TMX. Gratulalok.
Udv. core2
[ Szerkesztve ]
(#1) Neil Watts
TMX. Gratulalok.
Udv. core2
[ Szerkesztve ]
nekem ennél máris van jobb ötletem ... lehetnék én az új igazgató?
"a koncepciót a Samsung Smart & Prémium Megoldások divízió igazgatójának, Gerzsei Attila ötölte ki."
"A dolog lényege, hogy az autós gyorséttermek mintájára a felhasználók konkrétan beadhatják az S-Drive ablakonon keresztül a hibás készüléket a Tesco parkolójában kialakított szervizpontba..."
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
Hát.. ennek semmi értelme. Bemegy az ember leadja az esetleges sérült samsungját, aztán amíg megcsinálják bevásárolsz a tescoban?
Az információ nem egyenlő a tudással. A tudás egyedüli forrása a tapasztalás.
Sorozatszám alapján van már világgarancia? Mert ha nem, akkor még van hova fejlődni...
Fogyasztási oldalról müködhet is, megéhezel, megszomjazol közben, beugrasz, onnan már meg minden akcióús vackot megveszel.
Vagy a Teslák azért vannak, hogy közben elmehetsz egy körre lemeríteni egyet.
Pontosan
Non omnis moriar.
miért nincs annak semmi értelme, hogy nem kell külön útba ejteni a szervizt, hanem amíg lezavarsz egy nagybevásárlást a családdal, meg kajáltok a KFC-ben, addig jó eséllyel megjavítják a telefonod/tableted?
szerintem ez egy működőképes koncepció. aztán hogy a Telemax ebből mit valósít meg, az egy másik story. de az emberek eleve lusták, és azt "fogyasztják", amit eléjük tesznek. a Tescoba rengetegen járnak, a harmadik-ötödik alkalommal rögzül bennük, hogy ott van a szerviz, és amikor valami gondjuk támad, nagy eséllyel oda fognak menni, mert az "kéznél van", nem kell sehová becaplatni, de még parkolni sem
[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
Samsung,kell is a sok szerviz központ ....
Látom megfogtad a hír lényegét.
Eleve szerintem az ember nem ilyenkor időzít ezzel ha van családja. Legalàbbis szerintem, mert kitudja, beadod elmész letudtok mindent és akkor kiderül hogy hát barátom ez még jó egy óra legalább stb. Nem vagyok családos, nem is akarok az lenni, de a család többi tagja szerintem kiakadna ebben a helyzetben a várakozás miatt
Az információ nem egyenlő a tudással. A tudás egyedüli forrása a tapasztalás.
igen, erre írtam, hogy van a koncepció, meg a kivitelezés
[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
Először én is arra gondoltam hogy, ilyen sok a hibás Sansung? Ez amúgy igaz is lehet, mivel Samsungból fogy a legtöbb, valószínűleg arányosan abból is hibásodik meg a legtöbb. Ez most akkor jó a budaörsieknek meg meg a 11. kerületieknek. Budapestieknek még a másik (szomszédos) kerület is külföld.
Üdv, Zoli
Ennek mi értelme? Mivel nagyobb munka siman bemenni és leadni?
Huawei Mate 9
Mcdrivenak mi értelme?
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
(#18) FreedomHUN válasza H.Istvan25 (#15) üzenetére
Kényelmi szempont. Nem kell a sorszámmal a sorbanállással szarakodni, valoszínűleg sokkal gyorsabb a felvétel/kiadás hogy ne kigyozzanak a sorok. Kb annyit vársz mint 1 mekiben. Szerintem teljesen jó az ötlet végre nem az a sablon amit mindig az ember elé tolnak. A másik hogy én nem járok plázákba ahol a legtöbbször a szervizek vannak mert ki nem állhatom azt a bazári hangulatot ami ott van.
Ha elvitelre kell a hamburger akkor jó. De itt mindenképp le kell adni és várni, így tökmindegy hogy autóból adom oda vagy rászánok 10 másodpercet és besétálok . Szervizbe azért nem jár heti jelleggel az ember
FreedomHUN: Ha sokan vannak itt is ugyanúgy várni kell mintha bemenne a szervizbe, csak itt nem bent hanem a kocsiban . Ha meg már a kényelemnél tartunk akkor sokkal jobb a Huawei házhoz jövő szervize
[ Szerkesztve ]
Huawei Mate 9
"Nem kell sorszámot húzni és várakozni (feltéve, ha nincsenek előttünk)"
Öööö.... oké
DRM is theft
Van különbség az 5 perc és a több óra között. Ennek meg semmi értelme. Ha már a bevásárlást/kajálást akarják összekötni vele, miért nem csináltak egy szervizt a tescoban? 17. kerületben pl így van.
Az ember alapból lusta. Hidd el sokaknál szempont lesz, hogy ki sem kell szállni a kocsiból.
Van olyan is aki a tesco pénztárhoz beállna az ignissel hidd el...
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
Ugye a Samsung is házhoz megy felső kategória esetében, pont ahogy Huawei is csak felső kategóriánál csinálja. Itt bármit leadhatsz, nem kell otthon lenni és várni valakit, a hétvégi bevásárlás során leadod és felveszed. Nem hülyeség csak vicces.
Eddig nem sokszor kellett (szerencsére) szervízbe adnom készüléket, ám amikor kellett, akkor sem tartott 10 percnél több időbe az egész papírozási procedúra. Ennek az egész rendszernek érdekelne a működése, a papírozása. Nem érzem sokkal jobbnak ezt a koncepciót.
Finn the human
látványszervizt is megérné csinálni, akit érdekel, nézze egy kamerán, vagy egyirányú tükrön, vagy akárhogy
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
Én is azt néztem
Xiaomi Mi 9T Pro, valamint Mi 5S és Mi 3W a parkolópályára rakva.
Volt ilyen régen, hogy az ügyintéző pultoknál javították a Samsung telefont.
Az ügyfelek majd eldöntik idővel, hogy a koncepció életképes e vagy sem. Én mindenképpen dicséretesnek tartom a próbálkozást.
Jó de ha leadom és helyben javítják addig ott 2-3 órát kocsikázok? Vagy ha nem tudják javítani átviszik nájlonzacskóban a Telemaxba, ahova rögtön is leadhattam volna?
Huawei Mate 9
(#32) Spindlyman válasza H.Istvan25 (#31) üzenetére
Leadhattad volna, de mostantól nem fogod tudni. Ez a Samsung ügyfélszolgálat. Tehát, vagy kocsiból adod be, vagy személyesen, besétálsz..
[ Szerkesztve ]
"ötölte ki." Amikor a szohasznalatbol vilagossa valik ki irta a cikket.. "ötölte"... az...
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
" Ha meg már a kényelemnél tartunk akkor sokkal jobb a Huawei házhoz jövő szervize"
Amit am pont a samsungrol koppintottak le telemaxostol? a legjobb anno a lepattinthato hatlapos korszakban a haznal javitas volt. Vagy amikor a note4 helyett jottek aztan adtak egy masikat. Na azoknal kenyelmesebb es gyorsabb szerviz nem volt..
[ Szerkesztve ]
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
Nekem is szúrta a szememet, de azért nem mentem le egy bizonyos szint alá.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
"pár lépésre lévő TMX" -eddig tetszett az ötlet...
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
Hogy mik nincsenek...
üdv.: SlimShady
Nem értem mi a baj a Telemaxal. Nekem több mobilom is volt már náluk és sose volt vele bajom. Ezzel szemben mondjuk annak idején a Nokia szervizzel igen
[ Szerkesztve ]
Huawei Mate 9
Írtam a körülményt, aminél elfogadható. Nem véletlenül ott van ahol és nem a város közepén.
Eddig olvastam, majd lapoztam. Vicc, hogy a marketing megy, de a minőségi javításra nem fordítanak.
Ez a telemax gyűlölet valami divat vagy fétis? Sose volt velük bajom se nekem se az ismerőseimnek.
Huawei Mate 9
A garanciális papírok egyeztetése autóban ülve egy kis ablakon át igazi öröm.
Cikkírónak: Samsung marketinges jóváhagyta a cikket? A cégen belül ugyanis divízió vezetők vannak vagy managgerek, igazgató nincs. Hovatovább a magyar leányvállalatnak elnöke van (vagyis igazgatói poszt ott sincs, max igazgatósági tag poszt)
Ezt legalább le kellene tisztázni
Leadod a telefonod, s majd hívnak ha kész van
(#46) Spindlyman válasza H.Istvan25 (#41) üzenetére
A TMX utálat egy ragadós dolog...
Mint a nyuszi és a porszívó vicc. Sokan gondolom már eleve harcos szellemben mennek be az ügyfélszoliba. Másrészt valószínűleg a pozitív tapasztalatokkal búcsúzó ügyfelek nem adnak annyira hangot az elégedettségüknek.🤔
(#48) H.Istvan25 válasza Spindlyman (#46) üzenetére
Szerintem is ilyesmi lehet. Eddig hat szervizelésnél semmi bajom nem volt. Egyszer volt hogy nem mindig jelentkezett a probléma és visszaküldték hogy hibálan, majd amikor ujra elküldtem alaplapot cseréltek. Napi közel ezer mobilt kerül hozzájuk elvileg, ebböl ha csak egynél nem stimmel valami akkor a tulaj telekürtöl mindent hogy szar a telemax sokan meg már előítéletesek lesznek emiatt.
Huawei Mate 9
már tényleg mindent kitaláltak előttem, nincs tovább
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
Ez érdekes. A leves és a főétel között lényegében az összes Samsung marketinges elolvasta az ott helyben készült cikket, és egyikük sem érezte úgy, hogy a hivatalos sajtóanyagban hibásan jelölte volna meg Gerzsei Attila titulusát. Többek között ő maga sem
Non omnis moriar.