Egyáltalán nem akarok kötekedni, de egy olyan apró kiegészítést hozzátennék, hogy a szolgáltatók nem nyújtanak szervizszolgáltatást. Ha valaki a szolgáltatónál adja le az ott megvásárolt telefont, az ugyanúgy a márkaszervizbe kerül, az egyetlen különbség, hogy Telenor/Telekom/Vodafone kirendeltség kicsit több helyen van, mint hivatalos szervizpont (lásd pl. a Sony-t, akinek konkrétan országosan van egy darab Újpesten). Leadod, onnan elviszi egy futár egy központi helyre, majd onnan márkák szerint mennek tovább a szervizbe, aztán visszafele ugyanez. A szolgáltató egy ujjal se nyúl a készülékhez, amikor visszaérkezik és elmondják, hogy XY hibát javítottak, cseréltek vagy épp megvonták a garanciát, az nem a szolgáltató döntése, kvázi mi csak közvetítünk a szerviz és közted, mint ügyfél között. Cserében azért a kényelemért, hogy nem kell a márkaszervizhez "zarándokolni", a procedúra hosszabb időt vesz igénybe, a javítás maga persze nem, csak a készülék elszállítása a szervizig és vissza nyilván tovább tart, mint ha közvetlenül a szervizbe viszed (ezért van az, hogy a hiba jellegétől függetlenül általában 1-2 hét telik el a leadás és visszaadás között). Nyilván megértem, hogy más lehetőség hiányában csak annak a személynek tudod kifejezni a panaszodat, akitől visszakapod a telefont. Viszont azt tényleg sokan nem tudják/nem értik/nem fogják fel, hogy a szolgáltató kvázi csak egy "futárszolgálat", semmilyen szervizes tevékenységet nem csinálnak.
Mobilaréna (2010-2017)