A szervizbe leadott gep 4 honap utan kerult vissza ugy: hogy elotte a szervizes kollega kicserelte a komplett gepet vmi masra. folyamatosan letagadtatta magat, es vegul csak ugy sikerult visszaszerezni az eredeti gepet javitatlanul, hogy rendorseggel kellett mar fenyegetozni.
Olyan magyarazatokat kaptunk, hogy: specialis alkatreszek japanbol jonnek ezert tart ket het helyett 3 ig; hibas alkatreszek jottek, meg egy het lesz, jaj mar majdnem kesz csak diagnosztika, ket honap utan kesz es atveheto (egy ismerosom vette at aki csak a nevet tudta a gep tipusat nem; itt lett masikra kicserelve). Miutan ez kiderult, hogy nem is azt a gepet kaptam vissza amit leadtam, tobb mint egy honapig kerestuk a kollegat eredmenytelenul, es vegul arra az emailre reagalt, ahol emlitesre kerult a borton is. Igy vegul 4 honap huzavona utan visszakerult a hibas gep javitatlanul (olyan mesekkel fuszerezve, hogy az apja nagyon beteg es gyogyszerre kell a penz es el akarta adni de tudja hogy hulyeseget csinalt es nem akar bortonbe jutni).
Meseljek meg?
Semmit sem írok alá!