Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) leviske


leviske
veterán

Nagyon jó ötlet és ez a leendő Smugglereknek a legjobb hír. :D

Egyre inkább úgy érzem, hogy az EA részéről az a 2millió előfizető csak egy nagyon óvatos becslés volt.

(#2) PowerBuldog válasza leviske (#1) üzenetére


PowerBuldog
veterán

Nem feltétlenül. Amit eddig a harcrendszerből mutattak az nagyon vérszegény volt, a mozgásokat nem is említve.

Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html

(#3) leviske válasza PowerBuldog (#2) üzenetére


leviske
veterán

Van még vagy egy évük a fejlesztésre (ami az Ő motorjukkal elméleti 2 évnek minősül), szóval még rengeteg idejük van a finomhangolásra. Első sorban alap szinten össze kellett dobniuk a játékot, hogy a szinkron munkálatok indulhassanak.

Látszik is átlagban, videóról videóra, hogy a mozgások és a grafikai is finomodik.

A harcrendszerrel meg nem tudom, hogy mi a gond. Ez egy RPG, aki szerette a KotOR-t, annak szerintem semmi baja nem lesz vele. Vagy mire érted pontosan?

(#4) ViTaZi válasza leviske (#3) üzenetére


ViTaZi
aktív tag

Nézz gameplay videót és meglátod.. Amúgy az a gond a h mostanában( 2010 Q4 - 2011) jellenk meg az újgenerációs mmo-k amikhez képes a SW: ToR nagyon kevésnek tűnik. Sztem.

[ Szerkesztve ]

braner00 kerüljétek!

(#5) bigadam94 válasza ViTaZi (#4) üzenetére


bigadam94
tag

Next-gen MMO-k = új harcrendszer, szebb grafika, satöbbi.. És ezzel szemben mit ígér a BioWare? Hát azt, amihez legjobban ért - izgalmas történetet. Márpedig nem sok MMO-ról mondható el, hogy izgalmas (vagy egyáltalán érdekes) sztorija lenne..

Azzal viszont egyetértek, hogy a karakteranimációkkal valami nagyon nincs rendben..

GAMERS szerkesztő, hétköznapi szuperhős, képregény-addikt

(#6) velizare válasza ViTaZi (#4) üzenetére


velizare
nagyúr

nextgen mmo pl?

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#7) leviske válasza ViTaZi (#4) üzenetére


leviske
veterán

Szoktam gameplay videókat nézni, ezért várom a példákat, hogy a harcrendszerrel mi is konkrétan a gond, azon kívül, hogy nyilvánvalóan még fejlesztés alatt van. :)

Az "új generációs" MMO-kkal meg ne nevettess. Hol van bármelyik ezeket fejlesztő stúdió a BioWare-hez képest? :DDD Az egyetlen veszélyforrás a TOR számára az a WoW, de miután stílusban nem ugyanabban a kategóriában nevez, ezért azt sem mondanám közvetlen kihívónak.

Őszintén szólva én előbb fizetek elő egy olyan játékra, aminek a grafikája inkább egy képregény stílusát hozza és e mellé temérdek izgalmas történetszálat kapok, mint egy olyan játékra, aminek a grafikája a mai csúcsot hozza, de cserébe olyan felszínes sztorid dobnak az ember elé, hogy 1 óra után elmegy a kedve még az élettől is.

(#8) donki


donki
aktív tag

Az űrcsata bíztatóan hangzik. Majd meglátjuk, hogy mi az ami igaz belőle.
Ugyanez igaz az izgalmas történetre is. Nem látom, hogy hogyan lehet izgalmas a történet. Végigmegyek rajta pár nap alatt és utána mi van? Esetleg lelassítják - közbeiktatva kötelező jelleggel végzendő ismétlődő, monoton tevékenységeket - , de akkor már eleve nem izgalmas.
1-2 millió előfizető biztosan lesz, de hogy mennyi marad meg ebből az első hónap végére... :)

(#9) leviske válasza donki (#8) üzenetére


leviske
veterán

Jah, a WoW is tiszta kihalt...

(#10) Morden24


Morden24
nagyúr

Ezt egyébként mikor adják ki? Hiányzik még Godot a programozócsapatból, vagy mi?

Sectumsempra - For Enemies

(#11) leviske válasza Morden24 (#10) üzenetére


leviske
veterán

2011 Tavasz. Ezért próbál a Blizzard is ügyeskedni a Cataclysm premierjével.

(#12) Wolverine válasza donki (#8) üzenetére


Wolverine
félisten

Nem mész rajta végig pár nap alatt... :U Egy MMORPG akkor jó, ha leköt minimum fél évre, de inkább egyre.

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#13) donki válasza Wolverine (#12) üzenetére


donki
aktív tag

Ez világos. Az nem világos, hogy hogyan írnak egy évre elegendő izgalmas történetet. A karakterfejlődés (raidek az egyre jobb felszerelésért) bevált módszer. De már foglalt.

(#14) Wolverine válasza donki (#13) üzenetére


Wolverine
félisten

Pedig nem bonyolult: kezdetben lassú a fejlődés, mert nem ismerjük a játékot és felfedezünk. Ha egy hónap alatt el lehet érni átlagos játékosnak a lvlcapet, akkor szerintem baj van a rendszerrel. Idővel nyilván ez gyorsul, ahogy a játékosok kiismerik a pontos mechanizmusokat, illetve a később érkezők kedvéért a kiadás után 1-1,5 évvel lehet gyorsítani is a fejlődést.
Az end-game egy jól működő MMO-ban kétféle: 1. PvE tartalom, ami raideket jelent különböző létszámmal; 2. PvP tartalom, aminek a változatosságát maga a játékmód garantálja nagy részben. Természetesen idővel mindkettőnek fejlődnie és bővülnie kell. Olyan nincs, hogy "ez foglalt, ilyet nem adunk"...

Az elfoglaltsághoz egyébként hozzájárulhat még az alt karakterek indítása, a másik oldal megismerése is, persze a content patchek tartalmai mellett. És ha úgy gondolod, hogy ez nem lehetséges... Az EverQuest idén 11 éves. Az Ultima Online 14 éves. A City of Heroes/Villains 5 éves. (a WoW-ot direkt nem említem) Mindnél vannak olyanok, akik a kezdetektől játszanak...

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#15) donki válasza Wolverine (#14) üzenetére


donki
aktív tag

Ez a játék a hírek szerint elsősorban PvE-re koncentrál, ami raideket jelent. Ez valóban foglalt, ezt már számtalan játék nyújtja. Ha csak ennyit nyújt és többet nem, akkor zseniális kezdésre lesz szükség a talpon maradáshoz.
Igen, az EverQuest 11 éves, és a maga unalmas kis szegmensében 11 évnyi fejlődést tud felmutatni. Többek között ez az, amit le kell tudni győznie ennek a játéknak.

(#16) leviske válasza donki (#13) üzenetére


leviske
veterán

? Nehogy figyelembe vegyük, hogy a Star Wars univerzumáról van szó, meg azt se, hogy a világ legjobb RPG fejlesztő stúdiójáról. Azt meg aztán pláne ne vegyük figyelembe, hogy van előttük jó pár működő példa és ezeket Ők nyugodtan tovább tudják gondolni.

Azzal, hogy visszaléptek Vader-éktől ~3000 évet, valami hihetetlen mennyiségű kiaknázható szál nyílt meg a BioWare számára.

Egyébként fél évenként tervezik új tartalmakkal bővíteni a játékot, szóval, ha valaki végigrohan rajta, az még időben fog utánpótlást kapni, addig meg gondolom egy-egy küldetésnyi DLC-kel fognak bővíteni.

[ Szerkesztve ]

(#17) Wolverine válasza leviske (#16) üzenetére


Wolverine
félisten

Két content patch között nem lesz új tartalom - egy MMO nem ismeri a DLC-ket.

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#18) donki válasza leviske (#16) üzenetére


donki
aktív tag

Majd meglátjuk. A megjelenés után kezdődik a neheze.

(#19) leviske válasza Wolverine (#17) üzenetére


leviske
veterán

Muzyka -ha jól emlékszem- azt nyilatkozta, hogy 3 havonta fogják frissíteni a tartalmat kisebb mértékben, fél évenként nagyobb mértékben és egy vagy két évenként fog egy jó nagy megújulás érkezni.

Ugyanezt a menetrendet akarják a Dragon Age-ben és a Mass Effectben bevezetni, ezért jön ilyen korán a DA2 például.

(#18) donki: Nem nézek ki belőlük kevesebbet, mint a Blizzardból. Sőt...

A különbség annyi, hogy Ők már nem olyan üres piacra érkeznek, mint anno a WoW, tehát nem is sok eséllyel pályáznak egyelőre 10+ milliós előfizetői táborra.

(#20) Jarlaxle


Jarlaxle
senior tag

Inkabb a sima harcot fejlesszek mert az a videok alapjan valami borzalom, statikus, total elettelen. Mindenesetre a jatek "single player resze" (ergo a tortenet, levelezes, egyszemelyes content) az egesz biztos kivalo lesz, erre garancia a bioware neve, de hogy a multi resze milyen lesz arrol en egyaltalan nem vagyok eddig meggyozve.

(#21) Wolverine válasza leviske (#19) üzenetére


Wolverine
félisten

A WoW sem üres piacra érkezett - hanem egyszerűen olyan szinten kitágította az MMO-kkal játszók számát, amire korábban senki sem gondolt. A megjelenéskor álom volt az egymillió előfizető... :)

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#22) velizare válasza Wolverine (#17) üzenetére


velizare
nagyúr

szerintem ezek a dolgok nincsenek kőbe vésve. eq2nél egy patch mérete különbözik, annak tartalma elég vegyes lehet. pláne ha már egy új fegyvert/páncélt/tárgyat is contentnek tekintesz.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#23) Steel_Hammer


Steel_Hammer
tag

Részemről nem értem, hogy miért sírnak manapság az emberek a "látványért", és tényleges apróságokon akadnak fent. Igaz, ez az MMo játékosok kis százaléka, mert ha megnézzük a wow-ot ott a grafiaki megvalósítás és a harcrendszer (amin sokan hőbörögnek) több mint 5 éves. Lás csodát, mennyien játszanak vele.
Szerintem egy MMO nál nem az a legfőbb mérvadó, hogy hú, most mennyire teljesen élethő a harcrendszer/harci mozdulatok, hanem a játék élvezhetősége, mennyire ragad magával a világ, az univerzum.
A legjobb példa a story vezetős mmo-ra (ok, CO-OP RPG, de akkor is...) a GuildWars, szerintem. Ugyan annyi idős mint a wow (igen, annyi) és még a mai napig vezetik a story t, érdekesen adják elő a dolgokat, és a világ változását. Ellenben a wow-al, ahol én nem látom azt, hogy az elejétől részese lennél egy RPG storynak, csak eléd van tólva, hogy a warcraft után van valami, és most te egy katona vagy, aki harcol. Ha a storyt akarod követni, akkor utána kell olvasni, mélyre ásni a questekben, etc.
A bioWare csinálta eddig a legjobb story val eláttot rpg-ket, nem hiszem, hogy az sw tor lenne ez alól kivétel, és ugyanúgy csinálja meg, vagy legalábbis hasonlóan, mint ahogy az arenanet es srácok, akkor szerintem nyert ügye van
NextGen mmo-k ról had mondjak valamit. A Warhammer40k mmo azért lesz sikeres, mert warhammer40k. pont.
A terra online, meg tényleg csak a grafikával fog hóditani, meg azzal, hogy olyan az irányítás mint egy konzol játékban. De ennyi. MInd2 arra lesz jó, hogy ölünk, mint a terminátor, de semmi extra, semmi hajtó erő, ami miatt haladna az ember előre, hogy mégjobban megismerje a világot, a karaktereket, stb. Szerintem.

"You woke up in the morning, get yourself a gun"

(#24) donki válasza Wolverine (#17) üzenetére


donki
aktív tag

Ez így ebben a formában nem feltétlenül igaz. Az everquestben is letölthetőek kis biszbasz 1 óra alatt végigjátszható pályák 10 dollárért. Ha valami jó lézerpisztoly is el van ott rejtve, akkor meg nyilván le is kell majd ezeket tölteni. Nem vagyok elájulva a gondolattól.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.