Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Csak ezért kérdeztem mert ismerősöm is ilyet hajt lent délen (Baja) ahol még pici dombocskák sincsenek nemhogy komolyabb emelkedők és annak ellenére hogy egy 50+ éves higgadt sofőrről beszélünk neki még 1x se ment le a vegyes fogyasztása 7liter alá. Hosszabb távokon országúti tempónál (51-es út, Baja - Budapest) kér 6.5 litert de úgy, hogy annak az útnak nagyon max. a 15%-a a lakott terület ahol lassítani kell a többin végig lehet teperni egy kényelmes egyenletes tempóval. Nálad pedig "ugyanaz" az autó elmondásod szerint 80-110km/h között a kanyargós, sok emelkedővel településekkel tarkított úton 4személlyel plusz némi csomaggal 6.1L? Megbántalak vele ha azt mondom hiszi a piszi?
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
Nekem a dCI egy nagy mumus marad mindig is. Hehe, nem csak neked. Nem linkelem a műhely weboldalát mert nem akarok direkt reklámot csinálni nekik, de:
Renault dCI: "A Magyar Szabvány szerinti gázolaj minőség nem felel meg a delphi szivattyú kenési igényeinek. Hangsúlyozni kell hogy, a szabvánnyal és nem az olajtársaságokkal van a baj. Bolondok lennének jobb gázolajat csinálni, mint ami kötelező. A kenési hiányosság következménye, hogy a nagynyomású szivattyúban elhelyezett kisnyomású tápszivattyú lapátjai megkopnak, berágódnak és tekintélyes mennyiségű fémreszelékkel telítik az injektorokat és velük együtt a komplett üzemanyag rendszert."
"A képen egy renault 1,5 dci üzemanyagszűrőjének tartalma látható! A kép magáért beszél."A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz plömplöm #105 üzenetére
Dusterről kívül belül ordít az olcsóság és az igénytelenség bárhová nézel. Engem mondjuk nem zavarna a puritánsága és az igénytelensége de ha félmillióval drágábban egy lényegesen jobb minőségű autót kapok eszembe se jutna Dustert venni. Aki pedig már elkezdi felextrázni meg összkerék meg dízelmotor meg apám kasza az annyi erővel vehet egy random néhány éves használt RAV4-et, SPORTAGE-et vagy IX35-öt abból a pénzből és valljuk be, egyik sem egy Dacia minőségű autó.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz vodkaboy22 #155 üzenetére
Azért az elég durva vicc lenne ha egy turbó csere 500-800ezer forint lenne.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
És ha valamikor tönkremegy a turbód akkor mi van? Bruttó 110ezer forint egy gyári alkatrészekkel szakszerűen felújított és beállított 0km-es eredeti Garrett GT1544V az autódra. Az szó szerint aprópénz. Főleg ha számolgatni kezdünk. Spritmonitor szerint a Mazda 3 1.6 109hp dízel motorral 5,81 míg az 1.6 105hp benzin motorral 7.87 litert fogyaszt száz kilométeren. A jelenlegi üzemanyagárral számolva 191 000 kilométer megtétele alatt a benzines közel 1.5 millió forinttal többet ereszt le a torkán mint a dízel verzió. Ennyit dob ki az ablakon az aki csak azért nem vesz dízelt mert azt drága szervizeltetni.
Sok ember ott generál magának több százezres javítási költségekkel járó hibákat, hogy hiába cseréli az olajat előírás szerint a jó minőségű olajszűrőre már sajnálja a pénzt mert esetleg az a többszörösébe kerül mint egy dzsunka kínai szűrő ami sok esetben hamar telítődik leromlik az áteresztő képessége és ettől kenési rendellenesség lép fel a turbónál ami sok jót nem jelent. Üzemanyag szűrőnél dettó ugyanez a helyzet. Az olcsó noname szűrők sokat átengedhetnek az üzemanyagban található és a tankban összegyűlt szennyeződésből ami előbb vagy utóbb de biztosan hazavágja a rossz minőségű üzemanyagra fokozottan érzékeny befecskendező rendszert de minimum az injektorokat. Nem elég a megkérdőjelezhető minőségű magyar gázolaj a tulajok még tetézik is a bajt a fillérb*szó hozzáállásukkal.
Duliee: "100ezres olajcsere rulez... 100 000km alatt 5-8 olajcsere máris felér egy turbo cserével árban." Utólag visszaolvasva meglehet, hogy félreértettem a mondanivalót.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
-
8th
addikt
Nem a szuzukisággal van a bajom hanem azzal amit ez az adott modell számomra nyújtani tud. Nekem konkrétan kicsi belül. Na nem elől ott kényelmesen el tudok helyezkedni de saját magam mögé beülve már szűkös a hely. És ha már kiadnék egy autóért 4+ millió forintot akkor szeretnék egy picit nagyobb belső teret, helyet a hátsó utasoknak esetleg egy nagyobb csomagtartót is. Szeretnék jobb zajszigetelést puhább futóművet kifogástalan menetkomfortot. És ha mindezt egy 4 éves használt autóban találom meg négymillióért akkor simán azt fogom megvenni és nem egy olyan új autót ami számomra eleve nem megfelelő. Egyébként pedig részemről szó sem volt semmilyen prémium márkáról. Csak tudod amikor megkapok 3.8M-ért egy minden földi jóval felszerelt tágas kényelmes 3,5éves Skoda Superb kombit 170lovas dízelle dsg-vel minden szarral akkor nem tudom miért kéne egy bénára hangolt futóműves hangos szűkös cipős dobozba beülnöm. Csak mert az új? So what? Ez az új autó fétis a legnagyobb baromság. Elég láma dolog az első fingás jogáért annyi pénzt kidobni az ablakon.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
Márkától függetlenül az autót mindig a tulaj teszi tönkre nem a kilométer. De aki mégis parázós és fosik a CR dízeltől vagy a DSG váltótól az vehet első gazdás 1.9pd kombit kézi váltóval alig 3M-ért. Az örök élet +1nap. Ismert kiforrott technika, fillérekből fenntartható olcsón szervizelhető. A futott 250k km pedig semmi ennél a motornál. Ha volt gazdája félmillió kilométerig ezt a motort csak kuplungozni kell meg ha lekókad akkor dmf-et cserélni ami ezen a példányon már megvolt. De akár Businnes Plusz felszereltségű 2.0CRTDI DSG kombit is ki lehet fogni 4M-ért. Drágább szervizeltetni mit egy nulla kilométeres új Suzukit? Lehet. De egy hét használat után ülj vissza a Suzukiba és megérted majd miről beszélek.
(#246) Tanisz: azok kisebbek és ugyanannyi pénzért a Skoda többet ad. Na meg az Accord kombi seggével még mindig nem vagyok kibékülve.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Okos Otthon / Smart Home
- Az irodákba kéri a dolgozóit a Dell, az Ubisoft is próbálkozik
- Napelem
- Jelentős fejlődést mutat a Xiaomi Redmi Note 14 Pro széria
- OpenMediaVault
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Remek áron eladó dobozos új 11.Generációs i5 8gb 256 Microsoft Surface Laptop Go 2 garanciával!
- Asus Rog Ally Z1 Extreme,Dokkolóval,Hordozható táskával, 2+ év garanciával
- GAMER PC - Ryzen 3700x - GeForce RTX 3070 Founders Edition - 16GB RAM - 500GB Nvme SSD
- Corsair RM 850 eladó!
- Ajándék Batman AS Játék+10e Ft Meta Kredit! Quest 3 128 GB 2 év cseregarancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen