Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#255) KőkorSzaki válasza L4mie (#252) üzenetére


KőkorSzaki
tag

1. Szerintem alapból a vásárló fog pislogni amint elhajtják azzal, hogy bevizsgálták és működik.

2. Mo-on a garanciát a legtöbb kereskedő sem érti, hogy nem arról szól, hogy 1-2 évig garantálni kell a termék működését, hanem arról, hogy ha a gyártáskor meglévő hibák megjelennek jótállási időben, akkor nem a tulajnak kell bizonygatni, hogy az bizony a gyártó hibája, hanem ez az alapértelmezés és el kell hárítani a gyártáskor meglévő hibát.

3. További szépség, hogy nincs jól leírva, hogy mi a "hiba": ami megfigyelhető a bevizsgálás alatt, vagy amiről egyébként "köztudott", hogy problémát fog okozni.

Szóval lesz ott nagy pislogás és sértődés mindkét oldalról, gyűlnek majd a bejegyzések a vásárlók könyvébe amit megválaszolnak X napon belül azzal hogy a bevizsgált alkatrész hibátlanul működik (+ esetleg még azzal, hogy nincs hivatalos tudomásuk hibáról).

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.