Az érthető, ha a fejlesztések prioritása aszerint alakul, hogy miből látnak hamarabb pénzt. A prioritást viszont hiba összekeverni a stratégiával. Az önálló VR megoldások (értsd: nem csak egy szemüveg a pc-re kötve, hanem teljesen önálló hardver) pl. biztosan nem windowsra vagy androidra fognak épülni, aki tehát be akar szállni az üzletbe, annak a linuxot nem célszerű kihagyni a hosszabb távú terveiből.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Egyéb hardverek » [Re:] Támogatja a Vulkan API-t az Unreal Engine 4 mobil leképezőjeHozzászólások
Témaindító írás:
Hír Támogatja a Vulkan API-t az Unreal Engine 4 mobil leképezője