Ugyanezt hallottam, egy Suzuki szervizes kollégától, aki mellesleg az autószerelőnk (privátban is dolgozik), és jó barátunk is.
Én Sedan-t akartam, ha lehet, és lehetett is. Ezrest semmiképp nem szerettem volna, akármilyen jó is...1.6 meg túl nagy lett volna. Szerencsére az 1.3at mindenki dicsérte.
Lesz mit javítani, és venni rá, de már így is egy álom a Trabant után (ami persze más kategória). Ami nagyon idegesít, hogy a centrálzár nem jól működik (mondjuk azon is meglepődtem, hogy egyáltalán van benne ilyen). Belülről minden patent, úgy megy, ahogy kell, de kívülről semmi. Bal ajtó egyáltalán nem reagál (csak azt zárja, a másik hármat nem), a jobb néha nyitja az összeset, de zárni nem zár. Bezzeg belülről bármelyiket zárom vagy nyitom, mindegyik egyszerre megy. Kár, hogy a hátsó övek sima kétpontosak, és nem a hárompontos rendszer, ami a 97+ modellekben van már. Így a három öv hátul csak úgy van az üléseken...Hiányzik a fordulatszámmérő óra (ez könnyen pótolható majd' tízezerért.), új ablaktörlő lapátokat elviselne, mert nagyon kopottak a jelenlegiek (szétkenik a vizet, még rosszabb lesz a helyzet, ha csak picit esik). Bal fényszóró cserés (beázik, gyengén világít, és belül szét van esve, nem lehet jól beállítani, jobb visszapillantó belül el van törve. A kipufogódob a bemeneti résznél, a cső mellett (alatt) kilyukadt (milliméteres, nincs hangja, de látszik), bár a dobot úgyis cserélem, ha lesz rá pénz (majdan...). Ennyi a hibalista. Új hangszórók és fejegység is kell, majd szép sorjában minden. És persze nyáron gumik és felni.
De ennyiért ez megérte. Jól néz ki, és műszakilag is rendben (mármint motorikusan). Hétfőn megy a szükséges privát szervizbe (olaj és szűrőcserék, vezérmű és ékszíjak cseréje, biztos ami biztos).
k.: Daewoo-ból csak az ezres Matiz, ami bejövős, olyan aranyos hangja van.
[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!