Hirdetés
-
LOGOUT.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #11489 üzenetére
a bc nem tudom kihozza e, molten redstone-t nem találtam még, de a tc gold óceán megy, a fuel megy, és az ender tó is ürül szépen lagmentesen az extra utilities féle ender thermic pumpa segítségével. annyi "csalással" hogy ha jól tudom a legújabb verzióban is limitált a pumpa használata dimenzióra, lehet hogy alapértelmezésebn megy mystcraft világban is, én a saját privát szerómon tolom opként, így hagyja tutira
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #11491 üzenetére
Steves Factory Manager se nagyon szereti. Multiblokk, teljes mértékben elképzelhető hogy bebugzik igy.
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #11493 üzenetére
Erdekes akkor. Log szerverről? Japp egy parat bar 2 szeroval ezelott, de nem változott sokat ahogy neztem
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #11495 üzenetére
Tritiumos deuteriumos folyamat üzemben volt. Vizzel megy, csak kell hozza sok gep... 100 centrifuga fölött, de ügye van oc is a vilagon.
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #11498 üzenetére
Kreativban nézz ra lehet változott mennyit termel. A legújabb buildeket nem láttam lehet nerfelték
-
molnartibor
tag
válasz molnartibor #11504 üzenetére
Most hogy már fut 20 perce a reaktor 15 generátort bír el 16-ot már nem! Ez 30720eu/t és egy kis plusz plazma generálódik ami segíthet ha esetleg újra kell indítani és leáll/kiürül a reaktor!
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #11505 üzenetére
Amibol lejön a gépek fogyasztása. 60 hv Solar nem rossz, de abbol is csak stackkeket erdemes gyartani
-
föccer
nagyúr
válasz molnartibor #11507 üzenetére
Nem kell ahoz anniy idő. Ha elő van készítve a nyresanyag, és jó sok processzor van a ae-ben, akkor hamar kipörgeti. Akkor ilyen veszett lassú, ha ércként tárolod a cuccokat és nem ingotban.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #11509 üzenetére
akkor se akkora gond az. lehet gt-vel játszani, csak mondjuk kell pár más mod hozzá hogy jó legyen egy taligaquarry, leánykori nevén quarryplus (tudom, külön mod, nincs fent a packodban, sajnálatos ), kicsit felenchantolva, bekajáltatva energiával, mondjuk egy 256*256-os méretben, amíg az kirántja a cuccokat addig melléraksz egy pumpplus-t hogy a láva miatt se nyöszörögjön. a kijövő cuccokat átengeded egy jobban eltalált makanism feldolhozóblokkon, ami 5x-ös kihozatalt ad amit nem lehet azon azt gt-n dolgozod fel. közben uránlelkű méhek hozzák a sugárzó gyönyört, az összeszerelést meg rábízod steve's factory managerére
azzal ha le van készítve a cucc akkor szinte instant összerántja a solart, szala lehetetlen nincs
-
#19617792
törölt tag
válasz molnartibor #11514 üzenetére
jelenleg az 1.6.4 IC2 experimental-ban le van tiltva a robbanás, mert még az is bugos. lehet GT újra engedélyezi, mert abban kevésbé bugos.
kábelek esetén nyugodtan lehetne olyan, hogy leolvad. -
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #11521 üzenetére
terveim szerint a mostani packomban mekanism féle generátorokkal, tele van a mod "ingyen" energiával, de ez gondolom nem segít neked sokat
általában valami olyannal érdemes ami megújuló, vagy sokat lehet felhalmozni belőle, és még véletlenül se bc energiával. RF amire voksolni szoktam, thermal expansionnal generálható gyak bc féle módokon, steam, láva, rs, fuel, etc vonalon, ebből már a láva egész stabil lehet ha csinálsz egy nagy tankot és netherből tolod át a naftát hozzá, vagy később steam, szintén modpack függően termelve railcraft boilerekkel, bigreactors féle aktív hűtésű reaktorokkal, etc.
a játék elején viszont én általában a lávára voksolok. sokáig kitart, sok van belőle, könnyű kezelni.
-
molnartibor
tag
válasz molnartibor #11523 üzenetére
Na kiteszteltem ezt az AE ellátását EU vs MJ(rf)! Két egyforma rendszer volt felépítve egymás melett az egyiket gregtech-es Thermal Generátor (24eu/t) hajtotta a másikat Magmatic Dynamo(80rf/ -> 8MJ/t). Átlagosan a Dynamo nyert 44,8% tovább képes volt ellátni energiával a rendszert, de azt a rendszert amit meghajt 10 Geothermal azt 11 Dynamoval kell hajtani mert arányaiban az AE ennyivel többet eszi MJ-ből! Én ebből azt a következtetés vonom le hogy ha Dynamoval hajtom a rendszert akkor 30% kevesebb láva kapszulával tudom megoldani az energiaigényt!
A mérés részletei:
AE rendszer elemei: 1 Controller 1 ME Drive(4x16k + 2x64k driveok) 1 Terminal (ez 3,8mj/t vagy 9,5eu/t)
Táplálás EU oldal: 1 Gregtech Geothermal generátor 2 Glass kábel
Táplálás MJ oldal: 1 Dynamo 2 redstone conduit
A mod config-ok alapértelmezetten voltak hagyva!Mind a két oldalt 4 láva capsulával etettem meg egyszerre és mértem stopperrel melyik rendszer meddig üzemelt (stopper +-1sec-en belül inditva leállítva), a mérést 4x ismételtem meg!
Futásidők: Eu oldal 1. 504sec 2. 504sec 3. 504sec 4. 504
MJ oldal 1. 732sec 2. 730sec 3. 733 sec 4. 737Elvileg jól számoltam!
Még egy érdekesség, Gregtehces generátor a NEI szerint 24eu/t és 30k eu jön ki belőle na ezt sose sikerült elérni 24k körül jött ki belőle átlagosan, lehet van valami trükkje de azt nem ismerem)!
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #11527 üzenetére
a számítás jónak tűnik, csak soha se értettem, nálam mindig annyit eszik az ae amennyi jól esik neki, egy közepes packban is jelentősen nagyobb fogyasztók vannak mint ő, hátmég a gregtech mellett a termelési oldal is kb ezt tükrözi, soha nem éltem meg tragédiaként hogy leszórtam egy lyukba 20-30 lávás dynamót, és az épp hasznosra tolta magából az rf-et vagy sem, persze ha valaki végtelenül be akarja optimalizálni a rendszerét akkor hasznos lehet rám ez soha nem volt jellemző
-
Serricon
senior tag
válasz molnartibor #11573 üzenetére
Itt a vidijük, leírásban van hozzá link.
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #11631 üzenetére
egy szebb 9x9-es de mivel a betolt oldalakat nem igazán lehet használni...
-
csoki
senior tag
válasz molnartibor #11653 üzenetére
ha el se kezdi akkor nem jó itemek vannak a pedastalokon (vis-t nem nézi még olyankor), sztem
-
csoki
senior tag
válasz molnartibor #11655 üzenetére
ugye nem volt sérült a thaumium axe? (greatwood log)
-
molnartibor
tag
válasz molnartibor #11659 üzenetére
meglett a probléma vagy jó 4-5 blokkal arrébb volt még 1 pedestal díszítés céljából és volt rajta item is és amiatt nem kezdte el az infusion-t! Szóval eléggés User Error volt a dologban
-
csoki
senior tag
válasz molnartibor #11680 üzenetére
na mit mondtam először, bár nem pont erre gondoltam
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #11757 üzenetére
amire ae-hez érek addigra inkább deep storage unit van a rendszerben a "szemétnek", azt meg pakolhatja a quarry amíg tetszik neki. mást nem nagyon tudok én se, más mod nem igazán fér hozzá az ae-hez (pl én terveztem hogy ae chesteket pakolok, és abból majd steve's factory managerrel szedek ki itemet, hát persze hogy nem)
úgyhogy vagy mass storage fele mozdulsz el, vagy bármivel megoldod a szortírozást, és azt mondod, hogy pl megpakolsz egy chestet cobble-val, a többi megy a levesbe. az ae-nek meg adsz egy storage bust, azon keresztül látja a chestet és ha kell kivesz belőle
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #11759 üzenetére
Vanolyan hogy item translocator nalad? Az szerintek ki tudja huzni az interfacebol az itemet es beteszi a mellette levo chestbe. Tud mennyiseget is figyelni. Bar reg jatszottam vele akkor meg lehetett. Valamikor talan dw is hasonloan oldotta meg a torch utanpotlast. A regebbi ender io tudott erre elegans megoldast, de az ketlem hogy fentlenne nalad
-
Teaway
veterán
válasz molnartibor #11889 üzenetére
Szeretném érteni, hogy miről beszélsz....de én még kezdő vagyok
Nincs itthon csokid??
-
veector
senior tag
válasz molnartibor #11889 üzenetére
Az se rossz, de még ott nem tartok ebben a világban.
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #11900 üzenetére
má' hogy ne kéne sok dologhoz ? apiarist's pipe-hoz az kell csak igazán, elég ritkán dobják egyébként is, úgyhogy kár szerintem arra pocsékolni egyébként meg tropical is dobja, azzal lehet hogy egyszerűbb ilyeneket játszani, vagy maradni a tényleg leghatékonyabb mfr-es fafarmnál, abból elzakatol a háttérben egy hp kazán, a maradék rubber pedig teljesen használható resinként egy fa dob vagy 3-4-et, ha még több kell akkor a logokat is lehet extractorban átpörgetni, bár erre még nem kellett fanyalodni. a pipe-ból úgyis elég sok kell egy idő után, ha tényleg pörgetni akarod a történetet, vagy xp farmot csinálni, etc, mindig jó ha van 10-20 stack belőle
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #11902 üzenetére
ha ae-vel méhezel akkor értelem szerűen nem kell, de ha előtte, vagy nem azzal akarod megoldani (pl én ae előtt már méhészkedni szoktam) akkor azzal a legegyszerűbb automatizálni az egészet. wooden pipe, autarchic gate-el, apiarist pipe, ami kell visszateszi ami nem kell azt meg küldi el amerre akarod. azon túl meg elég nagy területen ae-vel lefedni elég laggos tud lenni, a bc pipe-okkal nekem jobb a helyzet, meg hát klasszikus
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #11904 üzenetére
az is egy megoldás, régen bugzott, akkor azért nem próbáltam, kiszórta néha a maradékokat, de lehet hogy akkor ránézek újra
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #11959 üzenetére
a szaros minecraft nem renderel minden blokkot amit nem látsz. amikor világot generál akkor azért lassú, mert a chunkok legyártása elég sok erőforrást igényel, ott mindenféle blockupdate is történik hogy a láva folyhasson, a vízesés működjön, etc. ez egy dolog. de ha igazad lenne, akkor egy szűz, legenerált világban is laggolnál, pedig nem teszed.
a játék mechanikája pl igényli, hogy ha kényszerítik, hát újra számolhassa a fényerősséget még ha nem is látod akkor is, ugye mobspawn miatt. egy szerveren előfordul hogy valaki hopperes rs clockot épít, ami ahogy betölt a chunk elindul, folyamat blockupdate és fény változás van ahogy pl egy rs blokkot tologat vagy toch-ok aktiválódnak. egy óra nem para. egy belakott területen több már okozhat gondot. pl ez nem render hiba, mégis fogja a gépet rendesen.
aztán ott vannak a mobfarmok, kis csirkétől lefele, amik megint egy tonna számítást igényelnek, mozgás és viselkedés téren folyamat számolja ha nem látod akkor is. ha nem tenné lenne sírás mint állat, egy város alatt meg csak a föld alá tudnak spawnolni mobok, láttam már olyan szervert, hogy f3-ra henyenként köpött annyi entitást hogy nem is hittem el.
utána ott vannak a szokásos laggkeltők, hopperek (folyamatosan updatelni kell őket mert ha nem tennék akkor megint csak sírás lenne hogy nem működik), a mobspawnerek, amik megint csak a spawnolható területüket pásztázzák lehetséges spawn terület reményében, stb
egyetlen olyan bugról tudok, ami tényleg gáz és nem értem miért nem csinálják meg, az az item frame. abba akármit teszel, még ha üres is egyébként folyamatosan rendereli, lásd egy enchant cucc is animál, távolság függetlenül. egy szerveren ahol tele van hopperrel meg itemframe-el, ott tényleg drasztikus fps droppok vannak.
ettől függetlenül rendereleve csak az van, ami kell általában. moddolt verziókban sincs gondom agészen addig amíg agyon nincs lakva, folyamat blockupdate-ek mennek, particle generálás a plafonon, forceloadolt chunkok egymás hegyén hátán. pedig nincs erős vasam...
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #11961 üzenetére
az itemframe legjobb tudomásom szerint vga-n renderel. a mobok is renderelve vannak. de ha csak sima blokkokból építkezel akkor egy hatalmas kastély se fog laggolni, amíg a betöltés után belefér a memóriába és nem kell vinyóhoz nyúlnia.
-
Amur
addikt
válasz molnartibor #12052 üzenetére
nem biztos hogy bug, ez amolyan elhasználódik javítsd meg időnként...
idegesitő,de csak felszeded kraft táblán "áthúzod" minden hozzáadása nélkül,és újra szállít.Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #12052 üzenetére
nem hiszem hogy ez lenne a gond. nincs overflow a rendszerben? tegyél be egy chestet egy dense-re állított itemducttal, az legyen az utolsó állomás és meglátod. régebben az volt a gond, hogy ha elért egy szintet az overflow kifegyott a kliens, a map meg nem volt betölthető. az újabb verzióban ha jól tudom az overflow itemek egyszerűen amikor visszaérnek a kiindulásra törlődnek, ettől függetlenül okozhat ilyen jellegű gondot server restarton. a chunkloader ha szerver induláskor történik nem jelentene megoldást (hacsak nincs pl a másik vége a csőnek unloadolt területen, de azt meg nem hiszem...)
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #12055 üzenetére
hmm ha a conduit is bugos akkor az más lesz. az a baj, hogy server restarton teljesen mindegy kéne legyen hogy te loadolod a chunkokat vagy egy chunkloader, ugyan az kéne legyen. egy próbát megér, nem kell hozzá végülis sok cucc, de kétlem hogy osztana vagy szorozna
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #12093 üzenetére
mekanism féle universal cable-el. főleg azrét mert azt nem érdekli hogy rf vagy bc vagy eu-t eszik a gép a túloldalon, lekonvertálja aztán jóccakát de enderio féle kábelezés is jó, főleg ha több vezetéket akarsz vinni egy blokkban (elfér egymás mellett ugye a nafta, folyadék, AE, ilyenek.)
-
csoki
senior tag
válasz molnartibor #12096 üzenetére
és 10000 Rf/tick nem elég? mekkora reactort építettél?
ha mégse elég akkor meg lehet több outputja egy reactornak ahogy nézem, és azokat belevezetve külön-külön egy tesseractbe, végtelen mennyiségű RF-t át lehet tolni, túloldalt meg újra több kábellel szétosztani vagy ugye mint fő energiaforrás, több tesseractet rákötni[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz molnartibor #12099 üzenetére
több power tap a reactorra és ugyanazon redstone conduit elviszi az összes energiát. a 10k RF/t limit az per csatlakozás értendő.
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #12121 üzenetére
egy privát pack az ftb családból, test pack please ignore néven érdemes rákeresni. elég sok packot pörgettem végig az elmúlt években, és ez talán az amelyik a legjobban átjött.
-
csoki
senior tag
válasz molnartibor #12123 üzenetére
i5 + min 8 gb ram
vga-t nem hiszem hogy annyira kihasználná, sokkal inkább cpu ill. memória igényes a Java miattnyilván ha van pénz akkor mehet i7 + 16 gb ram + 50-60E-s vidkari
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz molnartibor #12123 üzenetére
Mikrolag a java sajátossága, még i7-es gépeken is jelentkezik. Optifine mod sokat segít, de 100%-osan az sem szünteti meg őket.
Szvsz egy jóféle kétmagos proci elég a játéknak, 4 magot úgysem használ ki. RAM vagy VGA szokott hamarabb elfogyni.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz molnartibor #12127 üzenetére
Szerintem elég neked az i5. Én AAA-s kategóriás játékokkal játszom i5-ön és látom, hogy inkább a GPU-t kellene nekem fejleszteni (radeon hd7870). Minecraftban 140-240 fps-em van.
Üdv. Johnny
-
addikt
válasz molnartibor #12139 üzenetére
Igen, sajnos sok moddal nem kompatibilis az Optifine
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #12152 üzenetére
nem igazán. a forgecraft 2 szerver azért indult, hogy a modokat teszteljék, keressenek bugokat, és ballanszolják.
nem dw rakta össze, tehát nem is az ő neve alatt fut. kézzel összerakható ha nagyon kell persze, de a klienseknek csak a szívás lesz a frissítésekkel is.
egyébként nem tudom, engem annyira nem hozott lázba. ami újabb és használható az a varázscuccok, az ae szerintem botrányosan gyenge, nagyon elbonyolították, chisel és társai meg már benne vannak más packokban. engem személy szerint jobban lázba hozott a test pack please ignore, vagy az éppen futó crackpack amire fut is egy szerverem, bár a fórumozók egy jelentős része megint kint rohad a napon ahelyett hogy rakétákat meg hangtompítós m16-osokat gyártana iparilag
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #12154 üzenetére
tppi?
utóbbiban is van bőséggel minden ami kell varázscuccokból, bloodmagic fullosan, thaumcraft az új, stb. tech vonalból a tppi kicsit hardcore a crackpackhoz képest, ott van gregtech és kicsit "optimalizáltak" a többi cuccban is, (enderquarry atomdrága, egy csomó recept más, a bc quarry a megszokott gregtech-es gyötrelem, stb).
direwolf persze jóság, de a crackpackban már ott a mekanism ami fenomenális, flans-ból fegyverek, kocsik, repülők, icbm féle interkontinentális rakéták, stb
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #12156 üzenetére
van hozzá szerver ha ki akarod próbálni ketten vagyunk rajta, pvp on, de csak közös beleegyezéssel lehet egymásra lövöldözni bármivel is
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #12158 üzenetére
pm
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #12166 üzenetére
nekem csak ahhoz kell, hogy átmeneti szállást ássak a föld alatt gyorsan utána elég ritkán ások már kézzel. most kifosztottam egy pár chestet magical forestben, jött 8 enderlily seed, gyémánt után áskálódás alatt beesett egy adag endstone alá, ráálltam a bigreactors-ra és a mekanism 2x feldolgozásra, amíg nőttek a lili-k összedobtam egy digital minert, pont amire meglett a 16 enderpearl lefutott egyszer 16-os átmérővel az ásás, abból befigyelt egy ae rendszer. amire összerakom a 3x-es feldolgozást addigra meglesz a copper a 4x- line-hoz szükséges salination plant-re, és a pearl az enderquarry-hoz valahogy nem köt már le a kézzel ásás, inkább építek
-
#56573440
törölt tag
válasz molnartibor #12168 üzenetére
itt van egy jó tutorial de persze ha összefutunk akkor megmutatom
-
Serricon
senior tag
válasz molnartibor #13208 üzenetére
Be is tudsz loginolni egyszerre több néven? nem eredetivel is?
Amihez neki kell, ahhoz gondolom jó, mert külön szerverre csatlakozik, de én ugyanarra több néven. -
Serricon
senior tag
válasz molnartibor #13210 üzenetére
Ja.. nekem van egy eredeti normál használatra, meg egy másik az inkognitó módhoz..
-
molnartibor
tag
válasz molnartibor #14662 üzenetére
Az infinity még csak béta most nézem meg itt egy kis segítség a FTB pakkokhoz Infinity 1.0.2 nél tart jelenleg
First Number = Number of possible intended world resets or major mod removal/addition
1 = first Beta release version
2 = first stable version may require a world reset from full beta
3+ = new major versions that may require a world reset (can't think of any packs we have used that on)Second Number = Beta vs Stable
0 = Public Beta - used generally while a pack is still undergoing major changes - This number means you have a higher chance of world destroying bugs/resets
1 = Stable - nothing major is expected to change unless the first number changes
2 = Stable - minor pack change - we may have removed a mod or shifted an ID, doesn't require a world restart but things may be oddThird Number = Which update is it.
-
csoki
senior tag
válasz molnartibor #14662 üzenetére
nem az hogy nehéz hanem idegesítően túlbonyolított
1.8.2a TC van jelenleg infinityben, ebben van már longbow + crossbow.
iguana tweaks elsőnek nem tűnik rossznak de nem hiányzik hogy nem kívánt enchantokat rakjon nekem egy kardra pl amit le sem lehet szedni1.10-es infinty már a küszöbön van, de még nem az igazi, de buildguild-es streamerek ezt a verziót használják (mondjuk pár óránként automatán újraindítják a szervert, nem tudom pontosan miért)
[ Szerkesztve ]
-
csoki
senior tag
válasz molnartibor #14663 üzenetére
1.1.0 ftb infinity kint van, ahogy mondtam nem sokat kellett várni lehet 1.1.1-ig érdemes lenne várni? nem tudom, én már játszanék nagyon
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest