Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2) myckey válasza GegeWarrior (#1) üzenetére


myckey
veterán

Semmi extra.....

A mentési rendszert kölcsönözték onnan.
Valamint elhalálozás után tapasztalati pontot veszít a karakter, amit be is gyűjthet attól az ellenféltől, akitől vereséget szenvedett. Miután "feltámadt" a főhős....
Ja meg az ellenfelek respawnolnak.

#Soluslike :)

Csak itt a "Bonfire" helyett, meditáció lesz...illetve meditációs helyek.

A harcrendszer meg Fromsoftware-es lesz, merít innen és onnan ... Sekiro, mondjuk.
Ehhez jön még az erőhasználat és egyéb akrobatikai elemek, mindez pedig többfajta kombinációval fűszerezve és a támadásban is lesz könnyedebb és erőteljesebb.
A Jedi erő pedig gyilokkal tölthető majd fel.

Természetesen a játék nem lesz olyan nehéz mint a Solus....sokkal szélesebb körnek készül. De, a két nehezebb fokozat az már kellő kihívást nyújt. A Legnehezebb pedig további meglepetéseket tartogat, ha igazak a hírek. ( Jedi Grandmaster )
Fokozatok nehezítésével az agresszió, sebzés és az időzítés( kitérésre és blokkolásra adott idő ) változik.

Valami ilyesmi, ha igazak az eddigi hírek meg az Event beszámolók, a sok sok tesztelőtől és fejlesztőtől.

Ez a Droid még mindig faszántos !
Bírom azt a kutya fejét.....meg stílusát.

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.