Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2) Tomasz72


Tomasz72
tag

Mondanám, hogy ha a Napmátka utca felé visz az utad, műszakbeosztást szemmel tartva, részesítsd előnyben az "A-team"-et, de a bánatba átrakott parkoló miatt úgy se látnék a szerzeményből semmit... :D
Gratula hozzá! Baleset és szervizmentes élményautózást!

Hotel Golf Seven Whiskey Bravo Foxtrott @ HG6RVA

(#3) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

áruló :P

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#4) wody21


wody21
tag

Sok balesetmentes km-t pakolj a masinába! Nagyon frankó gép, szerintem jól választottál - fontos tisztességesen felmérni a piacot', elsőre szinte sosem jön össze a megfelelő... Ja, még valami: nagyon bízom benne, hogy ugyanúgy fogod folytatni a posztolást a GTI-vel kapcsolatban is, elég sokan követjük a blogodat a kocsik miatt. :)

(#5) Szada85


Szada85
aktív tag

Köszönöm a kedves szavakat, ugyan lassan két hónap eltelt, de még mindig megvan az "újdonság varázsa". Nagyon más világ sok tekintetben, nem csoda, elvégre tizenX év van az elözöhöz képest, számos dolog tetszik benne, de vannak dolgok, amik annyira nem (vagy legalábbis még nem másztam bele VCDS-sel, hogy ki lehet-e kapcsolni.:D ), majd lesz erröl is poszt természetesen.

Hidd el bambano, nekem is fura, hogy 15 év Opelezés után most más márka a napi szaladgálós, de sajnos a márka nagyon elengedte ezt a sportos vonalat, vagy ami meg van, az nem az a csomag, amit kerestem. :) De ki tudja, mit hoz a jövö, majd meglátjuk, a GSi megvan, és meg is lesz, szóval félig mindig villámos maradok. :)

(#6) bambano válasza Szada85 (#5) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

nem tudom, mit keresel, amit az opel nem ad meg, de mindig is volt sportos autója. akár astra opc, akár insignia opc, corsa opc nürburgring, stb.

nekem volt személyes tapasztalatom fóccvágennel, de kikezeltük. sőt, abban, hogy vectrát vettem anno, igen jelentős rész volt az, hogy előtte egy fóccvágen borát hajtottam. a borát, ha nem céges autó lett volna, két hónap után felgyújtom és belököm a Tiszába, annyira gagyi autó volt. persze, mondhatod, hogy régen volt, de utána a fóccvágen ráfeküdt a dízel vonalra, a benzines autói nullát se értek, de legalább a dízelük csalt.

úgyhogy kisebbrészt az a gond, hogy elhagytad az opelt, nagyobbrészt az, hogy fóccvágen felé. egy jó autóból átültél egy gagyiba.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#7) Luck Dragon

Én gratulálok hozzá, sok boldogságot és balesetmentes közlekedést kívánok hozzá. Picit hiányozni fog a profilod az opeles csoportból. :)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#8) Diabolis


Diabolis
tag

Bakker, simán megvenném a vectrádat. De sejtve, hogy mennyi pénzt fogsz érte kérni (teszem hozzá: jogosan), inkább elengedem. Inkább a G Astrámba locsolok idén bele bő fél millát. Nem azért mert szeretnék, hanem mert muszáj :D
Pedig nagyon játszok a gondolattal ,hogy kellene egy nagyobb motoros vectra, az 1.6 Astra mellé :D

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#9) Szada85 válasza bambano (#6) üzenetére


Szada85
aktív tag

Ahogy általában, úgy most sem konkrét márkára, típusra kerestem. Amit nekem fontos, hogy az autóimban legyen "tartalék", dinamikus menetteljesítményekkel bírjon, elegendö helyet biztosítson 2-4 embernek, megbízható legyen, és praktikusan használható a hétköznapokban.
Pluszban jött ezek mellé, hogy most automatát akartam/kellett vennem egy kiújuló gyerekkori sérülés miatt. Elsö gondolatok között végigmentem az Opeleken is elhiheted, közel 15 éve használom a márkát, mindig nagy megelégedéssel, és továbbra is tartom, hogy ár/érték arányban a piac egyik legjobbjai között van.

Sajnos mind a Corsa, mind az Astra OPC kizárólag 3 ajtósként létezik, az pedig valamennyire megöli a praktikumot, ha mondjuk bövül a család, hasonlók. Az Insignia OPC pedig valóban egy dögösen kinézö családi autó, tetszik is nagyon, ültem is olyanban, és bár sokan szidják a bunkerszerü belsöt, alapvetöen nem éreztem magam vacakul benne.

Ami nálam végül kizárta az az, hogy a dinamikája elmarad attól, amit az ereje sejtet, köszönhetöen a szintén sokat szidott sárnehéz saját tömegnek (1800kg körül van), és automata változatban még rosszabb a kép.

Nyilván a hangja a V6 miatt pazar, de 325 lóeröhöz képest pl. a GTI 230 lóval minden tekintetben gyorsabb nála, míg a vegyes fogyija ennek 8,5 liter körül megáll, az OPC-knek meg 11-12 liter körül van, ami azért elég szignifikáns különbség.

Sokat bújtam az Insignia fórumot is, és - nyilván, bármely autónál összerakható ilyen lista, tudom - számos olyan típusbaja van, amivel nem szerettem volna bajlódni egy ilyen értékü autónál. A leömlö repedés csak apróság persze, de a gurunál nem egy OPC-t borítottak szét, mivel relatíve könnyü megfözni különösen a hátsó hengersort. És ez a "csomag" így már nem volt elég vonzó sajnos.

Azért a Bora és a 7es Golf némiképp más korszak terméke, így alaptalannak tartom az összehasonlítását. Elfogadom, hogy neked nem jött be a Bora minösége, de ahogy írtam is, nem az alapján veszek autót, hogy mennyire esik jól nyomkodni a müszerfalat, vagy milyen mélységig van anyaggal burkolva az ajtó. Én a Vectra egyébként sokat szidott belterével is tökéletesen elvoltam, ahhoz képest pedig pl a Golf beltere komoly minöségi elörelépést nyújt szerintem.

(#10) Szada85 válasza Luck Dragon (#7) üzenetére


Szada85
aktív tag

Ugyan, 1 Opel így is marad a családban, és bár az utóbbi idöben inkább olvasom csak a fórumot, még nem távolodok el. ;)

(#11) Szada85 válasza Diabolis (#8) üzenetére


Szada85
aktív tag

Sajnos a Vectra már nincs meg, van némi gap a történet, és az élet eseményei között. :)
Egyébként "reális" piaci áron ment el a Vectra, ennyiért hirdetnek otthon is eladó 3.2-t. :)

(#12) Luck Dragon válasza Szada85 (#10) üzenetére

Én viszont úgy néz ki távozom az Opeles ligából jövőhéten. Hétfőre kértem időpontot a szervizbe ,lesz egy átfogó átvizsgálás hogy makulátlan legyen. És meghirdetem.

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#13) bambano válasza Szada85 (#9) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

A borában nem a beltér minősége fájt nagyon, különös tekintettel arra, hogy a "borám" magas felszereltségű autó volt, így a beltérre sose volt egy rossz szavam se (idézőjel, mert cégautó volt). A külseje olyan, amilyen, nem volt kedvenc, de nekem belefért.

A borámban azt utáltam borzalmasan, hogy lomha volt, mint a dög, a 105 lovas 1.6 szívó benzinest a 100 lovas 1.6 szívó benzines g astrával bármikor 3x körbeautóztam, miközben az astra több literrel kevesebbet fogyasztott. Emellett a vectrám is nagyjából annyit vagy kevesebbet fogyasztott, mint a bora, miközben nem összemérhető módon ment.

A másik, amit utáltam a borámban, hogy folyton elromlott benne valami. Hol a csomagtér zárja, hol a benzintank zárja, hol ez-az-amaz, valami mindig rossz volt rajta, és a popest ügyfélkezelése se volt a csúcson. amikor megláttam, hogy 6500 Ft/liter egységárú motorolajat kell bele önteni, elszállt az agyam. a borámat bő két évig használtam, nagyjából 3x annyi bajom volt vele, mint a vectrámmal 14 év alatt. amikor a borámat le kellett adnom, mert elmentem a cégtől, akkor vettem a vectrát, és pont a bora miatt esett bele az agyamba, hogy mégegyszer alulmotorizált ócskavas nem lesz a családban.

gti vegyes fogyija 8.5 körül. ahha. bolond vagy, ha elhiszed.

oké, legyen tartalék. a vectra 211 ló, az 1.6os turbós opel motor meg 190-nél végződik, miközben az astra, amibe belerakják, harmadával könnyebb. az utolsó német opel astrákban az 1.4-es turbós benzines ugyanolyan tömeg/teljesítmény aránnyal rendelkezik, mint a 3.2-es vectra. nem elég?

továbbra is az a véleményem a fóccvágenekről, hogy a bora egy gagyi autó volt, és azóta csak lefelé ment a konszern. mostanában nagyon afelé hajlok, hogy a vectrámat nem adom el, oldtimer játszós autót csinálok belőle.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#14) Szada85 válasza bambano (#13) üzenetére


Szada85
aktív tag

Nincs is ezzel baj, egymástól eltérö vélemények találkoznak, Neked az a tapasztaladot a VAG családdal ami, nekem eddig Opeleken kívül nem volt más, így most mondhatni kísérleti jelleggel kipróbálok valami újat, aztán meglátjuk, mennyire válik be, mennyire fog tetszeni. :)
A gyári, papíros értékeket én is fenntartásokkal szoktam kezelni, így a GTI-re írt 6,2-6,5-ös vegyes átlagot én sem hiszem el, amit írtam 8,5 az a saját utolsó ~3000 km átlaga, tankolással is nagyjából kijött, tehát nem légböl kapott. :)
Néztem 1.6-os túrós Astrát is 200 lóval, de a GTI még így is jobb tömeg/Le aránnyal bír (Vectra 7,7/ Astra 7,1, Golf 6,7kg/Le), plusz a sperr miatt induláskor is van elönye.
De mégegyszer írom, semmi gond, neked nem jött be a dolog, én meg majd most kipróbálom. Hidd el, elég sok olyan vas van az autonörd listán, amit szívesen kipróbálnék, csak egyelöre nincs elég macisajt hozzá, így elsö körben maradt ez. :)

(#15) Napfénysüti válasza Szada85 (#14) üzenetére

Aligha csináltál rossz vásárt. Nem vagyok német autó fan de azért a VW jobb autókat készít mint az Opel. Nem véletlen hogy nekik nagyon megy míg a villámos márka majdnem csődbe ment csak szerencséjükre a franciák (PSA) megvette a céget.

Més que un club!

(#16) Tüzi válasza Napfénysüti (#15) üzenetére

Az opel ott b.szta el, hogy mert nagyot álmodni, és bemerészkedett a prémium kategóriába...
Amíg voltak astrák meg vectrák, addig ment az opelnek rendesen. És jók is (voltak).
De a technikai felkészültségük nem volt meg ahhoz, hogy audi-bmw-merci szinteken gyártsanak autót.
Legalábbis szerintem.

Ha pedig saját magatoknak jót akartok, akkor mindenféle 1.0-s meg 1.4es turbós szutykot azonnal kivertek a fejetekből.

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#17) bambano válasza Napfénysüti (#15) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

a fóccvágen nagyságrendekkel ócskább autókat készít, mint az opel. többek között az opel legutolsó új motorjai sokkal jobbak voltak minden tekintetben, mint a fóccvágen lomjai.

a villámos márka meg azért ment csődbe, mert a gm csődbe vitte. nem véletlen, hogy amikor a franciák megvették a céget, és nem akartak mindent az opel számlájára elszámolni, rögtön vastagon nyereséges lett még úgy is, hogy a gm lopás továbbra is jelen van.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#18) bambano válasza Tüzi (#16) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

szerencsére igazad van, az opel tényleg nem a bmw meg az audi szintjén gyárt autókat. így például az opel dízelek nem gyulladnak ki és égetik porrá az autót, mint a bmwben.

"Ha pedig saját magatoknak jót akartok, akkor mindenféle 1.0-s meg 1.4es turbós szutykot azonnal kivertek a fejetekből.": ez egy tök jó tanács lenne, én is követném, ha lenne választék másból a piacon. de nincs. legalábbis új kocsinál a nagyobb köbcentis motor gyakorlatilag eltűnt.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#19) Tüzi válasza bambano (#18) üzenetére

mazda. honda, toyota :)

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#20) Luck Dragon válasza bambano (#18) üzenetére

Ehhez csak annyit fűznek hozzá hogy a cégnél minden féle márkával találkozom. Van Skoda , Ford , Volvo, Volkswagen stb....
És hihetetlen mennyi bajuk van.
Főleg a Fordokkal , többet vannak a szervízben mint a cégnél. Főleg motor problémáival.
De van egy darab Dacia Logan 1.5 DCI ami szerintem a leg őszintébb autó, lehet mondani róla sok mindent ,hogy igénytelen anyagok, kialakítás stb.
De ! Ezzel van a legkevesebb baj. Volt egy világítás kapcsoló cseréje és ennyi .
Használja boldog-boldogtalan az csak megy.

Hát nem vicces ? :)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#21) bambano válasza Tüzi (#19) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

lyézus!

a japók 2020-ban még nem tudnak rozsdamentesített kasztnit csinálni. a mazdák úgy rohadnak, hogy a 70-es években gyártott kadettek is kiröhögik. a toyota kínálatától meg elsírtam magam, mikor megnéztem. a hondának egy vállalható autója volt, azt se hajlandók már ide hozni. a japók rohadtul nem akartak nekem autót eladni két éve, pedig erősen rajta voltam a témán.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#22) Napfénysüti válasza bambano (#17) üzenetére

Valamit mégis jobban csinálnak ha inkább azt veszik az emberek.

Més que un club!

(#23) bambano válasza Napfénysüti (#22) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

nem értem az "inkább" kifejezést.
[link] a statisztikák szerint nem inkább fóccvágent vesznek az emberek, hanem opelt. még úgy se, hogy az államilag megtámogatott beszerzéseket valahogy mindig a fóccvágen csoport nyeri.

tehát igazad van, valamit jobban csinál az opel, ha azt veszik az emberek.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#24) Napfénysüti válasza bambano (#23) üzenetére

Nee, most te komolyan a hatalmas magyar piaccal példálózol? :DDD
Nincs több kérdésem. :)

Més que un club!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.