Nagyon kíváncsi leszek erre a Dark Soulsos játékmenetre.
REKVIESZKÁT IN PÁCSE!
Nagyon kíváncsi leszek erre a Dark Soulsos játékmenetre.
REKVIESZKÁT IN PÁCSE!
Semmi extra.....
A mentési rendszert kölcsönözték onnan.
Valamint elhalálozás után tapasztalati pontot veszít a karakter, amit be is gyűjthet attól az ellenféltől, akitől vereséget szenvedett. Miután "feltámadt" a főhős....
Ja meg az ellenfelek respawnolnak.
#Soluslike
Csak itt a "Bonfire" helyett, meditáció lesz...illetve meditációs helyek.
A harcrendszer meg Fromsoftware-es lesz, merít innen és onnan ... Sekiro, mondjuk.
Ehhez jön még az erőhasználat és egyéb akrobatikai elemek, mindez pedig többfajta kombinációval fűszerezve és a támadásban is lesz könnyedebb és erőteljesebb.
A Jedi erő pedig gyilokkal tölthető majd fel.
Természetesen a játék nem lesz olyan nehéz mint a Solus....sokkal szélesebb körnek készül. De, a két nehezebb fokozat az már kellő kihívást nyújt. A Legnehezebb pedig további meglepetéseket tartogat, ha igazak a hírek. ( Jedi Grandmaster )
Fokozatok nehezítésével az agresszió, sebzés és az időzítés( kitérésre és blokkolásra adott idő ) változik.
Valami ilyesmi, ha igazak az eddigi hírek meg az Event beszámolók, a sok sok tesztelőtől és fejlesztőtől.
Ez a Droid még mindig faszántos !
Bírom azt a kutya fejét.....meg stílusát.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
Őszintén kivánom, hogy legyen jó ez a játék. Eddig jónak tűnik. Ráférne a SW-ra de nagyon.
Bízom a Respawnban és a fejlesztőikben.
Nem várok év játékát...csak egy jó szórakozást!
Az EA hozzáállása is megsüvegelendő ennél a fejlesztésnél.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "