Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#19) Apollyon válasza cskamacska (#17) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Valahogy nem érzem azt hogy a BKV-ra magasról tesznek. Ha így lenne, sokkal rosszabb lenne a helyzet, semmi fejlesztés nem lenne. Egy ideje meg már minden megállóban vannak információs táblák, új buszok lassan mindenütt, egyre kevesebb helyen vannak Ikarusok.

A 3-as metró állapota az tényleg katasztrófa, azt aláírom. Na ott kéne egy komplett vonal csere, az alagúttól kezdve a sínekig mindent felújítani, nem beszélve az ezeréves szovjet szerelvényekről.

(#18) ivana: A Volvokkal az a gond, hogy amiket még korábban vásároltak, mindenből a lehető legolcsóbb felszereléssel, továbbá a leggyengébb, 7.2 literes motorral vették őket. Ez a fajta motor vidékre való, Volánbuszokra, amik ritkábban állnak meg és egy huzamban sokkal több km-t tesznek meg.

Úgy tudom a klímaberendezés már utólag megoldott, a használt típusokat (2003-as széria), meg az újonnan vásárolt (2005 után, zöld színű kapaszkodós) gépekben már van klíma. Az meg egy másik dolog, hogy a sofőr nem kapcsolja be nyáron, hogy spóroljon az üzemanyaggal :U

A Mercedesekkel már okosabbak voltak, oda alapból 10-11 literes motorokkal vették a járműveket.

Ami tényleg gond ezekkel az új buszokkal, hogy állóhely kevés van, a belvárosba ahol sok ember megy 1-2 megállót nem az ülésekkel telerakott verziót kéne rakni ahol keskeny a folyosó, hanem nagy, könnyen átjárható belsőkkel kéne felszerelni.

Aztán van még egy gond amivel számolni kell: az utasok egy része társadalmilag <0, és rongálja a járműveket ami ellen nem lehet sokat tenni, csak valami nyilvános, drasztikus fellépést.

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.