Mas online cegeknel mar az elso alkalommal alig akarnak visszavenni dolgokat, kiskerek meg meg rosszabbak. Azok az arcok, bebofogesek az eladok reszerol amiket az embernek el kell turnie ha visszaviszi a cuccot, sok blogbejegyzest metolthetne.
Az amazon amugy nem alapbol vagja ki az embereket. Ha az irasokat eleolvassa a neten az ember, akkor sok van kozottuk, akik megrendelik a draga taskat, ruhat, felveszik egyszer az adott estelyre es visszakuldik. Ha parszor ezt eljatszod, akkor ott ertheto a kidobas. Zalando teljesen normalisnak tartja hogy 50% vagy a feletti a visszakuldesi rata, egeszsegukre.
Az amazonos tortenetek kozott olvasni lehet, hogy volt aki a vasarolt termekek 20%-at visszakuldte, amikor kitettek. Volt olyan tortenet, hogy sok kis erteku cuccot visszakuldtek, ott is ertheto, mert a retur is penzbe kerul, munkaerovel egyutt atlag 15 euro vagy tobb amirol a forrasok szolnak. Volt egy cikk egy berlini emberkerol, egy evben prime-ban kb. 190 termeket vett, ebbol allitolag csak 6-ot kuldott vissza, igaz elismerte, hogy a csaladban a ruhakbol tobb meretet vettek, es a nem passzolot visszakuldtek - ruhara hasznalja a Zalando-t, ne a prime-ot. De azon sem vagyok meglepodve, hogy kitettek valakit, aki 5 laptopot rendelt, mindegyiket kiprobalta, aztan negyet visszakuldott. Az hagyjan, hogy sok munka van a returral, de azt mar csak B-Ware-nak lehet eladni, amin veszteseg van.
Normal hasznalat mellett szeritnem az amazon return policy-ja az egyik legjobb.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany