Hirdetés
-
LOGOUT.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnartibor
tag
válasz #56573440 #11487 üzenetére
Sziasztok!
Ki is tudod pumpálni mert nekem a molten redstoneos világban a Buildcraftos pumpa nem szedte ki a molten redstone-t és vödörrel se tudtam felszedni belőle! + bizonyos anyagok amikor kiszedtem akkor vizet kaptam de pl az olvasztott obszidiánt tudtam vödrözni szóval elég hektikusan működött
Üdv
T -
molnartibor
tag
Project red transportation csöveket próbált valaki? Amikor a craftolós csövét rákattintottam a railcraftos blast furnance-ra és megnyitottam a GUI-t a szerver lehal egyből de nem le crashel csak ilyen szuper lassu lesz és nem reagál semmire kilépek és be is ragadok! Valakinek tapasztalat vele?
-
molnartibor
tag
válasz #56573440 #11494 üzenetére
A szerver log valami invisible item-et írt!
Melyik kombóval járattad a reaktort én a helium-3 + deutérium kombóban gondolkodom, ahogy nézem ott a helium előállítása a nagy szívás ha glowstone-ból akarja az ember csinálni mert ugye azt lehet a méhekkel infinite előállítani. Ebben az esetben nagyon sok industrial centrifuga kell! NEI azt irja hogy 16glowsotne dust-ból lesz 1 helium viszont 1250sec!!! időt ír mellé! Tesztelés alapján számolgatok stopper és elindítom a folyamatot! Esetleg te nem folyamatos üzemben használtad? Esetleg a Triciumos kombó jobb?
[ Szerkesztve ]
-
molnartibor
tag
válasz #56573440 #11496 üzenetére
Most számolgattam hogy 144 centrifuga kell! A másik ami érdekes elvileg a config file-on nem változtattunk a wiki pedig azt írja hogy 1 reaktor 31,5 plazma generátort kihajt. Na most méréseim alapján csak 16,x-et hajt ki és nem is 8kk eu/cella hanem csak 4kk eu/cella! Innen lestem lehet hogy elavult? http://gregtechcommunitywiki.wikispaces.com/Fusion+Reactor
meglesem amit linkeltél lehet okosabb leszek
[ Szerkesztve ]
-
-
molnartibor
tag
válasz molnartibor #11504 üzenetére
Most hogy már fut 20 perce a reaktor 15 generátort bír el 16-ot már nem! Ez 30720eu/t és egy kis plusz plazma generálódik ami segíthet ha esetleg újra kell indítani és leáll/kiürül a reaktor!
-
molnartibor
tag
válasz #19617792 #11513 üzenetére
Sajnos nálunk szerveren csak BC-Quarry van azt kihúzom 64*64 és mehet 330rf/t-vel etetem már csak valami setupot kell kitalálnom a fúziós reaktorra hogy endgame elkészülhessen. Ami viszont idegesít hogy az ic-craftos gépek felrobbannak a túláramtól ez nem egészen tűnik reálisnak inkább égjen le és legyen javítható vagy ne de ne vigye magával a fél házat a laptopod töltője se robbantja fel a szobád ha 220V helyett 400V-ot kap csak szolidan kigyullad vagy csak elszáll a biztosíték/tekercs benne! Amúgy ez egy jó ötlet mondani kéne gregnek hogy legyen minden gépben biztosíték és az durran el ha túláramot kap és akkor az cserélhető lenne
Most már ugye az ic-vezetékeken a feszültségek összeadódnak nem lehet azt csinálni mint régen hogy ment 3-4k eu 24-es csomagokban!
[ Szerkesztve ]
-
molnartibor
tag
AE-rendszert ti mivel tápláljátok? mert ahogy nézegettem arányaiban 9,7eu/t mellett ha mj-vel akarom etetni ott 3,6MJ/t irt és nekem az soknak tűnt ötletek?
-
molnartibor
tag
válasz #56573440 #11522 üzenetére
Alapesetben azt szoktam hogy kigenetizálom a demonic méheket foszfor és glowstone termelésre úgy hogy sivatagos biomban is eléldegélnek vagy extrabee-vel bárhol megélnek aztán ugye homok ami végtelen + foszfor ad lávát 1homok+2foszfor=2láva ha jól emlékszem. Ezek után gregtech féle láva generátor 1 vödör lávából 128k eu lesz 24eu/t/generátorral. Ez egy végtelen rendszer mert a méhek az alvearykban bc csövel simán visszafordítva bele örökké élnek csak chunk loadolni kell mindent hozzá! Csak a kérdés annyi lett volna hogy melyik energia a leghatékonyabb bár ahogy számolgatok még mindig ez a rendszer a leg"gazdaságosabb" és az elején ahogy te is mondod lehet szippantani a netherből a naftát!
[ Szerkesztve ]
-
molnartibor
tag
válasz molnartibor #11523 üzenetére
Na kiteszteltem ezt az AE ellátását EU vs MJ(rf)! Két egyforma rendszer volt felépítve egymás melett az egyiket gregtech-es Thermal Generátor (24eu/t) hajtotta a másikat Magmatic Dynamo(80rf/ -> 8MJ/t). Átlagosan a Dynamo nyert 44,8% tovább képes volt ellátni energiával a rendszert, de azt a rendszert amit meghajt 10 Geothermal azt 11 Dynamoval kell hajtani mert arányaiban az AE ennyivel többet eszi MJ-ből! Én ebből azt a következtetés vonom le hogy ha Dynamoval hajtom a rendszert akkor 30% kevesebb láva kapszulával tudom megoldani az energiaigényt!
A mérés részletei:
AE rendszer elemei: 1 Controller 1 ME Drive(4x16k + 2x64k driveok) 1 Terminal (ez 3,8mj/t vagy 9,5eu/t)
Táplálás EU oldal: 1 Gregtech Geothermal generátor 2 Glass kábel
Táplálás MJ oldal: 1 Dynamo 2 redstone conduit
A mod config-ok alapértelmezetten voltak hagyva!Mind a két oldalt 4 láva capsulával etettem meg egyszerre és mértem stopperrel melyik rendszer meddig üzemelt (stopper +-1sec-en belül inditva leállítva), a mérést 4x ismételtem meg!
Futásidők: Eu oldal 1. 504sec 2. 504sec 3. 504sec 4. 504
MJ oldal 1. 732sec 2. 730sec 3. 733 sec 4. 737Elvileg jól számoltam!
Még egy érdekesség, Gregtehces generátor a NEI szerint 24eu/t és 30k eu jön ki belőle na ezt sose sikerült elérni 24k körül jött ki belőle átlagosan, lehet van valami trükkje de azt nem ismerem)!
[ Szerkesztve ]
-
molnartibor
tag
válasz #56573440 #11531 üzenetére
én azért akarok optimalizálni mert szerverünk nem bika nagyon valamint a phenom 955 + xfx5770 sok cucc fps lagot okozott mit valamennyire tudtam orvosolni a smooth lightning visszavételével de jobb minél kevesebb gépet használni
közepesen automatizált AE rendszerem benyelt 250eu/t-t mondjuk lehet szerveren feljebb volt véve az éhsége de akkor is soknak gondoltam
[ Szerkesztve ]
-
molnartibor
tag
válasz #19617792 #11538 üzenetére
hmm ez a gép 2010 februárjában lett összerakva de csak jövőre tervezek újat építeni! Maradni szeretnék AMD vonalon egy A10-esben gondolkodtam a VGA lehet maradna is mert nem érzem szükségességét amikkel játszok minden fut szépen FHD high beállításokkal mondjuk nem is tolok AAA játékokat a grafikai parasztvakítás valahogy sosem kötött le de még az is megeshet hogy marad minden a régiben bár ez az fps lag zavar nagyon amikor már endgame felé ér az ember! Mondjuk laptopomon is volt fps lag i5+5450-el!
-
molnartibor
tag
Hiszterézis kapcsolót csinált már valaki? Tartályhoz vagy chest-hez
-
molnartibor
tag
Tegnap belefutottam egy olyanba hogy thaumcraft4 össze akartam rakni az axe of stream-et és mindent megcsináltam neki de mégsem kezdte el amikor a pálcával a mátrixra kattintok! Van valami ötletetek mitől lehet?
-
molnartibor
tag
válasz molnartibor #11659 üzenetére
meglett a probléma vagy jó 4-5 blokkal arrébb volt még 1 pedestal díszítés céljából és volt rajta item is és amiatt nem kezdte el az infusion-t! Szóval eléggés User Error volt a dologban
-
molnartibor
tag
AE rendszer alatt hogy szoktátok elérni hogy megfelelő mennyiség legyen adott anyagokból? Emitterrel lehetne de ku**a sok emitter lag ot okoz + anyagonként kell beállítani amihez nincs kedvem! Itt a craftolt anyagokra gondolok mert ami a quarry felől jön az storagebus?-al obsidian chestbe megy és van egy másik busz a nullifierre kötve, prioritások természetesen beállítva úgy hogy először a bus-os chestet tölti utána a nullifiert így a driveokat nem szemeteli tele de mégis marad a rendszerbe 1-1 ládányi anyag!
-
molnartibor
tag
válasz #56573440 #11758 üzenetére
igen ez így van megoldva mint írtam hogy a a második chest a prioban pl a cobblenak az a megsemmisítő de pl electric circuitból 10 db legyen állandóan azt nem tudom elérni csak esetleg úgy hogy ha két AE-t ágyazok egybe mert az interface képes erre de az csak kívülről látszik olyankor az ae nem látja amit az interface betáraz de olyat lehet csinálni amire használom is h be van állítva egy interface hogy tartson magában 10 kaját 10 fáklyát amit project reddel szabályozottan átrakok egy ender chestbe
A másik megoldás az lenne még hogy a storage busnak meglehessen mondani hogy pl van 64db circuit a ládába de a rendszer ne 64-et lásson hanem csak 63-at. vagyis az lenne a lényeges hogy egy adott slotban lévő anyagot csak X-1-nek lásson így az utolsót ne vegye ki és akkor a precision bus feltudja tölteni a ládát és nem borul fel a dolog azáltal hogy kiveszi az utolsót és mást tölt a helyére!
[ Szerkesztve ]
-
molnartibor
tag
válasz Teaway #11890 üzenetére
Forestry modban lehet méhészkedni és amikor az industrius bandát csinálod azok a méhek termelnek olyan "comb"-ot amit ha kipörgetsz centrifugával akkor kapsz propolist ami majdhogynem használhatatlan csak pár dologhoz kell de ahhoz se sok viszont ha a propolist kipörgeted még egyszer és sticky resint kapsz
-
molnartibor
tag
válasz #56573440 #11903 üzenetére
Félreértesz én bc-vel csinálom csak a vége megy bele egy ae interface-be ha stabil királynő-here párosod van akkor hasonló ahogy mondod csak én úgy csinálom hogy wooden+atharic gate +és utána egy insertion pipe és amit vissza tud rakni visszarakja amit meg nem az mehet az AE-be. Nekem tökéletesen működik apiarist pipe nélkül az maximum akkor érdemes ha automatán akarod párosítani őket szerintem. A másik ami érdekes még a wiki szerint alveary-t alulról nem lehet kiszedni meg berakni na most gyakorlatban meg igen
-
molnartibor
tag
-
molnartibor
tag
válasz #56573440 #11960 üzenetére
akkor én tudtam rosszul de lényeg mi szerveren próbáljuk általában minél jobban széthúzni a tick generálós dolgokat mert chunkonként is van valami számolás és meg lehet őket roppantani!
de mondjuk ezeket amit mondasz az cpu terhelés nem a vga-t terhelik ha jól értem
[ Szerkesztve ]
-
molnartibor
tag
Barátommal Agrarian skies-ozunk jelenleg 2.1.5 van fent belőle és az a tapasztalat hogy a thermal expansionos vezetékek (energy item fluid) elég gyakran (server restart után pl) szétesnek vizuálisan jónak tűnik de nem szállítanak. Ilyenkor fel kell szedni és újra lerakni őket ami elég idegesítő! FTB fórumon olyasmit láttam h legyen chunk loadolva az egész terület na most egyáltalán nincs chunk loaderünk még de ugye a player 27x27 chunkos területet tart betöltve elvileg és az agrarian skies mapon nem nagyon mászkál el az ember 12-13 chunknyival arrébb. Találkoztatok már ilyennel és ha igen van e valami biztos megoldás rá? A mod packban jelenleg a 3.0.0.7 -es legfrissebb thermal expansion van benne!
-
-
molnartibor
tag
Hali!
Amikor big reactorsoztok mivel viszitek a termelt energiát? Mert a TE-s vezeték max 10k-t tud! -
molnartibor
tag
hát teszteléseim alapján 7x7x7 5 fuel roddal 10,2k és ez a leg hatékonyabb eddig amiket teszteltem
de ha a laser precharger darabja 5k rf-et benyel és egy lézerhez mehet 4 ugyejelenleg most egy 5x5x5 ös ketyeg 2 roddal ez 2,45k rf-et tud de szabályozza magát szépen teljesítményfüggően
[ Szerkesztve ]
-
molnartibor
tag
Nálunk FTB féle Agrarian Skies 3.0.1 fut jelenleg aki érdekel írjon jelenleg 3 "sziget" foglalt a nyolcból! (opot admint nem adok senkinek)
[ Szerkesztve ]
-
molnartibor
tag
Minecraft alá milyen configot vennétek? fél év múlva tervezném a jó öreg 955-ös amd cseréjét gondolkodom i5ben vagy i7ben meg lehet vga-t is kéne cserélni az 5770 is elég koros már, vagy valami amd APU talán?
más kérdés: a micro laggal mit tudtok kezdeni van oylan rész hogy a debug screen irja h 55-60 fps de közbe szaggat mint állat
-
molnartibor
tag
válasz Superhun #12125 üzenetére
köszi a tippet majd ma meglesem optifine-al de attól független i7 v i5 igazából játszok de nem aaa kat játékokkal és a fogyasztás nem mindegy hátha lehet lefaragni kicsit persze ha nem éri meg akkor nem fejlesztek de egy 5 évse gép már koros szerintem
[ Szerkesztve ]
-
molnartibor
tag
-
molnartibor
tag
direwolfék féle új forgecraft2 sorozat modpackját valahonnan meg lehet szerezni? elég érdekesnek tűnik lehet indítanék rá egy szervert ha van igény
-
molnartibor
tag
válasz #56573440 #12155 üzenetére
jól hangzanak ae2-höz még annyit hogy véleményem szerint jópofa lett DE a csatornáknak addig látom értelmét amíg cpu-nincs mert onnantól digitálisan 2 szálon korlátlan mennyiséget vezérelhetnék csak annyit csinálnék h lenne analóg cuccos meg digitális mondjuk a digitálishoz kell egy plussz cpu és kész igazából elvagyok az 1-el is csak jobb lenne ha microblokk kompatibilis lenne
Tetszik ez a crackpack
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen