A borában nem a beltér minősége fájt nagyon, különös tekintettel arra, hogy a "borám" magas felszereltségű autó volt, így a beltérre sose volt egy rossz szavam se (idézőjel, mert cégautó volt). A külseje olyan, amilyen, nem volt kedvenc, de nekem belefért.
A borámban azt utáltam borzalmasan, hogy lomha volt, mint a dög, a 105 lovas 1.6 szívó benzinest a 100 lovas 1.6 szívó benzines g astrával bármikor 3x körbeautóztam, miközben az astra több literrel kevesebbet fogyasztott. Emellett a vectrám is nagyjából annyit vagy kevesebbet fogyasztott, mint a bora, miközben nem összemérhető módon ment.
A másik, amit utáltam a borámban, hogy folyton elromlott benne valami. Hol a csomagtér zárja, hol a benzintank zárja, hol ez-az-amaz, valami mindig rossz volt rajta, és a popest ügyfélkezelése se volt a csúcson. amikor megláttam, hogy 6500 Ft/liter egységárú motorolajat kell bele önteni, elszállt az agyam. a borámat bő két évig használtam, nagyjából 3x annyi bajom volt vele, mint a vectrámmal 14 év alatt. amikor a borámat le kellett adnom, mert elmentem a cégtől, akkor vettem a vectrát, és pont a bora miatt esett bele az agyamba, hogy mégegyszer alulmotorizált ócskavas nem lesz a családban.
gti vegyes fogyija 8.5 körül. ahha. bolond vagy, ha elhiszed.
oké, legyen tartalék. a vectra 211 ló, az 1.6os turbós opel motor meg 190-nél végződik, miközben az astra, amibe belerakják, harmadával könnyebb. az utolsó német opel astrákban az 1.4-es turbós benzines ugyanolyan tömeg/teljesítmény aránnyal rendelkezik, mint a 3.2-es vectra. nem elég?
továbbra is az a véleményem a fóccvágenekről, hogy a bora egy gagyi autó volt, és azóta csak lefelé ment a konszern. mostanában nagyon afelé hajlok, hogy a vectrámat nem adom el, oldtimer játszós autót csinálok belőle.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis