Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Neil Watts


Neil Watts
veterán

TMX. Gratulalok. :W

Udv. core2

[ Szerkesztve ]

(#2) vicze


vicze
félisten

Vajon a két Tesla Samsung céges autó? ;]

(#3) Rolly válasza vicze (#2) üzenetére


Rolly
veterán

nekem ennél máris van jobb ötletem :D ... lehetnék én az új igazgató? :)

(#4) pető bá'


pető bá'
őstag

"a koncepciót a Samsung Smart & Prémium Megoldások divízió igazgatójának, Gerzsei Attila ötölte ki." :F

"A dolog lényege, hogy az autós gyorséttermek mintájára a felhasználók konkrétan beadhatják az S-Drive ablakonon keresztül a hibás készüléket a Tesco parkolójában kialakított szervizpontba..."

[ Szerkesztve ]

"... and I hope you have a great day!"

(#5) Soybex


Soybex
őstag

Hát.. ennek semmi értelme. Bemegy az ember leadja az esetleges sérült samsungját, aztán amíg megcsinálják bevásárolsz a tescoban? :U

Az információ nem egyenlő a tudással. A tudás egyedüli forrása a tapasztalás.

(#6) HXY


HXY
addikt

Sorozatszám alapján van már világgarancia? Mert ha nem, akkor még van hova fejlődni...

(#7) Szada85 válasza Soybex (#5) üzenetére


Szada85
aktív tag

Fogyasztási oldalról müködhet is, megéhezel, megszomjazol közben, beugrasz, onnan már meg minden akcióús vackot megveszel. :)

Vagy a Teslák azért vannak, hogy közben elmehetsz egy körre lemeríteni egyet. :DD

(#8) AliceWake válasza Soybex (#5) üzenetére


AliceWake
HÁZIGAZDA

Pontosan ;]

Non omnis moriar.

(#9) bwoay válasza Soybex (#5) üzenetére


bwoay
nagyúr

miért nincs annak semmi értelme, hogy nem kell külön útba ejteni a szervizt, hanem amíg lezavarsz egy nagybevásárlást a családdal, meg kajáltok a KFC-ben, addig jó eséllyel megjavítják a telefonod/tableted?
szerintem ez egy működőképes koncepció. aztán hogy a Telemax ebből mit valósít meg, az egy másik story. de az emberek eleve lusták, és azt "fogyasztják", amit eléjük tesznek. a Tescoba rengetegen járnak, a harmadik-ötödik alkalommal rögzül bennük, hogy ott van a szerviz, és amikor valami gondjuk támad, nagy eséllyel oda fognak menni, mert az "kéznél van", nem kell sehová becaplatni, de még parkolni sem

[ don't... don't believe... don't believe the hype ]

(#10) mackoman válasza HXY (#6) üzenetére


mackoman
tag

Samsung,kell is a sok szerviz központ ....

(#11) Ricardo válasza mackoman (#10) üzenetére


Ricardo
félisten

Látom megfogtad a hír lényegét.

(#12) Soybex válasza bwoay (#9) üzenetére


Soybex
őstag

Eleve szerintem az ember nem ilyenkor időzít ezzel ha van családja. Legalàbbis szerintem, mert kitudja, beadod elmész letudtok mindent és akkor kiderül hogy hát barátom ez még jó egy óra legalább stb. Nem vagyok családos, nem is akarok az lenni, de a család többi tagja szerintem kiakadna ebben a helyzetben a várakozás miatt :)

Az információ nem egyenlő a tudással. A tudás egyedüli forrása a tapasztalás.

(#13) bwoay válasza Soybex (#12) üzenetére


bwoay
nagyúr

igen, erre írtam, hogy van a koncepció, meg a kivitelezés :)

[ don't... don't believe... don't believe the hype ]

(#14) blagolf


blagolf
senior tag

Először én is arra gondoltam hogy, ilyen sok a hibás Sansung? Ez amúgy igaz is lehet, mivel Samsungból fogy a legtöbb, valószínűleg arányosan abból is hibásodik meg a legtöbb. Ez most akkor jó a budaörsieknek meg meg a 11. kerületieknek. Budapestieknek még a másik (szomszédos) kerület is külföld. :D

Üdv, Zoli

(#15) H.Istvan25


H.Istvan25
senior tag

Ennek mi értelme? :D Mivel nagyobb munka siman bemenni és leadni?

Huawei Mate 9

(#16) barnam_ válasza Neil Watts (#1) üzenetére


barnam_
nagyúr

:DDD

(#17) aelod válasza H.Istvan25 (#15) üzenetére


aelod
veterán

Mcdrivenak mi értelme?

"It's simple, if it jiggles, it's fat."

(#18) FreedomHUN válasza H.Istvan25 (#15) üzenetére


FreedomHUN
senior tag

Kényelmi szempont. Nem kell a sorszámmal a sorbanállással szarakodni, valoszínűleg sokkal gyorsabb a felvétel/kiadás hogy ne kigyozzanak a sorok. Kb annyit vársz mint 1 mekiben. Szerintem teljesen jó az ötlet végre nem az a sablon amit mindig az ember elé tolnak. A másik hogy én nem járok plázákba ahol a legtöbbször a szervizek vannak mert ki nem állhatom azt a bazári hangulatot ami ott van.

(#19) H.Istvan25 válasza aelod (#17) üzenetére


H.Istvan25
senior tag

Ha elvitelre kell a hamburger akkor jó. De itt mindenképp le kell adni és várni, így tökmindegy hogy autóból adom oda vagy rászánok 10 másodpercet és besétálok :D. Szervizbe azért nem jár heti jelleggel az ember

FreedomHUN: Ha sokan vannak itt is ugyanúgy várni kell mintha bemenne a szervizbe, csak itt nem bent hanem a kocsiban :D. Ha meg már a kényelemnél tartunk akkor sokkal jobb a Huawei házhoz jövő szervize

[ Szerkesztve ]

Huawei Mate 9

(#20) dabadab válasza aelod (#17) üzenetére


dabadab
titán

"Nem kell sorszámot húzni és várakozni (feltéve, ha nincsenek előttünk)"

Öööö.... oké :)

DRM is theft

(#21) #24536576 válasza aelod (#17) üzenetére


#24536576
törölt tag

Van különbség az 5 perc és a több óra között. Ennek meg semmi értelme. Ha már a bevásárlást/kajálást akarják összekötni vele, miért nem csináltak egy szervizt a tescoban? 17. kerületben pl így van.

(#22) Ricardo válasza #24536576 (#21) üzenetére


Ricardo
félisten

Az ember alapból lusta. Hidd el sokaknál szempont lesz, hogy ki sem kell szállni a kocsiból.

(#23) aelod válasza Ricardo (#22) üzenetére


aelod
veterán

Van olyan is aki a tesco pénztárhoz beállna az ignissel hidd el...

"It's simple, if it jiggles, it's fat."

(#24) vicze válasza H.Istvan25 (#19) üzenetére


vicze
félisten

Ugye a Samsung is házhoz megy felső kategória esetében, pont ahogy Huawei is csak felső kategóriánál csinálja. Itt bármit leadhatsz, nem kell otthon lenni és várni valakit, a hétvégi bevásárlás során leadod és felveszed. Nem hülyeség csak vicces.

(#25) Matada2.3


Matada2.3
veterán

Eddig nem sokszor kellett (szerencsére) szervízbe adnom készüléket, ám amikor kellett, akkor sem tartott 10 percnél több időbe az egész papírozási procedúra. Ennek az egész rendszernek érdekelne a működése, a papírozása. Nem érzem sokkal jobbnak ezt a koncepciót.

Finn the human

(#26) BlackPriest


BlackPriest
őstag

látványszervizt is megérné csinálni, akit érdekel, nézze egy kamerán, vagy egyirányú tükrön, vagy akárhogy

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#27) Tomi_Ohl válasza vicze (#2) üzenetére


Tomi_Ohl
veterán

Én is azt néztem :D

Xiaomi Mi 9T Pro, valamint Mi 5S és Mi 3W a parkolópályára rakva.

(#28) barnam_ válasza BlackPriest (#26) üzenetére


barnam_
nagyúr

Volt ilyen régen, hogy az ügyintéző pultoknál javították a Samsung telefont.

(#30) Spindlyman


Spindlyman
tag

Az ügyfelek majd eldöntik idővel, hogy a koncepció életképes e vagy sem. Én mindenképpen dicséretesnek tartom a próbálkozást. :)

(#31) H.Istvan25 válasza vicze (#24) üzenetére


H.Istvan25
senior tag

Jó de ha leadom és helyben javítják addig ott 2-3 órát kocsikázok? Vagy ha nem tudják javítani átviszik nájlonzacskóban a Telemaxba, ahova rögtön is leadhattam volna? :D

Huawei Mate 9

(#32) Spindlyman válasza H.Istvan25 (#31) üzenetére


Spindlyman
tag

Leadhattad volna, de mostantól nem fogod tudni. Ez a Samsung ügyfélszolgálat. Tehát, vagy kocsiból adod be, vagy személyesen, besétálsz..

[ Szerkesztve ]

(#33) RaveForce


RaveForce
veterán

"ötölte ki." Amikor a szohasznalatbol vilagossa valik ki irta a cikket.. "ötölte"... az... :U

„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law

(#34) RaveForce válasza H.Istvan25 (#19) üzenetére


RaveForce
veterán

" Ha meg már a kényelemnél tartunk akkor sokkal jobb a Huawei házhoz jövő szervize"
Amit am pont a samsungrol koppintottak le telemaxostol? :DDD a legjobb anno a lepattinthato hatlapos korszakban a haznal javitas volt. Vagy amikor a note4 helyett jottek aztan adtak egy masikat. Na azoknal kenyelmesebb es gyorsabb szerviz nem volt..

[ Szerkesztve ]

„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law

(#35) S e t h válasza RaveForce (#33) üzenetére


S e t h
nagyúr

Nekem is szúrta a szememet, de azért nem mentem le egy bizonyos szint alá.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#36) jacis


jacis
nagyúr

"pár lépésre lévő TMX" -eddig tetszett az ötlet...

iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4

(#37) slimshady


slimshady
senior tag

Hogy mik nincsenek... :)

üdv.: SlimShady

(#38) H.Istvan25 válasza jacis (#36) üzenetére


H.Istvan25
senior tag

Nem értem mi a baj a Telemaxal. Nekem több mobilom is volt már náluk és sose volt vele bajom. Ezzel szemben mondjuk annak idején a Nokia szervizzel igen

[ Szerkesztve ]

Huawei Mate 9

(#39) vicze válasza H.Istvan25 (#31) üzenetére


vicze
félisten

Írtam a körülményt, aminél elfogadható. Nem véletlenül ott van ahol és nem a város közepén.

(#40) Kasya válasza Neil Watts (#1) üzenetére


Kasya
nagyúr

Eddig olvastam, majd lapoztam. Vicc, hogy a marketing megy, de a minőségi javításra nem fordítanak.

(#41) H.Istvan25 válasza Kasya (#40) üzenetére


H.Istvan25
senior tag

Ez a telemax gyűlölet valami divat vagy fétis? :D Sose volt velük bajom se nekem se az ismerőseimnek.

Huawei Mate 9

(#42) Hadrian


Hadrian
tag

A garanciális papírok egyeztetése autóban ülve egy kis ablakon át igazi öröm.

(#43) Ste


Ste
addikt

Cikkírónak: Samsung marketinges jóváhagyta a cikket? A cégen belül ugyanis divízió vezetők vannak vagy managgerek, igazgató nincs. Hovatovább a magyar leányvállalatnak elnöke van (vagyis igazgatói poszt ott sincs, max igazgatósági tag poszt)
Ezt legalább le kellene tisztázni

(#44) Ste válasza H.Istvan25 (#31) üzenetére


Ste
addikt

Leadod a telefonod, s majd hívnak ha kész van :)

(#45) Mr.Silkó válasza Ricardo (#11) üzenetére


Mr.Silkó
veterán

:C

(#46) Spindlyman válasza H.Istvan25 (#41) üzenetére


Spindlyman
tag

A TMX utálat egy ragadós dolog...
Mint a nyuszi és a porszívó vicc. Sokan gondolom már eleve harcos szellemben mennek be az ügyfélszoliba. Másrészt valószínűleg a pozitív tapasztalatokkal búcsúzó ügyfelek nem adnak annyira hangot az elégedettségüknek.🤔

(#48) H.Istvan25 válasza Spindlyman (#46) üzenetére


H.Istvan25
senior tag

Szerintem is ilyesmi lehet. Eddig hat szervizelésnél semmi bajom nem volt. Egyszer volt hogy nem mindig jelentkezett a probléma és visszaküldték hogy hibálan, majd amikor ujra elküldtem alaplapot cseréltek. Napi közel ezer mobilt kerül hozzájuk elvileg, ebböl ha csak egynél nem stimmel valami akkor a tulaj telekürtöl mindent hogy szar a telemax sokan meg már előítéletesek lesznek emiatt.

Huawei Mate 9

(#49) BlackPriest válasza barnam_ (#28) üzenetére


BlackPriest
őstag

már tényleg mindent kitaláltak előttem, nincs tovább :(

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#50) AliceWake válasza Ste (#43) üzenetére


AliceWake
HÁZIGAZDA

Ez érdekes. A leves és a főétel között lényegében az összes Samsung marketinges elolvasta az ott helyben készült cikket, és egyikük sem érezte úgy, hogy a hivatalos sajtóanyagban hibásan jelölte volna meg Gerzsei Attila titulusát. Többek között ő maga sem :U

Non omnis moriar.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.