"...csak ugye ezt be kellene építeni az árba,jelenleg ki fizetné ezt meg?"
Amennyiben nagy tőke van a cég mögött, és az hajlandó kockáztatni, akkor nem kell beépíteni az árba.
A Goldstar-LG példája mutatja. Én ott voltam a műszakicikk kereskedelemben, amikor ők váltottak. Akkoriban a bevételük ~70%-át reklámba forgatták vissza, és a fennmaradó rész zömét pedig fejlesztésekre.
Meg is lett az eredménye. Gyorsan elárasztották a piacot az "új brand" jó árú termékeivel. "Hegyekben állt mindenhol" a sok "best buy" 17 colos, sík képcsöves CRT monitoruk, amit minden konkurenshez képest jóval olcsóbban adtak.
Aztán jöttek a háztartási kisgépek, majd nagygépek... szintén hasonló elvek mentén.
Egy-két év alatt, 10 vásárlóból 9 az LG termékeit kereste. Még a 86 éves, szenilis "Takács néni" is hallott az LG névről.
A többi már történelem...
"Aquila non captat muscas."