Ne free to play legyen, mert az csak megöli, egy Guild Wars szerű model sokkal életképesebb lenne.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
Ne free to play legyen, mert az csak megöli, egy Guild Wars szerű model sokkal életképesebb lenne.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
Viszont sokkal kevesebb pénzt hozna.
Az más kérdés hogy a játékosoknak sokkal jobb lenne.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Az a gond, hogy egyre több jel utal rá. Előbb a fél éves előfizetés megszüntetése, aztán az egyik nagy külföldi üzletből visszahívták a dobozos példányokat is.
Guild Wars féle megoldás jó lenne, nem tudom, hogy ki akar látatlanban fizetni a játékért a mai világban úgy, hogy utána még előfizetési dijat is ki kelljen pengetnie.
Live-Die-Respawn
Ezzel nem értek egyet, rengeteg pénz folyik be a gem store-ból nekik, nagyon sokan vesznek gem-et kártyán ami a jelenlegi gold-gem árfolyamon is elég erősen meglátszik. A probléma sokkal inkább az új content adagolásával van.
Mindenesetre szerintem is inkább ez a modell követendő a megjelenő mmo játékoknak inkább. Elég sokszor, elég keményen leszóltam a játékot beta után (szerintem teljesen joggal), de most így elnézve elég szépen fejlődik/fejlődhet, talán most van azon a szinten ahogy illet volna kiadni. Ha tényleg modellt vált valószínűleg teszek vele egy újabb próbát Én is.
Wildstarról nem rebesgetnek ilyen modell váltást? Mert ott ténylegesen bukta a havidíjas modell, pedig a játékban szerintem lenne fantázia.
Guild Warsban sincs előfizetés.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
Ő is ezt írta.
A TESO-t anno a megjelenéskor próbáltam, de nagyon nem jött be. Nem tudom, hogy mennyit javult azóta, de a szememben örökre elkaszálta magát.
[ Szerkesztve ]
“The wha-"
Azt írtam hogy az a megoldás lenne jó.
Live-Die-Respawn
Engem érdekelne, elég pofás kis mmo-nak tűnik streamek alapján de mikor megláttam az árát azt mondtam, hogy
Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
Nem ismerem ezt a játékot. Ez valami egyedi pár skilles MMO, hogy konzolra is kiadják, vagy végre lehet majd a konzolhoz csatlakoztatni hivatalosan billentyűzetet és egeret? (vagy konzolosítják az UI-t és az irányítást?)
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
ezz azz.
akkor most már értem...a billentyűzet és a skill összefügg
live:RichieTriH , origin:RichieTriH , uplay:RichieTri
Annyit tudni róla, hogy nem direkt port lesz, normális konzolos felületet és irányítást kap.
Live-Die-Respawn
[link]
Ha van a fejlesztőcsapatnak egy kis kreativitása, nagyon jól meg lehet oldani konzolon is még egy MMO irányítását is a képen láthatónál akár sokkal több skillre is, 1-2 óra megszokást igényelve ugyanolyan könnyen használható mint billentyűzet + egér kombóval.
A képen a Final Fantasy XIV kontrolleres felülete látható, az PC-re, PS3-ra és PS4-re lett kiadva. Mindhárom platformon lehet vele játszani kontrollerrel vagy billentyűzet + egérrel is.
D4 klán: HunPH - invért privát rám
Nem függ össze, de egy átlagos MMO-ban szó szerint rengeteg skill van, classonként és nem annyi, amit egy kontrollerrel kezelni lehet, nem beszélve a rengeteg menüről, AH-ról, tradeskillekről, chatről. Az egeret ki lehet talán váltani, de a billentyűzetet csak komoly kompromisszumokkal.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Szerintem ezek mind könnyen és kis gondolkodás után logikusan megoldhatók kontrollerre. A probléma talán a kommunikáció kezelése szerintem, hiszen nem mindenki csüng teamspeak vagy más alkalmazáson.
Az AH itt nem kérdés amúgy mert konkrétan nincs.
Ahogy nézem a gameplay videókat van egy 5 elemű quickbar meg még két skill a bizonyos gombokra és ennyi.
Ez megoldható egy gamepadon.
[link]
A többinek (inventory és hasonlók) amelyek általában egy billentyűvel elérhetők PC-s MMO-kban gondolom kell egy menüt csinálni, de azt meg nem kell harc közben piszkálni.
Chatelés? Hááát az kicsit problémásabb.
Aki hülye, haljon meg!
Nekem fél klán aki konzolról játszik az Android / iOS alól használja közben a TeamSpeaket.
Menükben való navigálás meg olyasmi lehet mint amikor az ember megnyitja Windows alatt a vezérlőpultot és a nyilakkal mozgatja a kijelölést és Enter az okézás.
Chateléshez annyit, hogy ha konzol a fő platformja valakinek, és ilyen játékkal szeretne játszani, vagy vesz hozzá egy ilyen kontrollerre szerelhető (vackot) - vagy leszedi a gépéről a madarasteszkóban 800 forintért kapható USB-s billentyűzetet - fél vesémet rá, hogy az ESO is minimum gépelési szinten támogatni fogja a billentyűzetet.
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
Ezt a modellt én is támogatnám! Szerintem szavazzuk meg valahol...
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Egyszerre 5+1 aktív skill lehet(ett amíg én játszottam vele PC-n) és ezt fegyver váltogatsával (skill, két slot lehetett) lehetett cserélni. Ha emlékezetem nem csal.
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
Pc-sek szerint sz@r a játék. Én próbáltam a bétát pc-n még anno, nem tűnt rossznak. A műfaj kedvelői biztos odáig lesznek tőle ha kijön konzolra is.
A nyugat a szakadék szélén, de mi egy lépéssel mindig előtte járunk.
Hír Megvan a konzolos The Elder Scrolls Online megjelenési napja?