Sztem.
Nyugtával dicsérd a papot.
Szerintem az intel
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
A párhuzam pontosan arra mutatott rá, amiről beszélsz. A cikkben te sem vetted észre a dolgot, de amikor VGA-s párhuzam jött elő, egyből kiszúrtad.
Egyébként az Asus megadja a memóriabusz sávszélességét, abból lehet számolni: [link].
Viszont ez a lövöldözésős flash eléggé szánalmas az oldalon.
Nécci ne tekerd-csavard már! Egyszerűen arról van szó, hogy ELNÉZTEM az órajelet. Igen, ennyire hülye vagyok, de annyira nem, hogy az effektív és valós fogalmát összekeverjem, ráadásul kikérem magamnak, ha valaki erre próbál még csak utani is!!!
Mellesleg az Asus oldalán is badarság van írva, mert a memória nem megy 733 MHz-n de ezt már korábban magyaráztam.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
''Na ja csak itt nem 60 helyett 120, hanem 60 helyett 800000 uvegszilankrol van szo''
De miért volna erre szükség??
Talán növeli az élményt??? Frászkarika!!
Sok befolyásolható embert próbálnak meggyőzni arról, hogy szükség van erre
1. [link]...
2. igazad van...meg a kijelzők felbontásának növelése is felesleges, a PONG ([link]) akár 40x25 kockán is élvezhető...és igazából a procik fejlesztése is értelmetlen ezek után...hogy pl. a nyomtatók felbontásának és sebességének haszontalan felturbózásáról már ne is beszéljünk...
Éljen az abakusz, éljenek a kódexmásoló szerzetesek...kőkorszak rulez...
[Szerkesztve]
primus inter pares
Kicsit tereljük értelmesebb mederbe a vitát.
Mi is kell ahhoz, hogy a részecskék számát 60-ról 6000-re emeljük (a 800 000 mocskosul nagyon nagy túlzás)?
Ugyanaz a kód kell, egy kicsit ráerősített számolórésszel, és már meg is vagyunk vele - ergo egyszerű megcsinálni, mert semmi forradalmi nincs benne, csak a ez eddig lézezőt kell izmosítani. Ebben nagyszerűek a GPU-k mert seregnyi párhuzamos számolóka kell hozzájuk
Mi is kell ahhoz, hogy korrektebb animációt vagy deformációs modelleket használjunk? Gyökeresen új algoritmusok, vagy olyanok amiket eddig különálló demokban láttunk, ahol csak az az egyetlen hatás volt kidolgozva. No, ennek a megcsinálása, és annak a hardvernek a megcsinálása, ami ezt fel tudja futtatni már nem olyan egyszerű dolog. Ehhez kellhet a DX10 meg sok-sok fejlesztés.
Mivel sem a kóder, sem a HW sem az SW gyártó nem saját maga ellensége, inkább választja a könnyebbik utat és költ PR-re, amivel meggyőzi a népet, hogy ez kell neki. Az merészeljen reklamálni, aki hasonló helyzetben másképp cselekedne.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Nem használják ki? Akkor a Cell Factor mi? Eddig hány gameben lehetett így lerobbantani a környezetet, hány fps-ben lehetett ilyen stílusban kihasználni a tereptárgyakat? Esetleges Cell Facrot reklámszlogen: ''úgy beterítelek hulladékkal, hogy azt sem fogd látni, melyik oldalról csavartam le a töködet ''
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
www.physx.hu
[link]
Nem csak a játékok tudják kihasználni, hanem egyéb profi progik is.
és én várom a Cell Faktor-t és au UT -t full verizóban
:)
Másik fórumban egyik jóember írta, hogy anno ők foglalkoztak fizikai modellezéssel, a gond az volt, hogy még a mostani GPU-k SE bírnak el ennyi objektumot.
''Tudtommal ez a DX ajalnas meg mindig el, hogy lehetoleg frame-enkent ne legyen 1000- nel tobb DrawPrim() call..''
Szóval ha minden igaz, amit az Ageia állít a PhysX-ről, attól még lehet megakasztótó a mostani GPU-k és a DirectX felépítése.
(Ez olyan mint a VR sisak. Anno nem azért tünt el, mert betonnehéz volt, vagy mert 180e volt az ára, csak még nem voltak 3D kártyák és a 486/Pentium1 korszakban a proci nem bírt érdemi 3D-t kiizzadni.)
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
A technológia lényege, hogy a szilárd, cseppfolyós, vagy akár légnemű testek modelljeinek fizikai mozgását számolja ki, mindezt a kártyán megtalálható 128 MB-i GDDR3 memóriachipek segítségével.
Az OHS által épített számítógép rendszerek tapasztalt informatikusok és piacelemzők szakmai kutatásainak eredményei,...
Szvsz a (pénzügyi) piacelemzők vannak többségben a cégen belül...
primus inter pares
Nem vagyok benne biztos, hogy az 1000-es DrawPrim() hívási limit megmaradt-e még. Tudtommal ez éppen a túl magas owerhead miatt volt, ami DX10-zel csökken.
A fizikai modellezésnek, úgy mint bármi másnak az égadta világon vannak szintjei. 3D modellből sem lehet 3 millió polygonosat transzformálni, de egyszerűbbet igen. Valamivel több min félmillió poligon/frame még kezelhető 3-4 fényforrással de többhöz már a komolyabb VGA-k is kevesek. Éretelmszerű, hogy az ennél igényesebb rendszerek fizikáját hiába tudjuk kiszámolni, semmire sem negyünk veke. Talán pont ez akasztja meg a Cell Factort is egy-egy nagyobb robbanás után, ahol 1 millió fölé ugrik a vertexek száma. Egyszerűen meg kell találni az értelmes arányokat, ami viszont távolról sem egyszerű dolog, és letart egy ideig.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Tényleg: 3DMark06-ot nem futtattatok...?
Kíváncsi lettem volna hogy miért van ott az AGEIA logo a tesztben...
primus inter pares
3DMark06 szvsz a prociteszten megtáltosodott volna (legalábbis gondolom ez a fizikai teszt, külön csak fizikát még nem teszteltem vele...)
Tuning nélkül az én procim (A64 4000+) spec. nem tud többet 970nél, az kb 1,25 fps-t jelent menet közben (ha jól emléxem), ezzel a kártyával sztem lazán felmegy 1500ig, vagy talán a két másik teszt szintjéig is (persze kérdés hogy milyen videokártyával). Nekem tetszik a kártya, csak nem tudnám mivel kihasználni
Hali mindenkinek nekem csak egy kissé fúra kérdésem lenne a physix kártyát be lehet tenni agps rendszer mellé pl 6800 gt/u v 7800gs ha vki válaszolna azt köszöném.THX
Miért ne lehetne...?
primus inter pares
Hehe, itt PH!-n máris lehet venni a BFG 128megás verzióját! Cool
PCI slotod van? Igen, akkor mi a problem?
Sztem ennek akkor lett volna igazán értelme, amikor még nem jelentek meg a DualCore-os processzorok, meg a mostani VGA-k (SLI, Crossfire). AGP-nél hogy jeleskedik, erre én is kíváncsi vagyok. Az, hogy ''nemsokára'' jön a DX10 és a Vista, szvsz eléggé fel fogja borítani a fizikát (márcsak azért is, mert könnyebb lesz a pénztárca) és lehet, hogy tényleg semmi értelme nem lesz egy ilyen hardvert betenni még plusszba zajforrásnak vagy melegedni a gépbe. Mindenesetre lehet, hogy pont ez a cucc fog valami irányt mutatni a későbbiek számára, szóval eltemetni sem kell, idővel, mint mindennek, leesik az ára (és akkor talán egy 7800 GS mellé beszerválok egy ilyet, megnézni, hogy megy a ''régi busszal'') .
...
Nagyker árlistából számolt bruttó kisker ára:
ASUS PhysX P1 128MB GDDR3,AGEIA PhysX,PCI - 68.210 Ft
Szerény véleményem : először tanulják meg kihasználni a 2.ik CPU-tés utána álljanak neki fejleszteni valami oylan cuccot,aminek jelenleg semmi keresnivalója.Már ezt ti is elmondtátok,de az emberek 99% addig nem fog iylet venni mig nem lesz integrálva,vga-ra,alaplapra,akármire.
Raintegralva nemhiszem hogy lesz barmireis, mivel egyaltalan nem letfontossagu cucc. Kicsit tobb fust meg tuz jajdejo. Mint valamelyik tesztben is irtak ez eleinte jolnezki, de utana mar csak uncsi. Amigy emberek nagyresze nem bir megvenni egy olyan vga-t amivel max grafon mennek a jatekok addig ertelmetlen a megtobb lassito tenyezo. Az igazi fanatikusok meg ugyis leveszik a kulonfele efekteket, mert azoktol csak nem lehet latni a ellenfelet. Mig valakinel marhajolnezki a robbanas es a gomolygo fust es nemlatja a tuloldalon allo emberket, addig a csoves grafikaval nyomulo egyen mar reg a fejedet celozza
Szerintem hamarosan fuccs a különálló fizikai procinak.
[link]
Havoc lenyeli vagy 3dfx sors.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
fog ez a videokartyaba integralt fizikai egyseg valami gyorsulast hozni,vagy csak arban lesz verhetetlen.
Cort Z40(EMG 81+85)+Marshall MA100H+Marshall M412A 300W
[link] Egyetértünk.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
Ezt nem kell kiemelni,én cszek évek óta,minimum graf,640x480-ban
Sziasztok!
Lehet, hogy ostobaságot kérdezek, de AGP mellett is működik?
Most még mit vársz tőle, ez fizikát gyorsít, nem olyasmit ami a mai játékokban erőltetve van. Majd ha meglesz a hardver, akkor ki is fogják használni. Ha a mostani játékok komoly fizikát használnának, akkor az lenne a baj hogy miért szaggat annyira. Most itt a szabad kapacitás, amit el lehet kezdeni kihasználni, de nyilván idő míg lesz is rá program (1-2-3 év 1 játékfejlesztés). Ami most támogatja a physx-et az csak hozzá van gányolva, 1-2 +effekt hogy el lehessen mondani valamit csinál is a kártya, de egyik sincs úgy megírva hogy valóban hasznát is vegye.
Sziasztok!
Nem tudom, hogy jó helyre írok-e. Ha igen, bocsi
Most raktam fel a Win7 Prof-ot, de valamilyen társprocesszor illesztőprogram hiányzik :S
Mit csináljak? Ilyen hibával még nem találkoztam :S
AZ alaplapom: Asus M3N-HT Deluxe/HDMI
A videókártyám Msi 9800GT T2D512
Előre is köszi a segítséget
Ugyan ez a hiba nekem is. Alaplapom egy M4N98TD EVO és a procim meg AMD 965 x4 és a VGA pedig gtx 295.
Mit lehet kezdeni ezzel a társprocesszoros hibával kezdeni????? Help pls!!
C:\Privátot előbb észreveszem!...
Elemzés PPU: fizikai társprocesszor