Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Ezek szerint most én gyorsabb voltam... :U

Lásd Sacred 2 topik.

Egyébként, hogy ne csak OFF legyen, szerintem ideje végre kihasználni a PhysX-et, ha már szerves részét képezi a drivernek.

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#2) Kr/\toS


Kr/\toS
senior tag

Úgy tűnik első ránézésre a Sacred 2 inkább csak a forcefield részeit használja majd a physxnek.

(#3) Kevinmaster


Kevinmaster
tag

Ennyi?... Bocs az amatőr kérdésért, de mi a fenét kellett volna látnom a videón? :U

(#4) Dr. Akula


Dr. Akula
nagyúr

Aszongya a csóka a legjobban ott látható a fiziksz, hogy a jeges lövés után ott maradnak a földön a darabok. LOL, ilyet a Titan Quest is tud már vagy 2-3 éve, fiziksz nélkül. :) Igazából csak a levelek összesöprése effekt amibe talán bele lehet magyarázni hogy az a fiziksz miatt kicsit gyorsabb mint anélkül. Nem volt túl meggyőző.

(#5) Vistaboy válasza Kevinmaster (#3) üzenetére


Vistaboy
veterán

Nézd meg a játék topikjában, ott vannak linkelve "vele-nélküle" képek. :)

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#6) jozsi


jozsi
tag

LOL, lehengerlő, esik a fárul a levevél, grat Nvidia, csak így tovább:)
szánalom a köbön...

Keresek: e6600 dobozos, számlás, garós processzort. Van egy inno3d 6600-osom 256 mb-os AGP-s by ''razor91''

(#7) Johnny Cage


Johnny Cage
addikt

Ez olyan volt, mint valami májusi tréfa... a PhysX feature-t, amit a videó - gondolom - demonstrálni szándékozik, mint ha kifelejtették volna a promóból.

(#8) S.J.M. válasza jozsi (#6) üzenetére


S.J.M.
senior tag

Már az is az Nvidia hibája, hogy egy játék nem használja ki rendesen a PhysX-et? Tudom divat mostanában fikázni az NV-t de mindent ne magyarázzunk már bele.

Egyes számítások szerint az emberi agy tárolókapacitása 1 trillió bit, vagy 1164153 gigabyte.

(#9) Johnny Cage válasza S.J.M. (#8) üzenetére


Johnny Cage
addikt

Csakhogy ez a Cebit nVidia standja volt, már a zöld monitor alapján...

(#10) S.J.M. válasza Johnny Cage (#9) üzenetére


S.J.M.
senior tag

De akkor sem az Nvidia írta a Sacredhez a PhysX patch-et. Gondolom már nem is lehet nagyon átírni a játékot, pláne egy egyszerű patch-el.

Persze, ha az Nvidia tehet róla hogy ez a nagy "PhysX hatás" akkor télleg mehetnek a sunyiba.
De pl a Mirrors Edge-ben nekem tetszett amit a PhysX-el műveltek.

Egyes számítások szerint az emberi agy tárolókapacitása 1 trillió bit, vagy 1164153 gigabyte.

(#11) bbchris válasza jozsi (#6) üzenetére


bbchris
senior tag

Ilyen falevél hullás a Farcry2-ben is van és abban sincs physix , én sem értem hogy miért olyan nagy szám . :)

(#12) Johnny Cage válasza S.J.M. (#10) üzenetére


Johnny Cage
addikt

A Mirror's Edge tényleg komolyan használta a PhysX-et, de nekem ez az egész egy aljas marketinghack-nek tűnik... megmondom miért: a mai processzorok és GPU-k számítási teljesítménye bőven lehetővé tenné az ilyen effektek létrehozását PhysX nélkül is, de a fejlesztőknek és/vagy kiadóknak valamiért megéri szerződést kötni az nVidia-val és úgy eladni a játékot, hogy csak az egyik gyártó VGA-jával kapj teljes élményt - pedig a játékért minden esetben teljes árat fizetsz.

(#13) S.J.M. válasza Johnny Cage (#12) üzenetére


S.J.M.
senior tag

Ez igaz és valóban aljas, de a PhysX-el semmi baj sincs csak az AMD kártyáinak is támogatni kéne és terjedjen el, mert egész szép dolgokat meg tudnak valósítani vele.
Persze nem rakaszkodom én a PhysX-hez, csak eddig ezt láttam bizonyítani.

Sőt jobban belegonolva kell a francnak az egész, mostanában is csak Transporter Tycoon-ozok meg Death Rally-t játszom, mert ezek a régi jó játékok jobban lekötnek mint az új pár óra alatt végigjátszhatóak (persze vannak kivételek). :DDD

Egyes számítások szerint az emberi agy tárolókapacitása 1 trillió bit, vagy 1164153 gigabyte.

(#14) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Szerintem ideje kihasználni ezeket a feature-öket, máskülönben minek vannak ott? :F

Egyébként szerintem nem fog kimerülni a PhysX a falevelekben, hiszen az összes karakter és tárgy, amivel kapcsolatba kerülünk (Szétverjük, kinyírjuk, stb), valósághűen - már amennyire az - tekeredik, csuklik össze.

Meg amúgy is: ha bírja a GPU, akkor még az ilyen pici dolgok is sokat tudnak hozzátenni az összképhez.

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#15) Wolverine válasza Vistaboy (#1) üzenetére


Wolverine
félisten

A megjelenésekor félretettem, hogy megírom, csak nem volt rá időm ;)

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#16) Abu85 válasza Johnny Cage (#12) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Hát 5 millió dollárnak azért nem sokan mondanak ellent. :)) Simán megérte a DICE-nak a Physx. A Mirror's Edge amúgy is gyengén teljesít az eladások tekintetében.

Amúgy meg a CeBIT-en terjedt a pletyi, hogy a DX11 Compute Shader-be az Intel beépíti a Havok-ot. Innentől kezdve minden olyan kártya Havok Ready lenne, ami támogatná a DX11 Compute Shadert. Ezzel gyakorlatilag eldőlne a buli. A Havok ipari szabvány lesz, így befutott.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#17) Kr/\toS válasza Abu85 (#16) üzenetére


Kr/\toS
senior tag

Kétlem. Addigra 10milliónál több physx képes vga működne a juzerek gépeiben. Mikorra várható hogy támogassanak valamit ami épphogy kikerült a piacra. Évek és évek kérdése még, a mire AAA-s kategriájú játék készülne hozzá, na és persze mikorra lesz kispistikének is beugró szintű dx11es kártyája. Sokan még most is XP-vel játszanak pedig közel 2 éve piacon van a Vista.

Ha az Intel szabványát építené be a Microsoft a dx11 be abból óriási trösztellenes perek lennének, szóval ez erősen kérdéses. Merthogy ez majdnem kartell. Ezért ez nem valószínű.. :B

[ Szerkesztve ]

(#18) mephi666


mephi666
nagyúr

az a poén, hogy a sacred1 után követtem a fejlesztést, mert érdekelt a 2. rész... és már kb 2éve úgy reklámozták, hogy ki fogja használni a physx kártyákat... erre megjelenés után bő félévvel jön a patch :S faja... (mellesleg nem estem hanyatt a játéktól, mert elég monotonnak érzem és túl sok a szememnek a csilivili :S)

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#19) stevenson válasza mephi666 (#18) üzenetére


stevenson
csendes tag

"Noha eredetileg ezt még a játék kiadáskori verziójába be szerette volna építeni az Ascaron, optimalizálási problémák miatt végül nem került be ez a feature a dobozos játékba."

[ Szerkesztve ]

How many people can read hex if only you and dead people can read hex?

(#20) mephi666 válasza stevenson (#19) üzenetére


mephi666
nagyúr

jól van... nagyon hétfő van még :)

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#21) Abu85 válasza Kr/\toS (#17) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem a termékek elterjedtsége a lényeg, hanem, hogy az eljárásra ipari szabvány épüljön. A Physx-et sokkal többen használnák, ha nem CUDA oldalról lenne a támogatás.
Egyébként a Compute Shadernek nem feltétlen kell DX11 VGA, bár a pontos információk még nem derültek ki, de szerintem minden DX10 GPU tökéletesen megfelel a CS-nek.

Az Intel csak támogatja a Compute Shadert a Havok-on keresztül. Sőt elvileg az OpenCL-re is lesz támogatás. Ezt ugyanúgy megteheti az NV is a Physx-szel. Az MS és az Apple biztos tárt karokkal várnák őket. Ellenben a Physx célja a CUDA elterjesztése. Ha pedig nem terjed el a CUDA, akkor baj van NV fronton.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.