Igen ez pont így van ahogy leírtad, nem azt mondtam, hogy azonosak, hanem hogy valamennyit fizet utánuk, te azt írtad, hogy Youtube és Spotify free lejátszás után nem fizetnek a cégek. Erre mondtam, hogy nem így van.
Bocsánat, de hol írtam én ilyet?
Pl. Spotify esetében a free-t nem tudja a reklám bevétel finanszírozni ezért veszteséges jelenleg, mivel túlnyomó többség a free-t használja.
Engem ez zavar, mert letarolja a piacot a Spotify free-vel, de közben üzletileg képtelen pozitív mérleget hozni... Ez addig működhet, amíg valahogy tudja magát finanszírozni, de aztán a vége az lesz, hogy vagy drasztikus változtatást fog behozni a működésbe, vagy pedig felvásárolja valaki, aki szintén a működési rendszerbe fog beavatkozni. Akárhogy is, a jelenlegi üzleti modell hosszú távon fentarthatattlan...
Amúgy Amazon is úgy tarolta le a piacot hogy 10éve veszteséges, de ez a piaci modelljük és működik. Spotify-ét meg eldönti az idő hogy működőképes-e.
Az Amazon egy másik csodás buborékvár, sose fogom megérteni, hogyan nőhet egy ekkora cég ilyen nagyra, ilyen üzleti mutatókkal...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.