Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) nyisziati


nyisziati
veterán

50 $ csak nekünk sok, arrafelé fél napi munkával megkereshető összeg. De lassan nálunk is szakmunkáért simán elkérhetsz ennyit.
Egyébként meg ha összehasonlítom, mennyit lehet elnyomni egy p2w játékra, akkor aprópénz.
Én legalábbis eljutottam oda, hogy inkább fizetek egyszer egy nekem tetsző cuccért, mint apránként tologassam a tizeseket egy közepes színvonalú RPG-be.

(#2) dreampage válasza nyisziati (#1) üzenetére


dreampage
HÁZIGAZDA

Egyetértek, de a mai világban már kialakult elvárások vannak a játékosok részéről abban a tekintetben, hogy milyen árért milyen játékot várnak. Ebben a műfajban akár már néhány ezer forintért is találni játékot, így szerintem a Natsuki Chronicles kezdőára mindenképp felfelé lóg ki, de az is tény, hogy a minősége ezt teljes mértékben igazolja. Lehet, hogy ezért a pénzért jóval "nagyobb" címeket is kapni, de aki a műfaj kedvelője, az szerintem rengeteg időt tolhat bele.

A játéknak soha nincs vége.

(#3) Youri


Youri
veterán

Nehezen vehető komolyan egy 100-as értékelés. Főleg úgy, hogy van kontra is

RTX ON

(#4) GodGamer5


GodGamer5
addikt

Trailer alapján irtó gagyi, 100%-os játék meg amúgy sem létezik.
Egy csöppet elfogult az értékelés...

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#5) Low Noise


Low Noise
senior tag

Hát ettől a kapkodástól és elnagyolt pálya kidolgozástól Commodore Amigán jobb volt a Disposable Hero.

(#6) nyisziati válasza Low Noise (#5) üzenetére


nyisziati
veterán

Na ja. Vagy a Project-X.
Mekkora szám volt az interlaced átvezető grafikákkal. Meg Allistair Brimble zenéjével.
Még ma is el van mentve a Lotus Turbo, Pinball Dreams, Platoon, Krakout (C64) meg más zenékkel együtt.

[ Szerkesztve ]

(#7) gegory


gegory
tag

Hát ennyi pénzért megkapod a Ghost Blade-t, a Danmaku Unlimited (és ezek nem $zarok) és még mindig nem érted el a 50$-t :D Nem egy rossz játéknak tűnik de ne rajtunk próbálják leverni a hosszú fejlesztési időt. Jelenleg én is fejlesztek egy Bullethell gamet és tisztába vagyok, hogy mennyire is nehéz tökéletesre csiszolni a játékélményt :))

Gegory

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.