Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) wolfman


wolfman
veterán

Na erre így rettenetesen kíváncsi vagyok. Rég Heroes-eztem már egy jót! :)

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#2) andras87 válasza wolfman (#1) üzenetére


andras87
tag

A valaha volt legjobb körökre osztott stratégia!!! Számomra mindig az is marad!

Üdv: András [ NVIDIA™ FAN ] | Ha több pirosad van, mint nekem, akkor előre utalok!

(#3) Xaels


Xaels
félisten

Na ez jól néz ki. Látom előre a 2-3 napos Hot Seat-es összecsapásokat. :K

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#4) Gál István válasza wolfman (#1) üzenetére


Gál István
senior tag

Jah én is rég, a Heroes IV óta nem tudtam jót játszani ezekkel.

(#5) berker


berker
tag

A hírek úgy szóltak, hogy most vissza akarnak térni a gyökerekhez. Ehhez képest ez a 3 nyersanyagos rendszer (+pénz) nekem már túl leegyszerűsített. Ma már csak Hearts Of Iron-szinten összetett és teljesen lebutított játékok készülhetnek?

(#6) Angel1981 válasza andras87 (#2) üzenetére


Angel1981
veterán

Igen, legalább is a 3 :)
Az az elődöket mindenben felülmúlta, ugyanakkor a 4. drámai visszalépés volt színvonal tekintetében.
Az 5 olyan jó kis limonádé, szerintem a 6 is hasonló lesz.

[ Szerkesztve ]

(#7) doddy válasza Angel1981 (#6) üzenetére


doddy
tag

videó alapján inkább az 5re hasonlít mint a a 3-ra... :S

www.greencoating.eu - Festék és csiszolástechnika Egyedi bevonatrendszer kidolgozás, gyártás akár 5-10-15-20 év garanciával.

(#8) Darkness1


Darkness1
aktív tag

Meg kell mondjam, hogy engem a 3. resz ota egyik se tudott igazan lekotni. A 3d miatt lassu, tul eros gep kell neki, a terkepet se latom at igazan es a jatekmenet se az igazi. En igazan egy tabletre optimalizalt, klasszikus grafikaju, androidos kiadast varok.

No stress, no work Today!

(#9) oxox válasza doddy (#7) üzenetére


oxox
addikt

megis milyen grafikat varsz 2011-ben? :F ...visszalepni nem lehet nyilvan (mert nem csak a fun-okra kell gondolniuk), a hangulat az egyetlen amivel lehet nagyot kaszalni (no meg persze a nev, ami mar adott)

Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838

(#10) Tim82


Tim82
nagyúr

Nem néz ki rosszul, de remélem, valaki szól a Black Hole-os srácoknak, hogy az Aliance még mindig két l-lel írandó helyesen. ;]

"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

(#11) Koley


Koley
tag

Nagyon várom már
Még az is lehet hogy előrendelem

(#12) wikings2


wikings2
őstag

Megint csak azt tudom írni: Amióta az Armies of Exigo megjelent, a srácok a szememben überzsírkirályak! ,ha a Heroes sorozat következő részéből is aktívan kivették a részüket ,akkor köszönöm szépen nekik a 3 óta várt szinvonalat :)
doddy: grafikailag már nem nagyon engedhetnék meg maguknak a visszalépést ,de a játékmenet ettől függetlenül lehet még jó :) Szerintem kellemes csalódás lesz ez az elmúlt 2 rész után :)

Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.

(#13) marositech


marositech
senior tag

Hmm Sandor nicknév? Csak nem egy magyar van a háttérben? :D
Szívem szerint MMH sorozatot a New World Computing tudta felmutatni.

Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)

(#14) aginor


aginor
addikt

A pályák látványvilága valahogy a King's Bounty-ra emlékeztet, túlságosan is, de attól még lehet jó.

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#15) Mackósajt válasza marositech (#13) üzenetére


Mackósajt
senior tag

- Magyarok készítik tudtommal.

- A IV-et is az NWC készítette, nem? És el volt szúrva az AI, pedig a változtatások közül néhány nagyon jó volt.

(#16) gybazsi válasza marositech (#13) üzenetére


gybazsi
senior tag

Nem lehetetlen, ugyanis a játékot is magyarok készítik. :DD

"az LFA a LegFaszább Autó rövidítése" - Bazsó Gábor (Totalcar)

(#17) .bableWes


.bableWes
őstag

na szerintem ez kiprobálásra kerül majd. jonak tünik

töltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..

(#18) Cathulhu válasza berker (#5) üzenetére


Cathulhu
addikt

+1

nezem a videot, latom revamped resource management, es latom azt is, hogy 3 resource, rohej. Raadasul az egesz nekem a csapnivalo 5. reszt idezi (meg a 4 is sokkal sokkal jobban tetszett), ez most asszem kimarad. Ami kellene az egy remake az elso 3 valamelyikebol,, mint a settlers 2-bol anno.

Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

(#19) hahakocka


hahakocka
senior tag

3 nyersi és arany. Ennek stratégiai taktikai okai vannak (pl a 3. részben vagy 4. az 5.-ben elég volt 1 népnek mindig 1-1- féle nyersanyag és pénz itt viszont mindenkinek ugyanazért kell erős karmokkal harcolnia) és gyorsabban meg lehet a pályákat csinálni a térképszerkesztővel.

A terület kontroll rendszer is ezért jó nem kell folyton az ellenséges bányákért majd rohangálni hanem az erődüket/várukat megtámadni értük.

Egy nem olyan régi videón nagyobb volt a város ablak sokkal egyébként.

Jó lesz ez és erősen optimalizálták a grafikát állítólag nagyon jól skálázható és emellett a gép gyorsabban lép mint az V. részben.
Nagyon erősen rámennek a fejlesztők az egységek s népek egyensúlyozására is. Újabb népek meg csak lesznek kiegészítőkben reméljük. (Academy, Elfek pl hmm)

Heroes VI Interjú (kérdezz-felelek)
Beszélgetés a Might and Magic: Heroes VI. játék készítőivel.
Szabó Gábor (Boci) - vezető játékfejlesztő válaszol a Black Hole Entertainment-től.
> Sajnos Zsuffa István (Isti) - kreatív igazgató személyesen nem lehetett jelen,
sürgős teendői elszólították, de írásban segített néhány kérdés megválaszolásában.

A kérdéseket alapvetően két részre oszthatjuk:
Az első részben a Heroes of Might and Magic Magyarország vezetője Vologya Mester a saját kérdéseit teszi fel,
a második részben pedig a Heroes of Might and Magic Magyar Honlap és az Sg.hu fórumán
a rajongók által legjobban várt kérdésekre keressük a választ.

Vologya Mester kérdései:

1. Meséljetek egy kicsit magatokról, mióta dolgoztok a Black Hole-nál és pontosan mi is itt a feladatotok?
Isti: Mindketten a Black Hole Entertainment alapító tagjai vagyunk. A cég 2000-ben alakult. Az én feladatom a játék fejlesztésének összefogása (játékmenet, grafika, hangok, zene, animáció).
Boci: Az én feladatom pedig a játéktervezés (modellezés, játékmenet), készítem és összefogom a terveket/ötleteket, emellett pályákat is szerkesztek és az egyes frakciók egyensúlyának megtalálása is hozzám tartozik.

2. Hogyan próbáljátok minél jobban kiegyensúlyozni az egyes frakciókat? Megérzés/sok tesztelés alapján vagy van erre valami tudományosabb módszeretek is?
Boci: Természetesen nem megérzés alapján készítjük a frakciók kiegyensúlyozását. Van pár komplex táblázatunk, ezekben van összeírva az összes egység statisztikája és képességei. Ezen táblázatok persze nem csak számokat tartalmaznak, némelyik mögött komoly képletek találhatóak. A táblázatok segítségével tudjuk kiszámolni az egységek értékeit, valamint képességeik hatását. Ezek alapján minden egység kap egy "Egység Erő" értéket, amiben kombinálódik a lény összes értéke és képessége. Ez az érték jelzi, hogy milyen erős az adott lény. Ez a kiegyensúlyozás alapja, persze ezek után szükséges és elengedhetetlen a teszt a játékban, ami alapján ha szükséges, lehet változtatni. Jelenleg ez a fázis folyik most.

3. A reputációs rendszerről már olvashattunk a játékmagazinok cikkeiben, mesélnétek általánosságban erről és a skill rendszerről? Hogyan épül fel? Mit érdemes tudni róla?
Boci: A reputációs rendszer két oldala a Vér és a Könny. Erről már olvashattatok Erwan interjújában bővebben korábban. Ez kb. úgy működik, mint a korábbi részekben az XP. Ha összeszedtél elég pontot a reputációhoz, akkor magasabb osztályba léphetsz, és ilyenkor változik a hős kinézete is a kalandtérképen. A képességfa egy párhuzamos rendszer, ahol pontokat kapsz szintlépéskor, amit Te magad költhetsz el és olyan képességekre fordíthatod a pontjaidat, amilyenre szeretnéd, tehát Te alakítod a saját hősödet! Nézzünk egy példát: A könny útján haladsz és megtanulod a gyógyítás varázslatot alap szinten. Ezután eléred a könny útjának első szintjét és ekkor a gyógyítás varázslatod (és minden más könny kategóriába tartozó képesség) megerősödik.

4. Hogyan működik pontosan az új terület kontroll rendszer?
Boci: A játékban területek vannak határokkal (terület jelző táblákkal ellátva). Minden területen van egy város vagy erőd, ami uralja a területet. Az összes területen belüli bánya, lénytermelő ehhez van hozzácsatolva és ennek elfoglalásával lehet hozzájutni irányításához. FONTOS, hogy minden bányát és lénytermelőt először el kell foglalni, hogy a kontrolláló város irányítása alá kerüljön! Ha egy ellenséges hős kóborlásai közben elfoglalja egy bányádat vagy lénytermelődet, nem kell azonnal rohanni visszafoglalni, mert ha elhagyja azt, akkor újra a tiéd lesz, egészen addig, ameddig a területet kontrolláló város vagy erőd a kezedben van.

5. Tudjuk, hogy nem lesznek Varázstornyok. Elárulható, hogy a 7 mágiaiskola varázslatai hogyan lesznek megtanulhatóak és hogyan kerülnek akkor a varázslatok a hősök varázskönyveibe? Körülbelül mennyi varázslattal számolhatunk a játék kiadásakor?
Boci: A korábban látott Képességfán minden hősnek lesznek választható képességei. (Mágia és Erő Képesség) Szintlépésenként a hősök pontokat kapnak, amit ezen képességek megvásárlására fordíthatnak. Ezen képességek lehetnek passzívak (pl. Logisztika) vagy aktívak (pl. Tűzlabda). Az aktívak bekerülnek az adott hős varázskönyvébe és ettől kezdve használhatóak a csatatéren. Szabadon választhatsz a mágiaiskolák közül, amik elérhetők a saját népednek. Több mint 200 varázslattal lehet majd számolni (aktív és passzív).

6. Hogyan működik majd a Szerencse és a Morál képesség? Mi változik ezen képességekben az előző részekhez képest?
Boci: Természetesen ezen is változtattunk. A szerencse és a morál túl sokat adott a véletlen faktorhoz az előző részekben. Nézzük először a morált. Amikor egy lény lép, akkor előre látható lesz, ha morált kap. Ennek az a jelentősége, hogy így előre tervezhető, hogy mit csinálunk a morálos lénnyel, könnyebben tudunk taktikázni vele. Azonban az első támadás után a második már nem lesz olyan erős, mint korábban. A második támadásnál a mozgás korlátozott lesz, valamint a lény támadási ereje is csökken. (Ennek %-os sebzése még kiegyensúlyozás alatt, ezért nem mondok konkrét adatokat.) A szerencse működése a következőképpen fog történni. Külön szerencse faktora lesz a hősnek és a lénynek, amelyeket pontokkal szabályozunk majd, 1%=1 pont. Egy felfejlesztett hős szerencséje 6-7% körüli lesz, ahogy a lények is maximum 6-7% szerencsével rendelkeznek majd. Egy teljesen felfejlesztett (30-as szintű) hős és lény maximum 15% körüli eséllyel támadhat majd szerencsésen, amelyet varázstárgyakkal, varázslatokkal és képességekkel tovább lehet növelni. Fontos dolog még, hogy a szerencsés ütés maximum +50% sebzést okoz majd.

7. Szeretném tudni, hogy az eddigi lény/hős értékek (támadás, védekezés, varázserő, tudás) miért került megváltoztatásra és miért lett szétbontva mágikus támadás/ védekezés, erő támadás/védekezésre)?
Isti: A kérdésre a válasz a Might & Magic játékok Ubisoft általi egységesítésében rejlik: ez a törekvés a játék nevének HOMM6-ról MM: Heroes 6-ra történő megváltoztatásában is látszik. Itt van a sokak által ismert Might & Magic név alatt futó univerzum, melyeknek közös helyszíne (Ashan világa) és közös szabályrendszere (7 mágiaiskola, újragondolt tulajdonságnevek és jelentéseik, stb.) van. Ebben a világban (Ashan) a mágikus erő például nincs kapcsolatban a tudással. Ráadásul az új tulajdonságnevekből sokkal jobban lejön a Might & Magic (Erő és Mágia) kettőssége :)
Minden hősnek lesz mágia/erő alapú támadás/védekezése. A lények is rendelkeznek majd mágia/erő támadással, ami a hős adott értékeivel emelkedik majd. Pl: Egy erő lény (Crossbowman) támadása a hős erő támadásától erősödik, amíg egy varázsló lény (Priestess) támadása a hős mágia támadás értékétől erősödik. (és még a gyógyító képességének az ereje is nő). Erre a változásra azért volt szükség, mert a Képességfa bekerült a játékba. Az eddigi Heroes részekben a Varázsló hős erősebb volt, mint egy Erő hős. Az erősebb erő hős lényeit a varázslataival kompenzálta. De a VI. részben az Erő hősöknek is ugyanolyan erős képességei lesznek, mint a Varázsló hősnek, ezzel is elősegítve a játék kiegyensúlyozását.

8. Lehet tudni a hős kasztok speciális képességeit és hogy ezek hogyan működnek majd?
Boci: A harc folyamán töltődik egy csík a konzolon. Ennek 4 szintje van. A különböző frakcióknak külön módon töltődik. Pl: az Erőd lényei minden támadásra kapnak ilyen pontot, a Holtvárosnál a saját és ellenséges lények sérülése esetén töltődik a csík. Amikor elérte a képesség az 1-es szintet, onnantól kezdve használható. Mivel a hős bármikor cselekedhet az adott körben (mint Heroes III-ban), bármikor lehet használni. Szintenként egyre erősödik a hatás és ez frakciónként más és más. Pl: a Holtváros feléleszti és gyógyítja a holtakat, az Erőd általánosságban erősíti a lényei támadó értékeit (dühöngés).

9. A kezdeményezési sorrend (initiative bar) hogyan fog működni? Mi alapján jönnek sorrendben a lények?
Boci: Minden lénynek van egy kezdeményező értéke. (független a sebességtől!) Ez az érték határozza meg a sorrendjüket. A kezdeményezést varázslatokkal és varázstárgyakkal lehet majd módosítani. Külön körök vannak, minden lény 1x lép, kivéve, ha morált kap, ami előre látható lesz majd.

10. Milyen speciális dolgokkal/eseményekkel találkozhatunk a csatatéren harc közben?
Boci: Vannak ilyenek (több is). Kampány és nem kampány specifikusak. Csak egy példát említek: menet zászló, amivel eddig csak a kalandtérképen találkozhattunk, de most már a csatatéren is megtalálható lesz. Ha a lény mellé áll, erősödik a szerencséje.

11. Ostrom alatt találkozhatunk majd különleges dolgokkal, például a Heroes III-ból ismert várárokkal?
Boci: Igen, ilyenek is lesznek. Frakciónként mást és mást okoznak majd a várárkok. Pl: Pokol vár esetében ha az ellenséges lény a várárokban áll, akkor amikor a köre jön tűzsebzést kap mindaddig, amíg el nem hagyja az árkot.

12. A játék a tervek szerint Térképszerkesztővel kerül a boltok polcaira. Mit tudhatunk meg róla általánosságban? Mik voltak a Térképszerkesztővel szemben elvárt követelmények? Az esetleges kiegészítőkben tervbe van véve Kampány szerkesztő és/vagy Random térképszerkesztő elkészítése?
Boci: Igen, a tervek szerint a játék térképszerkesztővel kerül a boltok polcaira. A cél ami vezérelt az volt, hogy hard kódolással készüljön el a szerkesztő és ne kelljen scripteket írni hozzá, mint az V. rész esetében. Jelenleg is a felhasználóbaráttá tétel az egyik fő feladat. Lehet, hogy később egy Kampányszerkesztővel és Random Map generátorral is kibővítjük, de erről még túl korai lenne beszélni.

Rajongói kérdések:

1. Terveztek zárt/nyílt BÉTA tesztet a játék kiadása előtt? Lehet tudni, hogy kb. mikor?
Isti: Igen, tervbe van véve egy megjelenés előtti zárt BÉTA, a pontos időpont még nincs eldöntve, de amint megtudunk valamit, mindenképp szólunk!

2. Rob és Paul zenéi visszatérnek, ezt tudjuk. Lehet tudni, hogy milyen témákhoz lesznek külön zenék és ez időben milyen hosszúságú zenét takar? Milyen kiterjesztésűek lesznek a zenék a játékban? (mp3?)
Isti: Igen, különböző témák lesznek, kb. 50 zeneszám (főmenü téma, speciális menü témák, frakció témák, terep témák, harci témák, frakció ostrom harci témák, boss harci témák, kampány témák, AI lépés alatti témák, "esemény" témák, készítő téma). Körülbelül 2,5 óra zenét tartalmaznak az előbb felsorolt tételek. A formátum pedig várhatóan mp3 lesz.

3. Frakciónként/Váranként mennyi speciális épület lesz a játékban?
Boci: Frakciónként 4 speciális épület lesz, ami különbözni fog váranként és ezen kívül is néhány dologban különböznek majd a várak. Pl: Necropolis várban a "Hősök Sírja" épülete ingyenessé teszi a hősfelélesztést és plusz bónuszokat is ad egy bizonyos ideig.

4. Eddig 8 csapattal lehetett játszani maximum egy multiplayer térképet. A térképszerkesztőről korábban kiadott kép szerint ez akár 12 fő is lehet. Igaz ez? Ha igen, milyen méretű pályákon kalandozhatnak a hősök az eddigiekhez viszonyítva?
Boci: Az Editor a Black Hole Entertainment saját fejlesztése. Elvileg lenne lehetőség 12 főnek játszani (korábbi játékhoz volt használva ez a motor, ami képes volt 12 fős multi játék lekezelésére), de a tervek szerint maximum 8 játékos lesz beállítható egy térképre, így maximum 8 játékos játszhat majd multiplayerben.

5. Lehet tudni valamit az AI-ról? A különböző nehézségi szinteken mennyire lesz megengedve részére a "csalás"?
Boci: Véleményem szerint az "AI" elég okos lesz a játékban. Könnyű és normál fokozaton a gép nem fog csalni egyáltalán. Természetesen Nehéz fokozaton egy kicsit csalnia kell, hogy a jó játékosoknak is kihívást jelentsen, de ez nem lesz észrevehető, főleg annyira, mint az V. rész esetében tapasztalhattuk.

6. Valamelyik fórumon már elhangzott, hogy milyen mennyiségű varázstárgy és kombó/szett varázstárgy lesz a játékban? Lehet tudni valamit ezek nagyságrendjéről? (db) Mennyi lesz az új és régi varázstárgyak aránya? Lesznek tekercsek és italok is?
Isti: A játékban várhatóan körülbelül 150 db varázstárgy lesz, ebből 8 db kombo/szett varázstárgy, szettenként 6-6 darabbal. Az új és régi varázstárgyak aránya kb. 50-50%. Igen, tekercsek és italok is a tervek között szerepelnek, ahogy már a nap képein is feltűnt.

7. Lesz Várkapu varázslat? Ha igen, hogyan fog működni? Úgy, mint a Heroes III-ban vagy úgy, mint a Heroes V-ben?
Boci: A játékban lesz Alap Várkapu és Fejlesztett Várkapu varázslat, de új rendszer szerint fog működni. Mindkettő egy épület lesz, amit fel kell építeni a várakban. Az alap Várkapu segítségével más saját várainkba tudunk portálni a hőssel (várból várba). A Fejlesztett Várkapu segítségével a hős vissza tud portálni a várba, ahol van ilyen épület bárhonnan a kalandtérképről. Tehát a két varázslat kombinációjával érhető el a Heroes III-ból ismert Fejlett Várkapu varázslat.

8. A nap képein látható 1 színű jelzés a hősök/lények alatt. Ez miért van? Hogyan működik majd a játékban? Minden hősnek/lénynek lesz saját színe/jelölése a kalandtérképen illetve a csatatéren?
Boci: Ne zavarjon meg senkit a jelenlegi állapot. A képek az alfa verzióból és esetenként a térképszerkesztőből lettek elkészítve. A végleges termék alatt a játékos színe fogja meghatározni a hősök alatti aura színét. A lények alatt változó színű aura lesz attól függően, hogy ki uralja az adott kontroll területet.

9. Marzhin 2. kérdezz-felelek videójában elhangzott, hogy 8 BOSS és 8 Semleges lény lesz az alapjátékban. A BOSS-ok száma elegendőnek tűnik, de nem kevés ennyi Semleges lény, főleg, hogy az alapjátékban csak 5 nép lesz? Nem terveztek betenni még több Semleges lényt az alapjátékba? Vagy ezt majd pótoljátok az esetleges kiegészítő(k)ben?
Boci: A korábbi Heroes játékokban sem volt több lény az alapjátékban megjelenéskor és nem érezzük kevésnek a mennyiséget.

10. Milyen erősségűek lesznek a semleges lények?
Boci: Core: 0 db, Elite: 7 db, Champion: 1 db

11. Van lehetőség a játék megjelenése előtt néhány lény nevének a megváltoztatására? (pl. Cerberus, mert az nem 2 fejű, hanem 3 fejű kutya és ez sokak számára elég zavaró)
Noémie: A nevek nem változnak. Ashan egy fantáziavilág, ne próbáljuk a földi történelemhez és mitológiához kasonlítani. Habár vannak benne utalások és hivatkozások egyes népekre/kultúrákra jellemző nevekre és ezáltal azok szimbolikus jelentéseikre, ám sosem másoljuk le őket 100%-osan, sokkal inkább Ashan törvényei szerint formáljuk/alakítjuk őket, ezzel is még egyedibbé téve a világot. A vámpírjaink például nem hasonlítanak se Drakulához, se az Alkonyat (Twilight) vérszívóihoz :)

Köszönöm a beszélgetést és további szerencsés fejlesztést kívánok!

(#20) berker válasza hahakocka (#19) üzenetére


berker
tag

Ez komoly, de szerintem bőven elégg lett volna 1-1 link, persze nem kötekedésből mondom.
Annyiban igaz ez a megközelítés, hogy valószínűleg komolyabb harcok lesznek a bányákért, és nem csak a pálya 2 részén, ahol a nekünk fontos van éppen.
Mondjuk sosem játszottam heroes-al multiban, úgyhogy nem tudom hogy mennek a komoly meccsek.

(#21) leslieke


leslieke
Jómunkásember

A sorozat legjobb darabja a 3. volt, szerintem.

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#22) wikings2 válasza leslieke (#21) üzenetére


wikings2
őstag

Tartsd meg a véleményed magadnak, mivel mindenki ezt gondolja :DDD :DDD :DDD :R

Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.

(#23) leslieke válasza wikings2 (#22) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Sir! Yes, Sir! :C

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#24) zsirfecske válasza Darkness1 (#8) üzenetére


zsirfecske
addikt

na egy h3 android verzióra én is beneveznék. 10 dollárig biztos gondolkodás nélkül megvenném :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.