Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) fatpingvin


fatpingvin
őstag

könyörgöm csak csináljatok már diszkrét GPU dizájnt ami nem egy SoC belsejébe hanem egy standard PCIe kártyára kerül...

A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)

(#2) Airedhyal válasza fatpingvin (#1) üzenetére


Airedhyal
aktív tag

Van már, nem?

[ Szerkesztve ]

(#3) beef


beef
őstag

Mondja már meg valaki mi értelme RT-nek egy egérmozi képernyőn, ahol úgy sem fogod tudni megkülönböztetni bármely más jelenlegi technikától?
Amikor még PC-n is nagyrészt állóképek pixeles vadászatával lehetséges.

(#4) Urzu_7 válasza beef (#3) üzenetére


Urzu_7
aktív tag

Kvázi semmi, de ha sikerül megfelelő hardvert rakni alá hogy jó sebességgel menjen kevesebb lehet a munkaidő és a végleges méret egy-egy játéknál miközben szebbek lehetnek.

giran~

(#5) GodGamer5


GodGamer5
addikt

Gondolom elsősorban az Apple új cuccaiban, Metal Api-val fogják használni. Ettől függetlenül nevetséges mobilban az RT. Főleg, ha e-miatt megugrik a telefonokban használt memóriaigény...

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#6) fatpingvin válasza Airedhyal (#2) üzenetére


fatpingvin
őstag

tervben igen, csak legyen már végre basszus polcon... nem érdekel ha nincsen hozzá directx csak számolni tudjon.

A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)

(#7) ergoGnomik válasza fatpingvin (#6) üzenetére


ergoGnomik
tag

Fog is számolni. A bányákban. Akkor meg nem mindegy, hogy nem lehet kapni? ;]

(#8) kilua válasza beef (#3) üzenetére


kilua
senior tag

"Amikor még PC-n is nagyrészt állóképek pixeles vadászatával lehetséges"

Egyrészt ma már 7 collos telefonok nem annyira számítanak egérmozinak főleg közelről ahogy fogja az ember.

Másrészt ray tracinges játékoknál az hogy egy pocsolya/üvegfal szürke vagy mint a valóságban rendesen tükröződik nagy különbség kicsiben is [link]

Különben a múltkor a sensortoweren nézegettem a mobil játékok toplistáját, amerikában/európában olyan címek voltak elől mint a Pokémon GO és a Candy Crush azokhoz tényleg nem kell nagy 3D teljesítmény, viszont Kínában/Japánban/Dél Ázsiában olyanok mint a PUBG vagy a genshin impact, azokhoz kell: [link] [link]

[ Szerkesztve ]

(#9) zsintai1987 válasza kilua (#8) üzenetére


zsintai1987
tag

Mi értelme pcn? Hú de jó hú de szép a 2070 meg vért izzad...
Minden rtx-es cikk és comment alatt jön "A srác" és leírja neki mekkora élmény volt a Controlban a lazerpointer tükröződés és így tudta hogy jönnek mögötte... Ezt már lassan 4 éve olvassuk tőle. (mert a futás hangját gondolom nem hallotta...)
Munkatársam 3080an a cp2077 dssl on 4k rtx on és jobban szaggat mint a 2 itthoni gépünkben amiben 2070 meg 5700xt van ( na jó a 4 monitor full hd)
Akik ennyire kivannak éhezve a csilivilire tuti nem tolták Atarin a pongot, vagy NES-en a battle cityt.
Heretic 1ben faterral ott néztük milyen állatul néz ki a vár pedig mai szemmel megszamolhato pixelek voltak.
Kell a grafika nem mondom, de a ló túloldalára nem kellene átesni.

3700x, ASUS 570prime, 2X16GbCorsair 3200 cl16 , ház:CM 500P fehér, Seasonic Focus+ 550W 80+ GOLD, rx 5700xt nitro+

(#10) fatpingvin válasza ergoGnomik (#7) üzenetére


fatpingvin
őstag

talán nem lesz piaci kompetíció a gémerekkel és beszerezhető áron lesz, főleg ha a hash/Wh értéke rosszabb a jelenleg piacon lévő daraboknál.

nekem tökmindegy hogy az OpenCL alatt milyen hardver van

A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)

(#11) 1dude válasza beef (#3) üzenetére


1dude
aktív tag

Itt inkább a 10-14" táblagépekre és ultrabookokra kell gondolni.

(#12) gliskard válasza GodGamer5 (#5) üzenetére


gliskard
senior tag

Apple esetében ez inkább az Apple Arcade-et jelenti, ott pedig már van iPad, AppleTV és most már az M1-el bejön a mac is. Ebben a kontextusban már lenne értelme.

(#13) gliskard


gliskard
senior tag

Anno az Imagination már egyszer demozta a ray-tracing-et a saját PowerVR hardware-én. Nem volt rossz és sokan belelkesedtek, de széles tömegek számára megvásárolható termék tudomásom szerint nem született.

(#14) LordX válasza kilua (#8) üzenetére


LordX
veterán

Egy sima pocsolya / üvegfal visszatükröződéshez rohadtul nem kell raytrace, elég pár extra render target, ami kb. DX9-ben is működött.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.