Hirdetés

2024. március 3., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) FLATRONW


FLATRONW
őstag

Nem a Fraps oldotta meg a hibát.
A megoldás annyi, hogy csak ki kell ALT-Tabolni a játékból, utána pedig egyszerűen visszalépni.
A játék támogatja a tripla buffer DX11-es megfelelőjét, ami lehetővé teszi, hogy bekapcsolt v-sync mellett is annyi képkockát számoljon ki a GPU, amennyit csak tud.
Azonban ez valamiért hibás és sokszor visszavált sima dupla bufferelésre a játék, ilyenkor pedig 60-30-20 fps-el fut a játék. Erre megoldás az ALT-Tab.
Viszont játék közben elég sokszor összeomlik a tripla buffer, ezért a játék folyamán többször is meg kell ismételni ezt a lépést.

(#2) SaGaIn


SaGaIn
senior tag

Topp komment a videó alatt...

"This is caused by double buffering V-Sync, which cuts your frame rate to a multiple of 30 if it can't maintain an even 60. Using triple buffering solves this issue. But since there is no in-game option for it, disabling V-Sync in game and enabling V-Sync in the NVIDIA control panel with triple buffering set to "On" will solve this.

When you Alt+Tab out of a game, the V-Sync settings from the graphics driver on the desktop kick in and override the game settings, which is why this "fixes" you current game session.

However, what I'm interested in is fixing the 60 FPS cap in this game. I have a 144 Hz G-Sync monitor with 2 x 980 Ti's and can easily hit 100+ FPS but no matter what I do, I can't seem to hit anything higher than 60 FPS. I can disable V-Sync in game, disable it at the driver level, and even disable G-Sync and it doesn't matter - 60 FPS is all this game will output. In fact, most of you could fix your 30 FPS cap by just disabling v-sync altogether, as the game engine won't let you render more than 60 FPS anyways so there's no risk of tearing (unless you happen to have a rare 50 Hz monitor)

Does anyone have a solution for the 60 FPS cap?"

Magyarul semmi köze a frapshez.

[ Szerkesztve ]

"DOS addresses only 1 Megabyte of RAM because we cannot imagine any applications needing more." Microsoft in 1980 "We can" -said Google, than they made Chrome. What happend next is history.

(#3) FLATRONW válasza SaGaIn (#2) üzenetére


FLATRONW
őstag

Egyébként a videó feltöltője sem állította ezt, a leírásban is ott van:

Very simple way of how to achieved a variable framerate while Vsync is enabled in Assassin's Creed IV Black Flag. Just ctrl+alt+del out of the game, then alt+tab back in. Alt+tabbing out will not work, it needs to be ctrl+alt+del to minimize the game.

(#4) Redneck


Redneck
veterán

Kössz srácok, a kommenteket nem néztem és csak egyszer próbáltam ki. Elindítottam a Frapset és nem tálcáztam le, ment 60 fps-sel képtörés és akadás nélkül. Akkor most hogy is van ez? :F Talán az játszhat közre hogy nem hozta be egyből a játékot hanem tálcára rakta és Alt+Tab-bal váltottam rá.

Előtte pedig ugyanígy a játék v-syncje egy rakás szar volt, össze-vissza akadt.

Ezért kérdeztem hogy mi a lényeg, mert nekem valahogy nem jött át. G-Sync monitoron ki se akarom próbálni, ez AC, kontrollert kíván. :DDD

Szerk:
Egyébként gondoltam hogy semmi köze hozzá, mert semmi logika nincs benne. Kipróbáltam más hasonló problémával küzdő játéknál és semmit nem ért. :DD

Esetleg egyetlen logikus magyarázatom lett volna az egészre. Annyi hogy videófelvétel miatt valami algoritmus alapján szinkronizálja a képkockákat a részleges törés ellen. Plusz input lag árán, akkor is ha nincs felvétel.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#5) Redneck


Redneck
veterán

Tegnap óta nem nyúltam hozzá, és játszani akartam, de megint crashelt indításnál. Sehogy sem tudtam újra stabil 60 fps-t elérni, se a Frapses trükkel, se Alt+Tabbal.
Le is töröltem, nincs nekem ehhez türelmem, Ubisoftos fosch.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.