szerintem ez elég egyszerű...
minimál mikroökonómia(hamár vagdalkozunk a marketing-el, ti -IT-sok vagytok, ehhez meg egy kicsit én értek.persze mielőtt nekem ugrik valami hattalmas expert, hangsúlyozom KICSIT értek a munkámhoz még)-szűkös jószágok.
Ami nincs az kell.Európában nincs mac-nincs starbucks-nincs BK(asszem csak pesten)
Ha megjelensz vhol egy macbook-al vagy egy starbucks-os kávéspohárral, akinek van némi fogalma róla mi az rögtön csak néz, hogy húha És akármit is mondasz, ez így van. Tömegcucc a tengeren túl, itt meg nem lesz az bármennyit is vesznek belőle(ellentmondás de mégsem), és meg fognak nézni vele. Dallasban vagy Houstonban meg nem néznek meg ájfónnal, de Nokiával igen
Az egészben az a játék-és ez nem marketingterület annyira- hogy pont a hiánykeltéssel generálnak keresletet. Mert mondjuk amíg a Dell(asszem)szintúgy amcsi, azt biza vehetsz bármelyik MM-ben. Viszont a Mac csak pár boltban kapható, és ájfón hivatalosan Eu-ban meg nem régen csak. És pont ettől van nagy őrület, és nem attól, hogy mennyire "hypeolt", hanem hogy nem kaphattál. Mint régen a coca-cola.
Láttál te ájfón reklámot m.o-n? Nem Csakmár most, hogy lehet kapni, de tévében, meg más helyeken még így is ritkán. Vidéken főleg nem. És miért? Nem azért mert a "marketinggépezet"és ilyen nagy közhelyek. A marketing reklámot jelent-nem szó szoros értelmében-. Itt senki nem reklámozta a megjelenésig mint mondjuk egy bárakármilyen mobilt, mégis mindenki tudta miről van szó Tőletek IT-soktól.
Nem reklámoztak semmit, aztán mégis itt ez a srác, aki lenéz mindenkit meg dobálózik az idegen szavak és kifejezések szótárral és az iPhone-ról beszél.
Lehet gagyi, és még van is neki
De mielőtt lendületből elkezdenél oszatni, tudd, hogy nem érdekel, van jobb dolgom is mint veled vitatkozzak, tehát nem fogok reagálni.
a hírhez: Oroszországban sok ember él. attól hogy dubai-ak vesznek angol első osztályos futballcsapatokat vasárnap délutánonként, meg Robinho-kat,és mindenki temeti a chelsea tulaját vannak ott akik költenek majd ájfónra. Nagy piac az
[ Szerkesztve ]
LiveStrong