Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) rosszfiu18


rosszfiu18
tag

Akkor ezúton küldeném mindenkinek Karácsonyra/Újévre a "We live in cities" című remek dallamot, amit Én már a TV reklámokból kívülről fújok! Remélem még sokszor leadják az idén, nem szeretném elfelejteni a szöveget!

A kihívások elkerülhetetlenek, de a vereség nem kötelező!

(#2) SUPREME7


SUPREME7
őstag

Egyébként, ha elárultok egy kis szakmai titkot, ezt így kapjátok készen, vagy ti mazsolázzátok össze valami lista alapján? Mert én biztos nem fektetnék túl sok energiát egy ilyen listába, amikor 1-2 10ezer forint feletti (nevezzük "érdemi" akciónak - ami persze még így se ér sokat) kedvezményen kívül vagy filléres az ármozgás, vagy még drágább is lett...

[ Szerkesztve ]

(#3) Genova1983


Genova1983
tag

Feleségem jó,hogy nem várt a J5 vásárlással,mert az pont drágább lett.

(#4) janeszgol


janeszgol
félisten

A Telenornál az a jó, hogy a feltüntetett kártyás árból a feltöltés összege lejön. (Tehát ha 5 ezerrel töltsz fel, 5 ezerrel kerül kevesebbe a teló, szóval magát a feltüntetett árat fizeted meg.) Másik két szolgáltatónál meg rákényszerítenek a köcsög simre és annak feltöltésére pluszban.

Amúgy ezek elég halovány ajánlatok. Legfőképp a hűségidős ajánlatok azok. (Bár még így is a telefonnál akadnak a legjobb készülék árak.)

Aki csak foxposttal akar küldeni, attól nem fogok vásárolni!

(#5) crue válasza rosszfiu18 (#1) üzenetére


crue
őstag

Ne is mondd, már okádok attól a nyomorult reklámtól. Szerencsére nem nagyon tévézek, most szabi/ünnepek alatt ment háttérzajként a tv, de hogy minden reklámblokkban legalább kétszer és az összes csatornán ez megy, ez már őrület. Azt hittem karácsony után legalább abbahagyják, de neeeeem. Nem tudom mi ezzel a cél, de szerintem nincs olyan épeszű ember, aki nem sokallt be ettől.

(#6) Elementh válasza janeszgol (#4) üzenetére


Elementh
aktív tag

Ami elég szomorú, hogy ez a legjobb..

(#7) Xaels


Xaels
félisten

A kínálat meg a béka popókája alatt van.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#8) atike


atike
nagyúr

Éljen a kapitalizmus... Na meg persze az is, hogy az ünnepek előtt 3 héttel árak fel, ünnepekre picivel csökkentünk, mert hát akció van (de persze kevesebbel, mint amennyivel emeltünk azelőtt), és most picit még vissza. Lehet örülni. Hát köszi....

(#9) mike1334 válasza crue (#5) üzenetére


mike1334
veterán

Tegnap voltunk telenornál visszamondani előfizetést (flottába lépés miatt) és a háttérben is ez szólt..nekik egész nap ez megy ismétlésen? Azért az úgy durva lehet...

atike: A vicc, hogy sok telefon függetlenül kerül ennyiben, vagy kevesebbe...

[ Szerkesztve ]

...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

(#10) Jakesz válasza SUPREME7 (#2) üzenetére


Jakesz
őstag

Szerintem nyilvánvaló, hogy ez csak egy reklám, és a Mobilaréna megkapja a listát.

(#11) Rusi válasza SUPREME7 (#2) üzenetére


Rusi
senior tag

A Telenort "készen" kapom, ami igazából annyit jelent, hogy a táblázatban rögtön látom, hogy az aktuális listán melyik készülék, melyik konstrukciókban változott és hogy mennyi az annyi (fel van tüntetve a régi és új ár). A másik kettőnél az aktuális új árlistát pontról-pontra összevetem a régivel. Ez amúgy tényleg nem kevés idő (főleg, ha sok árváltozás van), meg persze engem is bosszantanak ezek az 1-2 ezer forintos változások, de a pontos és követhető tájékoztatás miatt nem szelektálok, ami változott, azt megírom az olvasóknak. Amúgy ezek a pár ezres változások pont azért érdekesek, mert alapesetben a potenciális vevők ezeket észre sem vennék, és azért egy tok vagy egy fólia azért csak belefér egy ilyen összegbe.

jaka

Nem reklám, a szolgáltatók semmit sem fizetnek ezért. :)

[ Szerkesztve ]

Mobilaréna (2010-2017)

(#12) Fejvadi


Fejvadi
nagyúr

Most osszák el kettővel az árakat.

(#13) mike1334 válasza Rusi (#11) üzenetére


mike1334
veterán

Attól még, hogy ingyen csináljátok ugyanúgy reklám :D
De félre ne érts, én örülök neki, innen szoktam értesülni én is az árváltozásokról, szóval továbbra is hajrá, és köszönjük :)

...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

(#14) janeszgol válasza mike1334 (#13) üzenetére


janeszgol
félisten

Ha meg nem lenne, akkor meg az lenne a baj ,hogy nem reklámozzák és nem tud róla az ember. Nem értem miért ellenség a reklám. Nagyon is hasznosak, pláne a célzott reklámok.

Pl Telenor. 15 ezres feltöltésnél 11 ezerrel olcsóbb a telefon. Na ezt ki tudta? Még a 20 ezres Lenovo A2010-re is vonatkozik. Azt a simet meg családon belül odaadod valakinek az árában. Vagy ledumálod/lenetezed (ebből már 10 hónap havi 500mb kijön).

De én szeretem a könyv reklámokat is. Csak ne horoszkópot meg más élettörténetét ajánlják, mert ezekre marhára ne vagyok kíváncsi. (A célzott reklámozás még szorul némi finomításra.)

Aki csak foxposttal akar küldeni, attól nem fogok vásárolni!

(#15) mike1334 válasza janeszgol (#14) üzenetére


mike1334
veterán

Elolvastad a második mondatot is? :U

...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

(#16) janeszgol válasza mike1334 (#15) üzenetére


janeszgol
félisten

Igen el, pont arra írtam a hozzászólásom. :)

Aki csak foxposttal akar küldeni, attól nem fogok vásárolni!

(#17) mike1334 válasza janeszgol (#16) üzenetére


mike1334
veterán

Ahha, akkor már értem.... :))

...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

(#18) gerii válasza crue (#5) üzenetére


gerii
addikt

Nem néztetek még Discovery-t 3 órán át folyamatosan, na az az őrület.
December elején kellett időtöltés gyanánt néznem pár órát, hát az hogy 6 percenként 2x leadják, valami kegyetlen volt. Gyakorlatilag nézhetetlen tőle a csatorna. Még jó hogy nincs TV-m.

(#19) SUPREME7 válasza Rusi (#11) üzenetére


SUPREME7
őstag

Akkor emelem a mikulássapkám :)

(#20) Halkow.


Halkow.
senior tag

Ezek az árak!!! Felemelik majd le... szóval " hülye vagy öccccsém mert Akciósss gyere vedd meg tesssaa " hozzá állás :W

És mit kapsz cserébe?
- kamu beszéd
- hülyének nézést
- szerviz színvonala alulról csapkodja a nullát.

Én megtanultam a leckét Inkább a Hardverapro és a Partnero mint, hogy a szolgáltatóknál vegyek még egyszer valamit.

Off:
Legutóbb feltöltenni mentem a kártyám, de amit leműveltek a boltban.

Igen miben segíthetek?
- feltöltés lesz
Oké, renben.... Kész is vagyunk.
Ajánlhatom figyelmébe az új Iphone 6s-t
- köszönöm nem érdekel, túl drága a pénztárcámhoz és a 16GB-os pofátlanság iyen áron.

(na ekkor a sok marketing áldozat csak nézet miről beszél ez)

Na utána jött a 64GB-ost Iphone 6s előfizuval majdnem fél millióért
- na elegem lett... mondom maga normális? Számolja csak ki, mondom hülye leszek ennyit kiadni érte amikor ki se használom a szolgáltatást , se előfizetssel se semmivel nem kérem, viszlát :W

(#21) mtm800


mtm800
senior tag

Annak is tudnék örülni , ha a TELENOR honlapján elérhető lenne az online készülék árlista....nálam kb 3 hete nem elérhető............beugrottam a szolgáltatóhoz , hogy ilyenkor mi van...szerintük flottul működik, naná hogy egyik ügyintézőnél sem ment. Válasz....nem tudjuk mi lehet :D....röhejes

[ Szerkesztve ]

(#22) Crafter32 válasza rosszfiu18 (#1) üzenetére


Crafter32
őstag

Feldolgozás úgy tudom. Legalábbis csak a Telenornak készült és sokkal jobb, mint az eredeti.

(#23) gerii válasza Halkow. (#20) üzenetére


gerii
addikt

- feltöltés lesz
- Ajánlhatom figyelmébe az új Iphone 6s-t

:C

(#24) mike1334 válasza gerii (#23) üzenetére


mike1334
veterán

Miért, te mikor beugrasz a tecsóba egy kiló krumpliért nem csapsz hozzá egy led tv-t? ;]

Ahogy ezt írom, hallom a másik szobából a zenét... :D

Amúgy sokkal nagyobb pofátlanságnak tartom, hogy most 28-án lejárt a hűségidő..de mivel a számlázási időszak kezdete 22-én volt, így azért a 7 napért felszámolják a teljes havidíjat..persze meg tudja szüntetni 8 nappal, de akkor is ki kell fizetni...vicc.

[ Szerkesztve ]

...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

(#25) janeszgol válasza Halkow. (#20) üzenetére


janeszgol
félisten

:C
A legjobb, amikor az ember bemegy feltölteni a kártyáját 3-5 ezerért, erre adják a sok százeres ajánlatokat. :)
A marketing szakma teljesen eligénytelenedett. Sőt a reklám szakma is.

mike1334 "Miért, te mikor beugrasz a tecsóba egy kiló krumpliért nem csapsz hozzá egy led tv-t? ;]"

Ez jó, találó. :DD :C

[ Szerkesztve ]

Aki csak foxposttal akar küldeni, attól nem fogok vásárolni!

(#26) #53473792 válasza Halkow. (#20) üzenetére


#53473792
törölt tag

Igazad van burnkow!

(#27) Rusi válasza Halkow. (#20) üzenetére


Rusi
senior tag

Egyáltalán nem akarok kötekedni, de egy olyan apró kiegészítést hozzátennék, hogy a szolgáltatók nem nyújtanak szervizszolgáltatást. Ha valaki a szolgáltatónál adja le az ott megvásárolt telefont, az ugyanúgy a márkaszervizbe kerül, az egyetlen különbség, hogy Telenor/Telekom/Vodafone kirendeltség kicsit több helyen van, mint hivatalos szervizpont (lásd pl. a Sony-t, akinek konkrétan országosan van egy darab Újpesten). Leadod, onnan elviszi egy futár egy központi helyre, majd onnan márkák szerint mennek tovább a szervizbe, aztán visszafele ugyanez. A szolgáltató egy ujjal se nyúl a készülékhez, amikor visszaérkezik és elmondják, hogy XY hibát javítottak, cseréltek vagy épp megvonták a garanciát, az nem a szolgáltató döntése, kvázi mi csak közvetítünk a szerviz és közted, mint ügyfél között. Cserében azért a kényelemért, hogy nem kell a márkaszervizhez "zarándokolni", a procedúra hosszabb időt vesz igénybe, a javítás maga persze nem, csak a készülék elszállítása a szervizig és vissza nyilván tovább tart, mint ha közvetlenül a szervizbe viszed (ezért van az, hogy a hiba jellegétől függetlenül általában 1-2 hét telik el a leadás és visszaadás között). Nyilván megértem, hogy más lehetőség hiányában csak annak a személynek tudod kifejezni a panaszodat, akitől visszakapod a telefont. Viszont azt tényleg sokan nem tudják/nem értik/nem fogják fel, hogy a szolgáltató kvázi csak egy "futárszolgálat", semmilyen szervizes tevékenységet nem csinálnak.

Mobilaréna (2010-2017)

(#28) Rusi válasza mtm800 (#21) üzenetére


Rusi
senior tag

Nem értem, én IDE kattintottam és a mai naptól érvényes lista már fent is van (ez egyébként meglepő, mert általában a honlapon néhány nap késéssel frissítik, de lehet, rápörögtek az illetékesek a témára). :)

Mobilaréna (2010-2017)

(#29) #53473792 válasza janeszgol (#25) üzenetére


#53473792
törölt tag

Vegyétek vigyétek!
Mindegyik mobilszolgáltatónál drágábbak a telefonkészülékek mintha gyári kártyafüggetlenül megvennéd bárhol. Ja és nem kell aláírni 2év rabságot!
(NEVER) :R

(#30) Rusi válasza mike1334 (#24) üzenetére


Rusi
senior tag

Ha számlázási ciklus közben szünik meg egy előfizetés, akkor a rendszer automatikusan teljes havidíjat számláz, viszont ha ezt a megszüntetéskor jelzed vagy (ha az adott kollega "kedvesen" elhallgatta ezt a dolgot) utólag kéred, akkor jóvá fogják írni. Nyilván jön a kérdés, hogy miért nem alapból időarányos a számlázás, de ez egy olyan kérdés, amire csak "odafent" tudják a választ.

Mobilaréna (2010-2017)

(#31) mike1334 válasza Rusi (#30) üzenetére


mike1334
veterán

Hát ezt bizony nem reklámozta..viszont arra sikeresen rábeszélt, hogy, ha már úgyis ki kell fizetni, akkor tartsuk meg a ciklus végéig és beszéljük le...

...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

(#32) janeszgol válasza #53473792 (#29) üzenetére


janeszgol
félisten

Egy előnye van talán és pont Rusi írta le. Az országban nagyon sok helyen van szolgáltatói üzlet, ahova leadhatod a készüléket. Lehet holnap bezár az Edigital és viheted a megvett készüléket közvetlenül a szervizbe. Ha bezár egy szolgáltatói üzlet, tuti van még a városban vagy 10-20 kilóméteres körzeten belül egy másik, ahol leadod.

Sajnos a városomban nincs MM, nincs Edigital, nincs Auchan. Tesco van, Euronics van (ki tudja meddig).

Aki csak foxposttal akar küldeni, attól nem fogok vásárolni!

(#33) m@xsys


m@xsys
senior tag

Milyen roham?!
Konkretan mind a harom szolgaltatonal lezengtek a betero vasarlok (en ezt lattam)

(#34) janeszgol válasza m@xsys (#33) üzenetére


janeszgol
félisten

Amúgy valóban. Tavaly szó szerint lerabolták a polcokat. Idén nem ezt láttam én sem (Dunaújváros).

Aki csak foxposttal akar küldeni, attól nem fogok vásárolni!

(#35) Maximum1 válasza rosszfiu18 (#1) üzenetére


Maximum1
őstag

Lassan én is szétütöm a tv-t, vagy egy pörgőrúgással leveszem a falról, annyira idegesít már.

Volt róla szó hogy ha fizetek, akkor nem kell reklámokat nézegetnem óránként 35 percet, azzal mi van? valahogy abbamaradt ez a "fejlesztés".

[ Szerkesztve ]

(#36) Xaels válasza m@xsys (#33) üzenetére


Xaels
félisten

Nem volt folyamatos, de azért voltak időszakok amikor rendesen volt sorbanállás. Valamint idén általánosságban a karácsonyi vásárlások 1/3-a neten történt.

(#34) janeszgol akik tavaly megrohamozták őket azok még nyögik a hűséget annak ellenére, hogy elvileg náluk lehet hűségidőtől függetlenül készüléket venni, csak az úgy már sok lenne sokaknak.

[ Szerkesztve ]

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#37) Wesder válasza Halkow. (#20) üzenetére


Wesder
félisten

Dehogy nem, kettőt kérek :D

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#38) Lord Sidious válasza mike1334 (#17) üzenetére


Lord Sidious
senior tag

Hagyd rá, részeg. :D

[ Szerkesztve ]

(#39) KonZumo


KonZumo
tag

A telenornal van sajat szerviz, vagyis a telemaxnal javitjak az elso evben :) tobben vannak a két ünnep kozott mint előtte:D

"Láttok, hallotok? Ha igen, miért nem?"-Booog

(#40) Rusi válasza KonZumo (#39) üzenetére


Rusi
senior tag

A Telemax nem a Telenor saját szervize (a Telekom és a Vodafone is a partnere, de akár magánemberként is beviheted a telefonod oda), noha a készülékek többségét tényleg oda küldik. Ennek oka, hogy ők általános márkaszerviz, foglalkoznak Samsunggal, LG-vel, Alcatellel meg másokkal is. Az iPhone-ok viszont az Apple saját szervizébe, a Sony a Sony-hoz (Cordon) megy és a Microsoft (korábban Nokia) is a saját szervizébe. Ettől függetlenül a Telenornak nincs köze a Telemaxhoz, aki egy önálló cég, saját embereik vannak, nyilván a kapacitásuk és az általános felszereltségük (hogy többféle márkát is javítanak) miatt vannak szerződésben a szolgáltatókkal.

A garancia pedig úgy van, hogy mindegyik telefonra 1+1 év (kivéve Apple, ott 1 év), ebből az első évben a szolgáltatónál és a megadott saját márkaszerviznél is leadhatod (mert ekkor a gyártó és a szolgáltató is vállal rá), a második évben pedig a márkaszervizhez kell vinni javításra (ekkor már csak a gyártónak van garanciája). Tartozékokra (töltő, adatkábel, headset stb.) pedig 6 hónap van a vásárlástól számítva, egyébként ilyen meghibásodásnál erősen ajánlott egyből márkaszervizhez fordulni, mert szolgáltatónál minden esetben le kell adnod a készüléket is, nem lehet csak a tartozékot beküldeni. Márpedig ha pl. csak a headset kábele szakadt meg, akkor elég kényelmetlen az ügyfélnek a telefont is leadnia emiatt (2 hétre ugye...). Márkaszerviznél meg ha beviszed, akkor adott esetben azonnal bevizsgálják és akár rögtön cserélik is és mehetsz.

[ Szerkesztve ]

Mobilaréna (2010-2017)

(#41) gerii válasza Rusi (#40) üzenetére


gerii
addikt

A szifon hogy bújik ki az EU-s 2 év alól?

(#42) Mr.Silkó válasza Rusi (#40) üzenetére


Mr.Silkó
veterán

A mondandód második része (is) hasznos infó, elég járatos vagyok mobiltelefon ügyben, de ez nekem új. Köszi!

(#43) Rusi válasza gerii (#41) üzenetére


Rusi
senior tag

Ez egy nagyon jó kérdés, mert az Apple-nél gyakorlatilag mindenre (tehát pl. MacBookra vagy egyéb eszközökre is) csak egy év gyári garancia van. Az persze egy más téma, hogy külön pénzért további X évnyi garanciát lehet venni.

Mobilaréna (2010-2017)

(#46) Lord Sidious válasza Rusi (#43) üzenetére


Lord Sidious
senior tag

2 ev van az Apple termekere is. Egy csak akkor, ha AFA-s szamlara vetted. Egy ev jotallas egy ev szavatossag, de nem szoktak szivozni. Masodik evbe kerik a szamlat is, akkor nem eleg csak a szeria szam, de ha a hiba valos es nem a fogyszto hibajabol kovetkezett be, akkor ugyan ugy cserelnek az Almariumba, iCentrebe, iStyleba masodik evben is, mint az elsobe. Ez minden Apple termekre igaz, ami EU-s modell es az Apcom valamelyik disztiburatol kerult forgalomba. Kiveve a kiegeszitokre, mert azokra csak egy ev van.

[ Szerkesztve ]

(#47) KonZumo válasza Rusi (#40) üzenetére


KonZumo
tag

Igen tudom, csupan jelezni akartam h az elso evben nem markaszervizbe kerül a ketyere :)

De attol függetlenül jo hogy ezt leirtad mert nagyon sokan nincsenek tisztában ezekkel, mint ahogy azzal sem sem h ha szoftveres a problema akkor se a szolgáltatóhoz kéne beadni 2 hetre (jo esetben) hanem bemenni egy gyari szervizbe amennyiben ez lehetséges es akkor ott egy 45 perc alatt végeznek.

[ Szerkesztve ]

"Láttok, hallotok? Ha igen, miért nem?"-Booog

(#48) kali válasza Lord Sidious (#46) üzenetére


kali
legenda

az sokkal kedvezőtlenebb, mint más gyártóknál a 12 + 12 hónap jótállás.
a jótállás intervalluma alatt a gyártón/szervizen a bizonyítási teher, így a 12 + 12 hónap alatt nem annyira kell foglalkozni vele az ügyfélnek, de mivel az apple csak 1 év jótállást ad, így a fentiekkel szemben, ott a második év már csak szavatosság, ahol már az ügyfélen a bizonyításinteher a hiba tekintetében, ami már nehezebb ügy.

[ Szerkesztve ]

(#49) mike1334 válasza #32839680 (#45) üzenetére


mike1334
veterán

A töltő szabvány még nem kötelező, csak a jogszabályt fogadták el, és sok gyártó már átállt a határidő lejárta előtt.

"Az Unió tagállamainak 2016-ig kell majd helyi jogrendszerbe átültetnie a szabályt, a még nem átállt gyártóknak pedig további 12 hónap áll rendelkezésére, hogy igazodjanak.....A hosszas egyeztetés és a formális döntés némileg parttalannak tűnik annak a fényében, hogy az iparágban gyakorlatilag már régen kialakult egy konszenzus arról, hogy a microUSB a mobiltelefonok egységes töltőszabványa, ettől ma már nagyon kevés gyártó tér csak el - ezek egyike az Apple, amely az iPhone-jai esetében egyedi csatlakozót alkalmaz. Jóllehet, az Apple egyébként egyike azoknak a cégeknek, amelyek a kezdetektől fogva részt vettek a szabványosítási törekvésekben, több mint egy tucat olyan céggel együtt - némelyek akkori formájában ma már nem is léteznek (pl. Sony Ericsson)."

Egyébként egy nagyobb büntetés után (2012?2013?-ban) egyértelműbbé tették a garanciális/jótállási szabályaikat. Akkor is csak az volt a gáz, hogy elhallgatták, illetve félreérthetően fogalmazták meg, és úgy tűnt csak 1 évig tart az Apple szervizelési kötlezettsége. Ez a magyar verzió most:

"Az Apple Egy Éves Korlátozott Jótállás a gyártó által vállalt jótállás. A fogyasztóvédelmi jogszabályokból eredő jogokon felül biztosít jogokat, korlátozás nélkül ideértve a nem megfelelő termékekkel kapcsolatos jogokat is.

Ennek megfelelően az Apple Egy Éves Korlátozott Jótállás előnyei a fogyasztóvédelmi jogszabályokból eredő jogokon felül, nem pedig azok helyett kerülnek biztosításra.

Fogyasztók magyarországi vásárlásaira jogszabályon alapuló kötelező jótállás vonatkozik, időtartama a garanciális igény esetén a garanciális időszak a leszállítás időpontjától számított 1 év, a Polgári Törvénykönyv alapján pedig szavatossági igény érvényesíthető, amelynek időtartama a leszállítás időpontjától számított 2 év. Az ilyen igényekre a helyi jogszabályok által meghatározott feltételek és követelmények vonatkoznak."

[ Szerkesztve ]

...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

(#50) Lord Sidious válasza kali (#48) üzenetére


Lord Sidious
senior tag

Pont erre irtam, hogy a nem szivoznak a bizonyitassal. Ha a hiba fennall, akkor cserelnek es nem p*csarcuskodnak. Vittem vissza egy-ket hettel a ket ev lejarta elott telefont es iPadet is minimalis "hibaval" es akarmilyen banalis is volt, minden esetben csereptek.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.