Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7) b. válasza Renok (#1) üzenetére


b.
félisten

ebben csak az a gáz, hogy az Nvidia féle megoldás egy szabványos Dx 12 RT re épül innentől a fejlesztőnek nem a hardvert kell ismernie hanem az API-t amire portolja és azt ismeri . Erre a nyílt DX 12 Ray-Tracingra pedig mindegyik gyártó olyan hardveres megoldást nyújt, amilyet akar. Tehát pont elég humbug a cikkben említett dolog, ennek csak akkor lenne értelme ha direkt egyetlen hardverre akarnának optimalizálni, mondjuk a az nvidia RTx sorozatra, de annak meg nem sok értelme van akkor ha AMD másfajta megoldást hozott volna a navival vagy Microsoft módosítja az RT imlementációt a Windowsban.
Most pont hogy nyílt lapokról van szó, Microsoft feldobott egy labdát és mindhárom gyártónak lehetősége van / lett volna rá megoldást hozni. Most azt hogy ezt nem teregeti ki Nvidia szerintem nem túl nagy gáz...

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.